Innepin, op zich heb je gelijk denk ik. Alleen als ik naar onze situatie kijk: 3 jaar gedaan om zwanger te worden van Lennon en nu al bijna 37 jaar, heb ik toch het gevoel dat als we nog wat willen, we nu moeten. Ik wil zelf niet te oud zijn om weer moeder te worden. Als ik jonger was geweest, had ik zeker nog wel een jaartje gewacht. Dus voor ons gevoel moet het dan wel binnenkort gebeuren, als het gebeurt. en ik weet: je kunt op je 40e ook nog een kind krijgen, maar we hebben voor onszelf de grens op 38 gezet..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef innepin het volgende:
Lijkt me interessant om te lezen, kim, zo'n topic (en oeke, en anderen..). Heb zelf weinig toe te voegen want ik rammel de pan uit (maar het kan nog even niet), maar ik vind het wel interessant, de overwegingen van anderen om wel/niet voor een volgend kindje te gaan.
Hoewel ik me er niets bij voor kan stellen om er alvast voor te gaan terwijl je hoofd of je hart eigenlijk nog niet wil.Niks móet, denk ik dan. Als je zelf liever nog een jaartje wacht, dan wacht je toch nog een jaar? Of vijf?
hier nog zo één...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef Orea het volgende:
Ik rammelde al tijdens mijn zwangerschapna de bevalling was dat heel eventjes weg... maar nu, 3 weken na dato rammel ik alweer
![]()
Gelukkig heb ik een meneer die me in het g
areel houdt! Maar als het aan mij lag zou ik zo eind van het jaar alweer een terugplaatsing regelen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:29 schreef Vicky het volgende:
Spannend Aventura! Ik duim hard voor ej!
En ik rammel weer.. Gister Floris van Sonnetje vastgehouden![]()
Bende gij gek?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef Kersjes het volgende:
*rammelrammelrammel*
Zo erg zelfs, nou heb ik verdorie zelfs weer zin om zwanger te zijn
ja hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ja ik ook. Floris is zo leuk en lief.
Hm ja tis ook niet dat we meteen gaan beginnen.. over paar jaar pas ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:38 schreef Gala6183 het volgende:
Joepie Fems, wat goed! Dan is er ook nog hoop voor mijOver een jaar ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo druk....quote:Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ja natuurlijk, het is ook zo november! Als je opschiet kunnen we nog samen zwangeren.
Welnee! Er moet natuurlijk eerst nog een tijdje foliumzuur geslikt worden dus het komt net goed uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef Basboussa het volgende:
Nu is november nog wel even weg (...)
Nou ja plannen....ik ben nog bezig met mijn studie (ben trouwens 22 en mijn vriend 24) en we wonen eigenlijk nog allebei thuis (mijn vriend gaat alleen naar huis voor zijn was te droppen de rest doet hij bij ons) hij heeft altijd geweten dat hij kinderen wilde, ik was daar in het begin nog niet zo zeker van. Maar nu heb ik toch wel zoiets van: ja ik wil ook kinderen. Maar we moeten dus nog even wachten. Wil sowieso eerst afstuderen, werk vinden en een eigen huis.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:08 schreef Zuster87 het volgende:
Welkom Tyler-girl! Zijn er al plannen of blijft het bij, voor nu, uitzichtloos rammelen?
Hoe oud zijn jullie?
Dat was bij ons de reden dat manlief er toch anders over ging denken. Vlak na zo'n ongelukje hebben we besloten er ook echt voor te gaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 01:55 schreef bellelena het volgende:
Ohhh, wij hadden gisteren een ongelukje met het condoom![]()
Maar ik ben net vorige week ongesteld geweest, dus geen vruchtbare periode nu... Toch gaat het daardoor meteen wel weer extra kriebelen! Wanneer is dat vriendje van mij er nu eens klaar voor.... Gewoon dat hele condoom de deur uitDat mag van mij best wel!
Oeh, kijk, dat biedt perspectieven!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat was bij ons de reden dat manlief er toch anders over ging denken. Vlak na zo'n ongelukje hebben we besloten er ook echt voor te gaan
Wat lief dat je lief toen zo in de wolken was! En wat gaaf dat je je laatste pil geslikt hebt!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Zuster87 het volgende:
Nou wie weet Bellelena.
Bij ons kwam het ter sprake toen ik een keer niet lekker en vooral misselijk was. Ik grapte dat ik misschien wel zwanger was enwas meteen de hele dag in de wolken!
Ondertussen 6 maanden verder heb ik mijn laatste pil geslikt! Maar ik rammel nog gezellig mee hier hiir, aangezien we pas eind november onze eerste kans hebben
Gister op de Hema-webshop had ik ineenseen heel schattig pakje in mijn winkelmandje zitten! Toch maar snel weer 'teruggelegd'.
Woohoo!! Wat gaaaaf en wat spannend!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Gala6183 het volgende:
Mij zie je hier de komende tijd nietBen druk.
+1 ..quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Bubbles90. het volgende:
rammelen: check. dromen over kinderen/bevallen/etc: check. kwijlen bij kinderkleertjes: check.
Ja, ik heb hier al gezien dat mannen best wispelturig kunnen zijn!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje bellelenada's ook lekker van je vriendje
Je kunt misschien nog aanvoeren dat je best wel eerder kunt beginnen, hij kan tenslotte ook wel afstuderen als jij zwanger bent
Gala, spannend!!Ik zie je wel verschijnen in het streepjestopic dan he
Hee kijk nu eens! Dat is een grappig onderzoekjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Gala6183 het volgende:
Misschien is dit goed om te weten
Ik heb het idee dat het bij mijn vriend ook koudwatervrees (of eigenlijk kleinebabietjesvrees) is. Maar dan niet omdat hij het nog nooit van dichtbij heeft meegemaakt, maar omdat hij van zeer dichtbij heeft meegemaakt hoe het niet moet. Naja komt tijd komt raad komt baby
En anders krijgtie te maken met mijn biologische klokquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:39 schreef bellelena het volgende:
[..]
Toch maar gewoon afwachten en geduld hebben tot vriendje dus te maken gaat krijgen met zijn biologische klok!
Oeh, dat is inderdaad ook wel belangrijk Twinkly.Wel balen dat tegenwoordig bijna overal eerst een jaarcontract gegeven wordt voordat je een vast contract krijgt..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Twinkly het volgende:
Ik sluit me aan bij wickie om precies dezelfde redenen.
En dat (nu nog lichte) rammelen gaat nog wel even duren want ik moet eerst een baan hebben, een vaste liefst![]()
Grappig is dat,ik riep altijd : voor mn 25e mn eerste kind!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:02 schreef femsss het volgende:
Mijn vriend is 25 (ik 23) en het gaat hier dus ook nog even duren ben ik bang![]()
Het stomme is dat ik tot een jaartje geleden zelf altijd riep "niet voor m'n 30e!", da's nu wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |