abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:37:01 #51
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_85458437
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:21 schreef TomLievense het volgende:
In het geval van deze uitspatting op de gay pride heeft dit helemaal niets met de functie van deze politicus te maken, tenzij het een CU’er of SGP’er betreft.
[..]

Onzin, integriteit is eigenschap die zowel van belang is in iemands privéleven als zijn zakelijk leven. Het is niet mogelijk dat iemand wel integer is in z'n werk, maar privé niet integer is. Of andersom.

Als je je vrouw / man al niet trouw kan zijn, omdat je teveel op de korte termijn gericht bent, dan zal dat ook voor je politieke keuzes van toepassing zijn. Vreemdgaan is een "nono" voor elke politicus, dat kan dan altijd terecht in de publiciteit komen. Had 'ie maar een ander beroep moeten kiezen. Niemand dwingt je om politicus te worden.

Edwards is juist een mooi voorbeeld, bedroog z'n vrouw en bleek ook vol dédain over zijn eigen achterban van industrie arbeiders te spreken. Enge gladjanus. Sonja Schmidt heeft er nog een mooie vlog aan gewijd, nou ja, gaat meer over z'n vrouw:
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:56:53 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85459006
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:37 schreef Tarak het volgende:
Onzin, integriteit is eigenschap die zowel van belang is in iemands privéleven als zijn zakelijk leven. Het is niet mogelijk dat iemand wel integer is in z'n werk, maar privé niet integer is. Of andersom.
Nu maar wachten tot Wilders integer wordt en de vragen die hem gesteld zijn over de dubbele nationaliteit van zijn vrouw gaat beantwoorden. :')

Edwards is verder een gladjanus inderdaad, had nog bijna op hem gestemd in de primaries..... :o
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:59:37 #53
94405 Tarak
pi_85459091
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:56 schreef maartena het volgende:

[..]

Nu maar wachten tot Wilders integer wordt en de vragen die hem gesteld zijn over de dubbele nationaliteit van zijn vrouw gaat beantwoorden. :')

Dat is een wat andere discussie, je kunt best tegen de hypotheekrente aftrek zijn terwijl jezelf een hypotheek hebt. Ook hoeven de standpunten van je vrouw niet jouw standpunten te zijn, ook bij een politicus niet.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 01:07:54 #54
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85459288
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:59 schreef Tarak het volgende:
Dat is een wat andere discussie, je kunt best tegen de hypotheekrente aftrek zijn terwijl jezelf een hypotheek hebt. Ook hoeven de standpunten van je vrouw niet jouw standpunten te zijn, ook bij een politicus niet.
Ja, de kans is dat iedereen die tegen de hypotheekrente aftrek ook een hypotheek heeft is vrij groot natuurlijk. ;)

En dat is ook een voorbeeld van invoeren voor iedereen, en klaar ben je. Dat ligt met de dubbele nationaliteit wel iets anders natuurlijk, en alhoewel niet onmogelijk, doen de Hongaarse autoriteiten enorm moeilijk over het afstaan van de nationaliteit, en maken er een enorm, bijna nog communistisch lijkende bureaucratie van.... vandaar dat Sarkozy ook nog officieel Hongaar is, maar al vanaf kinds af aan geen Hongaars paspoort meer heeft.

Het is meten met twee maten natuurlijk, zeker toen hij ook nog eens een Israëliet op plek 5 op de lijst zette die ook twee nationaliteiten heeft, maar tegelijkertijd in het programma "dubbele nationaliteit afschaffen" heeft staan.

Dat is naar mijn mening niet minder of meer integer dan vreemd gaan bij je vrouw, en vervolgens gewoon gaan scheiden..... dat is immers ook je privé leven, en niet je politieke carrière, nietwaar?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85487052
Hans van Baalen, tering wat een bordeelhoofd heeft hij

donderdag 19 augustus 2010 @ 20:25:47 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_85487117
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, de kans is dat iedereen die tegen de hypotheekrente aftrek ook een hypotheek heeft is vrij groot natuurlijk. ;)
Ik kan heel goed voor godsdienstvrijheid zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_85812035
En, wie was het nou? :')
pi_85812068
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef TeringHenkie het volgende:

[ afbeelding ]
een echte VVD kop, geen wonder dattie weggepromoveerd is, de GW BUSH lover
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_85815538
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
En, wie was het nou? :')
Niemand denk ik een achterlijke roddel was het :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:34:28 #60
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_85834445
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_85835117
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef TeringHenkie het volgende:

[ afbeelding ]
Volgens mij werd Hans vroeger vaak gepest.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85835329
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij werd Hans vroeger vaak gepest.
nog wel denk ik, daar om ook zijn liefde voor oorlog en G.W. Bush
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_85836076
Kan haast iedereen zijn. Wie is immers 100% straight?
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:27:15 #64
94405 Tarak
pi_85836594
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:57 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

nog wel denk ik, daar om ook zijn liefde voor oorlog en G.W. Bush
:O :O :O

Mensen om hun uiterlijk afzeiken, we zitten hier weer op vertrouwd links niveau. Wat een bekrompenheid.
pi_85836704
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Mensen om hun uiterlijk afzeiken, we zitten hier weer op vertrouwd links niveau. Wat een bekrompenheid.
Vertrouwd links niveau? Nee, want 'rechts' houdt zich verre van dergelijke grapjes. Cohen werd op dit forum ook helemaal niet de grond ingetrapt vanwege zijn uiterlijk :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:06:23 #66
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_85840235
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertrouwd links niveau? Nee, want 'rechts' houdt zich verre van dergelijke grapjes. Cohen werd op dit forum ook helemaal niet de grond ingetrapt vanwege zijn uiterlijk :')
lol racist een jood beledigen lol
Lost my ipod :`(
pi_85845222
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Begin jij weer over dat nikszeggende links/rechts gezeik. Over bekrompenheid gesproken!
pi_85861100
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:50 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

een echte VVD kop, geen wonder dattie weggepromoveerd is, de GW BUSH lover
Henkway kloon?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_85866092
Of je nu links of rechts bent: Iemand aanvallen op zijn of haar uiterlijk geeft wel blijk van een zeer beperkt argumentatieniveau.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_85866229
Nou, in het geval van van Baalen: hij ziet eruit als het rechtse varkentje wat hij is, dat mag je dan best zeggen, als het zo opvalllend is. :+

Man, man, wat ziet die man er eng uit. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 30-08-2010 11:58:21 ]
pi_85866681
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
Nou, in het geval van van Baalen: hij ziet eruit als het rechtse varkentje wat hij is, dat mag dan je best zeggen, als het zo opvalllend is. :+

Man, man, wat ziet die man er eng uit. :P
Zolang je je maar bewust bent van de stompzinnigheid van dergelijke generalisaties.

[George Orwell's Animal Farm]

De linkse versies van Van Baalen? :P
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')