JIJ BENT ALLES VOOR MIJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als mijn naam in de spoiler stond he....
Likje over.. jeweetwelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JIJ BENT ALLES VOOR MIJ
NTB JWZ!
Als jij het doet vind ik het best spannend hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Likje over allebei jullie scrotums.Alleen ik ben een vrouw dus daar worden jullie niet opgewonden van. Toch goed bedoelt.
Ik ook bella..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij het doet vind ik het best spannend hoor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij het doet vind ik het best spannend hoor.
Vooruit dan.quote:
Ik sta bij het station, daar op dat plekje van de vorige keerquote:
geloof dat het gros in de koffie sc zit nuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kliek is wel helemaal weg nu, of zitten ze ergens verstopt?
casser la voixquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Myr, jij zocht nog sekseh zingende Fransozen he?
Meet Patrick Bruel!
[ afbeelding ]
Naast de infoborden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik sta bij het station, daar op dat plekje van de vorige keer.
Langs dat blauwe infobord jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naast de infoborden?Of naast die biddende neger?
Do-able.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Meet Patrick Bruel!
[ afbeelding ]
jij mag best wuiven met iets andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Langs dat blauwe infobord ja. Ik sta te wuiven met een vegetarische kipburger.
Je weet hoe geil ik daar van wordt hea.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Langs dat blauwe infobord ja. Ik sta te wuiven met een vegetarische kipburger.
Die lijkt wel een beetje op moiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Meet Patrick Bruel!
[ afbeelding ]
Ik had nog net genoeg geld voor een bekertje sojamelk of een kipburger, maar toen dacht ik aan jou en ik dacht, nee ik ga voor de kip, dan gaat ze altijd zo snel soppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet hoe geil ik daar van wordt hea.
Geraporteerd.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had nog net genoeg geld voor een bekertje sojamelk of een kipburger, maar toen dacht ik aan jou en ik dacht, nee ik ga voor de kip, dan gaat ze altijd zo snel soppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |