JIJ BENT ALLES VOOR MIJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als mijn naam in de spoiler stond he....
Likje over.. jeweetwelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JIJ BENT ALLES VOOR MIJ
NTB JWZ!
Als jij het doet vind ik het best spannend hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Likje over allebei jullie scrotums.Alleen ik ben een vrouw dus daar worden jullie niet opgewonden van. Toch goed bedoelt.
Ik ook bella..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij het doet vind ik het best spannend hoor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij het doet vind ik het best spannend hoor.
Vooruit dan.quote:
Ik sta bij het station, daar op dat plekje van de vorige keerquote:
geloof dat het gros in de koffie sc zit nuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kliek is wel helemaal weg nu, of zitten ze ergens verstopt?
casser la voixquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Myr, jij zocht nog sekseh zingende Fransozen he?
Meet Patrick Bruel!
[ afbeelding ]
Naast de infoborden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik sta bij het station, daar op dat plekje van de vorige keer.
Langs dat blauwe infobord jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naast de infoborden?Of naast die biddende neger?
Do-able.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Meet Patrick Bruel!
[ afbeelding ]
jij mag best wuiven met iets andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Langs dat blauwe infobord ja. Ik sta te wuiven met een vegetarische kipburger.
Je weet hoe geil ik daar van wordt hea.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Langs dat blauwe infobord ja. Ik sta te wuiven met een vegetarische kipburger.
Die lijkt wel een beetje op moiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Meet Patrick Bruel!
[ afbeelding ]
Ik had nog net genoeg geld voor een bekertje sojamelk of een kipburger, maar toen dacht ik aan jou en ik dacht, nee ik ga voor de kip, dan gaat ze altijd zo snel soppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet hoe geil ik daar van wordt hea.
Geraporteerd.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had nog net genoeg geld voor een bekertje sojamelk of een kipburger, maar toen dacht ik aan jou en ik dacht, nee ik ga voor de kip, dan gaat ze altijd zo snel soppen.
quote:
Maargoed,was jij dat net of niet? Er vroeg hier zo'n klein meisje met van die schattige oogjes waarom ik met mijn broek op m'n enkels stondquote:
Nee dat was hoogstwaarschijnlijk mijn nichtje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maargoed,was jij dat net of niet? Er vroeg hier zo'n klein meisje met van die schattige oogjes waarom ik met mijn broek op m'n enkels stond.
Die zou ik ook niet van mijn zakje schoppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat was hoogstwaarschijnlijk mijn nichtje.
Ze is 7. Maar dat vindt jij alleen maar lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet van mijn zakje schoppen![]()
.
Maar ze lacht zo schattigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze is 7. Maar dat vindt jij alleen maar lekker.
Nee, ze keek niet omdat het dinsdag was, ze keek omdat die wijn over de datum was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn buuf is echt burgelijk
Ik loop met een fles wijn naar boven, je had die blik moeten zien, zo van; het is dinsdag
Ja, tuurlijk kan datquote:
Oh vandaar dat ik opeens een kotsgevoel hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ze keek niet omdat het dinsdag was, ze keek omdat die wijn over de datum was.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn buuf is echt burgelijk
Ik loop met een fles wijn naar boven, je had die blik moeten zien, zo van; het is dinsdag
niet omdat er Dreft op de fles staat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik opeens een kotsgevoel heb
Ik ben nog niet dronken, dat moet nog komen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet omdat er Dreft op de fles staat?
Ik habe es gesehenquote:
Neuj.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
'
En nu iets terugsturen, kwiek, kwiek!
Ik ga even zoeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eens in mijn fotoboek gekeken voordat ik een tijdje met FOK! stopte. Wat een reacties soms.En vooral PUB ook.
Eigen gegeilquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
wat is eigenlijk de reden om een fobo te nemen?
Chitchatten met anderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Bink is veel leuker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat.
En zodat iedereen dan kan roepen hoe mooi ze mijn poes vinden.
Ja.quote:
op je zelf geilen, anderen op je laten geilen, en laten zien hoe beroemd je ooit was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog zaak Loveless terug te krijgen. Ik mis hem
He gatver Patrique hou je vunzige praat eens voor jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even met je rellen hoor, jij en ik, in 1 bed..
Oh, sorry..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
He gatver Patrique hou je vunzige praat eens voor je
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.quote:
En wat kun je ermee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.
Bink heeft een enorme tofheidsfactor, truequote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft een enorme tofheidsfactor, true
En is al 14, ik ben zó bang dat ze over niet al te lange tijd om gaat vallen![]()
Maar voorlopig lacht ze nog iedereen uit!
[ afbeelding ]
Je kunt het drinken.quote:
Die poezen uit de Sheba-reclamesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Maar de Boor is ook kewl:
[ afbeelding ]
je zei poezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die poezen uit de Sheba-reclames. Die witte met lange haren
.
Klopt.quote:
meng u krazy tantoe lekkahquote:
tof he, een mini le corbusier bankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha! Kijk die toffe bank die hij heeft dan
!
quote:
Niet haten.quote:
Waarom niet.quote:
Ik plas op je kop.quote:
Wie zegt dat ik dat wil?quote:
Ligt eraan wat voor poezenquote:
Mijn plasser groeide een beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
Mijn poesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil?
[..]
Ligt eraan wat voor poezen.
Nog kleiner?quote:
Surinaams graag.quote:
Fucking lekkerquote:
Stampot Boerenkool FTW!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fucking lekker. Of Moksi alesi
.
alloaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |