ohja, en de mensen van fok ook, die horen niet bij de maatschappij, das waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alleen de maatschappij hoor.
Scherp +1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Wie behoort er niet tot de maatschappij dan?
Teleurstellend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, en de mensen van fok ook, die horen niet bij de maatschappij, das waar
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu mijn bed in, maar vanaf morgen ben ik er gewoon weer hoor
ik kan em niet uitstaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat praat die man van Postal Gold raar.
niet door elkaar halen en je hond vast tacken aan de vloerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Even druk met mijn huis en mijn hondje
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet door elkaar halen en je hond vast tacken aan de vloer
En dat is niet het enige wat raar is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat praat die man van Postal Gold raar.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Truste Symphquote:
Fijn dat je het even meldtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Daar word ik nat van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
WTF
http://94.100.124.39/1064(...)64273798_5_whb5.jpeg
staat bij een vriend op z'n hyves![]()
![]()
Dat kan er ook nog wel bij vanavond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
WTF
![]()
Ja, ik dus nietquote:
"kom eens uit bad" en "kom eens uit de kast" waren nog nooit zo synoniemquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
WTF
![]()
Dat moest er ook nog eens bij komenquote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft die rechtse eigenlijk op zijn borst.
Nee.quote:
*spiekt*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt 'The Office us' in je fobo staan.
:-)quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt 'The Office us' in je fobo staan.
!___(':quote:
Dit is de druppel, ik ga slapen.quote:
Vertel eens, hoe zou ik dat moeten weten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is de druppel, ik ga slapen.
Hoe zou je wat precies moeten weten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe zou ik dat moeten weten.
Ja ik doe jou na.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:45 schreef Zeroku het volgende:
Laatste voyeur(s) Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix
Bellatrix.
Wat hij op z'n borst heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe zou je wat precies moeten weten?
Ik vind haar altijd zo'n grijs muisje, niet in dat filmpje dan.quote:
Roze wcpapier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf zeg, is heel mijn Hyves gay geworden ofzo.
Geen idee, maar ik heb genoeg van homograppen en bij AIDSgrappen trek ik vanavond een grens en ga ik slapen.quote:
Bij Profielbeheer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Waar kan ik dat van die laatste voyeur trouwens instellen. Ik heb dat niet.
Klikken op profiel wijzigen van je fobo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Waar kan ik dat van die laatste voyeur trouwens instellen. Ik heb dat niet.
Waar zie jij homograppen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb genoeg van homograppen en bij AIDSgrappen trek ik vanavond een grens en ga ik slapen.
Trusten mensjens.
Zeroku, hou eens op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf zeg, is heel mijn Hyves gay geworden ofzo.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb genoeg van homograppen en bij AIDSgrappen trek ik vanavond een grens en ga ik slapen.
Trusten mensjens.
Ja, ik zit gewoon mijn frontpage van Hyves door te scrollen en ik kom die meuk allemaal tegen.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trusten mensjens.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klikken op profiel wijzigen van je fobo.
Geloekt.quote:
Nou vooruit, geen echte grappen, maar het posten van die afbeeldingen, er lichtelijk walgend op reageren van dezen en genen, zeggen dat ie aids heeft... Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en dan kan ik kiezen tussen hier boos gaan zitten doen, of gewoon weggaan.quote:
Dat snap ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef Zeroku het volgende:
Iig is het niet tegen jou bedoeld Erik. Geen idee of je dat zo opvat of niet, maar om maar ff duidelijk te zijn.
Kijk, hier kan ik tenminste even om lachen, in plaats van vol afschuw mijn blik afwenden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
http://94.100.114.116/105(...)58151763_5_O9KA.jpeg
Ik kan ook dit laten zien, als iemand dat liever heeft.
Ja nou. Het is niet dat ze gay zijn, maar het is gewoon dat ik ze redelijk vaak tegenkom en deze foto dus dan altijd in m'n kop heb zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, geen echte grappen, maar het posten van die afbeeldingen, er lichtelijk walgend op reageren van dezen en genen, zeggen dat ie aids heeft... Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en dan kan ik kiezen tussen hier boos gaan zitten doen, of gewoon weggaan.
[..]
Dat snap ik.
Nu ben ik ECHT weg.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu iedereens fobo overgenomen.
okquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu iedereens fobo overgenomen.
Kun je instellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:03 schreef Rauzer het volgende:
wtf krijg je geen mailtjes meer van reacties in je FoBo, ik zie ineens allemaal bagger daar.
Dat staat ingesteld, van alle berichten voor die van jou kreeg ik een mailtje. Dus ik wist ook niet dat jij er gepost had.quote:
Hmm vreemd. Ik heb het gelukkig op PM staan, anders bleef ik iedere minuut mijn mail checken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat staat ingesteld, van alle berichten voor die van jou kreeg ik een mailtje. Dus ik wist ook niet dat jij er gepost had.
Pfff, grow some ballsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, geen echte grappen, maar het posten van die afbeeldingen, er lichtelijk walgend op reageren van dezen en genen, zeggen dat ie aids heeft... Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee en dan kan ik kiezen tussen hier boos gaan zitten doen, of gewoon weggaan.
Oeh pittig.quote:
Miauw?quote:
KCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Die lijkt me slecht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga Don't Mess With The Zohan kijken.
Een Bella. Alsof ik deel uitmaak van een ras genaamd Bella.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doe je denk ik een Bella niet aan.
Ik heb maar 4 hersencellen. Alle 4 in beslag genomen door interessantere dingen.quote:
Misschien is dat wel zo. Of ik schaal jou zo groots in.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een Bella. Alsof ik deel uitmaak van een ras genaamd Bella.
Alleen mijn ego is groots.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo. Of ik schaal jou zo groots in.
Met een kamaraad ja. Was een heul gave vakantie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
Leuke foto's.Lieve poesjes ook.
En echt vet dat je door Scandinavië bent getrokken, alleen of met een maat ofzo?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt gaaf JJH!
Tevens welterusten van mijn kant.
Trusten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt gaaf JJH!
Tevens welterusten van mijn kant.
Haha dat is echt op het randje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten.
Die foto is trouwens gemaakt op de boot terug, en dat was ook nog even spannend want ik wist niet hoe lang die auto was, en volgens de boeking mochten we niet langer zijn dan 5m. Ik heb het later opgezocht, 4.84.
En dan zit je toch niet helemaal lekker als je daar in de rij voor de boot staat te wachten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha dat is echt op het randje.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga de laptop even een paar uurtjes rust gunnen, tot straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |