Ik vind het sowieso eigenlijk niet nieuwswaardig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:38 schreef sunmoonstar het volgende:
Overigens verwacht ik wel n landelijke politicus, anders zou het namelijk niet zo nieuwswaardig zijn
Dat vond ik ook smakeloos, maar dat neemt niet weg dat ik dit smakeloos vind. Eigenlijk denk ik dat dit geen uitleg behoeft, maar omdat ik er zoveel vragen over krijg. Misschien ben ik een fatsoensrakker, maar ik hoef echt niets te weten van het privé leven van Alexander Pechtold of Anne Mulder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:45 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Licht eens toe?
Wat ik namelijk pas echt smakeloos vond was de vuilniszak-affaire van dat HP-blad 'Binnehof'
Voor een deel heb je wel gelijk, maar neem nou het voorbeeld van John Edwards. Nadat bekend was geworden dat hij vreemd was gegaan heeft hij zich teruggetrokken als presidentskandidaat voor de democraten. Dit terwijl het wellicht gewoon een goede president zou zijn geweest. Er zijn altijd wel beschadigende dingen te vinden over iemand privé-leven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:52 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom? Dat hangt er vanaf, en politici mag je min of meer onberispelijk gedrag verwachten, anders hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen.
Die foto heeft nog politieke waarde omdat er een verhaal aan vast zit.quote:Die foto van Eveline Herfkens in de Weekend was ook fantastisch. Dat soort bladen houdt zich vrijwel nooit met politici bezig, want veel te saai, maar die foto was zo treffend voor zo'n ontwikkelingshulp miep met d'r huursubsidie en d'r stomme naam nummerbord:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In het geval van deze uitspatting op de gay pride heeft dit helemaal niets met de functie van deze politicus te maken, tenzij het een CU’er of SGP’er betreft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
quote:
Van de sitequote:
Dus, dat zou mijn eerste gok zijnquote:Zo homo-vriendelijk is Ed Nijpels
Er zijn, shocking voor jou wellicht, ook echt heterosexuele mannen die er altijd tiptop uit zijn (en homo's die er niet tiptop uit zien heb je ook, echt waar).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar waarom loopt ie er dan zo chique en verzorgt bij? Homoseksuelen zien er altijd tiptop uit.
Onzin, integriteit is eigenschap die zowel van belang is in iemands privéleven als zijn zakelijk leven. Het is niet mogelijk dat iemand wel integer is in z'n werk, maar privé niet integer is. Of andersom.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:21 schreef TomLievense het volgende:
In het geval van deze uitspatting op de gay pride heeft dit helemaal niets met de functie van deze politicus te maken, tenzij het een CU’er of SGP’er betreft.
[..]
Nu maar wachten tot Wilders integer wordt en de vragen die hem gesteld zijn over de dubbele nationaliteit van zijn vrouw gaat beantwoorden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:37 schreef Tarak het volgende:
Onzin, integriteit is eigenschap die zowel van belang is in iemands privéleven als zijn zakelijk leven. Het is niet mogelijk dat iemand wel integer is in z'n werk, maar privé niet integer is. Of andersom.
Dat is een wat andere discussie, je kunt best tegen de hypotheekrente aftrek zijn terwijl jezelf een hypotheek hebt. Ook hoeven de standpunten van je vrouw niet jouw standpunten te zijn, ook bij een politicus niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu maar wachten tot Wilders integer wordt en de vragen die hem gesteld zijn over de dubbele nationaliteit van zijn vrouw gaat beantwoorden.
Ja, de kans is dat iedereen die tegen de hypotheekrente aftrek ook een hypotheek heeft is vrij groot natuurlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:59 schreef Tarak het volgende:
Dat is een wat andere discussie, je kunt best tegen de hypotheekrente aftrek zijn terwijl jezelf een hypotheek hebt. Ook hoeven de standpunten van je vrouw niet jouw standpunten te zijn, ook bij een politicus niet.
Ik kan heel goed voor godsdienstvrijheid zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, de kans is dat iedereen die tegen de hypotheekrente aftrek ook een hypotheek heeft is vrij groot natuurlijk.![]()
een echte VVD kop, geen wonder dattie weggepromoveerd is, de GW BUSH loverquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Hans van Baalen, tering wat een bordeelhoofd heeft hij
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |