Eigen gegeilquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
wat is eigenlijk de reden om een fobo te nemen?
Chitchatten met anderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Bink is veel leuker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat.
En zodat iedereen dan kan roepen hoe mooi ze mijn poes vinden.
Ja.quote:
op je zelf geilen, anderen op je laten geilen, en laten zien hoe beroemd je ooit was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog zaak Loveless terug te krijgen. Ik mis hem
He gatver Patrique hou je vunzige praat eens voor jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even met je rellen hoor, jij en ik, in 1 bed..
Oh, sorry..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
He gatver Patrique hou je vunzige praat eens voor je
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.quote:
En wat kun je ermee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.
Bink heeft een enorme tofheidsfactor, truequote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft een enorme tofheidsfactor, true
En is al 14, ik ben zó bang dat ze over niet al te lange tijd om gaat vallen![]()
Maar voorlopig lacht ze nog iedereen uit!
[ afbeelding ]
Je kunt het drinken.quote:
Die poezen uit de Sheba-reclamesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Maar de Boor is ook kewl:
[ afbeelding ]
je zei poezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die poezen uit de Sheba-reclames. Die witte met lange haren
.
Klopt.quote:
meng u krazy tantoe lekkahquote:
tof he, een mini le corbusier bankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha! Kijk die toffe bank die hij heeft dan
!
quote:
Niet haten.quote:
Waarom niet.quote:
Ik plas op je kop.quote:
Wie zegt dat ik dat wil?quote:
Ligt eraan wat voor poezenquote:
Mijn plasser groeide een beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
Mijn poesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil?
[..]
Ligt eraan wat voor poezen.
Nog kleiner?quote:
Surinaams graag.quote:
Fucking lekkerquote:
Stampot Boerenkool FTW!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fucking lekker. Of Moksi alesi
.
alloaquote:
quote:
Yooquote:
dat ziet er echt poep en kots uit..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
zeroku, omnomnom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit hier seriues te watertanden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
zeroku, omnomnom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gadver wat is datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
zeroku, omnomnom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan zou ik als ik jou was een surinaamse eettent beginnen, kan je goud geld verdienenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat ziet er echt poep en kots uit..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
zeroku, omnomnom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man keek mee en die zei dat is roti
en echte roti! geen knorr-wereldgerechten-de-doos-smaakt-beter-dan-wat-er-in-zit-roti!quote:
Ik doe ook nooit roti uit een pakje. Ik haal roti altijd bij de roti-shop hier om de hoek.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en echte roti! geen knorr-wereldgerechten-de-doos-smaakt-beter-dan-wat-er-in-zit-roti!
met roti pannekoeken gemaakt met erwten enzo
Ben je homo ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn hier!
* Tha_Erik gezag uitstraalt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn hier!
* Tha_Erik gezag uitstraalt.
Goede edit.quote:
Ik zit 10 dingen tegelijk te doen atm.quote:
en hoeveel daarvan onder de tafel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit 10 dingen tegelijk te doen atm.
Nou nou, er zijn toch wel mannen die kunnen multi-tasken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit 10 dingen tegelijk te doen atm.
duhquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nou, er zijn toch wel mannen die kunnen multi-tasken!
Twee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan onder de tafel?
niet zo hatuh Bellaa..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nou, er zijn toch wel mannen die kunnen multi-tasken!
Niks duh, de meeste mannen kunnen alleen maar trekken.quote:
en tegelijkertijd dan he!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan slecht multitasken. Ik zeg, doe er je voordeel mee. Divide and conquer!
Mijn man zei hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man keek mee en die zei dat is roti
Nou ja, het ene is vaak het gevolg van het andere. Maar er kan enige overlap in zitten natuurlijk.quote:
quote:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks duh, de meeste mannen kunnen alleen maar trekken.
Nou wat ben je ondeugendquote:
Je vindt het wel leuk, als ik zo tegen je praatquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk, als ik zo tegen je praat
Sopsop.quote:
Ja nou, ik kan best mezelf en iemand anders tegelijk trekken hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks duh, de meeste mannen kunnen alleen maar trekken.
Ieuw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja nou, ik kan best mezelf en iemand anders tegelijk trekken hoor!
Damn, dat is echt mijn grootste droom!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
v&a ging vandaag ook al over circlejerken, is het een feestdag vandaag die ik gemist heb ofzo
Gelukkig was ik daar niet bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
v&a ging vandaag ook al over circlejerken, is het een feestdag vandaag die ik gemist heb ofzo
oh, dat ga ik ook even doen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
En waarom moest ik nou zonodig even googlen op circlejerk.
Wil jij ook met mij circle jerken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
The Circle Jerks, an American punk band.
Stort je wereld nu in?quote:
Beef Jerkyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
beef jerky circle, am i doing it right?
[ afbeelding ]
Bijna. Als Hyves er nu ook uit ligt ga ik huilen.quote:
Ja dat heb ik met Sugababes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bijna. Als Hyves er nu ook uit ligt ga ik huilen.
Ik zit of op Hyves, of op Twitter of op CU2.quote:
Good enough.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
beef jerky circle, am i doing it right?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit of op Hyves, of op Twitter of op CU2.
Wat kijk je vreemd.quote:
Vond je toch geil?quote:
Goede woordspeling hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een stuk vlees pakken in een jerk(y) circle...
Ja, voor eventjes wel ja. Maar als je zo blijft kijken ben ik nerveus, want dan denk ik dat je de hele tijd wil seksenquote:
Hela! Dit soort bagger tolereer ik nietquote:
Woop dat ass.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela! Dit soort bagger tolereer ik niet. Vrouwenvlees
.
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik de enige straight man hier?
zo ja, voel ik me nu redelijk omsingelt
Ik ben ook geen homo hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
dat statement was een stuk geloofwaardiger als je met je tengels uit de circlejerk kon blijvenquote:
Beter ga je correct spellen, of je vindt misschien wel een vreemde verrassing in je bips!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
en dit spreekt ook al niet voor jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet sinds Landal, op een kamer metErik?
Ondanks dat zuigen en blazen geintje: Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet sinds Landal, op een kamer metErik?
Lijkt Christian Bale wel.quote:
crap, ik zie hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter ga je correct spellen, of je vindt misschien wel een vreemde verrassing in je bips!
He fuck, daar wilde IK wat over zeggen, over dat zuigen en trekkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ondanks dat zuigen en blazen geintje: Nee.
Ho, er is daar helemaal niets getrokken, tenminste niet bij ons op de kamer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
He fuck, daar wilde IK wat over zeggen, over dat zuigen en trekken
Trekken kwam er heul niet in voor. Het was zo dat als ie 'm in het verkeerde gaatje stak dat ie dan zou zuigen in plaats van blazen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
He fuck, daar wilde IK wat over zeggen, over dat zuigen en trekken
Wilde jij niet Had jij geen broek met leren pijpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, er is daar helemaal niets getrokken, tenminste niet bij ons op de kamer!
Oh nee wacht ho... het gesprek ging over zuigen en pompenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trekken kwam er heul niet in voor. Het was zo dat als ie 'm in het verkeerde gaatje stak dat ie dan zou zuigen in plaats van blazen.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Bella is keihard lesbisch hoorde ik uit vertrouwde bronnen.
Pff je kunt ook niet meer kutjehappen en botsen zonder meteen lesbo genoemd te worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Bella is keihard lesbisch hoorde ik uit vertrouwde bronnen.
Ik keek op Google en kan het niet anders dan eens met je zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
Hoewel ik voor Gina Gershon een uitzondering zou maken
Ik moet lachen d'bachen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff je kunt ook niet meer kutjehappen en botsen zonder meteen lesbo genoemd te worden.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee wacht ho... het gesprek ging over zuigen en pompen
quote:
Wat lach jijquote:
Je wil Ali B inhuren voor een (bedrijfs)feestje?quote:
Je ninja edit was te langzaamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |