Dat wisselt. Het beste kun je file-informatie in de gaten houden. Hoe laat zul je er ongeveer zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Treinkopper het volgende:
Hallo Rotterdammers. Goeie kans dat ik binnenkort vaak voor werk in jullie stad moet zijn, in de buurt van het D. Fortuynplein. Wat is - in de spits - de beste route om daar te komen en 's middags retour vanuit de richting Dordrecht? Over de Brienenoord en de Maasboulevard/Boompjes? Of via Vaanplein en de Maastunnel?
Bij voorbaat dank!
Ja, steeds voluit typen is ook weer niets.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zaten gister bij TPP.Grappig dat er al aan hen gerefereerd wordt met een afkorting.
Of met de metro naar Beurs en vervolgens met de metro naar Dijkzigt en dan nog een stukje lopen. Als je dichtbij een metrostation of tramhalte werkt en in Dordrecht vlakbij het station woont, dan is dat wel de snelste oplossing. Zeker in de spits.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trein naar Centraal en dan tram 8 of de trein naar blaak en vanaf daar de fiets
Dan zou ik gewoon de trein naar Blaak nemen, en vanaf daar de metro naar Dijkzigtquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of met de metro naar Beurs en vervolgens met de metro naar Dijkzigt en dan nog een stukje lopen. Als je dichtbij een metrostation of tramhalte werkt en in Dordrecht vlakbij het station woont, dan is dat wel de snelste oplossing. Zeker in de spits.
Vrijwel dagelijks dramaverhalen van mensen die van die kant komen.
Daniel had trouwens niet zijn beste dag zaterdag. Was voor het eerst dat er iets op of aan te merken viel, maar volgens mij was hij ook enigszins gestrest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, steeds voluit typen is ook weer niets.
Ik denk dat dat met de aard van de Nederlander te maken heeft. Men kent de portugese keuken niet zo goed en de kaapverdiaanse al helemaal niet, en waarschijnlijk krijg je geen vlees, gekookte groente en geprakte aardappel dus eng. Het is 'on-Nederlands'. Wat tevens is wat het zo leuk en lekker maakt, maar dat doorsnee stel van Wilders (henk en anita ofzo?) zullen er niet snel heen gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
laat ik dat met een tegenvraag beantwoorden: het is de beste tent in rotterdam, Waarom hoef ik niet te reserveren?
Er zijn zat restaurants waar geen Hollands voer te vinden is, waar je echt moet reserveren als je er in het weekend wilt eten. Dat lijkt me niet de reden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met de aard van de Nederlander te maken heeft. Men kent de portugese keuken niet zo goed en de kaapverdiaanse al helemaal niet, en waarschijnlijk krijg je geen vlees, gekookte groente en geprakte aardappel dus eng. Het is 'on-Nederlands'. Wat tevens is wat het zo leuk en lekker maakt, maar dat doorsnee stel van Wilders (henk en anita ofzo?) zullen er niet snel heen gaan.
Zaterdag zat het terras trouwens helemaal vol.
Jij hebt een gitaar, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef SingleCoil het volgende:
wel eens zonder reservering bij de japanner geweest in het weekeinde ?
De website is wel in orde, hoewel ik het anders aan zou pakken. Ik denk dat er vooral veel meer PR moet zijn, en dat de aankleding wat meer up-market zou moeten. En wat regelmatiger de kaart veranderen zou ook leuk zijn.
En wat dachten we van wat live-muziek, fado ofzo?
Maar geld zal wel een probleem zijn
Ik zal eens zoeken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij hebt een gitaar, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |