Kan het nog a-muzikaler?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:27 schreef ZangerPetrovic het volgende:
Weer een product van Frank te Hennepe:
Zoals het een echte zomerhit betaamd, is ook deze clip opgenomen bij de lokale recreatieplas.
Ik ben Marcel Roubos van borgersoundquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:54 schreef ZangerPetrovic het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
[..]
Waarom willen die lui die zilverladie filmpjes er af hebben terwijl ze het zelf ooit hebben gemaakt en geüpload?Ze weten trouwens wie je bent, Peen.
Whop whop, die mag mijn levensliedpiemel wel ontvangen hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef Rectum het volgende:
Mijn abonnementenpagina op YT wordt al een week gedomineerd door dutchtrainmanserie22.Maar volgens mij komt er binnenkort weer een nieuwe clip van Zangeres Aukje.
Dus nu nog maar even genieten van een oudje.
Actuele site wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:48 schreef tho_Omas het volgende:
http://almelo.marktgigant(...)r-t4-tdi-2-5tdi.html
Alle 13 jaanke heeft ook een mooi nummer over eenden.quote:
Dankzij de slechte audiokwaliteit juist kippenvelquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef luckass het volgende:
Als Jeroen Stevens een microfoon ziet, moet hij zingen.
Ondanks de slechte audiokwaliteit weer kippenvel.
Ze moeten haar eens uitnodigen voor "zomergasten" 4 uur langer Marijke en dan ook nog eens een keuzefilm van haar! Wat een mooie fragmenten moeten daar bij zitten!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waarom is er vandaag geen uitzending van de Silverlady?Voor niks vrij genomen.
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze moeten haar eens uitnodigen voor "zomergasten" 4 uur langer Marijke en dan ook nog eens een keuzefilm van haar! Wat een mooie fragmenten moeten daar bij zitten!
Dan krijgt heel Nederland de spanningen tussen de cameraman en Marijke mee. Revolutionair!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Silverlady moet zomergasten juist presenteren, dan hadden we spannende vragen als "Zeg Paul, hoeveel films heb jij nou op je naam staan?" gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |