waar haal je ze toch elke keer vandaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Johan Boogaardt heeft een overhemd van zijn moeder gestolen.
Die UIquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Johan Boogaardt heeft een overhemd van zijn moeder gestolen.
youtubequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
waar haal je ze toch elke keer vandaan
Ik hou niet zo van de buitenlandstalige muziek. Zeg het in je moedertaal, dat verstaan we allemaal, zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Rectum het volgende:
Ween niet mijn waarde ZangerPetroFan:
[ afbeelding ]
Dat wel, maar voor Ursprung Buam maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de buitenlandstalige muziek. Zeg het in je moedertaal, dat verstaan we allemaan, zeg ik altijd maar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ursprung_Buamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat wel, maar voor Ursprung Buam maak ik graag een uitzondering.
Hey, dat is op mijn verjaardag. Nemen jullie cadeaus mee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Rectum het volgende:
Ween niet mijn waarde ZangerPetroFan:
[ afbeelding ]
Zou er onderling nou een concurrentiestrijd heersen tussen Billy en Petro, of zouden deze jongens zonder problemen samen een biertje nuttigen aan de bar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, en dit heb ik ook al gemist:
[ afbeelding ]
Er zaten hier nog een paar delen voor, maar die liggen nu dus in het familiegraf van KLB.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo deze reeks was ik al tijdje kwijt, bedankt Pb
Mwah, Billy is wel een inspiratiebron van Petro:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou er onderling nou een concurrentiestrijd heersen tussen Billy en Petro, of zouden deze jongens zonder problemen samen een biertje nuttigen aan de bar?
Ze gaan zelfs samen naar de camping:quote:http://www.koestier.nl/Petro.htm
Hoe bent u begonnen met zingen? Voor de gein een lied geschreven voor mijn vrouw en later op cd gezet en verder ben ik ge-inspireet door zanger Billy
quote:Sjaak heeft vakantie en gaat naar de camping met Zanger Petro, Zanger Billy, Janny en Freddy met kids en nog meer zangers. Was echt een toffe week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?quote:Goudenhartjes64 (11 uur geleden)
Wij weten wie je bent dus alles eraf halen!
Nu gaan ze die arme Marcel weer lastig vallen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:54 schreef ZangerPetrovic het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
[..]
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?Ze weten trouwens wie je bent, Peen.
Kan het nog a-muzikaler?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:27 schreef ZangerPetrovic het volgende:
Weer een product van Frank te Hennepe:
Zoals het een echte zomerhit betaamd, is ook deze clip opgenomen bij de lokale recreatieplas.
Ik ben Marcel Roubos van borgersoundquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:54 schreef ZangerPetrovic het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
[..]
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?Ze weten trouwens wie je bent, Peen.
Whop whop, die mag mijn levensliedpiemel wel ontvangen hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef Rectum het volgende:
Mijn abonnementenpagina op YT wordt al een week gedomineerd door dutchtrainmanserie22.Maar volgens mij komt er binnenkort weer een nieuwe clip van Zangeres Aukje.
Dus nu nog maar even genieten van een oudje.
Actuele site wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:48 schreef tho_Omas het volgende:
http://almelo.marktgigant(...)r-t4-tdi-2-5tdi.html
Alle 13 jaanke heeft ook een mooi nummer over eenden.quote:
Dankzij de slechte audiokwaliteit juist kippenvelquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef luckass het volgende:
Als Jeroen Stevens een microfoon ziet, moet hij zingen.
Ondanks de slechte audiokwaliteit weer kippenvel.
Ze moeten haar eens uitnodigen voor "zomergasten" 4 uur langer Marijke en dan ook nog eens een keuzefilm van haar! Wat een mooie fragmenten moeten daar bij zitten!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waarom is er vandaag geen uitzending van de Silverlady?Voor niks vrij genomen.
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze moeten haar eens uitnodigen voor "zomergasten" 4 uur langer Marijke en dan ook nog eens een keuzefilm van haar! Wat een mooie fragmenten moeten daar bij zitten!
Dan krijgt heel Nederland de spanningen tussen de cameraman en Marijke mee. Revolutionair!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.
Drie uren in gesprek met Arie Pater. Dat zou fascinerende televisie opleveren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.
Zeker. Arie Pater neemt altijd zeer uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Drie uren in gesprek met Arie Pater. Dat zou fascinerende televisie opleveren.
Petro zoals je Petro nog nooit zag. Puur genieten dit. Dat Benny Hill-muziekje maakt het geheel af en van Zanger Petro in doorweekt overhemd gaan bij mij de eierstokken klepperen.quote:
En tufkal blijft maar doorgaan met het posten van nummers die allang gepost zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
En tufkal blijft maar doorgaan met het posten van nummers die allang gepost zijn.
Zie de OP.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maak dan eens een lijst met wat al gepost is.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kon ik maar zoiets maken, dan hadden we er nu 10000 gehad.
clipstudio, eat your heart out! Dit zijn pas special effects!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Onder "suggesties" rechts ernaast:
Vers van de pers.quote:
Gedaan. Ondanks zijn commerciele gedrag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef TUFKAL het volgende:
[POLL]De Fok! eindbaas: ronde 1, battle 6
Vote for Rinus
oke ik zit hier aan de koffie nu okequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gedaan. Ondanks zijn commerciele gedrag.
JA MENSEN ZIJN ZE NIET GEWELDIG HE HEB JE DIE KOPSTEMMEN GEHOORD EN HEB JE DIE FLANKEN GEZIEN JA DIE X FACTOR IS ZEKER AAN WEZIG MAAR DAAROM BEN IK OOK HUN MANEGER (MOUZO) TOEN IK ZE ALLEMAAL ZO SAMEN ZAG DACHT IK JA DIT MOET TOCH EEN HIT WORDEN OF NIET DA MAAR BEN BLIJ DAT JULLIE ZE ZO STEUNEN IN HUN CARIERE ZE ZIJN OP DIT MOMENT AAN HET TOURN IN LUTTJEBROEK MAAR ZE ZULLEN HET HEEL LEUK VINDEN DE GROETEN DE MANEGER:babe:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
oke ik zit hier aan de koffie nu oke
Wel een heldin die Silviaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
clipstudio, eat your heart out! Dit zijn pas special effects!
Danie en Ali zijn wel toppers hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, en dit heb ik ook al gemist:
[ afbeelding ]
Dat zingt elke kamper.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef luckass het volgende:
Hij zong ook nog "Leef als een zigeuner"
Sterkte met dit verlies. Laat het een troost zijn dat de andere 23 video's nog gewoon online staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef Penisbaard het volgende:
LET OP
We hebben de volgende auteursrechtklacht(en) ontvangen vanwege materiaal dat je hebt geplaatst:
* van Marcel Zomers over Marcel Zomers in de stoel bij de Silverlady. - DeZilverenDame
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Marcel Zomers.
Ik zat eerst aan een terugvordering te denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Sterkte met dit verlies. Laat het een troost zijn dat de andere 23 video's nog gewoon online staan.
maar toen las ikquote:Als een van je geplaatste items ten onrechte is aangemerkt als inbreukmakend, kun je een tegenvordering indienen. Informatie over deze procedure vind je in ons Helpcentrum.
Ik ga hem denk ik gewoon opnieuw uploaden.quote:Je kunt te maken krijgen met strenge juridische gevolgen als je ten onrechte of te kwader trouw een melding doet.
Zoek je een advocaat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef Penisbaard het volgende:
LET OP
We hebben de volgende auteursrechtklacht(en) ontvangen vanwege materiaal dat je hebt geplaatst:
* van Marcel Zomers over Marcel Zomers in de stoel bij de Silverlady. - DeZilverenDame
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Marcel Zomers.
Ja, maar dat hoeft niet gelijk plagiaat te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Serieus wtf, kennen jullie dit? Plagiaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |