rot je toch lekker op ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
Weet je wat pas kut is. Die kolere Rotterdammers, ze kunnen niet eens normaal praten.
Jullie zeggen kut 020quote:
Welnee joh! Amsterdammers knuffelen is leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
Oh, dus jullie bedoelden het niet zo
hihi, dan is het goed. rotterdammers vind ik ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee joh! Amsterdammers knuffelen is leuk.
Inderdaad. Vanmiddag ff het centrum ingeweest en nu loop ik al de hele avond te snotteren. Of t komt door de airco in de Pathe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Kan ik ook ergens een klacht indienen over het weer?Geen paardenweer dit.
Ik hoop dat-ie snel komt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Prettige Zaagmansdag allemaal!
Aij, dat klinkt als een chronisch sekstekort. Ik kan je aanraden met je gezinshoofd contact op te nemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie snel komt.
* Alicey is moe, verkouden en chagrijnig.
Dan zat je er voor een koopje, via restaurantweek.nl is het, net als bij city deal, 25 eur ppquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, alleen dan alsnog 2x duurder dan wat wij er voor betaald hebben
Van de drup in de regenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vandaag een paar uur zonder stroom gezeten. Twee huizen hieronder hadden storing, ze konden niets vinden, toen hebben ze een groot gat in de straat gegraven en zat de hele straat zonder...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Open er een KLB topic over!
Hierom?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen joh kutnoob![]()
Ga lekker je stoffige kankerforum modden als je hier niet normaal als 19 jarige kan reageren .
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:
OMG OMG OMG
Ik kom net thuis en wil gaan douchen ivm hitte, dus trek mijn kleren uit. Sta in de woonkamer en deur naar hal stond nog half open. Gaat ineens de bel, dus ik spring snel uit het zicht (zit wel rolgordijntje maar als je met je neus erop gaat staan kun je wel naar binnen kijken). Ik zag dat het de postbode was dus ik trek snel weer wat aan en doe de deur open. Zegt 'ie "Ja, ik zag iemand naakt wegspringen dus ik denk, ik wacht even, dan kan ze wat aantrekken".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt nog een interessante rechtszaak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoop dat die man nu niet voor z'n leven getraumatiseerd is en dus zijn werk niet meer goed kan doen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Zit hier opgesloten op mijn eiland
Malt is geen bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef rubje het volgende:
ff vanmiddag wezen kijken met ut vrouwtje bij de CITY racing: begon te regenen toen het begon,verder wel druk,retedruk en rijen dik!
[ afbeelding ]
Oh ja, je kreeg ook gratis bier!
De koninginnenbrug niet toch ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De Willemsbrug was afgesloten, ook voor voetgangers...
Daar is toch op zich niets mis mee? Ik zou zelf niet snel een banaan er in doen, maar als er vrouwen zijn die dat wel doen, what's the problem?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vannacht een banaan uit een vagina gegeten, over faalhazen gesproken![]()
Het was in de bananenbar !quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar is toch op zich niets mis mee? Ik zou zelf niet snel een banaan er in doen, maar als er vrouwen zijn die dat wel doen, what's the problem?
Wij komen net uit de sushibar, met rauwe visquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
Wel eens in de appelmoesbar geweest? Da's pas echt vunzig...
Wij zaten gister bij TPP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:07 schreef Alicey het volgende:
Hoewel het vrijdag wel grappig was. We zaten bij TPP en iedereen was met zijn racewagen aan het rijden door de stad.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vannacht een banaan uit een vagina gegeten, over faalhazen gesproken![]()
Ja, daar was ik al bang voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trein naar Centraal en dan tram 8 of de trein naar blaak en vanaf daar de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |