Watquote:
OMG dan zit je wel heel raar te kijken naar elkaar gok ik zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten in een Landal huisje en dat gesprek dat van boven kwam was echt hilarisch om te volgen. Het ging uiteindelijk onschuldig om een luchtbed, maar ze waren in conclaaf over verkeerde gaten, zuigen en pompen
je moet je post ook niet editen als ik em wil quotenquote:
quote:Rap op maat
Ali B schrijft in overleg met u een op maat gesneden rapnummer voor het evenement. Aan het eind van de act zal Ali dit nummer rappen, eventueel samen met één van de gasten! Deze unieke rap wordt door ons op professionele wijze gefilmd en op DVD gezet, verpakt in een hoesje met uw huisstijl, zodat u en uw gasten dit later nog eens thuis als een echte videoclip kunnen herbeleven.
Bakkes, gek.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet je post ook niet editen als ik em wil quoten![]()
[..]
Ik dacht al zoiets jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus, vandaar de link met de TT enzo
Ok.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag maar eens een keer vroeger naar bed, truste allen.
laterssquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag maar eens een keer vroeger naar bed, truste allen.
Ik heb hem standaard ingesteld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik wordt altijd een beetje kriebelig van dePI
Weet ik, redt vaak mijn ass bij cynische opmerkingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
hij kijkt altijd zo blij, maar tis echt een PI met een hoge steek-onder-water-potentie
Ik ook. Samen met dequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik wordt altijd een beetje kriebelig van dePI
Wtfquote:
OMFG WHAT IS WRONG WITH ME TODAYquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Samen met de.
Maar dan zonder de -t
Dan ben ik zwak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik met mensen wil kutten gebruik ik de![]()
of
. Als je de
of
normaal gebruikt, dat is gewoon een teken van zwakte.
Ja.quote:
Ik zie het ;D.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
smileys verfucken is een kleine hobby van me
Hallotjes.quote:
Seks.quote:
Jij gemaakt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
you may know me from previous smileys as[ afbeelding ] and [ afbeelding ]
Die derde en eerste ken ik wel jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
you may know me from previous smileys as[ afbeelding ] and [ afbeelding ]
Dikke shit meng., props voor zwabbah,quote:
ja die middelste werd wat minder enthousiast verspreid door de ESF'ersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die derde en eerste ken ik wel ja![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja die middelste werd wat minder enthousiast verspreid door de ESF'ers
ESFquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
en de anti-vader-abraham smiley sloeg daar ook nooit echt aan for some reason...![]()
[ afbeelding ]
Niet zo doenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
en niet te vergeten, de octowapper
[ afbeelding ]
Ik heb voor het eerst ESF gekeken. Meestal hou ik wel van slechte, tacky dingen zoals Barbara Streisand en de Scary Movie films. Maar dit was gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen! ESF was werkelijkwaar heul tof dit jaar.
Op twee uur en 10 uur zitten er verstopt achter andere vlaggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
Octo is trouwens acht en ik tel er maar zes.
ja ik kwam ruimte te kort, de twee uiterst links en rechts zijn wat moeilijker te spottenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
Octo is trouwens acht en ik tel er maar zes.
Leugensquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op twee uur en 10 uur zitten er verstopt achter andere vlaggen.
Ik heb het gezien en ik snap het niet.quote:
Waarom niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik snap het niet.Ik zou nooit met m'n vriendinnen masturberen.
Omdat iedereen dan spontaan klaar zou komen van mij.quote:
Foto's of het gebeurde niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan spontaan klaar zou komen van mij.
Eerst pics van je broertje.quote:
UIk heb geen broertje.quote:
Zusje?quote:
Alleen een zus.quote:
Ook goed.quote:
Altijd? We hebben wel iets beters te doen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Al die homo's ook altijd.
Om je gerust te stellen, ik zou ook nooit met m'n vrienden masturberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik snap het niet.Ik zou nooit met m'n vriendinnen masturberen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen, ik zou ook nooit met m'n vrienden masturberen.
Die wil je niet zien. Echt niet.quote:
Ga dat dan ook doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd? We hebben wel iets beters te doen hoor.
Oiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Al die homo's ook altijd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens ik kwam in je FoBo nog je hyves tegen.
Je bent toch geen homoquote:
Jammer, anders konden we lekker praten via de Hyves-kwekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dikke shit. gebruik hem niet meer.
Hmm ja. Ik kan wel een twitter aanmaken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we lekker praten via de Hyves-kwekker.
Dat klinkt liev.quote:
Jawel. Gewoon doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja. Ik kan wel een twitter aanmaken.Nee dan verloochen ik mijn familie.
Nee, twitter is voor maatschappelijk teleurgestelden.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, twitter is voor maatschappelijk teleurgestelden.
Officieel wel!quote:
O, ik dacht dat je alleen deed kuthappen voor funsies.quote:
kwekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we lekker praten via de Hyves-kwekker.
Dat ontken ik dan ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je alleen deed kuthappen voor funsies.
quote:
Er hangt iets aan je lip.quote:
Ik ben ook teleurgesteld in de maatschappij!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, twitter is voor maatschappelijk teleurgestelden.
Vocht.quote:
Ja ik ook, maar je hebt verschillende klassen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in de maatschappij!
de maatschappij is teleurgesteld in mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in de maatschappij!
Wat.quote:
Gewoon vochtquote:
Niet alleen de maatschappij hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de maatschappij is teleurgesteld in mij
Scherp.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alleen de maatschappij hoor.
Oké.quote:
Die introquote:
Wie behoort er niet tot de maatschappij dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ohja, en de mensen van fok ook, die horen niet bij de maatschappij, das waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scherp +1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Wie behoort er niet tot de maatschappij dan?
Teleurstellend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, en de mensen van fok ook, die horen niet bij de maatschappij, das waar
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu mijn bed in, maar vanaf morgen ben ik er gewoon weer hoor
ik kan em niet uitstaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat praat die man van Postal Gold raar.
niet door elkaar halen en je hond vast tacken aan de vloerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Even druk met mijn huis en mijn hondje
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet door elkaar halen en je hond vast tacken aan de vloer
En dat is niet het enige wat raar is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat praat die man van Postal Gold raar.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Truste Symphquote:
Fijn dat je het even meldtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Daar word ik nat van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
WTF
http://94.100.124.39/1064(...)64273798_5_whb5.jpeg
staat bij een vriend op z'n hyves![]()
![]()
Dat kan er ook nog wel bij vanavond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
WTF
![]()
Ja, ik dus nietquote:
"kom eens uit bad" en "kom eens uit de kast" waren nog nooit zo synoniemquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
WTF
![]()
Dat moest er ook nog eens bij komenquote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft die rechtse eigenlijk op zijn borst.
Nee.quote:
*spiekt*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt 'The Office us' in je fobo staan.
:-)quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt 'The Office us' in je fobo staan.
!___(':quote:
Dit is de druppel, ik ga slapen.quote:
Vertel eens, hoe zou ik dat moeten weten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is de druppel, ik ga slapen.
Hoe zou je wat precies moeten weten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe zou ik dat moeten weten.
Ja ik doe jou na.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:45 schreef Zeroku het volgende:
Laatste voyeur(s) Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix.
Wat hij op z'n borst heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe zou je wat precies moeten weten?
Ik vind haar altijd zo'n grijs muisje, niet in dat filmpje dan.quote:
Roze wcpapier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf zeg, is heel mijn Hyves gay geworden ofzo.
Geen idee, maar ik heb genoeg van homograppen en bij AIDSgrappen trek ik vanavond een grens en ga ik slapen.quote:
Bij Profielbeheer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Waar kan ik dat van die laatste voyeur trouwens instellen. Ik heb dat niet.
Klikken op profiel wijzigen van je fobo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Waar kan ik dat van die laatste voyeur trouwens instellen. Ik heb dat niet.
Waar zie jij homograppen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb genoeg van homograppen en bij AIDSgrappen trek ik vanavond een grens en ga ik slapen.
Trusten mensjens.
Zeroku, hou eens op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf zeg, is heel mijn Hyves gay geworden ofzo.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb genoeg van homograppen en bij AIDSgrappen trek ik vanavond een grens en ga ik slapen.
Trusten mensjens.
Ja, ik zit gewoon mijn frontpage van Hyves door te scrollen en ik kom die meuk allemaal tegen.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trusten mensjens.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klikken op profiel wijzigen van je fobo.
Geloekt.quote:
Nou vooruit, geen echte grappen, maar het posten van die afbeeldingen, er lichtelijk walgend op reageren van dezen en genen, zeggen dat ie aids heeft... Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en dan kan ik kiezen tussen hier boos gaan zitten doen, of gewoon weggaan.quote:
Dat snap ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef Zeroku het volgende:
Iig is het niet tegen jou bedoeld Erik. Geen idee of je dat zo opvat of niet, maar om maar ff duidelijk te zijn.
Kijk, hier kan ik tenminste even om lachen, in plaats van vol afschuw mijn blik afwenden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
http://94.100.114.116/105(...)58151763_5_O9KA.jpeg
Ik kan ook dit laten zien, als iemand dat liever heeft.
Ja nou. Het is niet dat ze gay zijn, maar het is gewoon dat ik ze redelijk vaak tegenkom en deze foto dus dan altijd in m'n kop heb zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, geen echte grappen, maar het posten van die afbeeldingen, er lichtelijk walgend op reageren van dezen en genen, zeggen dat ie aids heeft... Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en dan kan ik kiezen tussen hier boos gaan zitten doen, of gewoon weggaan.
[..]
Dat snap ik.
Nu ben ik ECHT weg.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu iedereens fobo overgenomen.
okquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu iedereens fobo overgenomen.
Kun je instellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:03 schreef Rauzer het volgende:
wtf krijg je geen mailtjes meer van reacties in je FoBo, ik zie ineens allemaal bagger daar.
Dat staat ingesteld, van alle berichten voor die van jou kreeg ik een mailtje. Dus ik wist ook niet dat jij er gepost had.quote:
Hmm vreemd. Ik heb het gelukkig op PM staan, anders bleef ik iedere minuut mijn mail checken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat staat ingesteld, van alle berichten voor die van jou kreeg ik een mailtje. Dus ik wist ook niet dat jij er gepost had.
Pfff, grow some ballsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, geen echte grappen, maar het posten van die afbeeldingen, er lichtelijk walgend op reageren van dezen en genen, zeggen dat ie aids heeft... Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en dan kan ik kiezen tussen hier boos gaan zitten doen, of gewoon weggaan.
Oeh pittig.quote:
Miauw?quote:
KCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Die lijkt me slecht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga Don't Mess With The Zohan kijken.
Een Bella. Alsof ik deel uitmaak van een ras genaamd Bella.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doe je denk ik een Bella niet aan.
Ik heb maar 4 hersencellen. Alle 4 in beslag genomen door interessantere dingen.quote:
Misschien is dat wel zo. Of ik schaal jou zo groots in.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een Bella. Alsof ik deel uitmaak van een ras genaamd Bella.
Alleen mijn ego is groots.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo. Of ik schaal jou zo groots in.
Met een kamaraad ja. Was een heul gave vakantie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
Leuke foto's.Lieve poesjes ook.
En echt vet dat je door Scandinavië bent getrokken, alleen of met een maat ofzo?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt gaaf JJH!
Tevens welterusten van mijn kant.
Trusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt gaaf JJH!
Tevens welterusten van mijn kant.
Haha dat is echt op het randje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten.
Die foto is trouwens gemaakt op de boot terug, en dat was ook nog even spannend want ik wist niet hoe lang die auto was, en volgens de boeking mochten we niet langer zijn dan 5m. Ik heb het later opgezocht, 4.84.
En dan zit je toch niet helemaal lekker als je daar in de rij voor de boot staat te wachten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha dat is echt op het randje.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga de laptop even een paar uurtjes rust gunnen, tot straks.
Môgge Huppelquote:
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:22 schreef crv het volgende:
[..]
Môgge Huppel![]()
![]()
![]()
blijf je toch lekkker thuis
alles kan,quote:
Jij bent taxi chauffeurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:25 schreef crv het volgende:
ik ga zometeen eerst een vriend ophalen en dumpen op de bahnhof, dan weer naar huis en vrouwtje ophalen en haar dumpen bij der ouders en dan naar werk.
Neehee. Ben blij dat mn hand het weer doetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:26 schreef crv het volgende:
alles kan,
[..]
moet ik ff bellen dat je je poot gebroken hebt.
Zoiets jaquote:
quote:
Nee ik geloof dat Bella wel wilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:28 schreef crv het volgende:
[..]
Zoiets ja
[..]
jij hebt je opgegeven ?
Geen idee. Als dat er niet staat zal dat wel niet hequote:
Oké. Doe ik toch maar niet, het is een kutstad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Als dat er niet staat zal dat wel niet he
Stadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké. Doe ik toch maar niet, het is een kutstad.
Dat zeg ik, kutstad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stad![]()
Het is gewoon een iets te groot geworden boerendorp
Bij een stad denk ik aan een plaats zoals Amsterdam of Rotterdam. Niet aan dit gehuchtquote:
Bom erop, en wiet telen op de plek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een stad denk ik aan een plaats zoals Amsterdam of Rotterdam. Niet aan dit gehucht
Waarom moet ik dakloos of zelfs doodquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bom erop, en wiet telen op de plek.
Ik sleep je aan je haren naar EHV.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet ik dakloos of zelfs dood
Naar je grot? Om daar wilde passionele seks te hebben?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik sleep je aan je haren naar EHV.
Ik heb geen grot in EHV, maar een vriend van me wel. Hij is neger, hij heet Thomas en hij houdt van kattenbehang, pickwicktheezakjes en anala penetratie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar je grot? Om daar wilde passionele seks te hebben?
Kattenbehangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen grot in EHV, maar een vriend van me wel. Hij is neger, hij heet Thomas en hij houdt van kattenbehang, pickwicktheezakjes en anala penetratie.
Vrouwenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:21 schreef crv het volgende:
ff terug![]()
Wachten op "de sjef" natuurlijk want ze is nog niet klaar![]()
Hoi Bella
inderdaadquote:
jij ook alquote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom heb ik ook altijd pech met loon
Geen idee nog. Moet ik straks even over bellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:30 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook al![]()
Bij mij is het ook altijd op voor het eind van de maand.
Had nooit mijn vrouw een CC moeten geven. wat is jouw excuus
quote:
quote:
Ik heb niet geslapen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Bella! Wat ben jij er vroeg bij, of is het laat?
Last van insomnia.quote:
Hallon.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Bella wat ben je vroeg wakker? Of ben je nog niet gaan slapen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Bella! Wat ben jij er vroeg bij, of is het laat?
Laat maarquote:
Ja, maar ik kijk het nog ff aan. Last van stress en nogal onregelmatig leven, als ik weer regelmaat krijg gaat dat weer weg, was de vorige keer ook.quote:
September weer school/studie neem ik aan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk het nog ff aan. Last van stress en nogal onregelmatig leven, als ik weer regelmaat krijg gaat dat weer weg, was de vorige keer ook.
Volgend jaar marine.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
September weer school/studie neem ik aan?
Volgend jaar september? Of kan je daar ook op andere momenten instromen.quote:
Begin jaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgend jaar september? Of kan je daar ook op andere momenten instromen.
Zou je toch wel aanraden beetje structuur te houden. Tis al snel aanlokkelijk lekker beetje te (nacht)bakkeren enzo, maar voor je het weet is je dag & nacht ritme omgekeerd, en dat gaat je rap opbreken denk ik.
Gewoon zo af en toe eens saai zijn en 23/24u onder de wol kruipen
Dit jaar alleen werken hier en daar, maar vooral jaartje vrij af. Langharig schoolschuw tuig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tof
wat doe je dit jaar dan?
Tieten en kut, en nog wat prut.quote:
Nog wat prutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tieten en kut, en nog wat prut.
De kerstman.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wat prut![]()
Wie is er vannacht langs geweest
voorschotje vragen? Doen de meeste bedrijven niet moeilijk over. En nu zeker niet lijkt me als het buiten jouw schuld om vertraagt is?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME VERDOMME VERDOMME![]()
Ik hou ermee op, ga wel rondzwerven ofzo. Who needs cash!!
Werk nu voor een uitzendbureau, die betalen 1x in de 4 weken uit. Prima!!
Vorige week en die week ervoor heb ik gewerkt voor ze wel 19 uurtjes (), gisteren mn loon gekregen. Wel ¤ 66 euro.
Dus ik net bellen want er klopt zeker te weten helemaal niks van. Ik heb voor 2 opdrachtgevers gewerkt. De 1 4,5 uur (+reiskosten) en voor de ander de overige uren. Alleen die 4,5 uur zijn dus uitbetaald en de rest kan ik naar fluiten deze week. Die opdrachtgever heeft de uren veel te laat doorgegeven en dus krijg ik dat loon pas over 4 weken.
Alsof mn auto op water rijdt. Want uiteraard heb ik geen fiets en komt er geen bus bij de bedrijven waar ik aan het werk moet.
Uitzendbureau is nu met de opdrachtgever aan het overleggen hoe of wat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
voorschotje vragen? Doen de meeste bedrijven niet moeilijk over. En nu zeker niet lijkt me als het buiten jouw schuld om vertraagt is?
Ja ik weet het nog wel van vroegah in m'n parttime tijd dat het echt bar is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitzendbureau is nu met de opdrachtgever aan het overleggen hoe of wat.
Ik ben inmiddels zo van geen poen = niet werken. Bij mn vorige baas al genoeg gezeik gehad.
Dat is ook al zo kut ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog wel van vroegah in m'n parttime tijd dat het echt bar is.
Als jij week 1,2,3,4 veel werkt, dan krijg je dat vaak pas in week 8 uitbetaald, omdat het een extra maand achter loopt omdat ze dus nooit vooraf weten hoeveel je gaat werken. Dus dan werk je veel, maar kan je eerst nog een maand erop wachten
ja dat is balen als een werkgever het te laat doorgeeft....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitzendbureau is nu met de opdrachtgever aan het overleggen hoe of wat.
Ik ben inmiddels zo van geen poen = niet werken. Bij mn vorige baas al genoeg gezeik gehad.
Ik moet nu kiezen eten of benzine in de auto zodat ik kan gaan werken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is balen als een werkgever het te laat doorgeeft....
Werkt op zijn zachtst gezegd niet heel motiverend
En terecht ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nu kiezen eten of benzine in de auto zodat ik kan gaan werken.
Ik kies voor eten, heb ik ze ook heel duidelijk verteld.
Serieus?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan te bedenken dat ik gisteren een openbaar toilet moest schoonmaken waar even ervoor iemand had staan fappen.
Ja.quote:
Smerigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Loop die wc binnen, allemaal wc papier op de grond en een paar blz uit een of ander seksblad (negerinnen voornamelijk van achteren gefotografeerd) met rare vlekken erop
Bij een pompstationquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smerig![]()
Gewoon bij een bedrijf ofzo?
Gadverdamme zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Loop die wc binnen, allemaal wc papier op de grond en een paar blz uit een of ander seksblad (negerinnen voornamelijk van achteren gefotografeerd) met rare vlekken erop
Wat zijn sommige mensen toch vies. Ik bedoel dat je moet fappen op schijten oké, maar laat het toch netjes achter.quote:
Wat? De tering ik zou dat hebben laten liggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
I see what you did therequote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een of andere (t)rucker geweest dus
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg
Kunnen ze dat nietgewoon lekker thuis doen
Je bent lief, echt waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
Tal! Hierkomen jij!
* Ezechielk knuffelt.
Ezquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
Tal! Hierkomen jij!
* Ezechielk knuffelt.
zonder het aan te klikken weet ik al wie dat bericht geplaatst heeft...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Man komt klaar in flesjes water en laat collega drinken
Zou hij gisteren een dagje in Emmen zijn geweest?
Eindelijk op je werk?quote:
Hahaha dat geloof ik graagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonder het aan te klikken weet ik al wie dat bericht geplaatst heeft...
WTF ik ook, en had gelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ook, standaard Djeez met dat soort shitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dag jongen.quote:
Dat kan er maar een zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier begint het nu op te klasren en komt de zon voorzichtig tevoorschijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
regen, buien, regen, wind, regen, koud. Er komt nauwelijks ene tyfus terecht van alle plannen. Ook niet naar Cité du Train geweest nog dus. Het is hier zwaar kut
Die pretneger? Echt een held iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou van die vent van Read Steady Cook.
om 9 uur alquote:
''Oh its lovely look at those mozzeralle balls, o they're brilliant, dont u think, what do u think, they're lovely aren't they?''quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die pretneger? Echt een held idd
Sorry maar je leest het blijkbaar ook, en kom nu niet met ik heb het bericht niet geopend want daar geloof ik geen reet vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, standaard Djeez met dat soort shit![]()
Vraag me af op wat voor sites die gozer zit dat hij altijd dit soort 'nieuws' heeft
Ik moet zeggen dat ik zijn laatste films minder vind. Norbit, Meet Dave, allemaal net niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond Norbit op tv.
Ben wel Eddie Murphy fan
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
regen, buien, regen, wind, regen, koud. Er komt nauwelijks ene tyfus terecht van alle plannen. Ook niet naar Cité du Train geweest nog dus. Het is hier zwaar kut
geldt ook voor mij, vindt hem een beetje uitgemolken en over de topquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zijn laatste films minder vind. Norbit, Meet Dave, allemaal net niet.
Heb je het zo druk op je werk?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zijn laatste films minder vind. Norbit, Meet Dave, allemaal net niet.
Wat is daar dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:00 schreef crv het volgende:
Moeten de gamerts hier trouwens niet naar Köln vandaag ?
Ja fijn, Zaterdag ga ik weer naar huis. Grafkakhoerezwartewoudquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:55 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Fles, Ja sinds jij hier bent is het kutweer
![]()
Echter gister was de hele dag droog tegen de verwachting in en vanaf heden wordt het weer warmer tot 29 graden in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |