Ow en stomme vraag.. Maar klopt deze redenatie:
quote:
Geldigheid behaalde tentamens van B2 en B3 vakken
Behaalde B2 en B3 vakken verliezen hun geldigheid 5 jaar nadat ze zijn behaald
Daarnaast moet binnen 6 jaar nadat het propedeusediploma is gedateerd de bachelorfase volledig zijn afgerond (het bachelordiploma zijn behaald). Is dit niet het geval, dan vervallen de propedeusetentamens.
Ik heb de meeste tweedejaarsvakken in januari 2008 gehaald (maar één in december 2007), dus +5 jaar dan verliezen ze dus hun geldigheid in Januari 2013 als ik het goed tel..
Dus dan zou je denken ik heb nog tot januari 2013. Dus nog zo'n 2 en half jaar..
Maar mijn P. is namelijk gedateerd ergens in oktober of november 2007 dus weet niet of je dan + 6 of + 5 moet tellen, omdat het binnen 6 jaar is.. denk +5, dus moet dan inderdaad alles voor oktober + november 2012 gehaald hebben.. anders vervallen je P vakken

Geen idee of ik het zo goed lees maar het lijkt me wel

Maar waarom zouden de bachelor vakken dan 5 jaar geldig zijn, want die geldigheid loopt langer dan de geldigheid van de Pvakken..
Naja dat zou dan dus betekenen dat P vakken opnieuw moeten worden gemaakt, en je bachelor vakken die nog niet vervallen zijn geldig blijven..
Nou geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt dus Yashi gaat knallen dit jaar om de bachelor af te ronden