O ja, weet ik 't. Ik lees nooit de Otto.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
HeheMaar ik vind de Otto helemaal niet leuk en mode-bewust
Ben 23, geen opa en eerlijk gezegd zijn er maar weinig dingen die ik niet snap.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Eeh, allang gepasseerdJij bent 60+? Baarden zijn toch voor opa's of mensen die het echt niet snappen hoor
Maargoed het blijft een kwestie van smaak natuurlijk
Heb je een pic? PM me dan even als je wil?quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ben 23, geen opa en eerlijk gezegd zijn er maar weinig dingen die ik niet snap.
Buiten dat valt er over smaak niet te twisten, maar ik moet de eerste persoon die mijn baard niet het einde vindt nog ontmoeten.
Ik zit op m'n telefoon, maar ik PM je straks of morgen even. Of anders plaats ik ze hier gewoon. Maken we er een baardenfototopic van. :pquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef Vanky het volgende:
[..]
Heb je een pic? PM me dan even als je wil?
Misschien moeten we een topic maken 'Toon hier je smoel'.quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik zit op m'n telefoon, maar ik PM je straks of morgen even. Of anders plaats ik ze hier gewoon. Maken we er een baardenfototopic van. :p
Weet ik niet, maar Braun heeft wel zo'n modellen. (Je moet hun website maar eens bezoeken).quote:
NOOOOOIITTT die Braun kopen die je in dat filmpje ziet. Heb zelf dat ding ook gekocht voor 90 fucking euro, en het werkt echt voor geen meter. Hij liep constant vast op mijn baard en toffe style in de commercials lukt je echt nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 22:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand nog een goede trimmer? Zoiets wil ik.....
(met vette muziek van Krause)
Geldt proefondervindelijk ondervonden nog meer voor een snorquote:
Yup!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Johan_Haas_ het volgende:
wat doet zo'n trimmer eigenlijk? Is dat net een tondeuze maar dan kan je ook 1mm 2mm enzo scheren?
Okay, ik gebruik al regelmatig een tondeuze om mijn hoofd te scheren, maar het is niet echt fijn voor mijn baard omdat die alleen stand 0,5mm heeft of 3mm 6mm 9mm enzo. Maar een trimmer is daar beter voor dus?quote:
Van mij?quote:
Dan ben ik nu toch wel benieuwd naar je baardquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ben 23, geen opa en eerlijk gezegd zijn er maar weinig dingen die ik niet snap.
Buiten dat valt er over smaak niet te twisten, maar ik moet de eerste persoon die mijn baard niet het einde vindt nog ontmoeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |