rot je toch lekker op ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
Weet je wat pas kut is. Die kolere Rotterdammers, ze kunnen niet eens normaal praten.
Jullie zeggen kut 020quote:
Welnee joh! Amsterdammers knuffelen is leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Oh, dus jullie bedoelden het niet zo
hihi, dan is het goed. rotterdammers vind ik ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee joh! Amsterdammers knuffelen is leuk.
Inderdaad. Vanmiddag ff het centrum ingeweest en nu loop ik al de hele avond te snotteren. Of t komt door de airco in de Pathe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Kan ik ook ergens een klacht indienen over het weer?Geen paardenweer dit.
Ik hoop dat-ie snel komt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Prettige Zaagmansdag allemaal!
Aij, dat klinkt als een chronisch sekstekort. Ik kan je aanraden met je gezinshoofd contact op te nemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie snel komt.
* Alicey is moe, verkouden en chagrijnig.
Dan zat je er voor een koopje, via restaurantweek.nl is het, net als bij city deal, 25 eur ppquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, alleen dan alsnog 2x duurder dan wat wij er voor betaald hebben
Van de drup in de regenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vandaag een paar uur zonder stroom gezeten. Twee huizen hieronder hadden storing, ze konden niets vinden, toen hebben ze een groot gat in de straat gegraven en zat de hele straat zonder...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Open er een KLB topic over!
Hierom?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen joh kutnoob![]()
Ga lekker je stoffige kankerforum modden als je hier niet normaal als 19 jarige kan reageren .
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:
OMG OMG OMG
Ik kom net thuis en wil gaan douchen ivm hitte, dus trek mijn kleren uit. Sta in de woonkamer en deur naar hal stond nog half open. Gaat ineens de bel, dus ik spring snel uit het zicht (zit wel rolgordijntje maar als je met je neus erop gaat staan kun je wel naar binnen kijken). Ik zag dat het de postbode was dus ik trek snel weer wat aan en doe de deur open. Zegt 'ie "Ja, ik zag iemand naakt wegspringen dus ik denk, ik wacht even, dan kan ze wat aantrekken".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt nog een interessante rechtszaak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoop dat die man nu niet voor z'n leven getraumatiseerd is en dus zijn werk niet meer goed kan doen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Zit hier opgesloten op mijn eiland
Malt is geen bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef rubje het volgende:
ff vanmiddag wezen kijken met ut vrouwtje bij de CITY racing: begon te regenen toen het begon,verder wel druk,retedruk en rijen dik!
[ afbeelding ]
Oh ja, je kreeg ook gratis bier!
De koninginnenbrug niet toch ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De Willemsbrug was afgesloten, ook voor voetgangers...
Daar is toch op zich niets mis mee? Ik zou zelf niet snel een banaan er in doen, maar als er vrouwen zijn die dat wel doen, what's the problem?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vannacht een banaan uit een vagina gegeten, over faalhazen gesproken![]()
Het was in de bananenbar !quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar is toch op zich niets mis mee? Ik zou zelf niet snel een banaan er in doen, maar als er vrouwen zijn die dat wel doen, what's the problem?
Wij komen net uit de sushibar, met rauwe visquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
Wel eens in de appelmoesbar geweest? Da's pas echt vunzig...
Wij zaten gister bij TPP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:07 schreef Alicey het volgende:
Hoewel het vrijdag wel grappig was. We zaten bij TPP en iedereen was met zijn racewagen aan het rijden door de stad.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vannacht een banaan uit een vagina gegeten, over faalhazen gesproken![]()
Ja, daar was ik al bang voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trein naar Centraal en dan tram 8 of de trein naar blaak en vanaf daar de fiets
Dat wisselt. Het beste kun je file-informatie in de gaten houden. Hoe laat zul je er ongeveer zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Treinkopper het volgende:
Hallo Rotterdammers. Goeie kans dat ik binnenkort vaak voor werk in jullie stad moet zijn, in de buurt van het D. Fortuynplein. Wat is - in de spits - de beste route om daar te komen en 's middags retour vanuit de richting Dordrecht? Over de Brienenoord en de Maasboulevard/Boompjes? Of via Vaanplein en de Maastunnel?
Bij voorbaat dank!
Ja, steeds voluit typen is ook weer niets.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zaten gister bij TPP.Grappig dat er al aan hen gerefereerd wordt met een afkorting.
Of met de metro naar Beurs en vervolgens met de metro naar Dijkzigt en dan nog een stukje lopen. Als je dichtbij een metrostation of tramhalte werkt en in Dordrecht vlakbij het station woont, dan is dat wel de snelste oplossing. Zeker in de spits.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trein naar Centraal en dan tram 8 of de trein naar blaak en vanaf daar de fiets
Dan zou ik gewoon de trein naar Blaak nemen, en vanaf daar de metro naar Dijkzigtquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of met de metro naar Beurs en vervolgens met de metro naar Dijkzigt en dan nog een stukje lopen. Als je dichtbij een metrostation of tramhalte werkt en in Dordrecht vlakbij het station woont, dan is dat wel de snelste oplossing. Zeker in de spits.
Vrijwel dagelijks dramaverhalen van mensen die van die kant komen.
Daniel had trouwens niet zijn beste dag zaterdag. Was voor het eerst dat er iets op of aan te merken viel, maar volgens mij was hij ook enigszins gestrest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, steeds voluit typen is ook weer niets.
Ik denk dat dat met de aard van de Nederlander te maken heeft. Men kent de portugese keuken niet zo goed en de kaapverdiaanse al helemaal niet, en waarschijnlijk krijg je geen vlees, gekookte groente en geprakte aardappel dus eng. Het is 'on-Nederlands'. Wat tevens is wat het zo leuk en lekker maakt, maar dat doorsnee stel van Wilders (henk en anita ofzo?) zullen er niet snel heen gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
laat ik dat met een tegenvraag beantwoorden: het is de beste tent in rotterdam, Waarom hoef ik niet te reserveren?
Er zijn zat restaurants waar geen Hollands voer te vinden is, waar je echt moet reserveren als je er in het weekend wilt eten. Dat lijkt me niet de reden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met de aard van de Nederlander te maken heeft. Men kent de portugese keuken niet zo goed en de kaapverdiaanse al helemaal niet, en waarschijnlijk krijg je geen vlees, gekookte groente en geprakte aardappel dus eng. Het is 'on-Nederlands'. Wat tevens is wat het zo leuk en lekker maakt, maar dat doorsnee stel van Wilders (henk en anita ofzo?) zullen er niet snel heen gaan.
Zaterdag zat het terras trouwens helemaal vol.
Jij hebt een gitaar, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef SingleCoil het volgende:
wel eens zonder reservering bij de japanner geweest in het weekeinde ?
De website is wel in orde, hoewel ik het anders aan zou pakken. Ik denk dat er vooral veel meer PR moet zijn, en dat de aankleding wat meer up-market zou moeten. En wat regelmatiger de kaart veranderen zou ook leuk zijn.
En wat dachten we van wat live-muziek, fado ofzo?
Maar geld zal wel een probleem zijn
Ik zal eens zoeken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij hebt een gitaar, toch?
Nope haha.quote:
Wist je dat regelmatig een 'special' heeft? Zo heeft hij de afgelopen weken "varkens koontjes", heerlijk mals zacht vlees. Of zoals het lamsvlees waar ik op mn blog over schreef. Dingen die niet op de kaart staan, maar wmb. best buiten op een bord gepromote kunnen worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef SingleCoil het volgende:
Op zich werkt dat wel, maar om boeiend te blijven moet er regelmatig iets veranderen en om nieuw publiek te trekken moet je ook evenementen hebben.En de take-away van de kaart af, dat haalt de tent naar beneden. Verder is het dan een kwestie van de lange adem. Wat ik verder zou doen als ik Daniel was:
1. Een klantenregister aanleggen, vrienden van tpp ofzo. Daarvan moet je iig de emailadressenhebben, die kun je dan blijven informeren, acties houden, uitnodigen voor evenementen etc. Zo bouw je een stabiele vaste klantenkring op die je voortdurend van een basisbezetting kunnen voorzien. En dat is cashflow en dus geld voor andere dingen.
2. Evenementen organiseren: fado avond, portugese kookles, wijnproeverij, bedenk het. En daar weer nieuwe gezichten mee werven.
3. Lifestyle uitstralen. Wie zijn de klanten van TPP? Wat doen die nog meer, met welke styling identificeren die zich? En hoe kun je daar maximaal bij aansluiten? En daarmee de media in, met een goed verhaal en mooie foto's. Op naar de Lekker!, NRCNext, die dingen...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef SingleCoil het volgende:
Het vrouwtje is namelijk heel jaloersig.
quote:vrouwtje het; v -s 1 Gezinslid van het vrouwelijke geslacht 2 Bazin van een hond
Als we uitgaan van dat laatste geval, wie is dan "het vrouwtje" en waarom hoor ik daar nu voor het eerst van?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou me niet aangesproken voelen hoor, als hij het heeft over 'het vrouwtje'. Hij bedoelt vast iemand anders.
Ja, dat moet je mij niet vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als we uitgaan van dat laatste geval, wie is dan "het vrouwtje" en waarom hoor ik daar nu voor het eerst van?
Het vrouwtje is wel erg jaloers zie ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als we uitgaan van dat laatste geval, wie is dan "het vrouwtje" en waarom hoor ik daar nu voor het eerst van?
Rond een uur of 8 arriveren is de bedoeling. Mijn ervaring is dat de snelwegen rond die tijd meestal nog wel aardig goed gaan. Het ging me vooral om de routes door de stad, vandaar dat ik even in dit topic kwam buurtenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:18 schreef Alicey het volgende:
Dat wisselt. Het beste kun je file-informatie in de gaten houden. Hoe laat zul je er ongeveer zijn?
Da's toch alleen richting Zuid?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hou er rekening mee dat op het moment het Droogleever Fortuynplein is afgesloten voor verkeer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het vrouwtje is wel erg jaloers zie ik
Als je voor achten rijdt, heb je misschien zelfs over de snelweg zo goed als geen problemen. De meeste ellende begint na 8 uur.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:03 schreef Treinkopper het volgende:
Rond een uur of 8 arriveren is de bedoeling. Mijn ervaring is dat de snelwegen rond die tijd meestal nog wel aardig goed gaan. Het ging me vooral om de routes door de stad, vandaar dat ik even in dit topic kwam buurten.
En mosterd is geen saus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Kaas met saus ?
Ik doe alleen mosterd op mijn jonge kaas, thats it
Alicey bewaakt de laatste dagen zo'n beetje in haar eentje het fort en had dus helemaal niet in de gaten dat Zaagmans al was langs geweest. Zelfs het zaagsel is mij gisteren niet opgevallen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, waarom heeft Alicey gister niet het bezoek van zaagmans aangekondigd?
Een vrouw dingen laten bewakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey bewaakt de laatste dagen zo'n beetje in haar eentje het fort en had dus helemaal niet in de gaten dat Zaagmans al was langs geweest. Zelfs het zaagsel is mij gisteren niet opgevallen..
Hij zegt altijd van wel, maar bij aanwezigheid van zijn vrouw lijkt alles net iets anders te liggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vrouw dingen laten bewakenJouw baas is zeker geen gezinshoofd thuis?
Jouw culinaire herinneringen laten wel vaker te wensen over..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:00 schreef rubje het volgende:
is Opazzo verkocht ofzo dat het nu allemaal zo geweldig is???
Ik meen te herinneren dat het jarenlang werd afgekraakt als rommel in een mooie omgeving.
Sowieso zijn er maar weinig echt dure restaurants. Het is meer dat je het bij sommige restaurants heel gek kunt maken als je dat zou willen, maar het niet noodzakelijkerwijs hoeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het valt mij trouwens op dat de, als we Michelin moeten geloven, meer gewaardeerde restaurants in Rotterdam nog steeds erg betaalbaar zijn.
De kaart ziet er wel redelijk uit inderdaad. Misschien dat we het gewoon eens gaan proberen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef LostFormat het volgende:
Had 'm getipt gekregen van 'n kerel en de kaart ziet er wel okay uit (en niet te duur) maar het was nogal een vage kerel. Jullie vertrouw ik dan meer aangezien de twee tips die ik van jullie opgevolgd heb alletwee erg lekker waren.
Kaart: http://www.demachinist.nl/pdf/menukaart.pdf
Alsof vertraging bij een metro significant is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Asgard het volgende:
Toch wel het vermelden waard.
Vandaag was er zowaar GEEN vertraging bij de metro's, op geen enkele lijn.
Haha, TS kan niet rekenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vergis met trouwens ff...het was geen 165 euro maar 510. 165 voor het eten en de wijn, 95 voor de kapper en 150 voor het parkeren...:)
En voor de rest is het maar goed dat de goede Sint Salarius weer is langs geweest. In Leeuwarden zullen ze ook wel zo gedacht hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vergis met trouwens ff...het was geen 165 euro maar 510. 165 voor het eten en de wijn, 95 voor de kapper en 150 voor het parkeren...:)
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://vanwisse.nl/uit-eten/Guliano
:/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof vertraging bij een metro significant is.
Ja slimmerik, maar de ene metro kan niet over de andere metro vliegen heh. Ook al komen ze om de 4 minuten, als de ene metro op een station stilstaat vanwege een defect of storing kunnen er geen andere metro's meer langs.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, hoeveel vertraging kan een metro hebben? Ze komen om de 3 of 4 minuten.
Technisch gezien was het overigens perfect geparkeerd. Het is alleen jammer dat de BOA'm misgeparkeerd vond.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, hij kan beter parkeren dan rekenen
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja slimmerik, maar de ene metro kan niet over de andere metro vliegen heh. Ook al komen ze om de 4 minuten, als de ene metro op een station stilstaat vanwege een defect of storing kunnen er geen andere metro's meer langs.
Dinsdag moest ik 11 min op Beurs (richting Centraal) wachten.
Had je net zo goed kunnen lopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja slimmerik, maar de ene metro kan niet over de andere metro vliegen heh. Ook al komen ze om de 4 minuten, als de ene metro op een station stilstaat vanwege een defect of storing kunnen er geen andere metro's meer langs.
Tenzij die metro echt stuk is, dan gaan ze over één baan rijden in twee richtingen, dat geeft ook lekkere vertraging vaak.
Dinsdag moest ik 11 min op Beurs (richting Centraal) wachten.
Doe ik meestal ook, alleen had ik veel spullen bij mequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je net zo goed kunnen lopen.
De laatste tijd valt het volgens mij wel mee qua vertraging/storing. Heb het pas 2x gehad dat er een metro niet reed door een storing (1x met de tram naar de Randweg om daar over te stappen op tram 25).
Ja toch wel. Sinds afgelopen winter is het elke week wel raakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Is er dan nog zoveel ellende met metro's? Ik heb het zelf zo goed als nooit.. Maargoed, ik ga niet dagelijks met de metro en meestal ook niet in de spits..
Lol, en dan hebben we het nog niet over de parkeerkostenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef Alicey het volgende:
Dan ben je wel 2 keer zo lang onderweg inderdaad.. Aan de andere kant nog steeds een stuk betrouwbaarder dan met de auto in de spits.
Nou ja, als je niet op een invalideplaats gaat staan is het al een stuk minder dan ¤ 150,-..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Asgard het volgende:
Lol, en dan hebben we het nog niet over de parkeerkosten
Ik denk het wel, want het scheelt omrijden en een overstap. Even over de brug en het Vasteland en klaar is Clara.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is Maashaven > Dijkzigt niet nog sneller op de fiets?
Mijn zin was niet volledig afgemaakt helaas.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mosterd is geen saus?
Dat is een stuk dat je nog vies tegen gaat vallen denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoezo niet? Water genoeg...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
O ja, weekend !![]()
![]()
Morgen leiden we de ceremonie van vrienden die gaan trouwen.
Het eten en feest daarna is Soif, ziet er wel goed uit daar :
http://www.soif.nl/
en een leuk terras aan het water, maar daar zullen geen gebruik van maken ben ik bang![]()
Vinden wij ook, komt meer bij kijken dan ik had gedacht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef Alicey het volgende:
Leuk junkiexp om dat voor vrienden te doen!
Het terras aan het water zal inderdaad wel tegenvallen met dit weer..
De meesten zullen er alleen niet op gekleed zijn ben ik bangquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Water genoeg...
Dat zal inderdaad wel. Als je er eenmaal mee bezig gaat ontdek je waarschijnlijk steeds allemaal dingen waar je ook nog iets voor moet regelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vinden wij ook, komt meer bij kijken dan ik had gedacht.
Nee helaas.
Is ongeveer hetzelfde, alleen geen zin om bezweet aan te komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Omschrijving volgens Isegrim:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
Het eten en feest daarna is Soif, ziet er wel goed uit daar :
http://www.soif.nl/
en een leuk terras aan het water, maar daar zullen geen gebruik van maken ben ik bang![]()
Las net je klustopic ff. Ik ben jaloers! Tof huisje man.quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef junkiexp het volgende:
We gebruiken ook alleen de locatie
Gratis trammen FTWquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:46 schreef TJDoornbos het volgende:
En ja hoor het chipsysteem van lijn 20 ligt er weer uit
Nog 4 uur en 28 minutenquote:
Je zwalkt een beetjequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Breuls het volgende:
Toch gaan rennen, toen de regen wat minder werd. Dan maar nat.
http://runkeeper.com/user/Breuls/activity/15483369
Welkom in 010!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gaat de zon ooit nog schijnen in rotterdam of wat!
* heeey 010, eerste post in deze reeks.
Volgens SC is harde regen juist perfect hardloopweer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Breuls het volgende:
Grmbl. Ik probeer mezelf er al sinds Curaçao toe te zetten weer te gaan hardlopen, maar ik doe het steeds niet. Ben ik net zover dat ik ben omgekleed en mijn hardloopschoenen aan heb, begint het toch te stortregenen...
Dat is toch geen hint ofzo he?
Mja, ik heb het nu gedaan in zachte regen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens SC is harde regen juist perfect hardloopweer.
niet die in Rotterdam?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Isegrim het volgende:
Van 't weekend tweemaal heerlijk gegeten bij http://www.lammegoedzak.nl/. Blogje volgt nog.Vooral de gebakken mosselen waren
.
Vroeger zat ie in Alexander, maar is al tijdje gesloten geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef Isegrim het volgende:
Nee, in Noordwijk. Zit in 010 ook een Lamme Goedzak?
Misschien. Ze zijn nu allemaal ballonnen aan het ophangen enzo.quote:
te laatquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:03 schreef Breuls het volgende:
Vanavond feestelijke opening van Humphrey's. Alleen weet ik niet wat dat inhoudt, anders dan "kom naar ons en eet bij ons".
Ik ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:19 schreef Isegrim het volgende:
En wij hadden inmiddels al eten gekocht.
Wat een stilte hier..quote:Centrum Rotterdam zonder stroom
Uitgegeven: 31 augustus 2010 10:37
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2010 10:45
ROTTERDAM - Het centrum van Rotterdam zit sinds 09.52 uur zonder stroom. Dat meldt een woordvoerder van netbeheerder Stedin.
© Thinkstock
Zeker 10.000 klanten, waaronder relatief veel winkels, zitten zonder stroom door de uitval van een schakelstation aan de Robbert Fruinlaan.
Ook de trams in het centrum rijden niet meer, aldus de woordvoerder.
CS zit zonder dus weet niet hoe of watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Centrum Rotterdam hier. Gewoon stroom.
ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zit op West Blaak. Lampen doen het..
Het is dus meer in westelijke richting dat het plat ligt.quote:rotterdam: bij halte marconiplein, halte mathenesserbrug, halte vierambachtsstraat, halte 1e middellandstraat, halte tiendplein, halte kruisplein, halte station rotterdam centraal , rotterdam: bij halte p c hooftplein, halte mathenesserplein
daar kom ik toch nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is dus meer in westelijke richting dat het plat ligt.
Hahaha wil je je klanten verliezen, koop dan zo'n computer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef SingleCoil het volgende:
ik word gvd vandaag al twee keer gebeld door een opbelcomputer die reclame maakt voor telemarketing software...
Keihard door de hoorn gaan schreeuwen, dat hoor je aan de andere kant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:27 schreef junkiexp het volgende:
Wij worden vaak gebeld door de een fax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |