.
Jij was wel de laatste van wie ik verwacht had dat ie nog geen TomTom zou hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef Mikkie het volgende:
Kløte. Ging even bij iemand langs om een TomTom te lenen. Heb ik daar van alles gedaan, kom ik weer thuis... jup, vergeten
Ik doe nagenoeg alles zonder TomTom. Met een keertje Google Maps kijken red ik het eigenlijk altijd prima. Alleen in het buitenland kan het nog wel eens handig zijn, dus vandaar. Al moet ik zeggen dat ik de route van morgen waarschijnlijk ook zonder TT makkelijk kan redden, maar ach. Misschien voor in de stad zelf dat 't handig is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij was wel de laatste van wie ik verwacht had dat ie nog geen TomTom zou hebben!
http://www.tomtom.com/nl_nl/products/tomtom-outlet-store/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe nagenoeg alles zonder TomTom. Met een keertje Google Maps kijken red ik het eigenlijk altijd prima. Alleen in het buitenland kan het nog wel eens handig zijn, dus vandaar. Al moet ik zeggen dat ik de route van morgen waarschijnlijk ook zonder TT makkelijk kan redden, maar ach. Misschien voor in de stad zelf dat 't handig is.
Ik gebruik zo'n ding misschien vijf keer per jaar en dan kan ik 'm altijd wel van iemand lenen, dus lijkt me geld weggooienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
https://www.tomtom.com/nl/checkout/basket.html
Negen tientjes
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding misschien vijf keer per jaar en dan kan ik 'm altijd wel van iemand lenen, dus lijkt me geld weggooien.
Ja dan snap ik hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uit![]()
Ik heb de meeste tweedejaarsvakken in januari 2008 gehaald (maar één in december 2007), dus +5 jaar dan verliezen ze dus hun geldigheid in Januari 2013 als ik het goed tel..quote:Geldigheid behaalde tentamens van B2 en B3 vakken
Behaalde B2 en B3 vakken verliezen hun geldigheid 5 jaar nadat ze zijn behaald
Daarnaast moet binnen 6 jaar nadat het propedeusediploma is gedateerd de bachelorfase volledig zijn afgerond (het bachelordiploma zijn behaald). Is dit niet het geval, dan vervallen de propedeusetentamens.
quote:
Die vlieg staat in de tuin te telefoneren? Whut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu staat ie hier in de tuin te telefoneren, man man ik maak wat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |