Watquote:
OMG dan zit je wel heel raar te kijken naar elkaar gok ik zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten in een Landal huisje en dat gesprek dat van boven kwam was echt hilarisch om te volgen. Het ging uiteindelijk onschuldig om een luchtbed, maar ze waren in conclaaf over verkeerde gaten, zuigen en pompen
je moet je post ook niet editen als ik em wil quotenquote:
quote:Rap op maat
Ali B schrijft in overleg met u een op maat gesneden rapnummer voor het evenement. Aan het eind van de act zal Ali dit nummer rappen, eventueel samen met één van de gasten! Deze unieke rap wordt door ons op professionele wijze gefilmd en op DVD gezet, verpakt in een hoesje met uw huisstijl, zodat u en uw gasten dit later nog eens thuis als een echte videoclip kunnen herbeleven.
Bakkes, gek.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet je post ook niet editen als ik em wil quoten![]()
[..]
Ik dacht al zoiets jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus, vandaar de link met de TT enzo
Ok.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag maar eens een keer vroeger naar bed, truste allen.
laterssquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag maar eens een keer vroeger naar bed, truste allen.
Ik heb hem standaard ingesteld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik wordt altijd een beetje kriebelig van dePI
Weet ik, redt vaak mijn ass bij cynische opmerkingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
hij kijkt altijd zo blij, maar tis echt een PI met een hoge steek-onder-water-potentie
Ik ook. Samen met dequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik wordt altijd een beetje kriebelig van dePI
Wtfquote:
OMFG WHAT IS WRONG WITH ME TODAYquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Samen met de.
Maar dan zonder de -t
Dan ben ik zwak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik met mensen wil kutten gebruik ik de![]()
of
. Als je de
of
normaal gebruikt, dat is gewoon een teken van zwakte.
Ja.quote:
Ik zie het ;D.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
smileys verfucken is een kleine hobby van me
Hallotjes.quote:
Seks.quote:
Jij gemaakt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
you may know me from previous smileys as[ afbeelding ] and [ afbeelding ]
Die derde en eerste ken ik wel jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
you may know me from previous smileys as[ afbeelding ] and [ afbeelding ]
Dikke shit meng., props voor zwabbah,quote:
ja die middelste werd wat minder enthousiast verspreid door de ESF'ersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die derde en eerste ken ik wel ja![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja die middelste werd wat minder enthousiast verspreid door de ESF'ers
ESFquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
en de anti-vader-abraham smiley sloeg daar ook nooit echt aan for some reason...![]()
[ afbeelding ]
Niet zo doenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
en niet te vergeten, de octowapper
[ afbeelding ]
Ik heb voor het eerst ESF gekeken. Meestal hou ik wel van slechte, tacky dingen zoals Barbara Streisand en de Scary Movie films. Maar dit was gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen! ESF was werkelijkwaar heul tof dit jaar.
Op twee uur en 10 uur zitten er verstopt achter andere vlaggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
Octo is trouwens acht en ik tel er maar zes.
ja ik kwam ruimte te kort, de twee uiterst links en rechts zijn wat moeilijker te spottenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
Octo is trouwens acht en ik tel er maar zes.
Leugensquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op twee uur en 10 uur zitten er verstopt achter andere vlaggen.
Ik heb het gezien en ik snap het niet.quote:
Waarom niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik snap het niet.Ik zou nooit met m'n vriendinnen masturberen.
Omdat iedereen dan spontaan klaar zou komen van mij.quote:
Foto's of het gebeurde niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan spontaan klaar zou komen van mij.
Eerst pics van je broertje.quote:
UIk heb geen broertje.quote:
Zusje?quote:
Alleen een zus.quote:
Ook goed.quote:
Altijd? We hebben wel iets beters te doen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Al die homo's ook altijd.
Om je gerust te stellen, ik zou ook nooit met m'n vrienden masturberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik snap het niet.Ik zou nooit met m'n vriendinnen masturberen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen, ik zou ook nooit met m'n vrienden masturberen.
Die wil je niet zien. Echt niet.quote:
Ga dat dan ook doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd? We hebben wel iets beters te doen hoor.
Oiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Al die homo's ook altijd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens ik kwam in je FoBo nog je hyves tegen.
Je bent toch geen homoquote:
Jammer, anders konden we lekker praten via de Hyves-kwekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dikke shit. gebruik hem niet meer.
Hmm ja. Ik kan wel een twitter aanmaken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we lekker praten via de Hyves-kwekker.
Dat klinkt liev.quote:
Jawel. Gewoon doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja. Ik kan wel een twitter aanmaken.Nee dan verloochen ik mijn familie.
Nee, twitter is voor maatschappelijk teleurgestelden.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, twitter is voor maatschappelijk teleurgestelden.
Officieel wel!quote:
O, ik dacht dat je alleen deed kuthappen voor funsies.quote:
kwekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we lekker praten via de Hyves-kwekker.
Dat ontken ik dan ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je alleen deed kuthappen voor funsies.
quote:
Er hangt iets aan je lip.quote:
Ik ben ook teleurgesteld in de maatschappij!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, twitter is voor maatschappelijk teleurgestelden.
Vocht.quote:
Ja ik ook, maar je hebt verschillende klassen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in de maatschappij!
de maatschappij is teleurgesteld in mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in de maatschappij!
Wat.quote:
Gewoon vochtquote:
Niet alleen de maatschappij hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de maatschappij is teleurgesteld in mij
Scherp.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alleen de maatschappij hoor.
Oké.quote:
Die introquote:
Wie behoort er niet tot de maatschappij dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alleen de maatschappij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |