De klok staat nog op 00:00 bij het openen, precies op tijdquote:
Desondanks zijn ze het vermelden wel waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
Dat zijn niet Myraela's tieten in de OP.
TS faalt.
Jij bent altijd welkom.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef HeatWave het volgende:
Gefeliciteerd, hoelaat moet ik op het feestje zijn?.
Dat dacht ik zelf ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Van harte gefeliciteerd, Myraela.![]()
![]()
![]()
BTW, vlak voor je mod werd dacht ik 'wat is dat voor ongelofelijke kutbaggeraar'en moet je nu eens kijken: gewoon klasse.
![]()
Fijne dag!
Je kan met terugwerkende kracht alsnog een ban voor jezelf aanvragen.quote:
Nu mag ik ook ingaan op je schaamteloze verleidingspogingenquote:
Hoi. Neuken??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu mag ik ook ingaan op je schaamteloze verleidingspogingen.
Obvious troll is obvious. Opbokken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef Albirex het volgende:
die myraela is gewoon een keismerig nerdwijf. waar slaat die obsessie op?
Hoi, ja lijkt me lekker, waar en wannneer?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious. Opbokken.
Oh, je was er al achter.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef HeatWave het volgende:
Gefeliciteerd, hoelaat moet ik op het feestje zijn?.
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb nog nooit pics van Mirne gezien.
Ja. Dus?quote:
Ja.quote:
Nu in de maakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer komen de 18 and abused filmpjes
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat jij eigenlijk een man bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Gefeliciteerd Myraela !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:08 schreef ElmoFan het volgende:
Gefeli!!
Pics van jou met een feesthoedje?![]()
Held.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Myraela !![]()
[ afbeelding ]
Aldus de anonieme internet held.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef Albirex het volgende:
die myraela is gewoon een keismerig nerdwijf. waar slaat die obsessie op?
Mijn ondertitel hou ik nog evenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Myraela !![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Gefeliciteerd liefjeNu mogen we eindelijk trouwen
Ze heeft al ja gezegdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]En ze blijven het maar proberen.
Gaat jullie toch niet lukken!!!
18 jaar? Proficiat Myraela.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef Ezechielk het volgende:
Onze meest geliefde ONZ mod heeft vandaag eindelijk de legale status van 18 jaar bereikt! Om die te vieren hebben we natuurlijk het een en ander nodig. Enerzijds omdat ze dit zelf mag aanschaffen, anderzijds omdat het simpelweg kan!
(...)
Feliciteer Myraela hier!
Ik zou er niet op wachten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Walter81 het volgende:
[..]
18 jaar? Proficiat Myraela.
Binnenkort dus te bewonderen in KPD neem ik aan?
quote:
JE BREEKT MN HART JONGEHquote:
Ik wil je hartje wel weer fixenquote:
Met je liefdessappen zekerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil je hartje wel weer fixen
Ik blijf dromen en hopenquote:
Dat kunnen we proberen.quote:
Ik heb 3 jaar samengewoond met iemand waar 10 jaar verschil tussen zat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daar zit bijna 9 jaar tussen.Ach tis maar wat je wilt he.
Nu kan je UI ook wel wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Pedofielquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar samengewoond met iemand waar 10 jaar verschil tussen zat.
Kan op zich prima hoor
Ik ben 33, dus nee.quote:
Je hebt er 3 jaar mee samengewoond dat betekend dat ze maximaal 20 jaar was toen je ermee begon.quote:
Nee, ik houd deze UI.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nu kan je UI ook wel weg![]()
Ik zou er Chowi van maken, die is ook lekker
Daar zit precies 9 jaar tussen. /carequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Tenzij dat meisje 10 jaar ouder was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt er 3 jaar mee samengewoond dat betekend dat ze maximaal 20 jaar was toen je ermee begon.En als het al langer dan 2 jaar terug is heeft hij zeer zeker een punt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zit precies 9 jaar en 2 dagen tussen. /care
Myraela is de aanhouder denk ik. Ik zou maar vast beginnen met Chowi te hosselenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee, ik houd deze UI.Aanhouder wint enzo. Maar ik zal Chowi in gedachten houden.
Chowi is ook van mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Myraela is de aanhouder denk ik. Ik zou maar vast beginnen met Chowi te hosselen
Dat maakt voor internetliefde niet uitquote:
Dus?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Och hebben we weer zo'n verontwaardigd tiepje.Ik ga er niet eens meer op in.
IKquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaan er zaterdag mee Myr opzoeken als verrassing zeg maar
Zij was 19 ja, maar dan nog heeft hij geen enkel punt, heck al was ze 17 geweest dan had hij nog geen punt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt er 3 jaar mee samengewoond dat betekend dat ze maximaal 20 jaar was toen je ermee begon.En als het al langer dan 2 jaar terug is heeft hij zeer zeker een punt.
Dus als hij mij al van iets wilde betichten dan had het Efebofilie moeten zijn en ook dat was niet aan de orde omdat mijn vriendin gewoon meerderjarig was destijds.quote:Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers en adolescenten. Vanaf twaalf jaar houdt de psychologische grens van pedofilie op en begint efebofilie. Voorwaarde is dat de oudere persoon met deze voorkeur zelf de adolescentie ontstegen is; hij of zij moet ten minste midden twintig zijn. Efebofilie is evenals pedofilie een parafilie. De juridische leeftijdsgrens bepaalt of het een strafbare dan wel een niet strafbare vorm is
In het algemeen wordt efebofilie en pedofilie maatschappelijk afgekeurd, maar voor efebofilie is dat in mindere mate het geval dan bij pedofilie. De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor, en de rechter moet in elk geval zelf beslissen of de oudere partner strafbaar is. Dit is bijvoorbeeld niet het geval als een puber een wat oudere vriend[in] heeft.
De pressiegroep Martijn richt zich op de acceptatie van efebofilie en in mindere mate op pedofilie. Zij menen dat kinderen boven de twaalf jaar in staat zijn als volwassen te oordelen over relaties. Deze redenering wordt in de westerse samenleving en de wetenschap verworpen. Kinderen van deze leeftijd zijn niet altijd in staat een helder oordeel te vellen over relaties, en zijn sterk beïnvloedbaar door volwassenen. Kinderen lopen de kans op ernstige psychische problemen bij deze relaties. Bij deze visie sluit ik mij onverkort aan.
In sommige culturen is efebofilie wel geaccepteerd. In het oude Athene was het gebruikelijk dat volwassen mannen en adolescente jongens seksuele handelingen met elkaar verrichtten. Reve noemde deze seksuele praktijk ironiserend "de Griekse beginselen".
Ik. Maar nu is het geen verrassing mere.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaan er zaterdag mee Myr opzoeken als verrassing zeg maar
Jonge grow up en get out!!quote:
Oh jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik. Maar nu is het geen verrassing mere.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge grow up en get out!!
[..]
Oh ja
Jij mag niet meequote:
Braaf!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik doe even net alsof ik van niets weet he.![]()
Wat heeft ze achter haar rug, een knuppel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
Ik neem het even mee naar achteren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
Geef maar een waarschuwing wanneer Myraela eindelijk minstens 45 is en een lekker kort rood kapseltje heeft.
Zet maar een alarmpje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
Geef maar een waarschuwing wanneer Myraela eindelijk minstens 45 is en een lekker kort rood kapseltje heeft.
Voor jonkies zoals jij wel, maar niet voor 25+ers als ikquote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor jonkies zoals jij wel, maar niet voor 25+ers als ik
Jawel hoor, maar nu mag je haar naaktfoto's in bezit hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor jonkies zoals jij wel, maar niet voor 25+ers als ik
Aight.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:24 schreef aight1 het volgende:
Hier, een eend met een feestmuts voor je verjaardag.
[ afbeelding ]
Purfum.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef justmattie het volgende:
Heb je nog iets leuks gekregen Myr?
Dat laatste is een mooi cadeau jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Purfum.Nagellak.
Cadeaubon.
Het grootste cadeau is toch wel dat ik mijn achternaam mag veranderen in mijn moeders meisjesnaam.
ja maak je je daar druk om?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Topic kan wel weer dicht toch?
Het zweet staat alweer tussen mn billenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ja maak je je daar druk om?
gaat u maar even lekker liggen op de sofa heer jaapaapsmulpaap
whehehehhe
tmiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:32 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Het zweet staat alweer tussen mn billen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |