quote:De Wuko,
Al jarenlang op de Nederlandse podia te vinden ! Voorheen de Wuko's , die we kennen van de vele hits als :
De Badkuip , De Neushoorn , De Olifant en natuurlijk niet te vergeten De Ijsbeer ! En nu wederom
te vinden op de podia als de Wuko.
Na jarenlang als duo op pad te zijn geweest kwam er een einde aan de Wuko's. Maar in 2007 besloot
Wubbe schoenmaker (de éne helft van het duo) de draad weer op te pakken.
Uiteraard komen alle hits voormij maar ook verschijnt er dat jaar een compleet nieuwe Wuko cd.
Samen met producer Gerard Schoonebeek word de cd "Je Leeft Maar Ene Keer" uitgebracht.
In 2009 komt de Wuko met een zeer verrassende single op de markt. Het Jagerslied.
Dit is een medley van 2 hits van Hydra uit de jaren 70/80, "Marietje" en
"Als het gras twee kontjes hoog is."
Blijf dus deze site in de gaten houden want de Wuko is nog lang niet klaar !
Klacht: Mensen die de ijsbeer van De Wuko niet kunnen waarderen.quote:
Hij is een veteraan, maar hij straalt de eeuwige jeugd uit.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:35 schreef Rectum het volgende:
Henk Klos die genaaid wordt door Sterren.nl
Die wordt echt grijs gedraaid op RadioNLquote:
Met Radio NL kom je er wel zeggen ze, maar laat maar gaan met die banaan. Daar kom je ook niet mee aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die wordt echt grijs gedraaid op RadioNL
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:49 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ook niet. Er is namelijk gewoon een klacht. Wellicht dat LS of Remlof wel redelijk zijn in dezen.
Ok doei.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ik wil me niet in ONZ vertonen.
Blijkbaar niet. Blijkbaar kunnen de hoge heren niet met het gewone volk omgaan, en sturen ze ons naar de sociale werkplaats.quote:
Geboefte.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok doei.
Maar het topic blijft mooi hier
Oprotten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Ach, Penisbaard noch Rectum vind dit echt leuke muziek. Het is alleen maar om te hypen. Meer niet. Van: kijk on eens lekker apart zijn.
Wát een reactie weer, blijf lekker door gaan zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
AP ga eens lekker ergens anders spelen jongen. Het is lekker weer buiten.
Ik zou haar gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:37 schreef Urquhart het volgende:
Mag ik uit de categorie kampsletjes: Naomi
Onder "suggesties" rechts ernaastquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Rectum het volgende:
Voor alle treinspotters op FOK! en voor Dutchtrainmanserie22:
nou daar zou ik wel naast wakker willen worden hihiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Onder "suggesties" rechts ernaast:
En hij heeft als enige twee delen, dan ben je een grote hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Falco het volgende:
Goh, die Wuko is ook al bij de Silverladyop bezoek geweest.
Wat stond erin dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Wie heeft de kloon 'ZangerPetro' aangemaakt?Ik kreeg er een pm van.
Dat hij het geweldig vindt dat wij zijn single mooi vinden.quote:
En alleen jij hebt het voorrecht een PM te ontvangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dat hij het geweldig vindt dat wij zijn single mooi vinden.
Ik ben ook de enige die Zanger Petro eert d.m.v. een username.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En alleen jij hebt het voorrecht een PM te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankzij Auto Liekendiek ben ik verlost van mijn aambeien.
Stuur eens doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dat hij het geweldig vindt dat wij zijn single mooi vinden.
Doorgestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stuur eens doorWel de eerste artiest die erkent dat wij hem groot hebben gemaakt
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Rectum het volgende:
Die Renate Robben is mij er ook eentje.
Mensen die dit topic niet snappenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit is dan wel weer lachen:
En ook Nederlandstalig.
Overgens is dat wel een goed nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit topic niet snappen
Lekker,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:51 schreef luckass het volgende:
Jammer dat we in ONZ verder moeten, we worden keer op keer niet begrepen.
quote:Echt super Mo0i Luister hem elkedag me vriend vind hem ook supper mooi 10 voor jullie ga sow door xxx
quote:een super nummer draai ze vaak al deze nummers zijn super late we het zo zegen ga zoo door
Lovende recensies dusquote:Oh WAT EEN MOOI NUMMER DIE GAAT NAAR MIJN HYVES EN OP MIJN YOU TUBE
Heb ik jullie toch weer mooi geredquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:54 schreef Penisbaard het volgende:
Toch goed dat dit topic nog leeft nu KLB op slot zit. Lang leve ONZ.
Zet maar in je agenda , 18 september fanclubdag.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:57 schreef TUFKAL het volgende:
Duo Picobello
[..]
[..]
[..]
Lovende recensies dus
quote:
Fanclubdag Picobello op 18september 2010
Voor alle leden van de fanclub van Picobello, diverse radiostations en natuurlijk ook andere belangstellenden organiseren we een fanclubdag.
Op deze dag zal natuurlijk Picobello diverse keren optreden. Op deze avond zullen natuurlijk ook diverse andere artiesten voor u optreden.
Leden van de fanclub betalen natuurlijk niets, niet leden ¤ 5,00 pp.
Voor mensen die 's middags aanwezig willen zijn heeft zalencentrum Peddemors in Manderveen een barbeque georganiseerd.
Mensen die aan de barbeque deelnemen kunnen een perfect verzorgd geheel verwachten.
Overheerlijke salades, divers vlees , sausjes etc. Dit alles voor slechts ¤ 7,50 per persoon.
De drankjes zijn wel voor uw eigen rekening
Ook aan de kinderen is gedacht er is een springkussen en een hele leuke speeltuin
Voor mensen die een verre reis moeten maken hebben we enkele adressen waar u eventueel kunt overnachten
We hebben hierbij een keuze gemaakt tussen een svr camping, waar u eventueel met uw eigen caravan of tent kunt staan vlak bij de zaal . Op deze camping zijn tevens kleine huisjes te huur voor 1 nacht
Mocht u al 's morgens aankomen is er in de omgeving veel te zien zoals Tubbergen en Ootmarsum het schilderachtige plaatsje midden in Twente.
Wilt u deelnemen aan de barbecue moet u zich hiervoor opgeven, U krijgt dan een bankrekeningnummer waar u de ¤ 7,50 pp. op kunt storten.
Mensen die zich niet van tevoren hebben opgegeven kunnen helaas niet meedoen aan de barbecue.
Dus reserveer op tijd.
De bijdrage voor de barbecue moet uiterlijk een week van tevoren binnen zijn i.v.m. de inkoop.
Als je geen lid bent van de fanclub en de hele dag erbij wilt zijn
Fanclubdag Picobello
Middagprogramma
aanvang 15.00 uur
15.00 uur gezellig uurtje om elkaar eens wat beter te leren kennen.
16.00 uur barbecue voor alle mensen die zich hiervoor hebben opgegeven ¤ 7,50 pp.
18.00 uur einde bbq. en gezamenlijk naar de zaal.
Voor de kinderen zal er een springkussen aanwezig zijn.
20.00 uur aanvang fanavond.
Deze avond zal speciaal zijn want de mensen die aanwezig zijn kunnen stemmen op een aantal nieuwe liedjes van Picobello.
De 2 liedjes die het meest gekozen zijn zullen worden uitgebracht..
Mooie 'flayer' trouwens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
Manderveen, nog nooit van gehoord. Het zal vast een volksrestaurantje zijn waar ze Samson & Gert smulboxen serveren en kindercola.
Het voelt een beetje alsof je alles kwijt bent, maar je je vrouw en kinderen nog hebt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Heb ik jullie toch weer mooi gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |