En mosterd is geen saus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Kaas met saus ?
Ik doe alleen mosterd op mijn jonge kaas, thats it
Alicey bewaakt de laatste dagen zo'n beetje in haar eentje het fort en had dus helemaal niet in de gaten dat Zaagmans al was langs geweest. Zelfs het zaagsel is mij gisteren niet opgevallen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, waarom heeft Alicey gister niet het bezoek van zaagmans aangekondigd?
Een vrouw dingen laten bewakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey bewaakt de laatste dagen zo'n beetje in haar eentje het fort en had dus helemaal niet in de gaten dat Zaagmans al was langs geweest. Zelfs het zaagsel is mij gisteren niet opgevallen..
Hij zegt altijd van wel, maar bij aanwezigheid van zijn vrouw lijkt alles net iets anders te liggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vrouw dingen laten bewakenJouw baas is zeker geen gezinshoofd thuis?
Jouw culinaire herinneringen laten wel vaker te wensen over..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:00 schreef rubje het volgende:
is Opazzo verkocht ofzo dat het nu allemaal zo geweldig is???
Ik meen te herinneren dat het jarenlang werd afgekraakt als rommel in een mooie omgeving.
Sowieso zijn er maar weinig echt dure restaurants. Het is meer dat je het bij sommige restaurants heel gek kunt maken als je dat zou willen, maar het niet noodzakelijkerwijs hoeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het valt mij trouwens op dat de, als we Michelin moeten geloven, meer gewaardeerde restaurants in Rotterdam nog steeds erg betaalbaar zijn.
De kaart ziet er wel redelijk uit inderdaad. Misschien dat we het gewoon eens gaan proberen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef LostFormat het volgende:
Had 'm getipt gekregen van 'n kerel en de kaart ziet er wel okay uit (en niet te duur) maar het was nogal een vage kerel. Jullie vertrouw ik dan meer aangezien de twee tips die ik van jullie opgevolgd heb alletwee erg lekker waren.
Kaart: http://www.demachinist.nl/pdf/menukaart.pdf
Alsof vertraging bij een metro significant is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Asgard het volgende:
Toch wel het vermelden waard.
Vandaag was er zowaar GEEN vertraging bij de metro's, op geen enkele lijn.
Haha, TS kan niet rekenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vergis met trouwens ff...het was geen 165 euro maar 510. 165 voor het eten en de wijn, 95 voor de kapper en 150 voor het parkeren...:)
En voor de rest is het maar goed dat de goede Sint Salarius weer is langs geweest. In Leeuwarden zullen ze ook wel zo gedacht hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vergis met trouwens ff...het was geen 165 euro maar 510. 165 voor het eten en de wijn, 95 voor de kapper en 150 voor het parkeren...:)
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://vanwisse.nl/uit-eten/Guliano
:/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof vertraging bij een metro significant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |