quote:De Wuko,
Al jarenlang op de Nederlandse podia te vinden ! Voorheen de Wuko's , die we kennen van de vele hits als :
De Badkuip , De Neushoorn , De Olifant en natuurlijk niet te vergeten De Ijsbeer ! En nu wederom
te vinden op de podia als de Wuko.
Na jarenlang als duo op pad te zijn geweest kwam er een einde aan de Wuko's. Maar in 2007 besloot
Wubbe schoenmaker (de éne helft van het duo) de draad weer op te pakken.
Uiteraard komen alle hits voormij maar ook verschijnt er dat jaar een compleet nieuwe Wuko cd.
Samen met producer Gerard Schoonebeek word de cd "Je Leeft Maar Ene Keer" uitgebracht.
In 2009 komt de Wuko met een zeer verrassende single op de markt. Het Jagerslied.
Dit is een medley van 2 hits van Hydra uit de jaren 70/80, "Marietje" en
"Als het gras twee kontjes hoog is."
Blijf dus deze site in de gaten houden want de Wuko is nog lang niet klaar !
Klacht: Mensen die de ijsbeer van De Wuko niet kunnen waarderen.quote:
Hij is een veteraan, maar hij straalt de eeuwige jeugd uit.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:35 schreef Rectum het volgende:
Henk Klos die genaaid wordt door Sterren.nl
Die wordt echt grijs gedraaid op RadioNLquote:
Met Radio NL kom je er wel zeggen ze, maar laat maar gaan met die banaan. Daar kom je ook niet mee aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die wordt echt grijs gedraaid op RadioNL
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:49 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ook niet. Er is namelijk gewoon een klacht. Wellicht dat LS of Remlof wel redelijk zijn in dezen.
Ok doei.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ik wil me niet in ONZ vertonen.
Blijkbaar niet. Blijkbaar kunnen de hoge heren niet met het gewone volk omgaan, en sturen ze ons naar de sociale werkplaats.quote:
Geboefte.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok doei.
Maar het topic blijft mooi hier
Oprotten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Ach, Penisbaard noch Rectum vind dit echt leuke muziek. Het is alleen maar om te hypen. Meer niet. Van: kijk on eens lekker apart zijn.
Wát een reactie weer, blijf lekker door gaan zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
AP ga eens lekker ergens anders spelen jongen. Het is lekker weer buiten.
Ik zou haar gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:37 schreef Urquhart het volgende:
Mag ik uit de categorie kampsletjes: Naomi
Onder "suggesties" rechts ernaastquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Rectum het volgende:
Voor alle treinspotters op FOK! en voor Dutchtrainmanserie22:
nou daar zou ik wel naast wakker willen worden hihiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Onder "suggesties" rechts ernaast:
En hij heeft als enige twee delen, dan ben je een grote hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Falco het volgende:
Goh, die Wuko is ook al bij de Silverladyop bezoek geweest.
Wat stond erin dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Wie heeft de kloon 'ZangerPetro' aangemaakt?Ik kreeg er een pm van.
Dat hij het geweldig vindt dat wij zijn single mooi vinden.quote:
En alleen jij hebt het voorrecht een PM te ontvangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dat hij het geweldig vindt dat wij zijn single mooi vinden.
Ik ben ook de enige die Zanger Petro eert d.m.v. een username.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En alleen jij hebt het voorrecht een PM te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankzij Auto Liekendiek ben ik verlost van mijn aambeien.
Stuur eens doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dat hij het geweldig vindt dat wij zijn single mooi vinden.
Doorgestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stuur eens doorWel de eerste artiest die erkent dat wij hem groot hebben gemaakt
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Rectum het volgende:
Die Renate Robben is mij er ook eentje.
Mensen die dit topic niet snappenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit is dan wel weer lachen:
En ook Nederlandstalig.
Overgens is dat wel een goed nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit topic niet snappen
Lekker,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:51 schreef luckass het volgende:
Jammer dat we in ONZ verder moeten, we worden keer op keer niet begrepen.
quote:Echt super Mo0i Luister hem elkedag me vriend vind hem ook supper mooi 10 voor jullie ga sow door xxx
quote:een super nummer draai ze vaak al deze nummers zijn super late we het zo zegen ga zoo door
Lovende recensies dusquote:Oh WAT EEN MOOI NUMMER DIE GAAT NAAR MIJN HYVES EN OP MIJN YOU TUBE
Heb ik jullie toch weer mooi geredquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:54 schreef Penisbaard het volgende:
Toch goed dat dit topic nog leeft nu KLB op slot zit. Lang leve ONZ.
Zet maar in je agenda , 18 september fanclubdag.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:57 schreef TUFKAL het volgende:
Duo Picobello
[..]
[..]
[..]
Lovende recensies dus
quote:
Fanclubdag Picobello op 18september 2010
Voor alle leden van de fanclub van Picobello, diverse radiostations en natuurlijk ook andere belangstellenden organiseren we een fanclubdag.
Op deze dag zal natuurlijk Picobello diverse keren optreden. Op deze avond zullen natuurlijk ook diverse andere artiesten voor u optreden.
Leden van de fanclub betalen natuurlijk niets, niet leden ¤ 5,00 pp.
Voor mensen die 's middags aanwezig willen zijn heeft zalencentrum Peddemors in Manderveen een barbeque georganiseerd.
Mensen die aan de barbeque deelnemen kunnen een perfect verzorgd geheel verwachten.
Overheerlijke salades, divers vlees , sausjes etc. Dit alles voor slechts ¤ 7,50 per persoon.
De drankjes zijn wel voor uw eigen rekening
Ook aan de kinderen is gedacht er is een springkussen en een hele leuke speeltuin
Voor mensen die een verre reis moeten maken hebben we enkele adressen waar u eventueel kunt overnachten
We hebben hierbij een keuze gemaakt tussen een svr camping, waar u eventueel met uw eigen caravan of tent kunt staan vlak bij de zaal . Op deze camping zijn tevens kleine huisjes te huur voor 1 nacht
Mocht u al 's morgens aankomen is er in de omgeving veel te zien zoals Tubbergen en Ootmarsum het schilderachtige plaatsje midden in Twente.
Wilt u deelnemen aan de barbecue moet u zich hiervoor opgeven, U krijgt dan een bankrekeningnummer waar u de ¤ 7,50 pp. op kunt storten.
Mensen die zich niet van tevoren hebben opgegeven kunnen helaas niet meedoen aan de barbecue.
Dus reserveer op tijd.
De bijdrage voor de barbecue moet uiterlijk een week van tevoren binnen zijn i.v.m. de inkoop.
Als je geen lid bent van de fanclub en de hele dag erbij wilt zijn
Fanclubdag Picobello
Middagprogramma
aanvang 15.00 uur
15.00 uur gezellig uurtje om elkaar eens wat beter te leren kennen.
16.00 uur barbecue voor alle mensen die zich hiervoor hebben opgegeven ¤ 7,50 pp.
18.00 uur einde bbq. en gezamenlijk naar de zaal.
Voor de kinderen zal er een springkussen aanwezig zijn.
20.00 uur aanvang fanavond.
Deze avond zal speciaal zijn want de mensen die aanwezig zijn kunnen stemmen op een aantal nieuwe liedjes van Picobello.
De 2 liedjes die het meest gekozen zijn zullen worden uitgebracht..
Mooie 'flayer' trouwens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
Manderveen, nog nooit van gehoord. Het zal vast een volksrestaurantje zijn waar ze Samson & Gert smulboxen serveren en kindercola.
Het voelt een beetje alsof je alles kwijt bent, maar je je vrouw en kinderen nog hebt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Heb ik jullie toch weer mooi gered
waar haal je ze toch elke keer vandaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Johan Boogaardt heeft een overhemd van zijn moeder gestolen.
Die UIquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Johan Boogaardt heeft een overhemd van zijn moeder gestolen.
youtubequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
waar haal je ze toch elke keer vandaan
Ik hou niet zo van de buitenlandstalige muziek. Zeg het in je moedertaal, dat verstaan we allemaal, zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Rectum het volgende:
Ween niet mijn waarde ZangerPetroFan:
[ afbeelding ]
Dat wel, maar voor Ursprung Buam maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de buitenlandstalige muziek. Zeg het in je moedertaal, dat verstaan we allemaan, zeg ik altijd maar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ursprung_Buamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat wel, maar voor Ursprung Buam maak ik graag een uitzondering.
Hey, dat is op mijn verjaardag. Nemen jullie cadeaus mee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Rectum het volgende:
Ween niet mijn waarde ZangerPetroFan:
[ afbeelding ]
Zou er onderling nou een concurrentiestrijd heersen tussen Billy en Petro, of zouden deze jongens zonder problemen samen een biertje nuttigen aan de bar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, en dit heb ik ook al gemist:
[ afbeelding ]
Er zaten hier nog een paar delen voor, maar die liggen nu dus in het familiegraf van KLB.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo deze reeks was ik al tijdje kwijt, bedankt Pb
Mwah, Billy is wel een inspiratiebron van Petro:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou er onderling nou een concurrentiestrijd heersen tussen Billy en Petro, of zouden deze jongens zonder problemen samen een biertje nuttigen aan de bar?
Ze gaan zelfs samen naar de camping:quote:http://www.koestier.nl/Petro.htm
Hoe bent u begonnen met zingen? Voor de gein een lied geschreven voor mijn vrouw en later op cd gezet en verder ben ik ge-inspireet door zanger Billy
quote:Sjaak heeft vakantie en gaat naar de camping met Zanger Petro, Zanger Billy, Janny en Freddy met kids en nog meer zangers. Was echt een toffe week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?quote:Goudenhartjes64 (11 uur geleden)
Wij weten wie je bent dus alles eraf halen!
Nu gaan ze die arme Marcel weer lastig vallen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:54 schreef ZangerPetrovic het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
[..]
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?Ze weten trouwens wie je bent, Peen.
Kan het nog a-muzikaler?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:27 schreef ZangerPetrovic het volgende:
Weer een product van Frank te Hennepe:
Zoals het een echte zomerhit betaamd, is ook deze clip opgenomen bij de lokale recreatieplas.
Ik ben Marcel Roubos van borgersoundquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:54 schreef ZangerPetrovic het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
[..]
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?Ze weten trouwens wie je bent, Peen.
Whop whop, die mag mijn levensliedpiemel wel ontvangen hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef Rectum het volgende:
Mijn abonnementenpagina op YT wordt al een week gedomineerd door dutchtrainmanserie22.Maar volgens mij komt er binnenkort weer een nieuwe clip van Zangeres Aukje.
Dus nu nog maar even genieten van een oudje.
Actuele site wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:48 schreef tho_Omas het volgende:
http://almelo.marktgigant(...)r-t4-tdi-2-5tdi.html
Alle 13 jaanke heeft ook een mooi nummer over eenden.quote:
Dankzij de slechte audiokwaliteit juist kippenvelquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef luckass het volgende:
Als Jeroen Stevens een microfoon ziet, moet hij zingen.
Ondanks de slechte audiokwaliteit weer kippenvel.
Ze moeten haar eens uitnodigen voor "zomergasten" 4 uur langer Marijke en dan ook nog eens een keuzefilm van haar! Wat een mooie fragmenten moeten daar bij zitten!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waarom is er vandaag geen uitzending van de Silverlady?Voor niks vrij genomen.
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze moeten haar eens uitnodigen voor "zomergasten" 4 uur langer Marijke en dan ook nog eens een keuzefilm van haar! Wat een mooie fragmenten moeten daar bij zitten!
Dan krijgt heel Nederland de spanningen tussen de cameraman en Marijke mee. Revolutionair!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.
Drie uren in gesprek met Arie Pater. Dat zou fascinerende televisie opleveren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.
Zeker. Arie Pater neemt altijd zeer uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Drie uren in gesprek met Arie Pater. Dat zou fascinerende televisie opleveren.
Petro zoals je Petro nog nooit zag. Puur genieten dit. Dat Benny Hill-muziekje maakt het geheel af en van Zanger Petro in doorweekt overhemd gaan bij mij de eierstokken klepperen.quote:
En tufkal blijft maar doorgaan met het posten van nummers die allang gepost zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
En tufkal blijft maar doorgaan met het posten van nummers die allang gepost zijn.
Zie de OP.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maak dan eens een lijst met wat al gepost is.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kon ik maar zoiets maken, dan hadden we er nu 10000 gehad.
clipstudio, eat your heart out! Dit zijn pas special effects!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Onder "suggesties" rechts ernaast:
Vers van de pers.quote:
Gedaan. Ondanks zijn commerciele gedrag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef TUFKAL het volgende:
[POLL]De Fok! eindbaas: ronde 1, battle 6
Vote for Rinus
oke ik zit hier aan de koffie nu okequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gedaan. Ondanks zijn commerciele gedrag.
JA MENSEN ZIJN ZE NIET GEWELDIG HE HEB JE DIE KOPSTEMMEN GEHOORD EN HEB JE DIE FLANKEN GEZIEN JA DIE X FACTOR IS ZEKER AAN WEZIG MAAR DAAROM BEN IK OOK HUN MANEGER (MOUZO) TOEN IK ZE ALLEMAAL ZO SAMEN ZAG DACHT IK JA DIT MOET TOCH EEN HIT WORDEN OF NIET DA MAAR BEN BLIJ DAT JULLIE ZE ZO STEUNEN IN HUN CARIERE ZE ZIJN OP DIT MOMENT AAN HET TOURN IN LUTTJEBROEK MAAR ZE ZULLEN HET HEEL LEUK VINDEN DE GROETEN DE MANEGER:babe:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
oke ik zit hier aan de koffie nu oke
Wel een heldin die Silviaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
clipstudio, eat your heart out! Dit zijn pas special effects!
Danie en Ali zijn wel toppers hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, en dit heb ik ook al gemist:
[ afbeelding ]
Dat zingt elke kamper.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef luckass het volgende:
Hij zong ook nog "Leef als een zigeuner"
Sterkte met dit verlies. Laat het een troost zijn dat de andere 23 video's nog gewoon online staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef Penisbaard het volgende:
LET OP
We hebben de volgende auteursrechtklacht(en) ontvangen vanwege materiaal dat je hebt geplaatst:
* van Marcel Zomers over Marcel Zomers in de stoel bij de Silverlady. - DeZilverenDame
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Marcel Zomers.
Ik zat eerst aan een terugvordering te denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Sterkte met dit verlies. Laat het een troost zijn dat de andere 23 video's nog gewoon online staan.
maar toen las ikquote:Als een van je geplaatste items ten onrechte is aangemerkt als inbreukmakend, kun je een tegenvordering indienen. Informatie over deze procedure vind je in ons Helpcentrum.
Ik ga hem denk ik gewoon opnieuw uploaden.quote:Je kunt te maken krijgen met strenge juridische gevolgen als je ten onrechte of te kwader trouw een melding doet.
Zoek je een advocaat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef Penisbaard het volgende:
LET OP
We hebben de volgende auteursrechtklacht(en) ontvangen vanwege materiaal dat je hebt geplaatst:
* van Marcel Zomers over Marcel Zomers in de stoel bij de Silverlady. - DeZilverenDame
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Marcel Zomers.
Ja, maar dat hoeft niet gelijk plagiaat te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Serieus wtf, kennen jullie dit? Plagiaat?
Wel nog twee bazen ontdekt in dit filmpje:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Serieus wtf, kennen jullie dit? Plagiaat?
Rinusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeft niet gelijk plagiaat te zijn.
Hier nog een mooie schöne maid.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Rectum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAA
Nieuwe Zanger Petro.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige medley.![]()
Gewoon twee zomerhits in één jaar dan ben je groot, heel groot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Rectum het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Rectum het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rectum held!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Rectum het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas maar op met je youtube-kanalen, straks krijg je, naast bogerssound, ook nog alle gangsters uit zuid-Scharwoude op je dak.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef Penisbaard het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste genre, maar ik moet dit toch even kwijt.
WORD WAKKER MENSENquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
Mick Harren is een voorvechter van ons land en maakt zich ernstig zorgen
Dat is een cover van:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
Met 'Sabrina' heeft Petro de lat voor zichzelf hoog gelegd, maar dit is weer een toppertje, terwijl ik anders niet zo van medleys houd. Weet iemand trouwens wat hij vanaf 0:55 zingt? Ik kan het jammer genoeg niet verstaan, terwijl het misschien even geniaal is als 'weinig veel champagne'.
@ tho_omas: Je zult het met de (minder goede) versie van André Hazes moeten doen:
Natuurlijk weet Petro dit nummer naar een hoger niveau te tillen.quote:Kiddy, Kiddy, kiss me, Kiddy, Kiddy, kiss me
Kiddy, Kiddy, kiss me, go-go-go
Kiddy, Kiddy, vraag me, Kiddy, Kiddy, vraag me
Kiddy, zeg niet no-no-no
Kiddy, Kiddy, eenmaal, Kiddy, Kiddy, tweemaal
Kiddy, Kiddy, driemaal, gauw gauw gauw
Kiddy, Kiddy, kiss me, Kiddy, Kiddy, kiss me
Want ik hou van jou
Deze man moet de politiek in, mijn stem heeft hij zeker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
Mick Harren is een voorvechter van ons land en maakt zich ernstig zorgen
Die was epicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
oke ik zit hier aan de koffie nu oke
Wat is dat ding in beeld? Er staat Domenico D'Avanzo op, en als er iemand een koning is is hij het wel. Verbanden wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:37 schreef ZwangerPetro het volgende:
Feestnummertje van DJ Dextro. Mooie clip ook.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat ding in beeld? Er staat Domenico D'Avanzo op, en als er iemand een koning is is hij het wel. Verbanden wat?
Dat wordt genieten.quote:Op 6 sep artiesten live bij Dj Silverlady en met Dj Joop te raalte en ook live te zien via de`webcam en via de live stream van sterrenmuziek waar vershillende artiesten live te horen en te zien . jeroen Stevens , silvia Swart , jose Wolters , Gabry , Arie Pater , Rene Draaierink , Arjan Veneman , Chris , Grace Riece , Gewoon Dennis , Jitske , Wendy .en vele anderen artiesten .
Ze is nu live op sterrenmuziek. Met Robert.quote:Live Te Luisteren naar onze DJ’s
Maandag : 9.00 tot 1.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Silverlady
Dinsdag : 19.00 tot 23.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Kevin
Woensdag : 19.00 tot 23.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Joop
Donderdag : 19.00 tot 22.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Silverlady
Vrijdag : 19.00 tot 23.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Joop
Zaterdag : 19.00 tot 23.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Tienus
Zondag : 19.00 tot 23.00 uur : Studio Sterrenmuziek dj : Joop
Ze denkt weer dat ik van bogerssound ben.quote:[quote](12:21:35) Jan: Hallo
(12:22:17) Jan: Waarom negeert u mij?
(12:23:28) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: robertrt hier
(12:23:30) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: zeg het maar
(12:23:34) Jan: aha
(12:23:46) Jan: ik wil graag een nummertje van zanger petro horen
(12:23:50) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl heeft je aangestoten!
(12:23:52) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: dat kan
(12:23:56) Jan: held
(12:24:09) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: die hebben we niet
(12:24:19) Jan: nee ik bedoel dat u een held bent
(12:24:31) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: okay
(12:24:47) Jan: u heeft zeker veel vriendinnen?
(12:25:10) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: ja en wat bedoel je ermee
(12:25:21) Jan: alle meiden moeten jou fantastisch vinden
(12:25:29) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: waarom
(12:25:40) Jan: omdat u zo'n held bent
(12:25:47) Jan: en zo grappig
(12:26:03) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: wie ben jij in het echt of durf je niet je echte naam te zeggen
(12:26:12) Jan: ik ben jan graafland
(12:26:14) Jan: hoezo?
(12:26:29) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: je komt me niet bekent voor
(12:26:43) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: heb je een profielfoto
(12:26:46) Jan: ik luister elke week
(12:26:50) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: ok
(12:26:52) Jan: nee
(12:27:17) Jan: maar je gaat zo een nummer van petro draaien?
(12:27:25) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: je hebt geen profiel foto
(12:27:30) Jan: nee dat zeg ik
(12:27:46) 9 uur live voor u silverlady met robert luisterd u gezellig mee op www.sterrenmuziek.nl: mogen we geen nummer draaien voor anonieme gevallen sorry
Profielfoto, wat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ze denkt weer dat ik van bogerssound ben.
https://www.kvi.nl/~trimp/web/html/trimp_people.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een foto van een ouwe lul van internet te halen.
Daarom is zij straks ook DE baas van Fok.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef tho_Omas het volgende:
Ik mocht van haar wel anoniem aanvragen. De Zilverlady veegt haar billetjes af met het gelijkheidsbeginsel.
Wat een fansquote:
Wat is dit man. Ik dacht eerst: wat leuk, Petro is een keer niet verkrampt als er een camera in de buurt is. Komen die 2 gekken het verzieken.quote:
Toch leuk om te zien hoe Petro eindelijk helemaal los kwam op die video.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dit man. Ik dacht eerst: wat leuk, Petro is een keer niet verkrampt als er een camera in de buurt is. Komen die 2 gekken het verzieken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petro is een lobbes.
WTF is het nou! Is het veel of is het weinig champagnequote:
Dat is juist de genialiteit van het nummer. Het is kunst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
WTF is het nou! Is het veel of is het weinig champagne!
quote:
Vooral die Meissie35 moet je weigeren, met haar irritante inbox-gespam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Ludwig. het volgende:
Christus, abonneer ik me op de video's van ZangerPetro, krijg ik een stortvloed aan vriend-aanvragen en geabonneerden van pittige kapsel zangeressen.![]()
Dat is Zangeres Annet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral die Meissie35 moet je weigeren, met haar irritante inbox-gespam.
Stemmen geblazen.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:18 schreef TUFKAL het volgende:
Stemmen op Marijke, het is haar dag vandaag, de finale!
[POLL]De Fok! eindbaas: De Finale !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
playboy channel?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb die Annet ergens op TV gezien geloof ik.
lekker ontspanned die lasershow!quote:
Het is helemaal super.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
lekker ontspanned die lasershow!
Het zangersuitschot komt ook allemaal uit Heusden hequote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef TUFKAL het volgende:
Deze bofkont neemt een clipje op in Parijs
Hete Petra:
Het is toch "met wijn en veel champagne"?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
WTF is het nou! Is het veel of is het weinig champagne!
Mensen die dat denken.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Haque het volgende:
[..]
Het is toch "met wijn en veel champagne"?
Dit kan je niet menenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Haque het volgende:
[..]
Het is toch "met wijn en veel champagne"?
Kiddy kiddy kiss mequote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Kiddy kiddy kiss me. Hoogtepunt van het nummer.
Ik ga dadelijk die 14 minuten volledig uitzitten.quote:
WTFquote:
je leven was nog niet compleetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef Fortitude het volgende:
Ik faal, deze gast kende ik nog niet.
mwa, hij mist toch wel een lasershow...quote:Op woensdag 1 september 2010 18:57 schreef TUFKAL het volgende:
Even een lekker fris nummertje van Frank te Hennepe, inclusief uitzinnig publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |