quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:59 schreef Xiance het volgende:
do bist net oars dan leaf
want do dochst gewoan neat ferkeard
ik hâld fan dy, so asto bist
datst dat dan wol efkes witst
LALALAAAAAAAAAAALALAAAAAAAAAAAAAALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hai schatquote:
volgens mij kabbelt het hier rustig voort en maken mensen zich op voor lowlands komend weekendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
hai schat
wie gehts?
doe je me nog even updaten omtrend de zaken hiero? dan ben ik weer bij
Slaap lekker.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Plastisch chirurg rijdt al twitterend in een ravijn.
http://www.people.com/people/article/0,,20413769,00.html
Wat een domme manier om dood te gaan.![]()
Amerikanen zien Twitter aan voor 911quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:15 schreef keizerpinguin het volgende:
Morgen de achtertuin van mijn vader eens fatsoeneren. Is nog al erg nodig!!!
Zien door de bomen het bos niet meer![]()
Dus Broer konijn als je je verveelt?! maar je zal wel moeten werken....
Buffy Sainte Marie - "Goodnight"quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik heb vandaag op mijn hakken [ afbeelding ]geoefend en het gaat goed!!!
word je daar nog meer moe van ?quote:
omdat Yvonne ons hier verplicht naar toe heeft gestuurdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 05:52 schreef Under_Score het volgende:
waarom staat dit eigenlijk in ONZ?
kwam ze mannelijke aandacht te kort ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat Yvonne ons hier verplicht naar toe heeft gestuurd
geen idee, want aan Leffe kan het niet gelegen hebben net als aan Bifi worstjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
kwam ze mannelijke aandacht te kort ofzo?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
volgens mij kan je deze wel gebruiken
Prins Albertquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Prinsheerlijk, de koning te rijk etc etc.
Leuke avond gehad??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Prinsheerlijk, de koning te rijk etc etc.
zo slecht voor je tanden !quote:
Dan kun je anders wel lekker ringsteken, da's op Koninginnedag ook altijd een succesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee TV, dat dan weer niet.
maar wel genant als je die moet verwijderen voor een metaaldetectorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kun je anders wel lekker ringsteken, da's op Koninginnedag ook altijd een succes
Wat zou je laatste tweet dan zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar waarom zou je in godesnaam een nr want nog zo nieuw is coveren?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
Dat nummer van Rachel klinkt wel ok, alleen moet je haar er niet bij zien... stom mens...
en wat ze met die tattoo op de onderarm heeft gedaan is ook doodzonde
Onhandige klotedingenquote:
Dat vind ik ook altijd een beetjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in godesnaam een nr want nog zo nieuw is coveren?
Ik bedoel, live ... oke. Maar als single en met clip en zo?
Ja, maar Vanilla Sky maakt er dan bv wel een heel ander nr van. Net als the Baseballs. Dat vind ik dan wel weer grappig. Maar dit is gewoon een letterlijke cover.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een beetje
Dat nummer van Umbrella is ook al 5 keer gecoverd geloof ik... en dat was al een schijtplaat in de versie van Rhianna
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een beetje
Dat nummer van Umbrella is ook al 5 keer gecoverd geloof ik... en dat was al een schijtplaat in de versie van Rhianna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |