quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:59 schreef Xiance het volgende:
do bist net oars dan leaf
want do dochst gewoan neat ferkeard
ik hāld fan dy, so asto bist
datst dat dan wol efkes witst
LALALAAAAAAAAAAALALAAAAAAAAAAAAAALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hai schatquote:
volgens mij kabbelt het hier rustig voort en maken mensen zich op voor lowlands komend weekendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
hai schat
wie gehts?
doe je me nog even updaten omtrend de zaken hiero? dan ben ik weer bij
Slaap lekker.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Plastisch chirurg rijdt al twitterend in een ravijn.
http://www.people.com/people/article/0,,20413769,00.html
Wat een domme manier om dood te gaan.![]()
Amerikanen zien Twitter aan voor 911quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:15 schreef keizerpinguin het volgende:
Morgen de achtertuin van mijn vader eens fatsoeneren. Is nog al erg nodig!!!
Zien door de bomen het bos niet meer![]()
Dus Broer konijn als je je verveelt?! maar je zal wel moeten werken....
Buffy Sainte Marie - "Goodnight"quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik heb vandaag op mijn hakken [ afbeelding ]geoefend en het gaat goed!!!
word je daar nog meer moe van ?quote:
omdat Yvonne ons hier verplicht naar toe heeft gestuurdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 05:52 schreef Under_Score het volgende:
waarom staat dit eigenlijk in ONZ?
kwam ze mannelijke aandacht te kort ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat Yvonne ons hier verplicht naar toe heeft gestuurd
geen idee, want aan Leffe kan het niet gelegen hebben net als aan Bifi worstjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
kwam ze mannelijke aandacht te kort ofzo?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
volgens mij kan je deze wel gebruiken
Prins Albertquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Prinsheerlijk, de koning te rijk etc etc.
Leuke avond gehad??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Prinsheerlijk, de koning te rijk etc etc.
zo slecht voor je tanden !quote:
Dan kun je anders wel lekker ringsteken, da's op Koninginnedag ook altijd een succesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee TV, dat dan weer niet.
maar wel genant als je die moet verwijderen voor een metaaldetectorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kun je anders wel lekker ringsteken, da's op Koninginnedag ook altijd een succes
Wat zou je laatste tweet dan zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar waarom zou je in godesnaam een nr want nog zo nieuw is coveren?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
Dat nummer van Rachel klinkt wel ok, alleen moet je haar er niet bij zien... stom mens...
en wat ze met die tattoo op de onderarm heeft gedaan is ook doodzonde
Onhandige klotedingenquote:
Dat vind ik ook altijd een beetjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in godesnaam een nr want nog zo nieuw is coveren?
Ik bedoel, live ... oke. Maar als single en met clip en zo?
Ja, maar Vanilla Sky maakt er dan bv wel een heel ander nr van. Net als the Baseballs. Dat vind ik dan wel weer grappig. Maar dit is gewoon een letterlijke cover.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een beetje
Dat nummer van Umbrella is ook al 5 keer gecoverd geloof ik... en dat was al een schijtplaat in de versie van Rhianna
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een beetje
Dat nummer van Umbrella is ook al 5 keer gecoverd geloof ik... en dat was al een schijtplaat in de versie van Rhianna
Nee. Behalve dat mijn halve ontbijt verdwijnt in het gat waar hij zatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Geen last van de nasleep verstandskies trekken?
Heel herkenbaar, had ik ook. Handig voor later op de dag, als je een kleine trek krijgtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Behalve dat mijn halve ontbijt verdwijnt in het gat waar hij zat.
Ik normaal ook niet... maar ik heb allerlei kutklusjes te doen hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag eens geen last van
Van wie is het origineel dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in godesnaam een nr want nog zo nieuw is coveren?
Ik bedoel, live ... oke. Maar als single en met clip en zo?
Veel muziekliefhebbers kennen VV Brown wel hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van wie is het origineel dan?
Kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehoord
Edit: VV Brown... redelijk onbekend in Nederland, dan is het toch niet zo erg/vreemd dat ze dit coveren?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Steve het volgende:
Of er breekt een stukje kies af 's morgens bij het tanden poetsen.
Kuttanden.
quote:
Jij weet de normale dingen ook wel weer te combineren tot iets zieks hequote:
Onwijs veel plezierquote:
Ewwww... Hoe kan zoiets gebeuren? Poets jij je tanden met een slijptol?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Steve het volgende:
Of er breekt een stukje kies af 's morgens bij het tanden poetsen.
Kuttanden.
Geil huhquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet de normale dingen ook wel weer te combineren tot iets zieks he
Zwakke tanden. En dat is al een gevulde kies.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Ewwww... Hoe kan zoiets gebeuren? Poets jij je tanden met een slijptol?
Gevulde speculaas is lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Zwakke tanden. En dat is al een gevulde kies.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevulde speculaas is lekker. Om maar even een side-step te nemen.
Volgens mij ligt er met een beetje zoeken alweer allemaal lekkers in de supermarktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
En daar is het alweer bijna het jaargetijde voor
Dat ligt er maar weer aan wat jij onder lekkers verstaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er met een beetje zoeken alweer allemaal lekkers in de supermarkt
in elk geval niet het lekkers van Marlies Dekkersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar weer aan wat jij onder lekkers verstaat
En speculeren is andere koek dan (gevulde) speculaas. Om maar hetzelfde te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevulde speculaas is lekker. Om maar even een side-step te nemen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet dat klaagbaak gesloten is, maar waarom eigenlijk?
wat? waaromquote:
al die novelties. Ik ben daar echt te oud voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:44 schreef Great.Expectations het volgende:
http://gizmodo.com/561545(...)ife?skyline=true&s=i
![]()
![]()
![]()
Nee, zoals elke homo train ik met mijn telefoon dicht in de buurt.quote:
ik train altijd met Celine Dion in mn oortjes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zoals elke homo train ik met mijn telefoon dicht in de buurt.na elke set oefeningen kijk ik of er nog berichtjes zijn. Nee hoor. zo ben ik niet, maar ze zijn er wel.
![]()
nee, ben al een tijdje klaar met trainen.
Daarom staat er een laptop in de kelder, jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zoals elke homo train ik met mijn telefoon dicht in de buurt.na elke set oefeningen kijk ik of er nog berichtjes zijn. Nee hoor. zo ben ik niet, maar ze zijn er wel.
![]()
nee, ben al een tijdje klaar met trainen.
Xie ze ook in de sportschool met oortjes in. Lijkt me kut zitten. Tevens staat die muziek in die tent erg hard dus hoe kan je dan nog je ipod horen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik train altijd met Celine Dion in mn oortjes!
behalve op woensdag, dan doen we aan zumba.. da's dan weer op ordinaire top40 muziek, of zuid-afrikaans ofzo
you're a slave to the internetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom staat er een laptop in de kelder, jaF5'en tussen de setjes door.
Zeker spam..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:07 schreef Xiance het volgende:
ik kreeg zo pas een mailtje van esther, van het rehabilitatie buro
iets over rehab voor militairen uit de oorlog..
*ik ben ook zooooo stoer*
zag net toevallig een programma over het sextoerisme daar met kleine kinderen......quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
Eindelijk geboekt. Thailand en Cambodia!![]()
bijna 1000 euro armer.![]()
Guilty as charged.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you're a slave to the internet![]()
btw
hahahahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zag net toevallig een programma over het sextoerisme daar met kleine kinderen......![]()
Dus wat ga jij daar doen.....?ze hebben daar geheime agentjes die je filmen dus....
![]()
Voor je het weet pakken ze je op en kun je de komende 5 jaar niet meer fokken.....
tenzij je een lekkere jail genoot hebt
nee, ze was een cijfertje vergetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zeker spam..
of je zat op ActiveDuty...![]()
quote:
Terrasquote:
Tis écht heerlijk weer voor augustus. lekker laat op in je t-shirtje op straat and stuff.quote:
Ik ben altijd bang dat ik wat misquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, ik ken het wel een beetje. Ik moet sowieso dagelijks mijn mail hebben gecontroleerd en wat fora zoals GeenStijl, Perez Hilton en justusboys etc.
edit: o en Fok natuurlijk![]()
dus je houd nog wel van mequote:
Vind het wel raar dat de terrasverwarmers verboden zijn. Tenminste in Amsterdam.quote:
Ik ben, geloof ik, de enige die nog geen internet op mijn telefoon heb, want dan zou ik glued zijn aan mijn telefoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik wat mis
dan bel je stroekie toch evenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik wat mis
Op wat voor terras zit jij dat jij je shirts er kwijt raakt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat de terrasverwarmers verboden zijn. Tenminste in Amsterdam.
jah.. maar dat is stoer..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben, geloof ik, de enige die nog geen internet op mijn telefoon heb, want dan zou ik glued zijn aan mijn telefoon.Xie het weleens in de club. Staan ze op de dansvloer mét hun telefoons.
quote:
Oh ja mijn t-shirt verliezen is dagelijkse kost voor me.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis écht heerlijk weer voor augustus. lekker laat op in je t-shirtje op straat and stuff.Alhoewel 's nachts het toch wel koud is als je t-shirt weer eens verloren hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
jah.. maar dat is stoer..
je weets.. al swypend over de dansvloer je contacts phonen dat er een chille party in da house is..
in amsterdam ook.. volgens mij zijn ze alleen in tokkie wijken verboden ivm gevaar voor onschuldige omstanders..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op wat voor terras zit jij dat jij je shirts er kwijt raakt?
in Eindhoven zijn de terrassen verwarmt als het nodig is
ik neem gewoon altijd een sjaaltje mee voor de kou!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis écht heerlijk weer voor augustus. lekker laat op in je t-shirtje op straat and stuff.Alhoewel 's nachts het toch wel koud is als je t-shirt weer eens verloren hebt.
wat??quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja mijn t-shirt verliezen is dagelijkse kost voor me.
en leukerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat??
dat is gewoon DE manier om op de hoogte te blijven hoor..
waarom zou je je pc aan zetten, dan wachten tot ie opgestart is (hoewel dat bij mij maar 3 seconden duurd) DAN nog eens inloggen op f0k, om vervolgens te lezen dat je eigenlijk niks mist?
dan is stroekie bellen een stuk sneller
niet iedereen hier staat als een slet zn lichaam te verkopen hoor..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you fucker
ik bedoel als je in de club staat zonder shirt dan kan je die wel eens verliezen. Niet op een terras.
Nee, in de binnenstadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
in amsterdam ook.. volgens mij zijn ze alleen in tokkie wijken verboden ivm gevaar voor onschuldige omstanders..
zondermeer!quote:
Mannen met sjaaltjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef Stecky het volgende:
[..]
ik neem gewoon altijd een sjaaltje mee voor de kou!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is wel goedkoper dan je tanden.
zeg jij bent ver voorbij de leeftijd waarbij het voor de rest van het publiek nog een leuk gezicht is om zonder shirt te dansenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you fucker
ik bedoel als je in de club staat zonder shirt dan kan je die wel eens verliezen. Niet op een terras.
sommige kunnen beter hun kleren aanhouden!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet iedereen hier staat als een slet zn lichaam te verkopen hoor..
sommigen scoren prima met hun kleren aan
wel eens gerealiseerd hoeveel Co2 daarbij vrij komt ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, in de binnenstadHEbben we te danken aan Cohen. Gelukkig gaan we een nieuwe tijdperk in met die nieuwe (hopelijk). DIe betutteling hier..
ssshhhttt.. denk aan zn egoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Stecky het volgende:
[..]
sommige kunnen beter hun kleren aanhouden!!
Jij keek vast in de spiegel toen je dit typtequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg jij bent ver voorbij de leeftijd waarbij het voor de rest van het publiek nog een leuk gezicht is om zonder shirt te dansen![]()
problem solved
are you crazy?? dat heb ik nooit gedaan.quote:
nope ik dacht terug aan goede vrijdagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij keek vast in de spiegel toen je dit typte
Maar zonder shirt voel ik me goedkoper, dat is dan weer minder....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is wel goedkoper dan je tanden.
drank en drugs maken meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
are you crazy?? dat heb ik nooit gedaan.heb wel tijdens gesprek gevraagd waarom die en die zo is en doet etc.. maar dat is alles..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg jij bent ver voorbij de leeftijd waarbij het voor de rest van het publiek nog een leuk gezicht is om zonder shirt te dansen![]()
problem solved
als een slet??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet iedereen hier staat als een slet zn lichaam te verkopen hoor..
sommigen scoren prima met hun kleren aan
Maar anderen misschien wel de koning te rijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar zonder shirt voel ik me goedkoper, dat is dan weer minder....
ja een mens kan hard veranderen in 4 maandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. Ik train nooit. Iedereen houdt van mijn Han Peekel-look.
Valt heus wel mee, hoor. Xie het toch zelf in Zaragoza etc. Daar doen ze het al jaren en niets van die Co2 bullshit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel eens gerealiseerd hoeveel Co2 daarbij vrij komt ?
jaahaaa.. maar JIJ gaat dan ook stappen in tokkie wijken!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als een slet??![]()
![]()
fucking bitch.![]()
ik scoor ook met kleding aan.
heb liever geen t-shirt dan geen tanden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
ja, maar jij belde mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
drank en drugs maken meer kapot dan je lief is![]()
die keer in de trein met de wegvallende verbinding doesn't ring a bell ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Stecky het volgende:
[..]
sommige kunnen beter hun kleren aanhouden!!
welles!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar jij belde mij.en we hadden het niet eens over Fok!.
Tokkiewijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaahaaa.. maar JIJ gaat dan ook stappen in tokkie wijken!!
natuurlijk scoor je daar! IEDEREEN die daar bloot loopt scoord!
miauwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij keek vast in de spiegel toen je dit typte
Nee, alleen over iemand hoe die in het echt is, maar dat was even on the side.quote:
ik vind het centrum behoorlijk tokkie..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tokkiewijkendat is niet in het centrum. Dat is Noord. alhoewel sommige tokkies ook echt
eruit zien. Geld does not define your hotness.
ja, daarom loop ik nu in die house-broeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja een mens kan hard veranderen in 4 maanden
das waar. Alles is zo'n beetje dicht. Exit, Cockring etc.. zonde. Maar misschien geeft het andere clubs de ruimte om iets nieuws te creeeren. Maar goed, tijdperk Roxy en It is over. Toen kan alles. ja, ik ben ietsje ouder dan jou.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind het centrum behoorlijk tokkie..
ik kom ook al eeuwen niet meer in de reguliers, vroeger was de arc nog wel leuk, maar dat word ook allemaal tokkie sinds de rest zon beetje dicht of vol zit
wanneer ga jij eigenlijk weer naar Asia voor of na onze cava night?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, daarom loop ik nu in die house-broeken.![]()
iedereen en alles nu naar het Mandje en de Engel op de Zeedijk ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Alles is zo'n beetje dicht. Exit, Cockring etc.. zonde. Maar misschien geeft het andere clubs de ruimte om iets nieuws te creeeren. Maar goed, tijdperk Roxy en It is over. Toen kan alles. ja, ik ben ietsje ouder dan jou.![]()
Air alweer uit de mode ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Alles is zo'n beetje dicht. Exit, Cockring etc.. zonde. Maar misschien geeft het andere clubs de ruimte om iets nieuws te creeeren. Maar goed, tijdperk Roxy en It is over. Toen kan alles. ja, ik ben ietsje ouder dan jou.![]()
Daarna.. ik ga pas in januari 2011.. We moeten de agenda's eens trekken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer ga jij eigenlijk weer naar Asia voor of na onze cava night?
dat ken ik nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen en alles nu naar het Mandje en de Engel op de Zeedijk ?
nope half oktober en als alles goed gaat ben ik tussen 5 en 19 nov wel on a mission daar naar toe om nieuwe te proeven en eventueel een oogst druiven aan te kopen voor een private labelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daarna.. ik ga pas in januari 2011.. We moeten de agenda's eens trekken.Die shipment van cava's komt toch ergens in november?
Nee, club is geweldig. Is gay-minded. Deceit wilde er met mij heen.quote:
als dat een succes gaat worden gaat vast niet alleen deceit je om gunsten vragen en kan je wel een competitie uitschrijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, club is geweldig. Is gay-minded. Deceit wilde er met mij heen.o boy
![]()
Ze gaan wel een gay-avond plannen. Aangezien de It-avond (opening) een groot succes was.
Afrika trekt me niet echt. Ahoewel ik dat van Asia ook dacht. Heeft Afrika een gay-nightlife? Tuurlijk, je kan ook een safari-tocht doen, maar dat doe ik wel als ik oud ben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope half oktober en als alles goed gaat ben ik tussen 5 en 19 nov wel on a mission daar naar toe om nieuwe te proeven en eventueel een oogst druiven aan te kopen voor een private label
en om weer een paar nachtjes onder te duiken in het nachtleven van the gay capital of Africa![]()
waarom denk je dat Gordon en Marc van der Linden zo graag naar Capetown gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Afrika trekt me niet echt. Ahoewel ik dat van Asia ook dacht. Heeft Afrika een gay-nightlife? Tuurlijk, je kan ook een safari-tocht doen, maar dat doe ik wel als ik oud ben.
foutjes er even uit gehaaldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Afrika trekt me niet echt. Ahoewel ik dat van Asia ook dacht. Heeft Afrika een gay-nightlife? Tuurlijk, je kan ook een safari-tocht doen, maar dat doe ik wel als nu ik oud ben.
Het is wel heel 2011!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
LOLs echt niet!.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat een succes gaat worden gaat vast niet alleen deceit je om gunsten vragen en kan je wel een competitie uitschrijven
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergat er nog eentje
Out in plaats van oud
Al die moeite doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef Xiance het volgende:
mike.. shatz.. je moet gewoon niet al die moeite doen, en lekker bij t kaartclubje gaan zitten in tehuis "de uitgebloeide roos"
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom denk je dat Gordon en Marc van der Linden zo graag naar Capetown gaan
echt niet alleen voor het uitzicht van de Tafelberg maar ook voor de pielsuig
en daarom eisen wij substralquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Al die moeite doen?roos is nog lang niet uitgebloeid.
kan wel nu een link plaatsen naar een uitgebloeide roos. Google maar eens anal prolapse.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Al die moeite doen?roos is nog lang niet uitgebloeid.
kan wel nu een link plaatsen naar een uitgebloeide roos. Google maar eens anal prolapse.
maar daar leent niemand in Nederland zich meer voor om Gordon of Marc te plezierenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, pielsuig???!!!
![]()
Daarvoor hoef ik niet naar Afrika. Zou meer gaan voor het land zelf etc. .
quote:
jaahaaa.. want pielsuig vind je genoeg in die tokkiebars he schatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, pielsuig???!!!
![]()
jij zou je hier natuurlijk een week laten pamperen in the cottagequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, pielsuig???!!!
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergat er nog eentje
Out in plaats van oud
quote:
substral is toch juist voor het versterken van "bloeiende bloemen"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet met prolapse.
Gordon is toch altijd aan de man? Tuurlijk het zijn allemaal starfuckers, maar goed. hij is aan de man.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar leent niemand in Nederland zich meer voor om Gordon of Marc te plezieren![]()
en het is een geweldig mooi land,..... gods own country
jij bent zo wijs.. dat zegt een kind..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet met prolapse.
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen dat ik nu voor de 3e keer binnen 9 jaar die kant op ga ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gordon is toch altijd aan de man? Tuurlijk het zijn allemaal starfuckers, maar goed. hij is aan de man.![]()
Maar goed, Tafelberg etc.. lijkt me wel heel tof.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaahaaa.. want pielsuig vind je genoeg in die tokkiebars he schat
we houden wel van je hoor..
mein gott... zelfs online ben je heel slecht in liegen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das heul niet waar. Ik doe weer aan seks als ik aan de man ben.
Voor de pielsuig?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen dat ik nu voor de 3e keer binnen 9 jaar die kant op ga ?
o fuck, je hebt me door.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
mein gott... zelfs online ben je heel slecht in liegen!
Tis slecht om nog zo laat te eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef Xiance het volgende:
mgoed, ik ga even mn avondeten klaar maken, bis gleich
en dan neem je dubbel leven weer overal mee naar toe om het op de foto te zetten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor de pielsuig?
Nee, ik was/ben meer voor de westerse landen. Amerika, England, Frankrijk, Spanje etc.. Maar heb nu de smaak te pakken met reizen.
Een vriend van me opperde zelfs om de Himalaya te lopen. base-camp weliswaar, omdat ie weet dat ik Nijmegen heb gelopen. In het begin had ik zoiets vanMaar tis wel stoer om dat een keer gedaan te hebben. you live, you learn.
zo zwaar ligt mannenpap toch niet op de maag ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis slecht om nog zo laat te eten.
koester dat, het idee dat er nog uberhaupt iemand over je heen komtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck, je hebt me door.Zelfs hier i downplay it. Anders krijg ik iedereen over me heen met commentaar.
sja.. EEN van ons moet toch geld verdienen he!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis slecht om nog zo laat te eten.
Er zit cola op mn scherm...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat, het idee dat er nog uberhaupt iemand over je heen komt![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan neem je dubbel leven weer overal mee naar toe om het op de foto te zetten?
you did not just say that.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo zwaar ligt mannenpap toch niet op de maag ?
pak dan gelijk ook vietnam mee,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat moest ik van Wonderer doen als ik in Myanmar ben, maar goed. Cambodia mag ook, denk ik.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat, het idee dat er nog uberhaupt iemand over je heen komt![]()
Ik verdien ook geld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
sja.. EEN van ons moet toch geld verdienen he!
terwijl jij de hele dag maar loopt te lantefanteren en te niksen, probeer ik geld te verdienen voor ons nieuwe apartement
gelukkig, andere mensen hier.quote:
Krijgen we hier dan het nieuwste filiaal van de Jamin ?????????????????????quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik verdien ook geld.![]()
waar wil je dan gaan wonen? Oss?
nachrijderquote:
ken jij Ad en Cora nog van Menno Buch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nachrijder![]()
Kent iemand dat nog? Irene van de Laar - nachtrijder?
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de focus niet meer op mij valt als er meerdere mensen hier zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet in the mood om iemand te bashen.
Vietnam word een andere keer. Kga maar 4 weken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pak dan gelijk ook vietnam mee,
dat is erg gaaf en mooi want daar ben ik dan wel geweest
Ach jezusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ken jij Ad en Cora nog van Menno Buch?
en dan dagelijks dit nummer op je ipod ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vietnam word een andere keer. Kga maar 4 weken.
wist je het zo nog, of moest je google gebruiken ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach jezusis dat dat stel die indianen nadeed of dat stel dat zij gefist wordt op het balkon?
![]()
![]()
wat een rare mensen heb je toch...
Ja met fiets is alles beter te doen daar. Al aan het studentenleven gewend daar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Utrecht bevalt prima, ik ben er nooit met een auto dus daar geen last van.
aaaahhh the 80's KIMquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan dagelijks dit nummer op je ipod ?
nee, ik wist dat nog uit mijn hoofd. Maar welk stel is dat dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist je het zo nog, of moest je google gebruiken ?
jaahaaaa.. en dat verval gaat bij jou eerdaags ook intredenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhh the 80's KIM![]()
het laatste wat ik heb vernomen van haar is dat nummer met Nena (?)
Ow wees maar niet bang hoor... als je genoeg betaalt willen ze vast over je heen spuitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik studeer al drie jaar in Utrecht he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja met fiets is alles beter te doen daar. Al aan het studentenleven gewend daar?
jaaaaaaaaaaquote:
brrrrrrr zon oude 60jarige vent met een bierbuik en hangbillen.. die dan hevig kreunend zn laatste poefje poeder eruit puftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow wees maar niet bang hoor... als je genoeg betaalt willen ze vast over je heen spuiten
herinnert u zich deze nog, nog nog nogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhh the 80's KIM![]()
het laatste wat ik heb vernomen van haar is dat nummer met Nena (?)
quote:
dat zal wel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaahaaaa.. en dat verval gaat bij jou eerdaags ook intreden
quote:
Ad en Cora waren toch die indiaantjes met de uitgeholde courgettequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik wist dat nog uit mijn hoofd. Maar welk stel is dat dan?
Ken ook nog die paarde-mevrouw met haar porsche.
wat een types..
psssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zal wel..ik word gelukkig nog eind 20 geschat. Maar goed, iedereen wordt oud. Ik verwelkom het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
O, ik dacht dat je aan een nieuwe studie was begonnen, omdat je recentelijk naar Utrecht bent verhuisd..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik studeer al drie jaar in Utrecht he.
wacht maar totdat jij 60 bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
brrrrrrr zon oude 60jarige vent met een bierbuik en hangbillen.. die dan hevig kreunend zn laatste poefje poeder eruit puft
Nee, dat zegt mij niets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
herinnert u zich deze nog, nog nog nog
de kans dat ik 60 word is vrij klein, bioj ons sneuvelen ze allemaal rond de 52/56quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij 60 bent.![]()
kent iemand lemonparty? google het maar eens..
je hebt je blijkbaar al terdege voorbereidtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij 60 bent.![]()
kent iemand lemonparty? google het maar eens..
die laatste twee ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ad en Cora waren toch die indiaantjes met de uitgeholde courgette
van een porsche weet ik dan weer niets
wel over dat stel in een zwembad met bruine bonen
en die ene homo die wat met een boerenknecht wilde
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
psssssssssssssssssstja, weet ik! Maar ik heb het over Amerika. iedereen wordt daar ouder geschat. Al die 20 jarigen. Tering, zijn net kerels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt aan naschoolse activiteiten. American football etc. Ik merk hier dat 20 jarigen echt jonkies zijn etc.... dus die vlieger gaat voor mij hier niet op.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Ik vind em heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet goed, maar ken het nummer al een tijdje. Lekker catchy...
echt waar?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
de kans dat ik 60 word is vrij klein, bioj ons sneuvelen ze allemaal rond de 52/56
adelequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind em heerlijk
Wanneer komt dat nieuwe album van Adele nou een keer
haha momenteel gaat het redelijk goed ja, ik heb alleen nog last van hartkloppingen,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar?!omdat je het aan je hart hebt? Daar ging het toch goed mee?
slaapse ze.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Stroekie het volgende:
truste mannen
slaap lekker, en dat jullie maar fijne dromen mogen hebben
Wat is dit voor romance opeens?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
haha momenteel gaat het redelijk goed ja, ik heb alleen nog last van hartkloppingen,
maar als je zo tempramentvol bent als ik... dan word het op je 50ste wel krap hoor
* Xiance kust manuel zachtjes in zn hals
manu en ik hebben al heel lang een haat-liefde verhouding hoor..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is dit voor romance opeens?
Liever niet. Ik hou mijn voedsel liever binnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
manu en ik hebben al heel lang een haat-liefde verhouding hoor..
ohhhhh shatz je had ons in frankrijk eens mee moeten maken!
wat??!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
haha momenteel gaat het redelijk goed ja, ik heb alleen nog last van hartkloppingen,
maar als je zo tempramentvol bent als ik... dan word het op je 50ste wel krap hoor
* Xiance kust manuel zachtjes in zn hals
noujaaaaaaa... ZO erg was t nou ook weer niet hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liever niet. Ik hou mijn voedsel liever binnen.
waarom ben je naar Utrecht verhuisd? werd het forenzen teveel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is dit voor romance opeens?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
manu en ik hebben al heel lang een haat-liefde verhouding hoor..
ohhhhh shatz je had ons in frankrijk eens mee moeten maken!
OMG OMG OMG OMG IK MAG ZELFS AUTORIJDEN!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??!!![]()
mag je dan wel aan de Zumba?
ik bedoel, dat als je je inspant dat het dan vragen om problemen is. Of is heeft dat niets met hartkloppingen te maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG IK MAG ZELFS AUTORIJDEN!!
waarom zou dat niet mogen?
Ja, en kreeg een uitnodiging voor een kijkavond bij iemand van mijn studie die tof is en in een gezellig huis woonde. Toen hakte ik de knoop door, omdat ik vroeg of laat toch op kamers moetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom ben je naar Utrecht verhuisd? werd het forenzen teveel?
Stroekie wilde natuurlijk ook af en toe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
noujaaaaaaa... ZO erg was t nou ook weer niet hoor!
tis niet alsof ie de hele nacht bovenop me lag hoor!
nee, dat was "vroeger" zo, toen mensen nog niks wistenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik bedoel, dat als je je inspant dat het dan vragen om problemen is. Of is heeft dat niets met hartkloppingen te maken?
stroekie doet het t liefst zijdelingsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stroekie wilde natuurlijk ook af en toe.
And there went dinner...
Voor het eerst op jezelf... aaaahhhh, those days..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en kreeg een uitnodiging voor een kijkavond bij iemand van mijn studie die tof is en in een gezellig huis woonde. Toen hakte ik de knoop door, omdat ik vroeg of laat toch op kamers moet.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stroekie wilde natuurlijk ook af en toe.
And there went dinner...
utrecht heeft een mooie binnenstad, en een heel leuk pleintje waar ik regelmatig zit voor een kop cappuchino ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor het eerst op jezelf... aaaahhhh, those days..![]()
![]()
Ben je wel Utrecht aan het verkennen qua uitgaan, leuke tentjes etc..?
das waar. Je hart is een spier. Maar je ouders leven toch nog?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, dat was "vroeger" zo, toen mensen nog niks wisten
sporten is zelfs goed voor mensen met lichte hartklachten,. omdat je hart daar sterker van word
Cappuccino.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
utrecht heeft een mooie binnenstad, en een heel leuk pleintje waar ik regelmatig zit voor een kop cappuchino ofzo
aber naturlich! mijn vader is 53, en mn moeder 47quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Je hart is een spier. Maar je ouders leven toch nog?
das ook leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet heel hard, maar ik ben niet zo'n uitgaander, dus ik vind het wel prima om gewoon met vrienden af te spreken, gezellig te eten en een film kijken oid.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
stroekie doet het t liefst zijdelings
ik vind uitgaan in nederland ook steeds vaker ronduit vervelend..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das ook leuk!Als het maar gezellig is.
ik ben te mannelijk voor stroekiequote:
o shit..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
aber naturlich! mijn vader is 53, en mn moeder 47
Wat heb je een jonge moeder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
aber naturlich! mijn vader is 53, en mn moeder 47
que? dus je zegt dat jij mannelijker bent dan dat ik ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben te mannelijk voor stroekie
mischien mag jij m wel volblaffen
Nee Adele is bezig met album 2... Dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
adeleLekker jazzy.. Ik houd van Jazz.
![]()
Tis ook alweer twee jaar geleden dat ze met iets nieuws kwam. Straks is het een 1 dagsvlieg.
oh shit??quote:
ja, daar zitten voordelen aan, mijn moeder is wel een van mn beste vriendinnen.quote:
nouuuu shatz, ik ben in elk geval; niet vrouwelijkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? dus je zegt dat jij mannelijker bent dan dat ik ben?![]()
Volgens mij heb je dat overal. Van die miepen die zich te goed voelen voor iedereen. Geloof me, dat is een spel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind uitgaan in nederland ook steeds vaker ronduit vervelend..
de hetero's zijn te snel ontploft, kunnen niks hebben, en de homootjes hebben teveel air.. als er 3 man in de tent staan zit t vol zoveel ego hebben die lui hier, nee.. ik heb me in duitsland voor het eerst echt verm,aakt, en stappen in parijs is ook heel erg leuk
niet vrouwelijker? dan wie? Geloof me, als je me IRL zou ontmoeten, ben ik geen handtas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
nouuuu shatz, ik ben in elk geval; niet vrouwelijker
toch heb ik daar minder last van in het buitenlandquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat overal. Van die miepen die zich te goed voelen voor iedereen. Geloof me, dat is een spel.
tsja.. jij wil niet he..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet vrouwelijker? dan wie? Geloof me, als je me IRL zou ontmoeten, ben ik geen handtas.
Duffy hoor ik ook trouwens weinig. Van Amy Huiswijn weten we hoe de stand van zaken zijn. That bitch is still fucked up alhoewel ze zegt dat ze bijna haar teede album af heeft. Mij benieuwe..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee Adele is bezig met album 2... Dus ik ben benieuwd
Net als Duffy...
ja, ben echt fan van Dianne Reeves.quote:
oh dat ben ik zondermeer met je eens, maar het is soms leuk om iemand ermee te pestenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof mannelijk zijn een soort status geeft. Ben gewoon jezelf en meet je niet aan anderen. Goed advies Erik, doe er wat mee.
Nee, maar je hebt wel gelijk. geloof me, tis allemaal een farce. Dat ligt natuurlijk aan de subcultuur. Mannelijk, uiterlijk... en wie zich daar niet mee kan meten, word meteen als handtas/vrouwelijk bestempeld. . Niet dat daar iets mis mee is, maar zo doen de meesten wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof mannelijk zijn een soort status geeft. Ben gewoon jezelf en meet je niet aan anderen. Goed advies Erik, doe er wat mee.
aan dat hele zinnetje krijg ik een nare bijsmaak. Tis natuurlijk voor iedereen anders, maar in the first place blijft en is ze je ouder. Xie dat weleens thuis (NY) meisjes die hun moeder als beste vriendin stempelen en dat die moeder net zo 'kinderlijk' doet als haar dochter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Xiance het volgende:
ja, daar zitten voordelen aan, mijn moeder is wel een van mn beste vriendinnen.maar dat is ook meteen het nadeel... want het is soms onduidelijk wie nou de ouder is hahahaha
ik ben vrij perfectionistisch, en daar sla ik soms wel in door, dan moet ik mezelf echt een halt toe roepen, anders sneeuwen mn ouders helemaal onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |