Maargoed,was jij dat net of niet? Er vroeg hier zo'n klein meisje met van die schattige oogjes waarom ik met mijn broek op m'n enkels stondquote:
Nee dat was hoogstwaarschijnlijk mijn nichtje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maargoed,was jij dat net of niet? Er vroeg hier zo'n klein meisje met van die schattige oogjes waarom ik met mijn broek op m'n enkels stond.
Die zou ik ook niet van mijn zakje schoppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat was hoogstwaarschijnlijk mijn nichtje.
Ze is 7. Maar dat vindt jij alleen maar lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet van mijn zakje schoppen![]()
.
Maar ze lacht zo schattigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze is 7. Maar dat vindt jij alleen maar lekker.
Nee, ze keek niet omdat het dinsdag was, ze keek omdat die wijn over de datum was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn buuf is echt burgelijk
Ik loop met een fles wijn naar boven, je had die blik moeten zien, zo van; het is dinsdag
Ja, tuurlijk kan datquote:
Oh vandaar dat ik opeens een kotsgevoel hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ze keek niet omdat het dinsdag was, ze keek omdat die wijn over de datum was.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn buuf is echt burgelijk
Ik loop met een fles wijn naar boven, je had die blik moeten zien, zo van; het is dinsdag
niet omdat er Dreft op de fles staat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik opeens een kotsgevoel heb
Ik ben nog niet dronken, dat moet nog komen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet omdat er Dreft op de fles staat?
Ik habe es gesehenquote:
Neuj.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
'
En nu iets terugsturen, kwiek, kwiek!
Ik ga even zoeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eens in mijn fotoboek gekeken voordat ik een tijdje met FOK! stopte. Wat een reacties soms.En vooral PUB ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |