abonnement Unibet Coolblue
pi_85441853
Heb ik weer :')

Ik ga even kijken of ik nog wat interessants in de OP kan zetten.

Maakt iemand anders het topic over twijfels/rammelen/welofnietenzo?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85441896
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85442301
Misschien heb je het al gezegd, innepin, waar waarom komt het nu dan niet goed uit? (Als je dat wilt vertellen, natuurlijk...)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85445009
het is hier juist het verstand wat me weerhoudt om er nu niet voor te gaan. maar wat zou ik graag niet meer de pil hoeven slikken.. dat kleine kindjes naar me toe trekken werkt ook niet mee. 't is dat ik WEET dat 't echt niet verstandig is, maar anders..

vind 't trouwens wel interessant om te lezen dat sommigen juist bewust kiezen voor een kindje, zonder te rammelen. zou denk ik een stuk makkelijker zijn (zo voelt 't voor mij iig).
pi_85447835
Ik rammelde al tijdens mijn zwangerschap :@ na de bevalling was dat heel eventjes weg... maar nu, 3 weken na dato rammel ik alweer :o

Gelukkig heb ik een meneer die me in het gareel houdt! Maar als het aan mij lag zou ik zo eind van het jaar alweer een terugplaatsing regelen :@
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:11:17 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85448569
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef innepin het volgende:
Lijkt me interessant om te lezen, kim, zo'n topic (en oeke, en anderen..). Heb zelf weinig toe te voegen want ik rammel de pan uit (maar het kan nog even niet), maar ik vind het wel interessant, de overwegingen van anderen om wel/niet voor een volgend kindje te gaan.
Hoewel ik me er niets bij voor kan stellen om er alvast voor te gaan terwijl je hoofd of je hart eigenlijk nog niet wil. :@ Niks móet, denk ik dan. Als je zelf liever nog een jaartje wacht, dan wacht je toch nog een jaar? Of vijf?
Innepin, op zich heb je gelijk denk ik. Alleen als ik naar onze situatie kijk: 3 jaar gedaan om zwanger te worden van Lennon en nu al bijna 37 jaar, heb ik toch het gevoel dat als we nog wat willen, we nu moeten. Ik wil zelf niet te oud zijn om weer moeder te worden. Als ik jonger was geweest, had ik zeker nog wel een jaartje gewacht. Dus voor ons gevoel moet het dan wel binnenkort gebeuren, als het gebeurt. en ik weet: je kunt op je 40e ook nog een kind krijgen, maar we hebben voor onszelf de grens op 38 gezet..
pi_85456216
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef Orea het volgende:
Ik rammelde al tijdens mijn zwangerschap :@ na de bevalling was dat heel eventjes weg... maar nu, 3 weken na dato rammel ik alweer :o

Gelukkig heb ik een meneer die me in het g
areel houdt! Maar als het aan mij lag zou ik zo eind van het jaar alweer een terugplaatsing regelen :@
hier nog zo één...
al vind ik een mooi moment als floris één wordt, maar goed er is nogiemand in het verhaal die het ermee eens moet zijn en die is nog niet zover op dit moment :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:23:20 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_85466508
:W
Ik heb eindelijk een update (ik heb 2 maanden geleden gepost dat ik naar de internist moest vanwege de medicijnen die ik slik voor mijn hoge bloeddruk. Die mogen niet met een zwangerschap).

Nog niet helemaal een go, maar wel een plan: ik stop meteen met mijn medicijnen en kijk of mijn bloeddruk goed blijft. In de tussentijd moet ik de hele rataplan aan onderzoeken weer doen. Bloed en urine-onderzoek, hartfilm, nier-en longecho. Dat alles ga ik komende week doen. De week daarna heb ik weer een gesprek. Als mijn bloeddruk dan ook verder gewoon is kunnen we gaan proberen. Als de bloeddruk is gestegen, dan krijg ik medicijnen die wel met zwangerschap kunnen. Dat zou jammer zijn, want dan moeten we eerst kijken hoe die op de bloeddruk werken.

Het gesprek van vanochtend was verder wel positief. Alle gegevens en waarden die nu bekend zijn, zien er goed uit. Er is geen enkele aanwijzing voor nierschade. Goed werkende nieren zijn toch wel een voorwaarde om een gezonde zwangerschap in te gaan.
Met een beetje mazzel kunnen we het dus na het volgende gesprek met de internist gewoon gaan proberen :)
pi_85466548
Dat zou mooi zijn Aventura! Ik duim met je mee dat je na je onderzoeken groen licht krijgt ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85466675
Spannend Aventura! Ik duim hard voor ej!

En ik rammel weer.. Gister Floris van Sonnetje vastgehouden O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:30:49 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_85466727
Dankjewel. Het komt dichterbij :)
pi_85467168
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:29 schreef Vicky het volgende:
Spannend Aventura! Ik duim hard voor ej!

En ik rammel weer.. Gister Floris van Sonnetje vastgehouden O+ O+
O+

en aventura spannend!
pi_85469282
Duidelijkheid voor Aventura, wat fijn!!!

En ik rammel gewoon door! :X
pi_85469458
aventura, je mag dus misschien gewoon al bijna gaan klussen voor een baby *O*
hoop dat je bloeddruk (etc) goed blijft, dan kun je er gewoon lekker voor gaan :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:14:21 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85470337
Ja ik ook. Floris is zo leuk en lief.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_85470685
Hier rammelt het ook al sinds Mart uit maatje 56 is :D
Maar heel verstandig (en vanwege keizersnede) nog maar eens wachten tot Mart 1 jaar en ouder is.
Denk dat we er weer voor gaan als hij zo 1,5 jaar oud is ofzo. :)
pi_85477641
*rammelrammelrammel*

Zo erg zelfs, nou heb ik verdorie zelfs weer zin om zwanger te zijn 8)7
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:51:36 #18
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85479585
Rammelaartjes toch allemaal, even een dikke :* van een zwangere rammelaar (het duurt me gewoon te lang voordat ik 'echt' zwanger ben, en helemaal totdat ik weer zo'n klein mensje heb die weer helemaal afhankelijk van je is) (en wat verlang ik dan na drie maanden na de tijd dat hij/zij zichzelf kan bezighouden ;) )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85479892
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef Kersjes het volgende:
*rammelrammelrammel*

Zo erg zelfs, nou heb ik verdorie zelfs weer zin om zwanger te zijn 8)7
Bende gij gek? :P

Het weerhoudt mij wel de komende 3 tot 5 jaar denk ik :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85480066
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ja ik ook. Floris is zo leuk en lief.
ja he :Y O+
en dan was ie gisteren niet eens op zijn gezelligst :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:41:45 #21
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85512718
Pffff, ik rammel ook weer (of nog steeds). En oh, ik weet dat het niet kan en rationeel is het ook totaal niet slim, maar jeetje zeg hoe moelijk kan je het jezelf maken. Heb voor het eerst weer gevoelige borsten en dan gaat mijn hoofd al meteen weer denken, zou het.... kan het..... maar, nee tuurlijk niet. Ik slik de pil en trouw. En ik heb al eerder getwijfeld en toen was het ook niets. Ik kan mezelf erg goed gek maken.......
pi_85530994
ik kom hier ook maar weer rammelen!

@ Aventura: Succes, Hopelijk hoef je niet aan de meds :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85803620
Ik kom ook maar weer even aangewaaid...

Rammelen wordt toch wel steeds een beetje meer!

Nu ik weet dat ik 'veilig' zit voor eventuele kinderen wordt het alleen maar meer en heftiger. Vooral als je babietjes om je heen ziet, zwangere mensen om je heen ziet en ook wel zelf merkt er meer klaar voor te zijn.

Voor wat betreft onderzoeken bij mijn vriend...die laten we (vooralsnog) niet doen, omdat het 1. geen toegevoegde waarde heeft voor hem en 2. je eventuele kinderen niet ervoor kunt behoeden omdat die ziekte niet via PGD kunt uitsluiten...
Het heeft ook geen ernstige gevolgen voor kinderen (geen verkorte levensduur ed). En dat nemen we dan voor lief.

Maar ja dan blijft het nu nog steeds even bij rammelen!
Want we hebben nog genoeg dingen die eerst geregeld moeten worden waaronder 1 huis verkopen ( want we hebben de luxe er 2 te hebben :') :P ) Dat gaat veel geld schelen!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:21:54 #24
279894 winka
There is no place like home..
pi_85812864
Ik rammel ook graag mee :)
Eigenlijk heb ik de laatste jaren verlangen naar een kindje gehad, maar omdat er op mijn persoonlijke vlak nogal wat dingen speelde, wilde ik er nog niet mee beginnen. En sinds een jaar hebben we eindelijk een vaste woonplek ( na ik weet niet hoeveel keer verhuisd te zijn), wat ik zelf belangrijk vind.

Nu moet er nog veel geklust worden (in het huis ;) ) en in september hebben gaan we dit afmaken. En ik ga dan ook twee weken op stilte retraite om voor mijzelf alles af ronden. Ik rammel nu al als een gek, dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren O+

Mijn vriend ook helemaal blij, want hij heeft al sinds het begin van onze relatie (en dat is alweer bijna negen jaar geleden) een enorme wens om vader te worden. Hij is heel erg bang geweest (en nog steeds) dat het er nooit van zal komen. Maar ja, ik kan hem die zekerheid natuurlijk niet geven.

Vind het nu allemaal al heel erg spannend! Het idee alleen al dat we over een paar maanden gaan beginnen *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:25:37 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86173224
We kunnen! De onderzoeken gaven allemaal goede/normale waarden aan. Bloeddruk was - na een paar weken zonder meds - prima in orde! Er is geen bezwaar om zwanger te worden. Wel raadde de arts aan om een paar maanden de ontwikkeling van mijn bd te volgen, zodat we een goed beeld hebben van met welke bd ik een zwangerschap inga. Maar dat hoeft dus niet per se. Sterker nog, stoppen met de pil zorgt voor verdere daling van bd! Dat is dus ook wat ik ga doen. Volgende week is mijn laatste pil :D
pi_86173458
Woah, Aventura, spannend! *O* Ineens heb je het OK, Go! signaal :o *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86198165
Wauw Aventura, superrr zeg! *O*

En ik rammel ook weer vrolijk mee. Kan de komende maanden nog niet stoppen met mijn medicijnen -O-. Naja is misschien maar goed ook, want komend jaar komen er nog heel wat "regeldingen" op ons pad. Wordt mijn contract verlengd (heb een jaarcontract tot en met januari)? Gaan we verhuizen (mijn liev zijn werk verhuisd naar een dorp 120 km verderop -O-) ? En zo ja waarheen? Blijven we in Duitsland, wordt het een ander buitenland of gaan we terug naar Nederland?

En voor er een kindje kan komen moeten we sowieso groter gaan wonen want in ons propperige 2kamerappartementje is nu echt geen plek ;)

Kortom allemaal redenen om mezelf wijs te maken dat het heus niet erg is dat het nu niet kan ;) :6

Oh trouwens, had ik al gezegd dat mijn vriend ook weer terugkrabbelt? "Nu zijn we nog vrij, nu kunnen we nog dingen doen". Mehhh!

[ Bericht 5% gewijzigd door Gala6183 op 08-09-2010 11:40:04 ]
  woensdag 8 september 2010 @ 11:40:41 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86198376
Oh Aventura wat fijn!!! *O*

Voor de andere dames: vergaap je nog even lekker aan andermans dikke buiken en lieve kindjes, voor je het weet is het ook voor jou zover!!

Alhoewel het dan ook nog allemaal heel lang duurt vind ik :')
  woensdag 8 september 2010 @ 18:44:46 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86213069
Dankjewel, goed he! Ik ga zo langzamerhand eens in het tweede streepjestopic kijken :)
pi_86236230
Goed nieuws Aventura! *O* Veel succes in het volgende topic!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86250929
Tijdje terug heb ik hier meegepost. Mijn vriend wist niet of ie uberhaupt wel ooit kinderen wilde. Ik had het daar best even moeilijk mee want ik heb wel een sterke kinderwens. We hebben er inmiddels veel over gepraat en veel nagedacht en...... Hij wil het wel!! *O* Zo'n opluchting eigenlijk :P

Aventura veel succes!
Hooked ;)
pi_86254116
Aventura wat een goed nieuws! Super :D

Gala lastig he.. Al die bezwaren waardoor je het toch nog even uitstelt..
Erg herkenbaar ook, hier ook zoveel bezwaren nog.. En mijn grootste bezwaar is eigenlijk wel dat ik helemaal niet nog eens zwanger wil zijn.. Hoe langer ik ontzwangerd ben, hoe meer ik ervan geniet mn eigen lijf terug te hebben.. bah zeg ik vond het zwanger zijn helemaal niks.. Maar ja, dat kindje wat je ervoor terugkrijgt.... O+

En femsss dat is ook fijn nieuws!
pi_86269107
Joepie Fems, wat goed! Dan is er ook nog hoop voor mij ;) Over een jaar ofzo...

Alle praktische bezwaren zijn in meer of mindere mate in die termijn ook wel op te lossen. Alleen die "§$"§!"§$%§ medicijnen!!
pi_86274506
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:38 schreef Gala6183 het volgende:
Joepie Fems, wat goed! Dan is er ook nog hoop voor mij ;) Over een jaar ofzo...
Hm ja tis ook niet dat we meteen gaan beginnen.. over paar jaar pas ofzo.
Dus tot die tijd rammel ik verder!
Hooked ;)
pi_86277360
Succes Fems en Aventura!

Ik rammel nog vrolijk verder :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86304236
Ik rammel ook nog steeds vrolijk mee!
Vorige week een photoshoot gehad met een lief klein meisje, echt heel schattig! Vriendje was mee en die vond het ook allemaal best spannend ;)
Ik vind dat het zo langzamerhand echt eens tijd wordt! En inmiddels regelmatig vertel ik dat ook aan vriendje, hij begint steeds meer aan het idee te wennen, ik hoop zo dat het niet te lang meer gaat duren bij hem!
Het liefst had ik vorig jaar al een babietje gehad :P

Oja, die vrienden van ons met hun kindje van februari zijn gewoon alweer bezig voor een tweede :o
Ik vind dat ik eerst mag... potverdrie! Zij hebben er al 1 ;) hehe
Ben benieuwd, de vorige keer was het tijdens de eerste keer voor het echie al raak bij hen! Hoe snel krijgen we bericht dat er een tweede onderweg is???
pi_86471847
Succes in het volgende topic Aventura!

Ik ben weer terug. MET die onrustige eierstokken natuurlijk ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86473225
Jaaa, geweldig nieuws, Zuster87! Het is natuurlijk heel jammer dat je opleiding niet is wat je ervan verwachtte, maar ik vind het knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Hoe zit dat nu dan met je werk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86473352
Hihi ik wordt er helemaal giebelig van! :D
Werk moet ik even kijken, misschien moet ik weg daar. Maar als verpleegkundige kan ik overal aan de slag :)
  woensdag 15 september 2010 @ 20:27:36 #40
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473563
Wat fijn Zuster... :D Nu is november nog wel even weg, dus je zal nog even moeten rammelen, maar dan kan het opeens wel erg snel gaan natuurlijk....

Succes met traject ook.... Spannende tijden!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86473573
Ja natuurlijk, het is ook zo november! Als je opschiet kunnen we nog samen zwangeren. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86473623
Oh, misschien een suffe vraag, maar maakt je lief meer kans op een verblijfsvergunning als jij zwanger bent?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:28:55 #43
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473627
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ja natuurlijk, het is ook zo november! Als je opschiet kunnen we nog samen zwangeren. :o
Hoezo druk.... :o

Zuster en partner komen de kamer niet meer uit zo!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86473691
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef Basboussa het volgende:
Nu is november nog wel even weg (...)
Welnee! Er moet natuurlijk eerst nog een tijdje foliumzuur geslikt worden dus het komt net goed uit. :+

In november wordt Ivan alweer 1 jaar. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86474007
Whaha Claudia! :D T zou geweldig zijn natuurlijik, maar ik geloof er echt niet in dat het meteen raak is. Ik zal misschien volgende week stoppen met de pil, zodat ik kan kijken of ik een cyclus kan ontdekken. Hopelijk heb ik een eisprong ik de 2 korte weken dat hij hier is!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nog niet eens naar gekeken heb! Volgens mij is het eerste gedeelte (Machtiging Voorlopig Verblijf) hetzelfde en dat is al een heel gedoe.

Ja Basboussa het rammelen gaat nog even door :)
pi_86474056
Jaaa daar dacht ik gister ook al aan! Foliumzuur!
O jeetje dan is het wel echt he.

Alweer een jaar, ik weet nog dat die mooie kleine reus geboren werd Time flies!
pi_86474159
Het is inderdaad realistischer om je in te stellen op een wat langere probeerperiode, vooral als jullie elkaar telkens maar kort zien. Maar het kán natuurlijk wel. Met dat laatste heb ik zelf denk ik niet al te serieus rekening gehouden. Ik was twee keer veel sneller zwanger dan verwacht.

Anyhow, je kunt je nu nog serieuzer gaan inlezen! En de fantasietjes worden meer stiekeme geheimpjes. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:48:48 #48
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86474506
Zwangerschap heeft volgens mij geen invloed op mvv aanvraag... En, met mijn geringe kennis van dit soort zaken, lijkt me een zogenaamde 'EU route' veel gemakkelijker voor jullie, daar Nederland een zeeeeeeeer lastig land is om binnen te komen, en dit in andere landen soms veel makkelijker gaat.

(Vriendin (NL) getrouwd met TUN, en 3 kinderen zijn succesvol naar Belgie vertrokken, ondanks het feit dat ze al kinderen hadden, was het in Nederland bijna onmogelijk om voor een zekere status in aanmerking te komen. Zelfs voor mijn Canadese echtgenoot, met dochter en ik zwanger, moet ik nog aan allerlei inkomenseisen voldoen in NL om hem definitief te mogen laten overkomen, desondanks dat we al jaren samenleven ed. Misschien moet je daar wel even aan denken, dat je aan die inkomenseis moet voldoen en dus minimaal een jaarcontract moet hebben, en die geven ze niet makkelijk aan zwangere dames.... Alhoewel verpleging....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 16 september 2010 @ 11:42:02 #49
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86492318
Ik kom me hier ook maar weer eens melden. Het wordt volgens mij steeds erger. Laatst stond ik met een vriendin in de C&A...op de baby-afelding allemaal lieve schattige kleertjes, knuffels en slaapzakjes.. O+
met z'n 2e hebben we maar besloten om snel weer weg te gaan daar want t werd er niet echt beter op...

En met de kermis hier in het dorp, was mijn vader een paar kleine kinderen aan het vermaken. Komt hij later naar mij toe: "Ik zou een goede opa zijn he... B-) " en natuurlijk de rest van de familie ook direct: "Je vader is er helemaal klaar voor, wanneer komt de baby?"
En mijn nichtjes zijn nu al aan het vechten over wie er peettante mag worden (eerst ging het over bruidsmeisje, maar mijn vriend blijft zeggen dat hij niet wil trouwen, dus dan maar peettante)
Hele leuke familie verder, maar het gerammel wordt er niet minder van....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_86560972
Welkom Tyler-girl! Zijn er al plannen of blijft het bij, voor nu, uitzichtloos rammelen?
Hoe oud zijn jullie?
pi_86564899
Aaaahrg ik ben nu zo aan het rammelen dat ik er zelfs over droom :')

MIsschien moet ik maar stoppen met lurken in OUD.. :P
Hooked ;)
pi_86567285
Erg he femms!
Ik heb weleens gedroomd dat ik beviel, en toen ik wakker werd was ik erg teleurgesteld :(
Maar wel blijven lurken hoor!!
pi_86568650
Haha Zuster, herkenbaar! Zo had ik van de week 's nachts nog een extreem schattig dochtertje met 2 blonde vlechtjes, en toen ik wakker werd was ze weg ;)
pi_86576603
Ik weet het, het is veel te leuk (meestal) om hier mee te lezen :)

Ik droomde dat ik zwanger was en dat ik het mijn moeder ging vertellen :D
Hooked ;)
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:24:26 #55
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86578389
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:08 schreef Zuster87 het volgende:
Welkom Tyler-girl! Zijn er al plannen of blijft het bij, voor nu, uitzichtloos rammelen?
Hoe oud zijn jullie?
Nou ja plannen....ik ben nog bezig met mijn studie (ben trouwens 22 en mijn vriend 24) en we wonen eigenlijk nog allebei thuis (mijn vriend gaat alleen naar huis voor zijn was te droppen de rest doet hij bij ons) hij heeft altijd geweten dat hij kinderen wilde, ik was daar in het begin nog niet zo zeker van. Maar nu heb ik toch wel zoiets van: ja ik wil ook kinderen. Maar we moeten dus nog even wachten. Wil sowieso eerst afstuderen, werk vinden en een eigen huis.

Maar heb ook gemerkt dat mijn plannen niet echt stroken.....ik wil eigenlijk heel snel nadat ik ben afgestudeerd, voor zo ver mogelijk natuurlijk, gaan samenwonen en kinderen krijgen. Maar ook zou ik graag nog een paar verre reizen maken, beetje rondtouren door de VS bijvoorbeeld. En voor mijn idee gaat dat niet echt samen.
En ook wil ik mijn toekomstige kinderen niet direct na 3 maanden naar de dagopvang sturen en ze dan pas om 7 uur ophalen, eigenlijk wil ik dr gewoon eerst zelf voor zorgen zeg maar.....maar ja, waarom ben ik dan HBO aan het doen???
tis nog beetje abstract dus. :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_86616868
Ja Gala, soms mag zo'n droom wel iets langer duren O+

Tyler-girl klinkt ergens wel bekend hoor. Ik ben ook nog jong, net 23 en ergens wil ik ook nog heel erg graag reizen enzo. Maar het gerammel is zo sterk dat dat voorrang krijgt ;)
pi_86662535
Ohhh, wij hadden gisteren een ongelukje met het condoom :o
Maar ik ben net vorige week ongesteld geweest, dus geen vruchtbare periode nu... Toch gaat het daardoor meteen wel weer extra kriebelen! Wanneer is dat vriendje van mij er nu eens klaar voor.... Gewoon dat hele condoom de deur uit ;) Dat mag van mij best wel!
pi_86664546
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:55 schreef bellelena het volgende:
Ohhh, wij hadden gisteren een ongelukje met het condoom :o
Maar ik ben net vorige week ongesteld geweest, dus geen vruchtbare periode nu... Toch gaat het daardoor meteen wel weer extra kriebelen! Wanneer is dat vriendje van mij er nu eens klaar voor.... Gewoon dat hele condoom de deur uit ;) Dat mag van mij best wel!
Dat was bij ons de reden dat manlief er toch anders over ging denken. Vlak na zo'n ongelukje hebben we besloten er ook echt voor te gaan ;)
*poef* nu is het weg
pi_86680804
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:07 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Dat was bij ons de reden dat manlief er toch anders over ging denken. Vlak na zo'n ongelukje hebben we besloten er ook echt voor te gaan ;)
Oeh, kijk, dat biedt perspectieven!
Misschien toch maar een gesprekje erover aanknopen ;)
pi_86681246
Binnen nu en een week of 5 zie je tot wat t kan leiden :P
*poef* nu is het weg
pi_86682332
Nou wie weet Bellelena. :)

Bij ons kwam het ter sprake toen ik een keer niet lekker en vooral misselijk was. Ik grapte dat ik misschien wel zwanger was en O+ was meteen de hele dag in de wolken!
Ondertussen 6 maanden verder heb ik mijn laatste pil geslikt! Maar ik rammel nog gezellig mee hier hiir, aangezien we pas eind november onze eerste kans hebben ;)
Gister op de Hema-webshop had ik ineens O-) een heel schattig pakje in mijn winkelmandje zitten! Toch maar snel weer 'teruggelegd'.
pi_86683747
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Zuster87 het volgende:
Nou wie weet Bellelena. :)

Bij ons kwam het ter sprake toen ik een keer niet lekker en vooral misselijk was. Ik grapte dat ik misschien wel zwanger was en O+ was meteen de hele dag in de wolken!
Ondertussen 6 maanden verder heb ik mijn laatste pil geslikt! Maar ik rammel nog gezellig mee hier hiir, aangezien we pas eind november onze eerste kans hebben ;)
Gister op de Hema-webshop had ik ineens O-) een heel schattig pakje in mijn winkelmandje zitten! Toch maar snel weer 'teruggelegd'.
Wat lief dat je lief toen zo in de wolken was! En wat gaaf dat je je laatste pil geslikt hebt!
Ik zat al te denken, volgens mij als ik deze maand zwanger zou zijn, dan krijgt vriendje een babietje voor zijn verjaardag (hij is begin juli jarig) ;) Dat zou nog eens een hip verjaardagskado kunnen zijn!

En webshops.. Ik kijk ook regelmatig stiekem naar babykleertjes websites enzo.. Maar gelukkig nog niks ineens in mijn mandje gehad .. Volgens mij ben ik minder goed in terugleggen hihi :D

Ik vind het toch wel spannend, dat condoom, ik merk gewoon erg dat het me niet echt loslaat. Blijf zo'n beetje eraan denken, zouden er nu zaadjes in mij zwemmen en zou er dan ook alvast een eitje willen springen... Van mij zou het echt zo mogen gebeuren! Eens kijken hoe het aan het eind van de maand zal zijn, tegen de tijd dat ik weer ongesteld zal kunnen worden, of vriendje er dan nog een beetje aan gedacht heeft!
pi_86703145
Hahha dat dromen! Ik herken het ook!
Erg he. En dan met lege handen weer wakker worden.

Ik rammel hier ook verder. Maar er zijn totaal geen (concrete) plannen hier. Dus moet t ook echt bij rammelen houden helaas. Voorlopig ook geen babietjes op komst in de omgeving dus niemand om mij op uit te leven.
Wel mag ik binnenkort in de kinderkleertjes duiken!
Een kennis van mijn ouders hebben een kindje gekregen maar wonen in India. En hebben bijna geen geld en middelen ed. Dus ik wilde een pakketje met kleding en wat speelgoed maken voor ze. Want mijn ouders gaan binnenkort die kant op!
Kan ik even al die leuke kleertjes in mn handjes houden ed :D
pi_86708316
Zuster87 wat leuk dat jullie gaan beginnen! Hoop dat het snel raak is :)

* femsss is jaloers :P
Hooked ;)
pi_86794359
Zuster87, leuk dat jullie echt gaan beginnen! hopen dat je je vruchtbare periode hebt wanneer je daar bent!


rammelen: check. dromen over kinderen/bevallen/etc: check. kwijlen bij kinderkleertjes: check.

ik had vandeweek een gekleurd kindje, terwijl we beide volledig nederlands zijn :P hoe wazig kan een droom zijn?
pi_86834908
Femms, ooit zal jullie tijd wel komen toch?
Bubbles dit keer komt hij hierheen :D Maar alsnog hopen dat mijn ovulatie een beetje rond die tijd valt ja. Ben ook nu gestopt om te kijken of ik enigszins hoogte kan krijgen van mijn cyclus. Alleen... ik ben maandag gestopt en nog steeds niet ongesteld :X
Terwijl het normaal maandag stoppen donderdag ongsteld is. Maar goed we wachten maar af...
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:40:21 #67
279894 winka
There is no place like home..
pi_87173848
Treug van mijn stilte retraite van tien dagen, mooiste wat ik tot nu toe heb meegemaakt :s)
Maar goed, nog steeds aan het rammelen en nu in ene ook druk aan het lezen over alles wat maar met baby's/zwangerschap te maken heeft :)

We zijn nog steeds druk in huis bezig, maar het einde begint in zicht te komen. Ik vraag me alleen af of er dan het moment komt waarop je denkt 'nu gaan we er voor'. Nu spreek ik voor mijzelf want mijn vriend heeft al jaren dat moment ;) Ik denk dat het voor mij in ieder geval zal helpen als alles hier in huis op orde is en ons leventje dus ook. Dit is namelijk onze eerste vaste plek en nu dus bijna echt af *O*

Herkenbaar hoor de dromen over babytjes en het (bijna) kopen van babyspulletjes :D

Oh ik wil zelfs al niet teveel winterkleren kopen omdat ik die toch niet meer pas als ik zwanger ben. Maar we zijn nog geen eens echt aan het proberen en het zal sowieso dan wel een aantal maanden duren voordat ik mijn eigen maat niet meer pas :')

w/ succes allemaal w/
pi_87174519
Weet je wat de huisarts zei? Weet je wat de HUISARTS zei? Hij zeiiii dat ik met deze medicijnen best zwanger mag worden :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:58:40 #69
279894 winka
There is no place like home..
pi_87174617
Oh wat goed *O* Meteen aan de slag dus maar ;)
pi_87174722
Mij zie je hier de komende tijd niet ;) Ben druk.
pi_87195440
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Gala6183 het volgende:
Mij zie je hier de komende tijd niet ;) Ben druk.
Woohoo!! Wat gaaaaf en wat spannend!


Ik had het pas weer eens met vriendje er over en hij vertelde dat ie heeft bedacht dat ie eerst zijn studie wil afmaken.. Dat gaat nog minstens anderhalf jaar duren. Zolang wil ik echt helemaal niet gaan wachten!
En nu weet ik dus niet zo goed wat ik daarmee aan moet...


Ik heb vandaag/vanavond trouwens steken rechts onderin mijn buik... Ik zou pas over een week op z'n vroegst ongesteld moeten worden. Misschien een (late) eisprong, of zou ik toch... dat ongelukje met het condoom enzo...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:19:30 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87199631
Jeetje bellelena -O- da's ook lekker van je vriendje :{w Je kunt misschien nog aanvoeren dat je best wel eerder kunt beginnen, hij kan tenslotte ook wel afstuderen als jij zwanger bent :+

Gala, spannend!! *O* Ik zie je wel verschijnen in het streepjestopic dan he :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:13:28 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87201132
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Bubbles90. het volgende:


rammelen: check. dromen over kinderen/bevallen/etc: check. kwijlen bij kinderkleertjes: check.


+1 ..
Ik rammel aan alle kanten & 't is niet meer leuk. :{w
pi_87206032
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje bellelena -O- da's ook lekker van je vriendje :{w Je kunt misschien nog aanvoeren dat je best wel eerder kunt beginnen, hij kan tenslotte ook wel afstuderen als jij zwanger bent :+

Gala, spannend!! *O* Ik zie je wel verschijnen in het streepjestopic dan he :D
Ja, ik heb hier al gezien dat mannen best wispelturig kunnen zijn!
Ik moet hem maar weer eens meeslepen naar schattige kleine kindjes ;) Wie weet herziet ie zijn ideeën dan wel weer spontaan :P

Trouwens, mocht ik deze maand per ongeluk zwanger zijn geraakt, dan gaat ie ook heus wel blij zijn en niet mopperen dat ie nog niet afgestudeerd is. Het is niet zo dat hij het niet leuk vindt, gewoon meer koudwatervrees denk ik. Omdat ie nog nooit echt van dichtbij kleine kinderen heeft meegemaakt e.d. En het is dan ook anders dan wanneer je het bewust heb geplanned.
En mannen kennen dat gerammel over het algemeen ook wat minder. Dus voor hem is het rationeler om te bepalen wat en wanneer enzo. Voor mij is het een heel sterk gevoel dat gewoon haast niet te negeren meer valt. Ik wil hem verder ook niet pushen en gewoon in zijn waarde laten, maar anderhalf a twee jaar is nog wel weer een poos! Je hebt gelijk dat ie gewoon kan afstuderen als ik zwanger ben, of zelfs als er al een babietje is. ;)
Ach we zullen zien wat de tijd ons brengt. Zo nu en dan snijd ik het onderwerp weer eens aan en dan kan hij er in de tussentijd lekker voor zichzelf een beetje over filosoferen. Dan komt het vanzelf vast wel op z'n pootjes terecht.


Hoe is het bij jullie Ladyblack?
Allemaal super spannend zo voor het echie natuurlijk!
Af en toe dan spiek ik wel even stiekem in het tweede streepje topic ;)
pi_87207604
Misschien is dit goed om te weten ;)

Ik heb het idee dat het bij mijn vriend ook koudwatervrees (of eigenlijk kleinebabietjesvrees) is. Maar dan niet omdat hij het nog nooit van dichtbij heeft meegemaakt, maar omdat hij van zeer dichtbij heeft meegemaakt hoe het niet moet. Naja komt tijd komt raad komt baby ;)
pi_87207731
oh, dat laatste is herkenbaar ja, heeft mijn man ook. Babietjes helpen niet altijd hoor ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_87208511
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Gala6183 het volgende:
Misschien is dit goed om te weten ;)

Ik heb het idee dat het bij mijn vriend ook koudwatervrees (of eigenlijk kleinebabietjesvrees) is. Maar dan niet omdat hij het nog nooit van dichtbij heeft meegemaakt, maar omdat hij van zeer dichtbij heeft meegemaakt hoe het niet moet. Naja komt tijd komt raad komt baby ;)
Hee kijk nu eens! Dat is een grappig onderzoekje :)

Ik kan me inderdaad ook wel voorstellen, als je het van heel dichtbij meemaakt, dat het idee aan een baby niet zo rooskleurig kan zijn. Vooral als dat niet altijd soepel is verlopen enzo.
Als je jonger bent en je groeit op met babies in je omgeving, is dat natuurlijk sowieso ook heel anders dan wanneer je zelf een baby krijgt. Dus eigenlijk zegt het inderdaad misschien niet zoveel of iemand wel of niet veel te maken heeft gehad met babies. Zelfde geldt ook voor vrouwen. Ik ben opgegroeid met kleine broertjes en zusje en dat heb ik van dichtbij meegemaakt. Toch kreeg ik pas een jaar of 3 geleden opeens rammelende eierstokken. Daarvoor wilde ik helemaal geen kinderen! Het scheelt voor mij wel dat ik er een beetje een beeld bij heb hoe een klein babietje überhaupt is. Mijn vriendje heeft afgelopen februari pas voor het eerst in zijn leven een baby vastgehouden :D Hij had geen idee dat het zo klein en zacht was! Natuurlijk wel dat het enigszins klein was, maar werkelijk van die mini oortjes en vingertjes enzo, dat had ie nog nooit in het echt van zo dichtbij gezien!

Toch maar gewoon afwachten en geduld hebben tot vriendje dus te maken gaat krijgen met zijn biologische klok!
pi_87208658
Nu ik er zo over nadenk, juist als je met babies te maken hebt gehad en daar minder goede herinneringen aan hebt, dan kan dat waarschijnlijk een grote invloed hebben op je kinderwens (als man zijnde).

Bij mijn vriendje is het zo dat ie nog helemaal blanco is daarin, dus ik hoef hem in principe alleen wat schattige babietjes voor te zetten en dan kweekt ie vanzelf happy herinneringen. Als je herinneringen niet relaxed zijn, dan is het lastiger omdat weer kwijt te raken natuurlijk!
pi_87209734
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:39 schreef bellelena het volgende:

[..]
Toch maar gewoon afwachten en geduld hebben tot vriendje dus te maken gaat krijgen met zijn biologische klok!
En anders krijgtie te maken met mijn biologische klok :P

Nee flauwigheid, het moet wel echt van twee kant een wens zijn. Ik ben vorig jaar echt helemaal verliefd geworden op zijn nichtje (zijn zus is mijn beste vriendin), daarvoor had ik nooit last van gerammel. Heb ook 0 ervaring met babies en kinderen in het algemeen, ik vond het doodeng om op zijn neefjes en nichtje te passen de eerste keer 8)7

En hoewel ik rammel, kan ik me er tegelijkertijd ook helemaal niets bij voorstellen. Ik? Mama? Hebben jullie dat ook (de "jullies" die nog geen kinderen hebben)?
pi_87210317
dat idee is inderdaad raar. ik rammel de pan uit, maar als ik me dan met een kindje van onszelf inbeeldt, dan kan ik me er heel weinig van voorstellen. ik zie mn vriend zo voor me met een klein kindje in zn armen, maar mezelf? echt niet hoor. dat is heel abstract allemaal.
pi_87212469
Gefeliciteerd Gala *O* hopelijk is het snel raak!

Ik kan me er ook niet zo veel bij voorstellen. En soms toch ook weer wel, zo'n klein frummeltje van jezelf O+
Hooked ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:25:27 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87215184
Ik zie het veel te goed voor me :')

Heb altijd een fascinatie voor baby's gehad, paste veel op, kan ook goed met de hele kleintjes uit de voeten.... en nu sinds bijna 2 jaar hebben vrienden van mij een kindje op wie ik bijna wekelijks pas, en sindsdien is het rammelen echt niet te houden :% En het scheelt in ons geval wel dat mijn vriend het dus ook al zo lang van vrij dichtbij meemaakt want voor hem was het ook niet zo nodig geloof ik :')
pi_87216555
Zo... Toch maar eens een kloontje aangemaakt... (teveel bekenden op Fok)

Ik rammel ook de pan uit!! Eigenlijk al een hele tijd, maar de laatste maanden is het gevoel wel heel erg sterk aanwezig. Heel irritant aangezien mijn vriend voorlopig nog niet wil... Voel me af en toe net een klein kind. Ik wil een baby en ik wil het NU NU NU! :') *stampvoet*

maargoed, even een kloon aangemaakt dus om hier af en toe eens met mederammelaars te beppen. Misschien dat dat een beetje helpt tegen het gevoel...

Dus hallo allemaal! :W :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:17:51 #84
279894 winka
There is no place like home..
pi_87216885
Nou dames, lastig dat de mannen nog niet willen :7 Hoe oud is jullie vriend als ik vragen mag? Hopelijk tegen de 30 O-)

Bij ons was het dus precies andersom. Mijn vriend heeft ook een tijdje geloofd dat ik er helemaal niet aan wilde beginnen, omdat ik volgens hem steeds een ander excuus had om het uit te stellen. Maar voor mij was het wel degelijk een goed reden :) Het was heel frustrerend voor hem, ook omdat ik hem natuurlijk niet kon laten zien dat ik het écht wel zou willen.

Vandaag de eerste tekenen van ongesteldheid en voor het eerst baalde ik er van :D (terwijl ik onmogelijk zwanger kan zijn) Ook voor het eerst dat ik een cyclus heb van 26 dagen :?
Weer heeeeeeeel veel babytjes gezien vandaag en drie dikke buiken O+

Ik sta er helemaal op ingesteld :s)

En ik zie mezelf nu voor het eerst écht mama zijn en worden, ik ben er klaar voor (denk ik 8)7 ) *O*

Welkom Swieks en hopen dat je gauw je zin kan doordrijven >:)
pi_87217294
welkom hier! altijd gezellig om met medestanders/rammelaars te praten. ik merk zelf dat af en toe iets hier neerzetten al wel iets helpt, vooral omdat weinig mensen in mijn omgeving mijn gevoel snappen..

@ hierboven: mijn vriend is 24, is dat ook al bijna 30? O-)

@ ladyblack: met zoveel kindjes-ervaring kan ik me voorstellen dat je jezelf iets beter kunt voorstellen met zo'n klein frummeltje. de enige ervaring die ik heb met kinderen is een paar keer oppassen op jongetjes tussen 5-8, en een paar keer een babietje vast houden, that's it :P
pi_87217516
Thnx Winka en Bubbles90!

Gelukkig snappen de mensen in mijn omgeving mijn gevoel wel, maar ik vind het nou niet bepaald een onderwerp om met jan en allemaal te bespreken, dus daarom is zo een anoniem forum wel lekker! Wil er ook niet teveel over beginnen bij mn vriend, voordat het te pusherig over komt.

Mijn vriend is trouwens 26. Dus dat kan nog wel even duren dan! :')

Hey maar Winka... Is het dan geen tijd om door te schuiven naar het streepjes topic? :D
pi_87224090
Dochterlief is bijna 1 en er begint een licht rammelgevoel op te komen. Tijdje geleden vertel ik hier nog uitgebreid dat ik niet rammel.

Maar nu moet ik toch eerlijk toegeven dat het begint te kriebelen.
Niet omdat ik minibabies leuk vind, maar gewoon omdat ik ons gezinnetje leuk vind en dat graag zou aanvullen met nog een koter.

Dus ik sluit me aan bij de club.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87224317
Ik sluit me aan bij wickie om precies dezelfde redenen.
En dat (nu nog lichte) rammelen gaat nog wel even duren want ik moet eerst een baan hebben, een vaste liefst :{
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:06:55 #89
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87224400
Leuk dames O+ .
pi_87224495
Owh gezellig Twinkly :)

Hier gaat het ook nog wel even duren hoor. We hebben grootse plannen om misschien te gaan verhuizen dus dat gaan we eerst verder uitzoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87224575
Wordt gezellig druk hier :)

wickie, die grootse plannen ken ik. Wel lastig ;)

Enneh mijn vriend is 32. Ik denk dat hij gewoon nog niet weet dat hij rammelt.
pi_87225530
Gala, voor mijn eerste zwangerschap vond ik het heel moeilijk om mezelf als moeder te zien.
En mijn vriend heeft ook nooit echt gerammeld, maar wilde wel een kind. Hij had het er nooit over, hij heeft het een keer gemeld dat hij er wel klaar voor was. Maar ik was er toendertijd niet klaar voor. Een jaar later zijn we vrij onverwacht zwanger geraakt.

Ik vind het dus heel raar dat we straks wel bewust gaan beslissen om ervoor te gaan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87234749
Nieuwe aanwas! En 'oude' nieuwe aanwas ;)

Mijn vriendje is 27 inmiddels, dus dat komt al wel een beetje in de buurt van 30 :P
Ik kan mezelf wel voor me zien met een babietje in mijn armen, maar een leven met een kindje vind ik dan ook wel lastig om me iets bij voor te stellen hoor! Hoe dat zal gaan en hoe ik me dan zal voelen bijvoorbeeld, daar heb ik nog niet echt ideeën bij. Ik ben wel nu al heel nieuwsgierig hoe een baby van ons samen er uit zal komen te zien. Wie er sterkere genen heeft enzo ;)
Ik weet nog bij mijn jongste broertje dat ik me altijd af vroeg hoe ie er 'later' uit zou zien, toen ie nog heel klein was. Soms als ik hem nu zie, dan denk ik wel: hmm hij is al best groot nu, zo ziet er dus nu uit. Alhoewel het eigenlijk zo geleidelijk is gegaan dat ie er altijd gewoon uit zag zoals ie eruit zag haha! (Hij is alweer 18 trouwens :o )

Verder nog niet echt veranderingen mbt de biologische klok van vriendje vandaag ;)
Alhoewel hij vanavond toch even van zijn stuk leek gebracht toen ik het onderwerp grapsgewijs aankaartte. Maar eigenlijk lachte hij me meer uit hehehe.
pi_87236300
Mijn vriend is 32, ik ben erg blij dat hij een paar jaartjes ouder is dan ik. Anders had ik helemaal lang geduld moeten hebben! :D

Wij hebben het wel regelmatig over "als we kinderen hebbben, dan... " We weten bijvoorbeeld wel dat we over opvoeden, do's & don'ts op één lijn zitten. En over hoe we het zouden kunnen doen met werken & opvang (dat wordt nog wel een uitdaging). Maar over het wanneer concreet, dat deel wordt op één of andere manier altijd overgeslagen. :+

Ach ja, hij is er in ieder geval mee bezig en voor mij hoeft het ook niet NU NU NU, dus ik oefen nog wat in geduld.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87238983
Mijn vriend is 25 (ik 23) en het gaat hier dus ook nog even duren ben ik bang :')

Het stomme is dat ik tot een jaartje geleden zelf altijd riep "niet voor m'n 30e!", da's nu wel anders :P
Hooked ;)
pi_87240861
Jaa femsss dat riep ik ook altijd. Gelukkig ben ik "al" 29 inmiddels ;)
pi_87241682
Ik zeg al sinds kleins af aan dat ik een jonge moeder wilde worden. Ik ben nu 23 en mijn vriend 26. Als ik er eerder klaar voor was in de zin van huis en vriend dan had het 2 jaar geleden ook wel gemogen hoor! Maar goed was/had/kon daar bereiken we niets meer mee!
Kan niet wachten tot november december. *O*

Welkom 'nieuwe' rammelaars!!!!
pi_87242320
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Twinkly het volgende:
Ik sluit me aan bij wickie om precies dezelfde redenen.
En dat (nu nog lichte) rammelen gaat nog wel even duren want ik moet eerst een baan hebben, een vaste liefst :{
Oeh, dat is inderdaad ook wel belangrijk Twinkly.Wel balen dat tegenwoordig bijna overal eerst een jaarcontract gegeven wordt voordat je een vast contract krijgt..

Ik rammel eigenlijk helemaal niet, soms met periodes wel omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe ons gezin zal zijn als we straks compleet zijn.
Speelt ook wel mee dat ik in mn achterhoofd heb dat mijn man gewoon eerst echt moet gaan verdienen, dat zn eigen bedrijfje goed gaat lopen (en dat begint nu al aardig te lopen gelukkig) en dat we weg willen uit de flat als er een tweede kindje komt. Kamer technisch zou het trouwens wel kunnen nu, er is nog een HEEL klein mini kamertje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87242369
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:02 schreef femsss het volgende:
Mijn vriend is 25 (ik 23) en het gaat hier dus ook nog even duren ben ik bang :')

Het stomme is dat ik tot een jaartje geleden zelf altijd riep "niet voor m'n 30e!", da's nu wel anders :P
Grappig is dat,ik riep altijd : voor mn 25e mn eerste kind!
Helaas net niet gelukt, ik was 26 :P
Nu hoop ik voor mn 30e de tweede te krijgen en gezin is dan compleet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87242766
haha femss, jij bent ook wel van mening veranderd dan!

ik kan het me trouwens wel goed voorstellen, ik heb veel mensen om me heen met kleine kinderen. Dat is voor ons overigens ook een reden om nog even te wachten: het gooit je leven wel enorm om en dat we nu nog niet zoveel verantwoordelijk hebben is ook fijn. Maar ik ben inmiddels wel zover dat ik denk dat het over een paar jaar wel leuk zou zijn, en dat terwijl ik eerder ook dacht dat ik het prima zou vinden als het nog zo'n 10 jaar zou duren ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:39:12 #101
279894 winka
There is no place like home..
pi_87255524
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef swieks het volgende:

Hey maar Winka... Is het dan geen tijd om door te schuiven naar het streepjes topic? :D
Eigenlijk wel, maar heb nog een soort van angst om er echt voor te gaan denk ik :@
In ieder geval ben ik vandaag wel ongesteld geworden :( En tijdens mijn volgende vruchtbare dagen ben ik aan de andere kant van het land :(

Dubbel allemaal, maar goed ik ga binnenkort toch maar richting het tweede streepjes topic :)
Veel rammelplezier allemaal *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:40:01 #102
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87281090
Ik speel steeds vaker met de gedachte of drie echt geen optie is in m'n eentje. Over een jaar of drie, daar denk ik dan over. Ik kom vooralsnog nogsteeds op 'nee' uit en het is ook niet zo dat ik ongelukkig word van het idee dat er geen derde komt. Helmaal niet. Maar toch, het houdt me wel bezig.

O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 07-10-2010 12:50:23 ]
pi_87281240
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:40 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik speel steeds vaker met de gedachte of drie echt geen optie is in m'n eentje. Over een jaar of drie, daar denk ik dan over. Ik kom vooralsnog nogsteeds op 'nee' uit en het is ook niet zo dat ik ongelukkig word van het idee dat er geen derde komt. Helmaal niet. Maar toch, het houdt me wel bezig.

O+
Je ondertitel geeft het antwoord :P .

Maar zonder dollen, 3 lijkt me best pittig in je eentje. Maar als de andere 2 al ouder zijn, naar school gaan en kunnen helpen... O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 07-10-2010 13:19:47 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87281301
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Grappig is dat,ik riep altijd : voor mn 25e mn eerste kind!
Helaas net niet gelukt, ik was 26 :P
Nu hoop ik voor mn 30e de tweede te krijgen en gezin is dan compleet.
Hier bijna hetzelfde, ik was nog wel 25 toen Timo geboren werd. En idd, die 2e graag voor mn 30ste en dan is t compleet :P

Enne Groofs, Phaidra haalt de woorden uit mn mond wat betreft je ondertitel :D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:46:33 #105
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87281302
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Je ondertitel geeft het antwoord :P .

Maar zonder dollen, 3 lijkt me best pittig in je eentje. Maar als de andere 2 al ouder zijn, naar school gaan en kunnen helpen... O+
Haha, goede interpretatie :D . Hij sloeg aanvankelijk nergens op, maar ik hou ineens van mijn ondertitel O+ .
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:48:06 #106
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87281346
Ik wilde er wel 4 voor mijn dertigste :P .

Ik kreeg de eerste toen ik 31 was en de tweede toen ik 32 was.

En ik voel me geheel compleet. Maar het kan altijd nòg completer O-) .
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:51:01 #107
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87281437
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Je ondertitel geeft het antwoord :P .

Maar zonder dollen, 3 lijkt me best pittig in je eentje. Maar als de andere 2 al ouder zijn, naar school gaan en kunnen helpen... O+
Potverdikkie, je hebt mijn spelfout gequote }:| :@ :') .
pi_87282330
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:51 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Potverdikkie, je hebt mijn spelfout gequote }:| :@ :') .
Welke spelfout? O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:22:22 #109
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87282403
^O^ :*
pi_87291297
Hallo!! Ik kom ook maar mee rammelen....
Ik ben er zo klaar voor..... alleen ben ik bang dat vriend lief er nog lang niet klaar voor is!! :'(
Ik ben wel al gestopt met de pil, we gebruiken nu condooms...

Vandeweek vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Ik ben echt heel blij voor haar, maar toen ik later alleen thuis was besefte ik dat ik ZO JALOERS ben!! Erg he :o
pi_87292066
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Ashina het volgende:
Hallo!! Ik kom ook maar mee rammelen....
Ik ben er zo klaar voor..... alleen ben ik bang dat vriend lief er nog lang niet klaar voor is!! :'(
Ik ben wel al gestopt met de pil, we gebruiken nu condooms...

Vandeweek vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Ik ben echt heel blij voor haar, maar toen ik later alleen thuis was besefte ik dat ik ZO JALOERS ben!! Erg he :o
Ooh ja dat jaloerse gevoel ken ik wel. Je bent echt blij voor de ander, maar stiekem denk je toch waarom ik nou niet? :(
pi_87292101
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:39 schreef winka het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar heb nog een soort van angst om er echt voor te gaan denk ik :@
In ieder geval ben ik vandaag wel ongesteld geworden :( En tijdens mijn volgende vruchtbare dagen ben ik aan de andere kant van het land :(

Dubbel allemaal, maar goed ik ga binnenkort toch maar richting het tweede streepjes topic :)
Veel rammelplezier allemaal *O*
Spannend! Snap wel dat het dubbel is... Maar komt goed allemaal! Veel plezier in het andere topic en ik hoop je gauw te volgen :')

*O*
pi_87293300
Ik ken dat jaloerse ook wel, hoe blij je ook voor de ander bent :) even offtopic: Vandaag weer bizar verhaal gehoord, even kort samengevat: meisje en jongen hebben al kindje samen en het gaat niet meer zo goed tussen die 2, toch besluiten voor een 2e kindje te gaan proberen ( 8)7 ), vervolgens wil jongen het uitmaken en 5 minuten daarvoor is meisje erachter gekomen dat ze zwanger is, nu zijn ze dus uit elkaar en dat meisje is 5 weken zwanger. Dat vind ik echt bizar, waarom krijgen zulke mensen nou wel een kindje en de meest lieve betrouwbare mensen die het zo graag willen kunnen niet zwanger raken.
Hooked ;)
pi_87295936
Gelukkig ben ik niet de enige die dat jaloerse gevoel heeft.
Ik ben namelijk ook echt heel blij voor haar!

Heeft er niemand een goede tip om mijn vriend ook zo ver te krijgen dat hij gaat "rammelen"?? :P
Ik had hierboven al gelezen dat ook mannen op een gegeven moment gaan "rammelen", maar als ik daar op moet wachten, dan ben ik bang dat het nog wat jaartjes kan duren :o

En wat een verhaal van dat zwangere meisje wat er nu alleen voor staat.... Waar begin je toch aan als je van te voren al weet dat je relatie niet goed gaat... Kijk dan eerst eens of je je relatie weer op rit kunt krijgen voordat je aan een 2de gaat denken....
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:39:13 #115
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87392985
Ik gooide het balletje eens op bij mijn meest nabije familie (ouders, broer en vriendin) enne, ze waren helemaal niet afwijzend :o . Mijn moeder begon zelfs meteen praktisch mee te denken. Ik ben er een beetje van in shock.

Ik sta er zelf vooralsnog hetzelfde in (het is een overweging die ik bewust wil maken, maar waar ik nu nog naar een nee neig. Het voelt alsof het over een jaar of 3 à 4 een optie zou zijn nog). Maar ik ben zo blij dat ik aan hen een klankbord heb, zonder oordeel. Mensen die met mij bereid zijn diezelfde overweging te maken en mee te denken. O+
pi_87394652
Wat een leuke reactie, Groofsken :Y Chapeau trouwens voor de manier waarop je het nu al allemaal doet (past misschien niet in dit topic, maar ik wou het je al lang zeggen)
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:31:31 #117
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87395202
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef leonieke het volgende:
Wat een leuke reactie, Groofsken :Y Chapeau trouwens voor de manier waarop je het nu al allemaal doet (past misschien niet in dit topic, maar ik wou het je al lang zeggen)
Dankjewel, wat lief. :*

En ja, ik ben zo blij met ze. Met mijn ouders en mijn broer en zijn vriendin om me heen kan ik de wereld aan.
pi_87497416
o hai :W

Ik rammel weer eens de pan uit :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87529086
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
o hai :W

Ik rammel weer eens de pan uit :X
Aurum, wat ga je er aan doen?

Ik heb er ook steeds meer last van... Heb het er nog maar niet met mijn vriend over gehad, ik weet zijn antwoord nu al.
Ik droom alleen nog maar van baby's en zwangeren!!
Vanacht was ik zelf zwanger :( niet leuk wakker worden!!
pi_87529482
Hier rammelt het ook behoorlijk :D
Vooral nu we besloten hebben er rond januari as ongeveer, er weer voor te gaan :)
Een broertje of zusje. Leuk :)
pi_87529832
ik sta geloof ik niet meer zo heel afwijzend tegenover een tweede..
Niet dat ik nu ineens constant loop te rammelen...maar soms dan overvalt me ineens zo'n moment dat ik het helemaal voor me zie..ons gezinnetje van 4 ipv 3
heb er zelfs over gedroomd!

maarja veel beren op de weg enzo
pi_87532573
Spannend ymme!! Januari is al snel joh!! Heb jij het bij je man/vriend aangekaart of hoe ben je erover begonnen?

Misschien moet ik t er toch maar eens over hebben, gewoon heel luchtig, dan kan hij vast wennen aan het idee :)
Dat van die beren dat herken ik wel, ik weet ook dat mijn vriend dat als als argument gaat gebruiken. Al vind ik het zelf wel meevallen. We zijn bezig met de bouw van ons huis, maar in het voorjaar zitten we er zeker wel in. Mijn vriend wilt zijn studie nog afmaken tzt, maar dat kan dan ook wel vind ik. Hij zegt nu dat hij eerst een jaar wilt genieten in ons huis zonder iets te moeten.
pi_87535401
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef Ashina het volgende:

Aurum, wat ga je er aan doen?

Ik heb er ook steeds meer last van... Heb het er nog maar niet met mijn vriend over gehad, ik weet zijn antwoord nu al.
Ik droom alleen nog maar van baby's en zwangeren!!
Vanacht was ik zelf zwanger :( niet leuk wakker worden!!
Eerlijk? Ik heb gistermiddag bij thuiskomst gelijk manlief naar bed getrokken :7 :9

Jammere is alleen dat we nog niet voor het echie aan het oefenen zijn.

Waarom zou je het niet met je vriend bespreekbaar maken als het iets is waar je mee zit? :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87535445
Bla_bla_bla wat zijn de beren als ik vragen mag?

Ashina, mijn vriend heeft een beetje hetzelfde.. eerst nog even samen genieten enzo. Maar ik denk dat genieten met een kindje nog veel leuker is ;) maar goed, geduld is een schone zaak O-)
Hooked ;)
pi_87535880
beren zijn oa tijd gebrek. We werken beiden ver van huis en met 1 kindje lukt dat wel, maar als er een tweede zou zijn zou de aandacht enorm verdeeld moeten worden en ik ben gewoon bang dat dat een hoop gestress zou worden.

En ook financieel weet ik het nog niet. God mag weten hoeveel duurder de kinderopvang nou straks gaat worden. met 1 kindje op kdv lukt het allemaal prima..we verdienen samen bovengemiddeld en er is nu geld geboeg voor dure hobby's. Maar is dat straks ook nog zo?

Buiten de praktische dingen vraag ik me ook af of ik hierover nadenk omdat het echt mijn keuze zou zijn..of denk ik erover na omdat ik weet dat mijn man een 2e over een jaartje ofzo wel ziet zitten en zelfs een keer boos reageerde toen ik een half jaar terug riep dat een 2e van mij niet hoefde en dat ik blij was dat ik nu tijd voor mijn eigen dingen had en dat momenteel wel belangrijker vond
(hij was niet echt boos, maar een beetje gepikeerd)
pi_87537868
Ik begrijp wat je bedoelt. Het wordt dan inderdaad een erg lastige beslissing. Ik zou er inderdaad goed over nadenken wat jij wilt, het is vervelend als je vriend en jij en anders over denken maar uiteindelijk is het een beslissing van jullie beide.
Hooked ;)
pi_87542557
Ik ben iemand die altijd beren op de weg ziet als ik ergens niet helemaal zeker van ben. Maar op het moment dat ik iets voor 100% wil dan zijn die beren ineens helemaal verdwenen en zie ik voor alles een oplossing.
Dus ik merk vanzelf wel wanneer ik er echt voor wil gaan. En in de tussentijd geniet ik van mijn dagdroom momenten ;)
pi_87544042
^O^ , doe ik met je mee (genieten van dagdromen)
Hooked ;)
pi_87544252
:) gezellig ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:13:09 #130
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87545979
Leuk Bla :P
pi_87548375
Ik doe ook echt mega rammelen :@ en de reden waarom ik tot Leia een jaar is wil wachten voor een volgende terugplaatsing is een vrijwillige (ik wil haar tot een jaar zeker borstvoeding geven mocht dat lukken, en zolang ik bv geef plaatsen ze bij mijn kliniek geen embryo's terug ivm een mindere kans van slagen... en daarbij, als je zwanger raakt is de kans erg groot dat je productie naar nihil zakt..)

Dus een beetje een luxe 'probleem' (wat niet echt een probleem is want ik geniet mega van mijn muppet O+) maar dat maakt het rammelen voor nog zo'n kanjer (als het ons gegunt is) niet minder!
pi_87548827
Dat kan ik me voorstellen Orea. En als je al een leukerd rond hebt uhh liggen dan kan ik me voorstellen dat je er nog wel eentje wilt!
pi_87551969
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:36 schreef femsss het volgende:
Ashina, mijn vriend heeft een beetje hetzelfde.. eerst nog even samen genieten enzo. Maar ik denk dat genieten met een kindje nog veel leuker is ;) maar goed, geduld is een schone zaak O-)
Ik denk dat dat met een kindje ook nog heel goed kan, is toch leuk een kleine waar je met zijn 2e voor moet zorgen!
Maar wat je in een ander berichtje al zegt, je moet het toch met zijn 2e beslissen en er allebei 100% voor gaan!
pi_87806871
*schop*

*rammel* }:|
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 20:23:44 #135
43556 miss_dynastie
pi_87807313
Hou op innepin, 't is hier niet veel beter }:| ;(
pi_87807786
Niet te doen, hé, dat rammelen }:|
Ik heb er een (weliswaar kort) tijdje geen last van gehad, maar nu is het hier weer "vollen bak".

Ik moet het echt uit mijn hoofd zien te krijgen.
pi_87808573
Ik rammel heerlijk elke dag door.
Je kunt me zelfs al van een afstandje horen :D
pi_87819973
Ik vind dat rammelen echt niet heerlijk! Eerder frustrerend. Maargoed... Ooit... Zondag vers babietje kijken... Hoop dat 't misschien een beetje gaat kriebelen bij vriend... :')
pi_87820300
We hebben zelfs al een jongens en meisjes naam(incl 2e naam) bedacht :')
pi_87824936
Wij hebben het ook wel over namen, maar kunnen het niet echt eens worden. Vooral jongensnamen zijn een drama. Maar goed, we hebben nog even om het eens te worden ;)
pi_87826759
wheeh ja jongens namen waren hier ook altijd het issue. We waren dan ook blij dat de eerste een meisje was, daar hadden we nl wel een naam voor :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:26:49 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87827047
Wat leuk al die bekende rammelenden! Zeker degenen met wie ik nog gezwangerd heb! :D
Hier is het wisselend. Soms rammel ik (we) voor een 2e en soms hebben we zoiets van: zullen we het bij eentje houden? We zijn er nog niet over uit.
Maar de reden die Orea aanhaalt, telt voor mij ook erg zwaar :Y
pi_87827469
Hier ook nog flink gerammel :P. Maar nu misschien zowieso wachten. Ik ga misschien een nier afstaan als ik geschikte donor blijk te zijn en dan is zwanger worden even helemaaaaal niet handig :P
Hooked ;)
pi_87832971
Ik rammel ook nog mee, ondanks het condoom ongelukje toch gewoon ongesteld geworden deze week.
Verder wacht ik nog steeds rustig op vriendje.
Ik merk wel dat als we ergens kindjes zien, irl of op tv, dat ie er dan wel zo op reageert van "ohh oehh ahh, kijk nou wat schattig' bijvoorbeeld. Dus hij is er wel mee bezig.
pi_87849083
een nier afstaan!?!? heftig joh!!
Dan zal je idd nog ff moeten wachten met zwanger worden. Maar dat je je nier afstaat is ook wel heel speciaal!! Mag ik vragen aan wie je hem afstaat als jullie matchen?
pi_87860693
Aan een hele goede vriendin van me. Heeft 2 jaar geleden een nier van haar broer gehad maar die is helaas onlangs afgestoten.

Het rammelen wordt er alleen niet minder door ;(
Hooked ;)
pi_87869829
Hier het zelfde!
Vanmorgen heel subtiel besproken met vriend lief :)
Nu was hij er nog niet klaar voor en in 2012 wilde hij graag nog op vakantie met onze vrienden... Heb hem verteld dat hij maar alvast aan het idee moest gaan wennen dat ik er al klaar voor ben. Met een kleine hint, dat het wel leuk zou zijn als we onze ouders volgend jaar met kerst een speciaal kado konden geven (een berichtje dat we zwanger zijn) Hij moest alleen maar glimlachen en zei verder niks... Dat is al beter als een nee toch :)

En in een jaar kan hij toch best wel wennen aan het idee om papa te worden?? :P
pi_87872417
Geen directe NEE is altijd goed :D en een glimlachje is dan helemaal welkom :P
Hooked ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:44:02 #149
279894 winka
There is no place like home..
pi_88030303
Zo, 't is nu bijna een maand later en ben er wel achtergekomen waarom ik zo'n angst had :) Vandaag had ik voor het eerst een 'we-gaan-er-gewoon-voor'gevoel. De vlinders vlogen door m'n buik bij het idee :D

Ik heb alvast wat voorbereidend werk gedaan, de bestelde zwangerschapstesten zullen morgen binnekomen w/
pi_88030740
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef winka het volgende:
Zo, 't is nu bijna een maand later en ben er wel achtergekomen waarom ik zo'n angst had :) Vandaag had ik voor het eerst een 'we-gaan-er-gewoon-voor'gevoel. De vlinders vlogen door m'n buik bij het idee :D

Ik heb alvast wat voorbereidend werk gedaan, de bestelde zwangerschapstesten zullen morgen binnekomen w/
Jaaa *O* Wat leuk zeg!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:19:20 #151
279894 winka
There is no place like home..
pi_88043921
Inderdaad.. en ik heb net heel stoer tegen m'n vriend gezegd dat ik er nu écht voor wil gaan *O* Oh zó spannend *;

Ik hoop dat jullie allemaal gauw naar het tweedestreepjestopic over kunnen.. mét of zonder man ;)
pi_88077254
Femsss wat dapper en goed van je, een nier afstaan! Wanneer weet je of je een geschikte donor bent?
Oeh Winka wat gaaf, op naar het volgende topic!

Ik heb net foliumzuur gekocht :o wat dichtbij dan ineens.
pi_88078104
oee spannend zuster87!! ga je ook al preventief op doeken slapen? ;) :D
pi_88078183
Haha ik heb al een paar zachte 8-)
pi_88078376
Oooh dat is helemaal mooi :D
pi_88096443
@zuster87: Gisteren te horen gekregen dat ik geen match ben :{ .

Dus we rammelen weer verder.
Hooked ;)
pi_88112001
Wat jammer voor jullie, en dan vooral voor je vriendin. Heeft ze nu nog andere opties in vrienden/familiekring?

Nu weer rammelen dus :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:13:00 #158
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88140298
*meldt*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:21:00 #159
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88140550
Mikoxx!!! Vertel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:52:01 #160
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88141317
Mikoxx!!! Echt waar? Wat leuk dat je al aan het rammelen bent!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88164821
Wat leuk mikoxx! Vertel ;)
pi_88261181
Ik rammel ook stiekem mee..

Het helpt niet dat m'n moeder en schoonmoeder allebei deze week de opmerking maakte 'En, ben je al zwanger? O+?'

Zucht! :P

Tevens 1e echte post in OUD!
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:05:02 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88266965
Niks te vertellen hoor, alleen maar *meldt* , verder niets...
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:48:50 #164
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88269715
Nee nee, mikoxx....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88293885
Hoi allemaal,

Ik kom ook maar eens uit de lurk stand. Ik lurk al heel wat jaartjes mee, voornamelijk in het tweede streepjes topic, maar ook veel in het Z & G topic.
Dingen die me nog bij staan van de afgelopen jaren, de enorme buik van de tweeling van kaptein pannekoek, de eerste én tweede zwanger schap van de altijd aanwezige BE, het verdrietige verlies van Jayden van Tan. Vele namen die hier bij OUD rond zwerven zijn voor mij na al die jaren bijna bekenden geworden...
In de eerste jaren was de situatie in mijn leven nog niet dus danig dat het rammelen zo ernstig kon worden eigenlijk als nu. Alles is voor elkaar, huisje boompje beesje, ontzettend leuke lief.
Dus nu begint het rammelen zo erg te worden, dat ik eigenlijk geen nieuwe doosje pillen meer wil halen :')

Een probleempje, vriendlief is nog niet helemaal van overtuigd. Hij vind kinderen wel leuk, en ik merk dat ie ook steeds positiever reageert op kinderen van anderen...
Maar wanneer ontdooit ie nnoooouu :@ Ongeduldig dus!

Hoe hebben jullie het geduld op gebracht? Ik ben opzich nog -maar- 26, maar ik had wel gehoopt voor mijn dertigste zo'n beetje twee kids te hebben en het gezinnetje compleet te hebben...
Kortom, geduld is weg *)
*RAMMEL*

En nog even netjes reageren op de rest;

@ Winka, wat spannend, veelsucces!!!

@ femsss Wat goed dat je dat wilde doen voor je vriendin! Jammer dat je geen match bent!

[ Bericht 5% gewijzigd door FFantaghiro op 03-11-2010 17:45:45 ]
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  woensdag 3 november 2010 @ 17:48:02 #166
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_88294308
Hier wordt het ook steeds erger....heb gister zelfs tegen mijn vriend gezegd dat het misschien wel goed is al we een baby krijgen...kan ik mijn koopwoede daarop uitleven ipv op mijn eigen klerenkast meest slechtste reden ooit om een kind te willen, weet ik :@
En toen waren we de Pfaffs aant kijken en kwam Fay voorbij in een uberschattig wipstoeltje (of zoiets) en ik weet nu al dat ik ook zo'n ding wil...
En op t werk, komen nogal veel wandelwagen voorbij (met bijpassende moeders en kinders) ...kan ik mooi alles vergelijken en uitkiezen...:@
T loopt volgens mij de spuitgaten uit bij mij |:(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_88295160
Welkom FFantaghiro! Grappig he, dat je alle OUD-posters voor je gevoel al zo goed 'kent', had / heb ik ook wel.

Wat bij mij wel helpt met rammelen: ik heb sinds een jaar een baan waarin ik zowaar een soort van carrière kan maken en dat vind ik eigenlijk leuker dan ik verwacht had. Daarbij wil mijn leidinggevende liever niet dat iemand die mijn functie heeft, minder dan 32 uur werkt (dat was ook de reden dat mijn voorganger een andere functie binnen het bedrijf heeft gezocht) en ik wil met kinderen liever niet 4 dagen werken... Dilemma waar ik nog niet echt uit ben.

Maar ja, dat is niet echt iets dat voor iedereen toepasbaar is, he. ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_88295970
Welkom FFantaghiro! Bij mij is de situatie precies hetzelfde... Alleen ben ik 27 en is mn vriend 26. En dat laatste pillendoosje niet meer halen... Dat heb ik ook gewoon gedaan. :+ En ik merk wel dat sindsdien mijn vriend steeds wat meer aan het idee begint te wennen. (Doen het nog wel met condooms, maar ik hoop niet lang meer! ;) )

En wat betreft het OUD-users voor je gevoel goed kennen heb ik ook ja! Inderdaad grappig!

Haha Tyler-Girl, mooie reden! ;)

Phaidra, dat is wel een lastige! Al zou ik er zelf niet lang over hoeven nadenken. Heb een baan waarvan ze ook niet willen dat je minder dan 32 uur werkt, maar als er een kindje is wil ik echt het liefst 3 dagen werken. En dan is die ene functie dan maar jammer dan!


Maar het geduld is hier ook echt weg! :o
  woensdag 3 november 2010 @ 18:32:50 #169
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_88295971
Ik heb eigenlijk een vraag aan de rammelaarster hier....

Ben je (of was je...als je al een kindje hebt) nooit bang dat er bijvoorbeeld iets fout zou gaan op het moment dat je mamma wordt?
Ik ben zo bang dat ik niet weet wat ik moet doen als mijn kindje bijvoorbeeld blijft huilen of ziek wordt of valt enzovoort. Meer het idee dus dat ik ga falen als mamma zijnde.
En ik ben eigenlijk ook erg bang dat ik teveel negatieve dingen van mezelf overdraag aan mijn kinderen (heb last van exceem, bronchitus, allergieen mbt hooikoorst, huisdieren, huisstofmijt. En dit zit ook allemaal in de familie, vader en broertje maar ook veel van mijn ooms en tantes) Het is allemaal niet heel ernstig maar ik wens het gewoon niemand toe....
Hoop daarom gewoon dat mijn vriend sterkter chromosomen heeft, maar vaak zijn zo'n dingen schijnbaar toch overheersend... :S
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_88296452
Nieuwe rammelaars, welkom!

We gingen sinterklaas lootjes invullen en ik lees voor aan vriendje wat er op mijn lootje staat. Daarna zeg ik: weet jij nog iets dat ik wil? Zegt ie: Ja, een baby! :o
Toen zei ik: ja, maar dan moet jij mij trekken, of ik jou :?
Zegt ie: Nou, trekken schiet niet echt op in dat geval ;)

Anyway, hilariteit alom ;) Maar ook wel een vreugdesprongetje van mijn hart, toen hij zo spontaan zelf het onderwerp aansneed. Heb zo het idee dat hij weer een stapje vooruit heeft gemaakt richting het idee van een kindje van ons samen!

Over die ideeën over dat er iets kan gebeuren met een kindje: Dit heb ik zelf niet zo erg, ik zie alles alleen maar rooskleurig voor me ;) Allemaal van die leuke dingen die we met een kindje kunnen doen, de wereld nog een keer opnieuw ontdekken enzo!
pi_88297718
@tyler-girl Hahaah maar dat is toch juist een hele goede reden om een kind te willen (A) hahahahahaha.
Vroeger wilde ik altijd mijn baarmoeder direct laten verwijderen, had die toch niet nodig, want kinderen zijn stom en maken alleen maar ruzie (mijn broertje en ik waren niet altijd even gezellig).
Maar nu is dat natuurlijk heel anders, ik ben denk ik niet bang dat ik niet weet hoe ik iets op moet lossen, wat dat betreft lurk ikal zo lang hier mee dat ik van een hoop dingen best wel wat af weet (A). Het enige waar ik tegen op zie, is al die mensen die het goed bedoelt beter weten..
En ik zou me geen zorgen maken over het door geven van allergieen, die kunnen altijd weer komen en gaan(offtopic: heb je wat betreft Hooikoorts al gehoord van imuum therapie?). En hopelijk over winnen de genen van je vriend de exceem en bronchites. Mijn broertje had ook altijd last van exceem, terwijl ik dat juist nooit heb gehad!

@phaidra Ja das wel heel suf, lees al zoveel jaar mee dat al die namen al jaren zo vertrouwd zijn, hahah alleen omgekeerd kennen ze mijn naam helemaaaal niet natuurlijk, dás danw el weer gek!
Wat betreft carriere, ik heb op het moment ook een bijzonder leuke baan hoor, maar streef niet naar een leidingevende functie, wat ik doe nu vind ik harstikke leuk, tis ook mijn hobby en dat zijn dingen die ik thuis ook nog doe en lol in heb. Dus helaas gaat de carriere niet mijn rammelaars laten afkoelen :P

@swieks Pfft ja ik twijfel nog wel hoor, ik heb nog iets van 3 stripjes liggen nu... maar condooms vind ik ook weer zooo verschrikkelijk.. Keuzes keuzes, ik wil eigenlijk gewoon dat hij ook eens de knop om zet, hij is inmiddels ook (al) 30. Maarja, wil het niet pushen en te vaak op brengen want je moet dat wel samen doen natuurlijk :)

@bellelena Thnx! Hhahahaha dat is wel mooi ja!! Mijn lief weet ook dondersgoed wat ik wil hoor dus hij brengt het idd ook wel in dat soort 'wat wil jij' contexten naar boven haha. En wat betreft dat rooskleurig heb ik ook wel een beetje hoor! Kijk er zijn dingen die niet altijd even leuk zijn (slapeloze nachten, ondergezeken en gekotst worden) maar je hebt wel jou eigen kleine frummel... O+
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88298712
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
@bellelena Thnx! Hhahahaha dat is wel mooi ja!! Mijn lief weet ook dondersgoed wat ik wil hoor dus hij brengt het idd ook wel in dat soort 'wat wil jij' contexten naar boven haha. En wat betreft dat rooskleurig heb ik ook wel een beetje hoor! Kijk er zijn dingen die niet altijd even leuk zijn (slapeloze nachten, ondergezeken en gekotst worden) maar je hebt wel jou eigen kleine frummel... O+
Ohh wat zeg je dat lief ja! Je eigen kleine frummel O+
Ja, ik had pas geleden mijn vriendje nogal bestookt een poosje met mijn vurige kinderwens. Ik merkte dat hij het toen een beetje zat werd, dus toen heb ik me weer even koest gehouden. Maar gisteren zei hij dat opeens zomaar heel lief er tussendoor! Ik werd er echt helemaal blij van!
pi_88299572
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef bellelena het volgende:

[..]



Ohh wat zeg je dat lief ja! Je eigen kleine frummel O+
Ja, ik had pas geleden mijn vriendje nogal bestookt een poosje met mijn vurige kinderwens. Ik merkte dat hij het toen een beetje zat werd, dus toen heb ik me weer even koest gehouden. Maar gisteren zei hij dat opeens zomaar heel lief er tussendoor! Ik werd er echt helemaal blij van!
Hihi kan me voorstellen, kwamen vast allemaal kriebels in je buik O+

Wij waren gisteren uit eten met de vader van mijn vriend en wat aanhang. En die aanhang heeft 2 jonge meiden, ik denk van een jaar of 6 en een jaar of 8 ofzoiets. De jongste is helemaal gek van mij, en heeft uiteindelijk vanaf net na het hoofd gerecht tot na het kletsen na het toetje op mijn schoot gezeten, en hebben dus samen ijs gegeten enzo.. Zooo O+ O+ O+ . Vriendlief vond die twee meiden ook wel leuk geloof ik.
En in de winkels betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik even bij de kinder(/baby)kleding ga kijken, een collega van me zei al, je mag wel voor mijn kids kopen hoor _O-
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  woensdag 3 november 2010 @ 20:01:14 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88299736
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Memmel het volgende:
Nee nee, mikoxx....
Echt niet, manlief is nog niet overtuigd....
pi_88299784
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef mikoxx het volgende:

[..]



Echt niet, manlief is nog niet overtuigd....
Hahaha die mannen weten wat he :+
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  woensdag 3 november 2010 @ 20:15:03 #176
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_88300353
Ow het is niet zo dat ik alleen maar aan die rampsenarios denk hoor.....vanmiddag liep ik buiten en had zoiets van ow lekker weertje voor een wandeling samen met hondje en kindje in draagdoek en/of wandelwagen (ik lurk ook geregeld mee en heb het draagdoekentopic gevonden :D ben helemaal overtuigd....Dat wil ik OOK!!!) dat ik nog geen kind of hondje heb maakte voor het plaatje niets uit.

@ FFantaghiro, hooikoort heb ik gelukkig niet in een hele erge mate en weinig last van eigenlijk, met de doktor wel over gehad over zo'n therapie maar dat zou niet helpen omdat ik de rest van het jaar ook veel last heb van verkoudheid en niet alleen in de hooikoorstperiode.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_88300933
@Tyler-Girl Gelukkig maar :D Ohh ja die draagdoeken, ik ben ook overtuigd hoor!!
We waren een paar weken geleden op kraambezoek, en toen heeft vriendlief de 8 dagen oude man ook even vast gehouden. Wat een glimlach op zijn gezicht (zag ik achteraf op de foto's) maar hij wilde hem heel gauw weer kwijt hoor, ik mocht hem vast houden. Maar toen kon ie er ook niet vanaf blijven O+
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  woensdag 3 november 2010 @ 20:50:03 #178
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_88302007
Ow mijn vriend vind babys geweldig. Als er babys te bekennen zijn en er is een kans dat hij hem of haar mag vast houden zit er naast hoor! Wel grappig om te zien en ook idd die big smile op zijn gezicht.
Hij was er eerder van overtuigd dat hij kinderen wilde als ik trouwens. Maar hij zei altijd dat hij alleen babys leuk vond, vanaf dat ze konden lopen en praten vond hij ze niet interresant meer....
Heb toch nog maar ff nagevraagd of hij dat ook van plan was met zijn eigen kind, want dat is natuurlijk geen goed vooruitzicht :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 3 november 2010 @ 20:55:25 #179
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88302302
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef mikoxx het volgende:

[..]



Echt niet, manlief is nog niet overtuigd....
Tell me about it...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88302350
Oh kijk, dat scheelt al de helft!

Mijn lief is enigskind geweest, dus kent het ook verder niet echt. Ik was thuis de oudste, en wij scheelden 4 jaar, heb vroeger al veel voor mijn broertje gezorgd, en later veel op gepast op kinderen van kennisen. Tis bij mij pas echt beginnen te rammelen toen ik met mijn huidige lief wat kreeg. Daarvoor dacht ik er eeeecht niet aan! Kinderen bleeh (A)

Hahah en wel verstandig om van te voren te weten of ie ze dan ook niet meer intressant vind hhaha. Nouja met je eigen kinderen is alles anders natuurlijk he! En voorspellen kan je dingen nooit })
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  woensdag 3 november 2010 @ 21:01:03 #181
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88302595
bellelena, wat lief zeg, dat cadeautje wat hij graag wil!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 3 november 2010 @ 21:18:43 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88303470
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Memmel het volgende:

[..]

Tell me about it...
Necessary?
  woensdag 3 november 2010 @ 21:19:29 #183
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88303508
En Memmel heeft ook al last van een niet meewerkende man, of begrijp ik dat verkeerd?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88303667
Hahahaha blijkbaar!! Die mannen zijn harstikke leuk en lief maar soms moet je ze gewoon even iets anders kunnen instellen ~O>
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88308301
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef bellelena het volgende:
Nieuwe rammelaars, welkom!

We gingen sinterklaas lootjes invullen en ik lees voor aan vriendje wat er op mijn lootje staat. Daarna zeg ik: weet jij nog iets dat ik wil? Zegt ie: Ja, een baby! :o
Toen zei ik: ja, maar dan moet jij mij trekken, of ik jou :?
Zegt ie: Nou, trekken schiet niet echt op in dat geval ;)

Anyway, hilariteit alom ;) Maar ook wel een vreugdesprongetje van mijn hart, toen hij zo spontaan zelf het onderwerp aansneed. Heb zo het idee dat hij weer een stapje vooruit heeft gemaakt richting het idee van een kindje van ons samen!
Geweldig! :D

Goed idee trouwens! Ik weet dat mijn vriend mij heeft getrokken met sinterklaas. Ff snel t briefje met mijn wensen erop aanpassen :P
pi_88309680
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef Ashina het volgende:

[..]

Geweldig! :D

Goed idee trouwens! Ik weet dat mijn vriend mij heeft getrokken met sinterklaas. Ff snel t briefje met mijn wensen erop aanpassen :P
Hihi, ja nu is je kans :*

Tyler-Girl: Je vriendje rammelt dus ook al wel aardig mee begrijp ik? Dat is wel gaaf! Ik hoop echt dat de mijne ook werkelijk gaat rammelen!

Over de draagdoeken: Ik wil dat ook!! Het ziet er zo natuurlijk uit en het lijkt me ook fijn om mn kindje dan zo dichtbij me te dragen O+ Ik ben ook al helemaal overtuigd haha ;)
Net zoals een hangwiegje, dat vind ik er zo leuk uitzien! En dan zo in de buurt van mn bed hangen, zodat ik dan lekker dichtbij ben O+

Mijn ouders beginnen toch ook wel een beetje te 'rammelen' trouwens, de afgelopen maanden hebben ze een paar keer stiekem gevraagd of ze nog geen opa en oma werden ;)
Nu hebben ze het zelf nog druk, en nog thuiswonende kinderen (mn jongste zusje is 11). En eerder had mn moeder zoiets van: Ben net zelf uit de luiers, dus ik hoef nog niet perse oma te worden. Maar die opmerkingen zo hier en daar, volgens mij zou ze het toch wel heel leuk vinden stiekem hihi. En de moeder van vriendje zou volgens mij meteen in de zevende hemel verkeren zodra ze oma zal worden, zijn vader heeft er denk ik niks mee. Maar goed, dat zijn we gewend. Wel leuk dat zijn moeder Française is, kan ze onze baby frans leren als zij/hij gaat leren praten hihi! (Oke, ik loop dus ook al graag op de zaken vooruit haha)
  woensdag 3 november 2010 @ 23:19:11 #187
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88309988
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:19 schreef Jeetjejom het volgende:
En Memmel heeft ook al last van een niet meewerkende man, of begrijp ik dat verkeerd?
Klopt helemaal!
Hahaha, maar na de vakantie en de opeens opgedoken peuterpuberteit van de jongste zijn mijn eierstokken ineens heul heul stil :-)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88314665
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef mikoxx het volgende:

[..]



Echt niet, manlief is nog niet overtuigd....
Mijne ook niet en ik rammel de pan uit..

Eers maar eens een keer een baan.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88315891
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 07:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mijne ook niet en ik rammel de pan uit..

Eers maar eens een keer een baan.....
Dat laatste was voor ons juist het laatste zetje om voor een 2de te gaan.
Ik ben alweer even aan het rammelen en helemaal nadat een vriendin van me die een zoontje heeft 7 weken jonger dan Finn ook weer zwanger is!

Wij hadden zoiets van ach nu heb ik nog geen baan dus dan kan ik weer lekker thuis blijven enzo.
Alleen nu maar hopen dat het niet weer een jaar gaat duren zoals bij Finnvoorlopig is er na een maand nogsteeds geen menstruatie opgang gekomen, dus dat is alweer een flinke domper
pi_88317879
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 07:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mijne ook niet en ik rammel de pan uit..

Eers maar eens een keer een baan.....
Bleh, dat is ook iets waar ik waarschijnlijk aan moet geloven.. (hoor het vandaag).
Aan de ene kant denk ik, wat Flower ook zegt, ach, dan ben ik tenminste lekker thuis! Maar aan de andere kant, dat stukje zekerheid als je een baan hebt is toch ook wel erg fijn met zo'n hummeltje..

Ik heb trouwens een heel ander probleem, misschien kan iemand me ermee helpen? Mijn vriend en ik rammelen beiden de pan uit, maar ik weet niet zo goed wanneer te zeggen 'ok NU stop ik met de pil en gaan we ervoor'. Hoe beslis je dat? Is het een gevoel (wat ik wel denk :+)?

En even een :* voor alle meiden hier waarvan de man (nog ;)) niet wil meerammelen.
  donderdag 4 november 2010 @ 10:32:04 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88318026
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef GotC het volgende:

[..]



Bleh, dat is ook iets waar ik waarschijnlijk aan moet geloven.. (hoor het vandaag).
Aan de ene kant denk ik, wat Flower ook zegt, ach, dan ben ik tenminste lekker thuis! Maar aan de andere kant, dat stukje zekerheid als je een baan hebt is toch ook wel erg fijn met zo'n hummeltje..

Ik heb trouwens een heel ander probleem, misschien kan iemand me ermee helpen? Mijn vriend en ik rammelen beiden de pan uit, maar ik weet niet zo goed wanneer te zeggen 'ok NU stop ik met de pil en gaan we ervoor'. Hoe beslis je dat? Is het een gevoel (wat ik wel denk :+)?

En even een :* voor alle meiden hier waarvan de man (nog ;)) niet wil meerammelen.
Zal ik het dan maar zeggen?

Nu dus! :Y :D

Dat is idd een gevoel. Sommige mensen willen eerst nog 1 keer die grote vakantiereis, anderen moeten nog even dit en nog even dat, en de volgende zegt aan het eind van deze pilstrip begin ik niet meer aan een nieuwe. :)
***
pi_88318332
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


Zal ik het dan maar zeggen?

Nu dus! :Y :D

Dat is idd een gevoel. Sommige mensen willen eerst nog 1 keer die grote vakantiereis, anderen moeten nog even dit en nog even dat, en de volgende zegt aan het eind van deze pilstrip begin ik niet meer aan een nieuwe. :)
:D
Ben gelijk helemaal aan het kriebelen haha!

Ik heb eigenlijk niets dat me tegenhoud, behalve dan dat mogelijke werkeloos zijn gebeuren.
En ik ben toevallig klaar met m'n pilstrip O-)
  donderdag 4 november 2010 @ 10:47:13 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88318430
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef FFantaghiro het volgende:
Hoi allemaal,

Ik kom ook maar eens uit de lurk stand. Ik lurk al heel wat jaartjes mee, voornamelijk in het tweede streepjes topic, maar ook veel in het Z & G topic.
Dingen die me nog bij staan van de afgelopen jaren, de enorme buik van de tweeling van kaptein pannekoek, de eerste én tweede zwanger schap van de altijd aanwezige BE, het verdrietige verlies van Jayden van Tan. Vele namen die hier bij OUD rond zwerven zijn voor mij na al die jaren bijna bekenden geworden...
In de eerste jaren was de situatie in mijn leven nog niet dus danig dat het rammelen zo ernstig kon worden eigenlijk als nu. Alles is voor elkaar, huisje boompje beesje, ontzettend leuke lief.
Dus nu begint het rammelen zo erg te worden, dat ik eigenlijk geen nieuwe doosje pillen meer wil halen :')

Een probleempje, vriendlief is nog niet helemaal van overtuigd. Hij vind kinderen wel leuk, en ik merk dat ie ook steeds positiever reageert op kinderen van anderen...
Maar wanneer ontdooit ie nnoooouu :@ Ongeduldig dus!

Hoe hebben jullie het geduld op gebracht? Ik ben opzich nog -maar- 26, maar ik had wel gehoopt voor mijn dertigste zo'n beetje twee kids te hebben en het gezinnetje compleet te hebben...
Kortom, geduld is weg *)
*RAMMEL*

En nog even netjes reageren op de rest;

@ Winka, wat spannend, veelsucces!!!

@ femsss Wat goed dat je dat wilde doen voor je vriendin! Jammer dat je geen match bent!
*bloos* O+
Welkom lurkster! :W

GotC, je kan het geluk ook gewoon afdwingen he, vwb het ontslaan! ;) *) Think positive! :+
***
pi_88319751
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef GotC het volgende:

[..]



Bleh, dat is ook iets waar ik waarschijnlijk aan moet geloven.. (hoor het vandaag).
Aan de ene kant denk ik, wat Flower ook zegt, ach, dan ben ik tenminste lekker thuis! Maar aan de andere kant, dat stukje zekerheid als je een baan hebt is toch ook wel erg fijn met zo'n hummeltje..

Ik heb trouwens een heel ander probleem, misschien kan iemand me ermee helpen? Mijn vriend en ik rammelen beiden de pan uit, maar ik weet niet zo goed wanneer te zeggen 'ok NU stop ik met de pil en gaan we ervoor'. Hoe beslis je dat? Is het een gevoel (wat ik wel denk :+)?

En even een :* voor alle meiden hier waarvan de man (nog ;)) niet wil meerammelen.
je kunt natuurlijk ook stoppen met de pil en nog ff verder gaan met condooms?
bij sommige mensen komt de menstruatie na het stoppen niet al te snel op gang, en op zo'n manier geef je je lichaam er de tijd voor en je hoofd de kans om die beslissing te maken.


volgens mij rammelt mijn vriendlief ook, maar de komende tijd wordt het nog geen kinderen voor ons.. dan maar blijven meelezen hier, ook leuk O-)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:22:13 #195
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_88321633
Ik weet niet zeker of je het bij mijn vriend rammelen kunt noemen. Hij weet dat hij kinderen wil, maar ooit nu nog niet. Heeft hij eigenlijk ook wel gelijk in, want ik moet eerst school afmaken en eigenlijk werk vind en een eigen huis vinden. Maar hij spreekt t zeker niet tegen (al houd hij me wel voor de gek omdat ik dus al een hele lijst met namen voor toekomstige kindertjes verzonnen heb..:@)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_88321846
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik weet niet zeker of je het bij mijn vriend rammelen kunt noemen. Hij weet dat hij kinderen wil, maar ooit nu nog niet. Heeft hij eigenlijk ook wel gelijk in, want ik moet eerst school afmaken en eigenlijk werk vind en een eigen huis vinden. Maar hij spreekt t zeker niet tegen (al houd hij me wel voor de gek omdat ik dus al een hele lijst met namen voor toekomstige kindertjes verzonnen heb..:@)
Namen verzinnen O+ Heb je nu zo'n lange lijst dat je straks niet meer kan kiezen? ;)
Wij hadden de perfecte jongensnaam..totdat m'n neef z'n zoontje zo noemde ;( Oh well!

@Bubbles: Dat is idd een goeie optie :Y Ik heb denk ik voor mezelf besloten om deze sollicitatie af te wachten, en als dat niks wordt... :9
@BE: Thanks voor de lieve woorden! Ik ga er gewoon positief in vanmiddag met dat gesprek :7
pi_88322416
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

je kunt natuurlijk ook stoppen met de pil en nog ff verder gaan met condooms?
bij sommige mensen komt de menstruatie na het stoppen niet al te snel op gang, en op zo'n manier geef je je lichaam er de tijd voor en je hoofd de kans om die beslissing te maken.
Dat is een hele goede tip!!
Ik ben namelijk in juni gestopt met de pil en we zijn over gegaan op condooms. Ik wilde mijn lichaam de kans geven om te ontpillen. Sinds juni ben ik pas 2 keer ongesteld geweest, dus het is nog niet helemaal zoals het hoord zeg maar :(
Als je dus al wel (een beetje) rammelt, maar nog niet zeker weet of je nu al kinderen wilt (of je vent is er nog niet aan toe) is het misschien wel verstandig om je lichaam de kans te geven om te ontpillen. En zo'n condoom is ff wennen, maar t is voor een goed doel ;)
pi_88322722
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik weet niet zeker of je het bij mijn vriend rammelen kunt noemen. Hij weet dat hij kinderen wil, maar ooit nu nog niet. Heeft hij eigenlijk ook wel gelijk in, want ik moet eerst school afmaken en eigenlijk werk vind en een eigen huis vinden. Maar hij spreekt t zeker niet tegen (al houd hij me wel voor de gek omdat ik dus al een hele lijst met namen voor toekomstige kindertjes verzonnen heb..:@)
Er is altijd wel een excuus om niet aan kinderen te beginnen. Maar een eigen huis is idd wel heel handig;)
Mijn vriend vind ook dat ons huis eerst klaar moet zijn (en dan wilt hij nog een jaartje niks :( )
Maar in feb of maart krijgen we al wel gezins uitbreiding :D Maar dan een pup, dan kan ik mijn moeder gevoelens daar op storten :)

Een namen lijst heb ik ook al ja :D Als ik een hele leuke naam tegen kom dan schrijf ik die op, scheelt weer een hoop werk als het eenmaal zo ver is :)
pi_88322888
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Ashina het volgende:

[..]

Dat is een hele goede tip!!
Ik ben namelijk in juni gestopt met de pil en we zijn over gegaan op condooms. Ik wilde mijn lichaam de kans geven om te ontpillen. Sinds juni ben ik pas 2 keer ongesteld geweest, dus het is nog niet helemaal zoals het hoord zeg maar :(
Als je dus al wel (een beetje) rammelt, maar nog niet zeker weet of je nu al kinderen wilt (of je vent is er nog niet aan toe) is het misschien wel verstandig om je lichaam de kans te geven om te ontpillen. En zo'n condoom is ff wennen, maar t is voor een goed doel ;)
als je je cyclus een beetje in kaart hebt hoef je natuurlijk ook niet de hele tijd condooms te gebruiken...
pi_88323167
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

als je je cyclus een beetje in kaart hebt hoef je natuurlijk ook niet de hele tijd condooms te gebruiken...
Tja, dat we die gebruiken ligt niet aan mij ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 13:04:50 #201
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_88323243
Heb idd al een paar namen, in het begin alleen voor jongens en nu steeds meer voor meisjes. Maar er komen er steeds meer bij en sommige die ik al eerder opgeschreven heb vind ik dan ineens niet meer leuk. Of lees ik in het namentopic dat het een te hippe naam is ofzo of te engels en dan heb ik al sowieso van...hmm shit toch maar even op letten en misschien iets anders verzinnen.
Het veranderd nogal vaak dus ben wel bang dat als er dadelijk echt een kindje komt, het nog moeilijk wordt om DE naam te vinden.

En over het hebben van een huis, uiteraard heel makkelijk, woon nu nog thuis eigenlijk en mijn vriend woont al meer hier dan bij zijn ouders. Mijn vader is amper thuis en voor mijn vriend voelt het schijnbaar ook al echt als 'ons' huis. Hij gaat er gewoon vanuit dat mijn vader (en mijn broertje) ergens anders gaan wonen en wij hier blijven wonen. Ook familie gaat er vanuit dat wij hier blijven wonen en mijn vader verhuist en vrienden hebben het ook al over ons huis....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_88333741
Inderdaad, een baan hebben is wel prettig natuurlijk, maar als je eenmaal een kleine heb kan dat altijd nog mis gaan, dat heb je allemaal toch niet in de hand he! MAarja neemt niet weg dat het balen is als je geen baan hebt! (wat dat betreft verzacht zo'n kleintje mss de wond wel een beetje (A))

Enne @GotC ik ga met BE mee en zeg ook nu O+ Hahahaha

@Tyler-Girl Die van mij weet inmiddels ook gelukkig wel dat ie wel kinderen wil, alleen ikben bang dat het ookbij hem nog steeds dichter bij 'ooit' is dan bij 'nu'. School afmaken is wel verstandig natuurlijk, maaaar het een sluit het ander niet uit natuurlijk!
En wat een bijzondere situatie hoe jullie wonen dan! Wel fijn dat je vriend zich daar klaarblijkelijk ook thuis voelt!

@Ashina He bah das wel naar dat het niet zo lekker op gang komt zeg bah! Enne dieren zijn ook leuk hoor (A) hier zijn het twee vogels die de kinderen spelen op het moment hahahaha.
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88335423
@FF :D Ik wil ook maar nog steeds milde twijfel ;)
Vandaag dus officieel te horen gekregen dat ik tot 1 december in dienst ben, daarna niet meer. Vervolgens zegt m'n manager: Joh, waarom laat je je niet bevruchten? _O- Te grappig (en toevallig...)
  donderdag 4 november 2010 @ 19:09:23 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88336513
Ow, da's wel balen dan GotC. -O- :{
***
  donderdag 4 november 2010 @ 19:48:06 #205
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88338085
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef FFantaghiro het volgende:
Hoi allemaal,


Dingen die me nog bij staan van de afgelopen jaren, de enorme buik van de tweeling van kapitein pannekoek..


Jeetje, dat je dat nog weet. Enorme buik en enorme indruk.
Succes met het gerammel, en ik zeg rammel maar voor twee !
  donderdag 4 november 2010 @ 23:07:04 #206
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88347502
Zoooo.... Ik dacht hé KP hier? Die gaat voor een kwartetje! Maar nee...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88347734
ik rammel ook nog gezellig mee. waar k me nu al druk om kan maken zijn namen voor jongens :') floris2 kan zeker niet...
  donderdag 4 november 2010 @ 23:24:57 #208
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88348182
Nee Son, zou ik Floris De Tweede doen. Klinkt beter!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88348238
oh kijk opgelost :P
pi_88358214
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik rammel ook nog gezellig mee. waar k me nu al druk om kan maken zijn namen voor jongens :') floris2 kan zeker niet...
ha ha son toch wel?!
pi_88362213


Vooral nu ik weer ongesteld ben geworden. Droom er zelfs over :{w :?
pi_88393661
@kp hoe kan iemand zich nou niet je flensjes herinneren hahaha.

Vriendlief was gisteren voor het laatst bij de psycholoog, ik ben wel blij dat het nu klaar is. Dat betekend namelijk dat ie weer een stuk beter in zn vel zit, dat was iig voor mij nog een obstakel, want als je zelf niet lekker in je vel zit is zo'n grote stap natuurlijk wel een brug te ver nog even.
Duusssss ik heb nog 3 pilstripjes, hopelijk is hij dan ook al een beetje overtuigd haha.
Kan niet wachten om een eigen hummeltje te hebben, en ook echt mama te zijn!!!
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88393666
oh, ik vergeet Sonnetje,
Je hebt nog genoeg tijd om te zoeken toch? Wil je stoere korte namen, of juist wat langere aparte namen??
Ik kan zo wat meiden namen op noemen, maar jongens namen lukt me niet zo goed hahaha.
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88397260
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, da's wel balen dan GotC. -O- :{
Ja..maar opzich niet erg. Het werk was gewoon te zwaar (lichamelijk). Nu lekker solliciteren en sparen, en dan lekker hummels O+
pi_88433347
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Orea het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Vooral nu ik weer ongesteld ben geworden. Droom er zelfs over :{w :?
Erover dromen heb ik ook al gedaan :@ Ongesteld ben ik nog niet geweest sinds de maand voor de laatste IUI. Op natuurlijke wijze zal er hier dus niets gebeuren :N

En mijn man wil eerst afstuderen vooraleer we nog maar een afspraak maken in Jette :%
pi_88474479
Vrijdagavond waren we in Eindhoven bij een concert en er was ook een zwangere vrouw aanwezig. Zegt mijn man; kijk...een zwangere vrouw. Ik :? sinds wanneer vindt jij dat interessant?

Nou, misschien is een vierde toch wel leuk ..

:'( mijn man rammelt? wat is dit nu weer? ;(
pi_88474771
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef lily het volgende:
Vrijdagavond waren we in Eindhoven bij een concert en er was ook een zwangere vrouw aanwezig. Zegt mijn man; kijk...een zwangere vrouw. Ik :? sinds wanneer vindt jij dat interessant?

Nou, misschien is een vierde toch wel leuk ..

:'( mijn man rammelt? wat is dit nu weer? ;(
_O- O+ rammelde de mijne ook maar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88474797
Nou, ik ben er wel klaar mee :D
pi_88476249
Lily :D hahaha
oh jee :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 november 2010 @ 16:41:53 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88477420
Hehehe lily, misschien kun je vragen of ie Vicky's man even overtuigt? ;)
pi_88488075
Lily :D . Ik vind het wel leuk om te lezen dat de man rammelt trouwens O+ .
  maandag 8 november 2010 @ 21:22:47 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88490564
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef lily het volgende:
Vrijdagavond waren we in Eindhoven bij een concert en er was ook een zwangere vrouw aanwezig. Zegt mijn man; kijk...een zwangere vrouw. Ik :? sinds wanneer vindt jij dat interessant?

Nou, misschien is een vierde toch wel leuk ..

:'( mijn man rammelt? wat is dit nu weer? ;(
:o Lily! :o Moest jij hem eerst overtuigen en nu komt hij zomaar! :o
***
pi_88490861
Pfff, ik had dit weekend weer een rammel moment... Collega wordt vader van nummertje 2 ( hun dochter is 3 maanden ouder dan Mette) en de dag erna vertellen vriende dat ze ook in verwachting zijn van nummertje 2 ( hun zoontje is 3 weekjes jonger). Poehee en zelfs terwijl m'n meisje echt heel chaggo is de laatste weken. Gewoon een gezellig gezinnetje met z'n viertjes O+
maar we ondernemen nog geen actie.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88490896
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


:o Lily! :o Moest jij hem eerst overtuigen en nu komt hij zomaar! :o
het is toch niet te geloven heh!
maar ik ben weer snel weg hier
pi_88531484
@wickie Dromen kan ook nog even goed genoeg zijn toch. En jaloers zijn mag ook best wel even *)

Ik rammel ook nog even verder hoor! Morgen met de 8 jarige dochter van een collega op stap, ook gezellig O+
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88621061
***Rammel***

ben me de laatste tijd steeds aan het bedenken hoe ik het zou gaan vertellen aan mijn ouders en schoonouders :D Ik wil die gezichten wel eens zien :D
Me moeder rammeld ook al (om oma te worden) :D Ze vertelde vandaag dat een vriendin van haar oma wordt van het 3de klein kind en dat die mee mocht naar de 10 weken echo, ze keek me heel hoopvol aan _O-
pi_88696725
Ik had zojuist een gezin met drie! kleine kinders op bezoek (jongste net zo oud als S), en het goed nieuws, ik rammel per direct niet meer. :P :D
  zondag 14 november 2010 @ 13:18:54 #228
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88696763
Hmmm... hier ook best wel aan het rammelen. Maar voorlopig gaat 't 'm niet worden. Man is er nog helemaal niet over uit of hij uberhaupt wel voor 'n 2e wil gaan en ik wil nog minimaal die zwangerschapskilo's kwijt, want er zijn er nog 10 :@ blijven hangen. Dat gaat de goede weg wel op, maar ik heb nog wel een paar maandjes te gaan.

Mja, 'k ben ook de jongste niet meer, dus heel lang wachten zit er ook niet in.

Nog maar rustig even doorrammelen dus (en ondertussen onwijs genieten van Daan want zo met z'n 3-tjes is het ook heerlijk hoor :Y )
pi_88699712
Groofsken :D

Happy ik blijf me erom verbazen dat je ouder bent dan mij. Ik denk altijd dat je 28 bent (ja, de eeuwige 28-jarige ben jij voor mij ;) ).
Hier moeten er ook nog zwangerschapskilo's af (ik was verdorie slanker toen ik borstvoeding gaf }:| maar gooi het toch maar op zwangerschapskilo's ;) ) en dan is het nog wachten geblazen tot we er klaar voor zijn. Alhoewel ik er in mijn hoofd al helemaal klaar voor ben ;)
  zondag 14 november 2010 @ 15:11:46 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88700491
Hahahaha, ja Leo, dat was 7,5jaar toen ik me registreerde zo, maar helaas blijf ook ik niet eeuwig 28 ;)
  zondag 14 november 2010 @ 21:05:34 #231
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88714089
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had zojuist een gezin met drie! kleine kinders op bezoek (jongste net zo oud als S), en het goed nieuws, ik rammel per direct niet meer. :P :D
Vertel eens groof! :P
pi_88716370
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef mikoxx het volgende:

[..]



Vertel eens groof! :P
Haha, ik kan het niet eens precies uitleggen, maar de rust was weg uit huize Groofsken :o . Er is voortdurend wel iets aan de hand, ergens, zeg maar. :X . Overigens stuk voor stuk schatjes hoor O+ ;) .
  zondag 14 november 2010 @ 22:06:28 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88717962
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef lily het volgende:
Vrijdagavond waren we in Eindhoven bij een concert en er was ook een zwangere vrouw aanwezig. Zegt mijn man; kijk...een zwangere vrouw. Ik :? sinds wanneer vindt jij dat interessant?

Nou, misschien is een vierde toch wel leuk ..

:'( mijn man rammelt? wat is dit nu weer? ;(
:D

Hier rammelt het ook wel voor een tweede. Zeker als ik dan Thomas en Harry zie spelen of Tirza en Harry O+
  zondag 14 november 2010 @ 22:53:27 #234
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88720779
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Asyniur het volgende:

[..]

:D

Hier rammelt het ook wel voor een tweede. Zeker als ik dan Thomas en Harry zie spelen of Tirza en Harry O+
Aha, dus dat hoorde ik de hele tijd vanmiddag! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88783555
Nou zeg :') Ik vroeg hier laatst wanneer een 'goede' tijd was om te stoppen met de pil. Vanmorgen naar de dermatoloog: Ik wil dat je 3 maanden stopt met de pil! _O-
pi_88790763
Hahah nou bij deze is het besloten dus O-)

Hier kwam vriendlief al een paar keer zelf met mogelijke kinderen in de nabije toekomst.. haha nog even duimen dat ie die knoop ook doorhakt binnenkort . 8-)
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88795930
Nou, ik ga denk ik ongeveer verhuizen naar het tweede streepje topic.. :)
Dames, succes nog even met rammelen, komt vast en zeker goed! :*
pi_88796069
Heel veel succes GotC :W .. Ik hoop dat het heel gauw gaat lukken voor je, en dat je maar gauw bevallen, en met klein hummeltje naast je al rammelend weer terug mag komen *)

Hopelijk volg ik in januari ongeveer, das mijn streeft datum.. Hopelijk ook die van (8> ook 8-)
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_88856263
*rrrrrrammel*

Telfoutje mijnerzijds, een terloops geplaatste opmerking van M. en het besef dat als het inderdaad raak zou zijn onze kinderen in juni, juli en augustus jarig zouden zijn.
Jaja, de schrik zat er even goed in. Gelukkig kan ik altijd vertrouwen op mijn waardeloze rekenkunsten O+

En we rammelen weer (on)geduldig verder....
.... met gevoel voor drama....
pi_88857092
GotC!! Wat leuk zeg!! *O*
Hopelijk mag je snel door schuiven naar Z&G!!

Ik heb eindelijk een normale cyclus!! Hopelijk zet dit zich zo voort!!
Cyclus sinds ik gestopt ben met de pil: 106 dagen - 13 dagen en nu 30 dagen *O*
  donderdag 18 november 2010 @ 12:02:47 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88857126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef GotC het volgende:
Nou, ik ga denk ik ongeveer verhuizen naar het tweede streepje topic.. :)
Dames, succes nog even met rammelen, komt vast en zeker goed! :*
*O* Succes!
Hopelijk schuif je snel weer door naar het volgende topic ook. :Y
***
pi_88857196
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:11 schreef FFantaghiro het volgende:
Heel veel succes GotC :W .. Ik hoop dat het heel gauw gaat lukken voor je, en dat je maar gauw bevallen, en met klein hummeltje naast je al rammelend weer terug mag komen *)

Hopelijk volg ik in januari ongeveer, das mijn streeft datum.. Hopelijk ook die van (8> ook 8-)
:D
Ik hoop dat hij net zo denkt!
pi_88857278
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:05 schreef Ashina het volgende:

[..]



:D
Ik hoop dat hij net zo denkt!
En anders heeft hij er 9 maanden om er toch zo over na te gaan denken :P
pi_88870139
Hahahahaha das ook waar maarja, weet niet of het zo goed is voor de relatie om het eenzijndig te proberen hahahahaha. >:) O-)

Achja, we hebben nog even dusssee we'll see :D

Al was ik van de week ook al aant het bedenken hoe het mijn Oma te vertellen als het gelukt is O+ ik hoop zo dat zijn nog een flink aantal jaren van ons kindje kan mee genieten!!
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:15:59 #245
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88894904
Dus hier hangt mn O+ uit :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Flappekz op 19-11-2010 11:30:28 ]
Ik ben van pindavlees
pi_88895381
betekend dat nu dat ze niet meer mag komen op FOK? nu ze ontdekt is? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:33:23 #247
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88895468
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:30 schreef rubje het volgende:
betekend dat nu dat ze niet meer mag komen op FOK? nu ze ontdekt is? :?
Haha, nee hoor. Ik rammel keihard met r mee :Y
Ik ben van pindavlees
pi_88904371
ik heb gister maar tegen mijn lief gezegd dat hij maar goed zijn best moet doen op school en dat hij snel moet afstuderen. Des te eerder mag hij me bezwangeren :D

Het duurt nog even, maar we kunnen er iig grapjes over maken :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89003278
Goed nieuws hier: mijn lief liet gister vallen dat hij toch niet lang meer wilde wachten met kinderen... Ik viel bijna van mijn stoel :D . In april hoor ik of ik een vast contract krijg en we willen in het voorjaar nog een keertje een mooie reis maken, maar waarschijnlijk willen we daarna wel van start! O+ :o oO<
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 22 november 2010 @ 13:18:14 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89009897
Phaidra! Leuk!!! *O* Gewoon een leuk vakantiekindje maken O+ :9

En aurum, hoop dat je vriend inderdaad goed zn best doet :D fijn als je er samen een beetje over kan grappen en plagen :Y Getting there!
  maandag 22 november 2010 @ 16:00:02 #251
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89015711
Wat een leuk vooruitzicht Phaidra!

Tevens: *RAMMEL*
.... met gevoel voor drama....
pi_89023886
Wat een leuk vooruitzicht Phaidra!

Hier gaat het rammelen ook gewoon verder.
Eind september met de pil gestopt. Eerste cyclus was 42 dagen.
pi_89027099
Wat leuk zeg Phaidra!!

Hie rook wel gerammel hoor, al is het een beetje op de achtergrond vanwege alle drukte op het werk e.d. maaree O+
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_89043987
Bedankt voor jullie leuke reacties!

Hij had het in eerdere gesprekken steeds over 'ooit' en 'op termijn' en ik wilde hem ook niet pushen, dus dat hij er nu zelf mee kwam had ik serieus niet verwacht :P . De laatste weken rammelde ik wat minder, maar nu is het weer helemaal terug O+ .

Zuster87, lange eerste cyclus... Maar grote kans dat dat de komende maanden nog bijtrekt :Y . Ik ging na het stoppen met de pil van 2x exact de pilcyclus ->> erg lange cyclus ->> kortere cyclus dan met pil.

Kersjes, is een derde bespreekbaar bij jullie? Je hebt 2 behoorlijk zware zwangerschappen gehad toch? Durf je nog wel dan?

[ Bericht 32% gewijzigd door Phaidra op 23-11-2010 10:59:54 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89049574
Phaidra!! Goed nieuws!!
Wat LB al zegt, lekker een vakantie kindje maken O+
pi_89049935
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Zuster87 het volgende:
Wat een leuk vooruitzicht Phaidra!

Hier gaat het rammelen ook gewoon verder.
Eind september met de pil gestopt. Eerste cyclus was 42 dagen.
Je lichaam moet eerst ontpillen. Je cyclus zal vast wel korter worden, heeft even tijd nodig.
Zijn jullie het al aan het proberen of rammelt je O+ nog niet?
pi_89114681
Phaidra, verstand en gevoel (drang? instinct??) liggen niet bepaald op een lijn helaas :N
Het is zo erg joh, ik ben zelfs al zo ver dat ik vannacht aan het fantaseren was hoe ik zwanger en wel de weg naar de wc zou gaan vinden 's nachts. Ben nog nooit zwanger geweest in dit huis, zou weer een compleet nieuwe ervaring zijn :P
.... met gevoel voor drama....
pi_89116189
Phaidra, wat spannend! Die maanden vliegen zo voorbij, voor je het weet heb je dat contract en kun je op jullie mooie reis lekker ontspannen van start gaan met de volgende fase van je leven ;)
Zo ook wel heel erg gaaf zijn als jullie kindje dan straks verwekt wordt daar op een mooie bestemming hihi!

Ik rammel ook nog steeds gezellig mee, maar sinds die nieuwe layout van fok kan ik niet meer zo makkelijk nickname switchen. En aangezien ik meestal onder mijn echte nick ben ingelogd post ik hier dus wat minder omdat ik dan weer helemaal moet uit- en inloggen voor m'n kloon ;)
Iemand daar nog een goede optie voor?
  woensdag 24 november 2010 @ 22:09:32 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89116320
Je kunt een andere browser gebruiken voor je kloon :Y

Die kun je dan tegelijkertijd open hebben staan, dat is heel handig!
pi_89116481
Dat lijkt me wel heel dubbel inderdaad Kersjes... Mijn zwangerschap ging ook niet van een leien dakje (understatement :')) maar niet vergelijkbaar met de jouwe..

Bellelena, heb je een andere browser naast IE? Bijv. Firefox? Dan kun je bij beide op een ander account ingelogd zijn :) en anders bovenin uitloggen en opnieuw inloggen.. Gaat op zich nog wel hetzelfde als voorheen ;)

Oh en *RAMMEL* :') tis echt te erg voor woorden.. hebben wel een datum om naar toe te leven maar het helpt niet in het even (tijdelijk) iets minder rammelen :P
  woensdag 24 november 2010 @ 22:14:26 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89116636
Hahaha Orea, is je meisje zo leuk dat je er direct nog eentje wilt? *;

Ik kan me dat eigenlijk heel goed voorstellen!! Had het nooit van mezelf gedacht maar als ik nu nadenk zou ik het liefst ook 2 of 3 kindjes snel achter elkaar willen..... lijkt me zo gezellig! O+

Maargoed, eerst maar eens zwanger raken he....... oO<
pi_89117059
:Y :D dat had ik héél snel al (binnen een week :@ ) en zullen ook niet heel lang wachten het duurde 6 jaar voor Leia er was én we zijn aangewezen op ivf..

Ik hoop dat je snel in verwachting bent! oO<
pi_89117707
Orea, elke zwangerschap heeft weer z'n eigen (al dan niet nare) bijkomstigheden. Maar het lijkt me gewoon zo heerlijk om ook eens "lekker" zwanger te zijn. Misschien de volgende keer? Ik gun het ons beiden :Y

En de rest ook! Geniet van de voorpret...
.... met gevoel voor drama....
pi_89117804
Ha, dankjulliewel!
Toen laatst de layout werd gewisseld, toen probeerde ik dat truukje al, maar toen lukte het niet.
Ik werk op apple en ik had toen Chrome (die ik standaard gebruik) en Safari ernaast en later ook Firefox geprobeerd, maar ik kon enkel op Chrome inloggen op fok!
Maar nu werk het gelukkig wel! Dat is een stuk handiger ;)

En Orea ook aan de rammel!
Wat hebben jullie lang moeten wachten op je meisje zeg! Ik ga heeeel hard meehopen dat een tweede kindje een stuk sneller gemaakt gaat worden.

En LadyBlack, nog druk aan het oefenen ;)
Ik vind het echt spannend! Omdat ik zelf nog niet begonnen ben, leef ik lekker met je mee. Dan voelt het bijna alsof ik zelf bezig ben haha!
pi_89117977
Das waar Kersjes!! Ondanks alle ongemakken heb ik er wel ten volste van genoten ;)

Dank je Belle! :*
pi_89118064
Ik moet eerst de man des huizes ompraten :)
Heb t wel s laten vallen, mja hij was t er nog niet zo mee eens geloof ik :')
ach de eerste keer was t ook van de ene op de andere dag, dus deze keer vast ook..hoop ik :)
Mja wil nog een zo'n leukerd als Floris O+

Ook zoiets trouwens, vorige week met mn verjaardag werd er gezegd: op nog een jaar. En toen zei mn zus, ja misschien ben je dan wel zwanger (daar heb ik nooit wat tegen gezegd erover). Dus mn schoonmoeder, nee joh, zo snel toch niet.

En Kersjes, een goede zwangerschap zou ik je wel gunnen. Lastig dat je dat van te voren niet kan voorspellen :{
  woensdag 24 november 2010 @ 22:34:38 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89118081
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef bellelena het volgende:
En LadyBlack, nog druk aan het oefenen ;)
Ik vind het echt spannend! Omdat ik zelf nog niet begonnen ben, leef ik lekker met je mee. Dan voelt het bijna alsof ik zelf bezig ben haha!
Jaaaa dat meeleven ken ik! Er zijn zoveel mensen die ik al heel lang op de voet volg, en inmiddels ook een aantal die ik zelf heb uitgezwaaid uit het streepjestopic, dat is allemaal heel leuk!

Maar wanneer begin jij nou es dan? :{ kunnen we gezellig samen :)
-edit- Je ziet maar dat het best even kan duren, dus vroeg beginnen zegt nog niks :P zeg dat maar tegen je vriend!!
pi_89118231
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa dat meeleven ken ik! Er zijn zoveel mensen die ik al heel lang op de voet volg, en inmiddels ook een aantal die ik zelf heb uitgezwaaid uit het streepjestopic, dat is allemaal heel leuk!

Maar wanneer begin jij nou es dan? :{ kunnen we gezellig samen :)
Hihi ja... Wist ik het maar!
Vriendje staat er steeds meer voor open, maar nog geen startsignaal gegeven, dus ik wacht nog rustig (okee, niet helemaal rustig) af ;)
Dus wacht vooral niet op mij, doe lekker je ding (hihi) en maak maar een mooi kindje! Maar ik hoop wel dat ik je snel kan gaan volgen ja!
  woensdag 24 november 2010 @ 22:37:38 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89118288
Zie mijn edit :D
pi_89118328
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moet eerst de man des huizes ompraten :)

Daar doe je dus iets verkeerds! Niet ompraten, verleiden joh! :P
pi_89118400
Precies Orea, met woorden alleen kom je niet zo ver hoor O-)
.... met gevoel voor drama....
pi_89118429
Nja voorlopig gaan ze babykamer 2 (zo noem ik t maar :P) in t voorjaar afmaken, dus he misschien wil ie dan wel ;)
pi_89124915
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, verstand en gevoel (drang? instinct??) liggen niet bepaald op een lijn helaas :N
Het is zo erg joh, ik ben zelfs al zo ver dat ik vannacht aan het fantaseren was hoe ik zwanger en wel de weg naar de wc zou gaan vinden 's nachts. Ben nog nooit zwanger geweest in dit huis, zou weer een compleet nieuwe ervaring zijn :P
Ja, dat kan ik me voorstellen. Als ik het voor het zeggen had, zou ik je een zorgeloze zwangerschap cadeau geven, maar ja... ;)

En dat fantaseren ken ik ook wel :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89127509
Kersjes die rammelt! Ik had al wel voordat je vertelde te rammelen, gezien dat ineens de ondertitel weg was van ''en Toby maakte het gezin compleet'' :D :P
Ik gun je ook zo ontzettend hoe het is een hele fijne zwangerschap mee te maken, man als ik jou was zou ik geloof ik ECHT nooit meer willen.Wat een horror om je zo ellendig te voelen 9 mnd lang

tevens: *RAMMEL!* ik verklaarde vroeger altijd mensen voor gek die ''al'' na de eerste verjaardag van hun kind weer probeerden zwanger te worden.
Nu zou ik zelf ook wel willen, maarja daar heb je 2 mensen voor nodig die dat willen he..
dus het blijft komende maanden bij rammelen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89175443
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef Ashina het volgende:

[..]

Je lichaam moet eerst ontpillen. Je cyclus zal vast wel korter worden, heeft even tijd nodig.
Zijn jullie het al aan het proberen of rammelt je O+ nog niet?
Ja dat zal inderdaad, ben benieuwd wanneer de }) zich de volgende keer aandienen. Ik voel het namelijk totaal niet.
Lief rammelt erg ja, nog harder dan ik misschien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal komende maand dus hoogstwaarschijnlijk 'even' naar het volgende topic verhuizen om als de }) zich weer aandienen hierheen terug te komen.
pi_89175735
oh en wat betreft rammelen en wanneer voor een tweede te gaan, ik zat laatst opeens te bedenken dat we januari 2012 naar thailand gaan. en dan wil ik dus niet 6maanden zwanger zijn (wat dus zo zou zijn als k rond floris eerste verjaardag zwanger zou worden), dus denk dat we dan later maar moeten beginnen :)
nja voorlopig wil de wederhelft toch nog niet dus dat scheelt :')
pi_89176088
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en wat betreft rammelen en wanneer voor een tweede te gaan, ik zat laatst opeens te bedenken dat we januari 2012 naar thailand gaan. en dan wil ik dus niet 6maanden zwanger zijn (wat dus zo zou zijn als k rond floris eerste verjaardag zwanger zou worden), dus denk dat we dan later maar moeten beginnen :)
nja voorlopig wil de wederhelft toch nog niet dus dat scheelt :')
Dan moet je nu gewoon al zwanger raken, ben je het in januari 2012 niet meer :Y)

Poppejans *; Gezellig! :P

Kersjes... het is zo makkelijk om te zeggen "het zijn maar 9 maanden en je hebt er vervolgens een heel leven lang een kind bij", maar dat zou totaal voorbijgaan aan de enorme ellende die jij hebt moeten doorstaan tijdens je zwangerschappen. Ik hoop dat jullie er uit komen! :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89176639
ja dat kan ook :P
maar vind k wel erg snel ;) plus dat R komende januari niet wilde, omdat floris dan een half jaar is, dus denk niet dat ie er dan anders over denkt
pi_89216218
Haha Poppejans :D Goed opgemerkt van je!

Dank dames :*
Je hoort het wel, vrouwen die compleet onvergelijkbare zwangerschappen hebben gehad wat kwalen en emoties betreft.
We shall see...

Weet je wat leuk is als je zo rammelt?
Half tegen een zwangere collega aanhangen omdat je samen iets aan het lezen bent, en dan keihard geschopt worden in je buik door haar flink tuimelende meiske O+

Oh ja Sonnetje... Alles onbezorgd (nou ja...) kunnen eten enzo als op je op vakantie bent in den vreemde heeft natuurlijk wel z'n voordelen. Letten op de hygiëne moet je toch, maar als niet-zwangere loop je ook al genoeg risico wat betreft besmettingen enzo :{
Gaan jullie rondtrekken of gewoon lekker luieren?
.... met gevoel voor drama....
pi_89216427
Uhmzz iig bangkok en een badplaats :) geen idee welke nog. Vorige keer waren we naar Phuket, op zich was dat prima, alleen een ander gedeelte zouden we nu dan willen (minder druk, gingen toch altijd daar naar t strand).
En verder nog geen idee. Gaan weer met mn ouders, zus en gezin. Wel heel gezellig! Althans vorige keer ging dat ook goed :) Pff tegen die tijd is Floris al gewoon 1,5 :o We kunen natuurlijk wel een Memmel daar doen ;)
Maar goed, voorlopig ben ik vooral de rammelaar thuis en R totaal niet dus er is nog niets concreets :D

Lastig dat je niet gewoon de garantie op een betere zwangerschap heb.
Daarom zou ik ook niet graag zwanger naar Thailand gaan, als je niet lekker ben of wat dan ook is t ook niet leuk.
Zoals mn \zwangerschap was zou ik t wel best vinden (maar dan ook niet zolang al hoor, kan je toch minder doen), maar ja je weet niet of t de volgende keer ook zo gaat.
pi_89345156
Kersjes ook al zo aan t rammelen? Lastig lijkt me dat voor jou, gezien de heftige zwangerschappen.. Rammelt je vriend (man?) ook mee?

Ik zat weer eens in Z&G te lezen, ik weet wel dat ik daar zoveel mogelijk weg moet blijven maar sja.. En nu rammel ik dus weer enorm.. :X
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:35:27 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89345424
Herkenbaar :') :X
pi_89347794
ik zal wel een n00b zijn, maar wat heeft Kersjes meegemaakt? :@
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:41:53 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89347980
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij kun je dat als in ignorant bliss verkerende rammelaarster maar beter niet weten ook ;)

Ik heb ergens wel eens een hele opsomming van allerhande kwalen gelezen, niet fijn :X
pi_89524178
Awwh, van die kleine hummeltjes met veel te grote skipakken, en snowboots aan O+ rammel

Of lekker achterop de slee zitten bij Oma (en ondertussen niet door hebben dat als ze hun mini pootjes uit steken dat het weerstand bied en dat oma dan nog harder moet trekken :+ )

Hoe gaat het hier met de rammelende dames??
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:01:19 #286
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89525998
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 08:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
....We kunen natuurlijk wel een Memmel daar doen ;...
_O- _O-

Wie vroeg het nou? Maar Kersjes heeft bij beide zwangerschappen in het zkh gelegen wegens onafgebroken spugen en uitdroging (in een notendop).

Weet je wat J. net zei? Een meisje met donker steil haar, een jongen met lichte krullen, dan wordt de derde een meiske met donkere krullen! De derde, hij zei 'De Derde'! *O*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:07:20 #287
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89526188
Yay Memmel! :P.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:37:33 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89531561
Whaaaaaaa! Memmel! Gaaf! Wanneer gaan jullie weer op vakantie? ;)
***
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:20:11 #289
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89535405
Haha BE. We zouden het ook gewoon eens thuis kunnen proberen, natuurlijk.
Maar eh, maart denk ik....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_89639379
Leuk nieuws Memmel, nog zo'n mooierd erbij! Een meisje met donkere krullen O+

Mijn vriend is hier!!! Wat een bofkont zo in de sneeuw he. Maar goed, hij geniet ervan :) Ik denk dat ik voor een maandje opschuif naar een volgend topic 8-)
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:42:06 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89639670
Wow Zuster, ik wens jullie veel succes toe!! En plezier natuurlijk *;

Ach ja, de ene zwangerschap is de andere niet. Zwangerschap is geen ziekte, maar in sommige (extreme! en uitzonderlijke!) gevallen lijkt het er verdacht veel op. Maar gelukkig beleeft het overgrote merendeel van de vrouwen het op een veel prettigere manier dan ik gedaan heb en... ze zijn er echt: vrouwen die 9 maanden lang op een roze wolk zitten, met prachtig haar, stralende huid, een geweldig sexleven en energie voor 10 :Y
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:43:27 #292
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89639723
Oh ja, ik heb van het weekend geknuffeld met mijn nichtje van 2 maanden oud. Dat arme kind werd helemaal platgeknuffeld en gekust, ik kon me echt niet inhouden :@
.... met gevoel voor drama....
pi_89640904
Dank je wel Kersjes :)
Hihi je arme nichtje. Niet te hard kroelen hoor, dan kan je er veeeel langer van genieten O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:55:37 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89776528
*meld
Het is dat mijn borsten prima zindelijk zijn, maar anders had ik vast een tsr gehad vandaag in de supermarkt.
er lag een vers baby'tje te huilen in de maxicosi en echt ik kreeg er een knoop van in mijn mijn maag, nooit eerder gehad :N
pi_89794387
Kersjes, poppejans, memmel en asy aan de rammel! wat leuk! en aantal met rammelende partners!

ik zou zo graag willen zelfs nu met ziek kind op schoot maar zal toch echt nog een jaar of wat moeten wachten vrees ik als het al van een tweede komt! maar nr1 had ik ook nooit verwacht te kunnen dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
pi_89798312
Ik heb vanochtend tijdens de zwemles van David, een uur naast een maxi-cosi gezeten met daarin een inimini piepklein slapend babyjongetje.
Hij lachtte af en toe tijdens zijn slaap O+ Zucht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89798709
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef lily het volgende:
Ik heb vanochtend tijdens de zwemles van David, een uur naast een maxi-cosi gezeten met daarin een inimini piepklein slapend babyjongetje.
Hij lachtte af en toe tijdens zijn slaap O+ Zucht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Wanneer Lily, wanneer O-) ?
pi_89799104
nooit :N
pi_89799392
Oh -O- :{ :*
pi_89802780
hihi

Nee, ik kan wel bezig blijven dan. Zo'n kleintje is altijd leuk. Ook na een vierde, vijfde...
Het is goed zo :)

succes voor de andere rammelaars hier trouwens!
pi_89831573
Wat hebben de mensen tegenwoordig toch met de vraag "en, zou je nog een tweede willen?" Heel mijn lijf schreeuwt "jaaahaaaa, liever nu dan later" maar dan antwoord ik toch maar braafjes dat we er nog niet helemaal uit zijn.

Ik vrees dat ik niet echt geloofwaardig overkom :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')