Nou nou, er zijn toch wel mannen die kunnen multi-tasken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit 10 dingen tegelijk te doen atm.
duhquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nou, er zijn toch wel mannen die kunnen multi-tasken!
Twee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan onder de tafel?
niet zo hatuh Bellaa..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nou, er zijn toch wel mannen die kunnen multi-tasken!
Niks duh, de meeste mannen kunnen alleen maar trekken.quote:
en tegelijkertijd dan he!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan slecht multitasken. Ik zeg, doe er je voordeel mee. Divide and conquer!
Mijn man zei hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man keek mee en die zei dat is roti
Nou ja, het ene is vaak het gevolg van het andere. Maar er kan enige overlap in zitten natuurlijk.quote:
quote:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks duh, de meeste mannen kunnen alleen maar trekken.
Nou wat ben je ondeugendquote:
Je vindt het wel leuk, als ik zo tegen je praatquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk, als ik zo tegen je praat
Sopsop.quote:
Ja nou, ik kan best mezelf en iemand anders tegelijk trekken hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks duh, de meeste mannen kunnen alleen maar trekken.
Ieuw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja nou, ik kan best mezelf en iemand anders tegelijk trekken hoor!
Damn, dat is echt mijn grootste droom!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
v&a ging vandaag ook al over circlejerken, is het een feestdag vandaag die ik gemist heb ofzo
Gelukkig was ik daar niet bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
v&a ging vandaag ook al over circlejerken, is het een feestdag vandaag die ik gemist heb ofzo
oh, dat ga ik ook even doen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
En waarom moest ik nou zonodig even googlen op circlejerk.
Wil jij ook met mij circle jerken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
The Circle Jerks, an American punk band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |