abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:18:59 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_85596044
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Treinkopper het volgende:
Hallo Rotterdammers. Goeie kans dat ik binnenkort vaak voor werk in jullie stad moet zijn, in de buurt van het D. Fortuynplein. Wat is - in de spits - de beste route om daar te komen en 's middags retour vanuit de richting Dordrecht? Over de Brienenoord en de Maasboulevard/Boompjes? Of via Vaanplein en de Maastunnel?

Bij voorbaat dank!
Dat wisselt. Het beste kun je file-informatie in de gaten houden. Hoe laat zul je er ongeveer zijn?
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:19:14 #102
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_85596046
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wij zaten gister bij TPP. :D Grappig dat er al aan hen gerefereerd wordt met een afkorting. :')
Ja, steeds voluit typen is ook weer niets. :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:20:32 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_85596057
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trein naar Centraal en dan tram 8 of de trein naar blaak en vanaf daar de fiets :P
Of met de metro naar Beurs en vervolgens met de metro naar Dijkzigt en dan nog een stukje lopen. Als je dichtbij een metrostation of tramhalte werkt en in Dordrecht vlakbij het station woont, dan is dat wel de snelste oplossing. Zeker in de spits.

Vrijwel dagelijks dramaverhalen van mensen die van die kant komen. :')
pi_85597033
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Of met de metro naar Beurs en vervolgens met de metro naar Dijkzigt en dan nog een stukje lopen. Als je dichtbij een metrostation of tramhalte werkt en in Dordrecht vlakbij het station woont, dan is dat wel de snelste oplossing. Zeker in de spits.

Vrijwel dagelijks dramaverhalen van mensen die van die kant komen. :')
Dan zou ik gewoon de trein naar Blaak nemen, en vanaf daar de metro naar Dijkzigt :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_85597277
Fietsje naar de waterbus in Dordrecht, stukje varen en met de fiets van de Willemskade naar het DF-plein. Meest betrouwbaar en comfortabel, maar net niet het snelst.
pi_85598091
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, steeds voluit typen is ook weer niets. :P
Daniel had trouwens niet zijn beste dag zaterdag. Was voor het eerst dat er iets op of aan te merken viel, maar volgens mij was hij ook enigszins gestrest.
pi_85598121
Hij was bang voor de city race, daar was vorig jaar ook veel ellende mee, verteld hij...
Mu!
pi_85598331
Hoezo ellende? Opstootjes ofzo?

Er was gister wel iets loos op Stadhuisplein; brandweer, ambulance, maar niets in het nieuws.
pi_85598384
gezeur met de politie en met dronken klanten, kutmarokkaantjes die 's nachts coke komen dealen, dat soort dingen...de bovenburen klagen nogal, die hebben nu ook camera's opgehangen, dat zit' m niet zo lekker geloof ik.
Mu!
pi_85598860
Oh, dat is vervelend inderdaad. -O- Maar dan hadden die mensen niet midden in de binnenstad moeten gaan wonen natuurlijk.
pi_85599407
Uiteraard. Maar die mensen woonden daar wrs eerder dan dat TPP daar zit, dat was eerst geloof ik een reisbureau ofzo, toch? Enniehauw, dat is dus waar Daniel zich zorgen over maakt.

En dat er geen eten meer is natuurlijk :)
Mu!
pi_85599772
Hij had nu ook niet alles dat op de kaart stond idd. Mocht het echt niet goed gaan, dan ben ik in staat om een inzamelingsactie te houden. :D Het zou zonde zijn als ze ermee zouden moeten stoppen, is toch echt wel één van de beste tenten in R'dam. :Y
pi_85599842
ik zou 'm eerder onder curatele stellen. Als jij daar nou eens een poosje de baas uit zou gaan hangen, de boel een beetje efficienter organiseren, gerichte marketing...
Mu!
pi_85600011
Ja, goed plan. :') Maar hoezo, denk je dat hij de zaken niet slim aanpakt?
pi_85600132
laat ik dat met een tegenvraag beantwoorden: het is de beste tent in rotterdam, Waarom hoef ik niet te reserveren?
Mu!
pi_85600261
Ja, dat snap ik ook niet. ;( Ik stuur echt vaak mensen erheen en iedereen díe ik erheen stuur, is enthousiast.
pi_85600321
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
laat ik dat met een tegenvraag beantwoorden: het is de beste tent in rotterdam, Waarom hoef ik niet te reserveren?
Ik denk dat dat met de aard van de Nederlander te maken heeft. Men kent de portugese keuken niet zo goed en de kaapverdiaanse al helemaal niet, en waarschijnlijk krijg je geen vlees, gekookte groente en geprakte aardappel dus eng. Het is 'on-Nederlands'. Wat tevens is wat het zo leuk en lekker maakt, maar dat doorsnee stel van Wilders (henk en anita ofzo?) zullen er niet snel heen gaan.

Zaterdag zat het terras trouwens helemaal vol.
pi_85600555
Nou ja, vol... Het waren bijna allemaal bekenden van hem.

En ik denk dat het onzin is wat je zegt. Rotterdam staat vol met exotische restaurants die het heel goed doen. Ik denk niet dat de oorzaak daar ligt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:46:45 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_85600723
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik denk dat dat met de aard van de Nederlander te maken heeft. Men kent de portugese keuken niet zo goed en de kaapverdiaanse al helemaal niet, en waarschijnlijk krijg je geen vlees, gekookte groente en geprakte aardappel dus eng. Het is 'on-Nederlands'. Wat tevens is wat het zo leuk en lekker maakt, maar dat doorsnee stel van Wilders (henk en anita ofzo?) zullen er niet snel heen gaan.

Zaterdag zat het terras trouwens helemaal vol.
Er zijn zat restaurants waar geen Hollands voer te vinden is, waar je echt moet reserveren als je er in het weekend wilt eten. Dat lijkt me niet de reden. :)
pi_85601093
wel eens zonder reservering bij de japanner geweest in het weekeinde ? :)

De website is wel in orde, hoewel ik het anders aan zou pakken. Ik denk dat er vooral veel meer PR moet zijn, en dat de aankleding wat meer up-market zou moeten. En wat regelmatiger de kaart veranderen zou ook leuk zijn.

En wat dachten we van wat live-muziek, fado ofzo?

Maar geld zal wel een probleem zijn :)
Mu!
pi_85601274
Volgens mij kan hij beter zonder kaart gaan werken en gewoon op een bord zetten wat hij die dag heeft.

De website vind ik mooi, alleen jammer van al die flash-meuk, dat bevordert de vindbaarheid niet bepaald.

De aankleding van het restaurant vind ik zelf oké, alleen die nieuwe terrasstoelen zijn een crime, die zitten gewoon bagger.

Volgens mij doen ze niet echt aan PR. De website wordt weinig tot niets aan gedaan. Maar je zou toch zeggen dat een restaurant dat gewoon écht eerlijke kwaliteit biedt, genoeg zou moeten hebben aan mond-tot-mond-reclame. Maar blijkbaar is dat niet zo.

Ik kan er écht niet nóg vaker gaan eten. :')
pi_85601624
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef SingleCoil het volgende:
wel eens zonder reservering bij de japanner geweest in het weekeinde ? :)

De website is wel in orde, hoewel ik het anders aan zou pakken. Ik denk dat er vooral veel meer PR moet zijn, en dat de aankleding wat meer up-market zou moeten. En wat regelmatiger de kaart veranderen zou ook leuk zijn.

En wat dachten we van wat live-muziek, fado ofzo?

Maar geld zal wel een probleem zijn :)
Jij hebt een gitaar, toch? :P
pi_85601642
Op zich werkt dat wel, maar om boeiend te blijven moet er regelmatig iets veranderen en om nieuw publiek te trekken moet je ook evenementen hebben.En de take-away van de kaart af, dat haalt de tent naar beneden. Verder is het dan een kwestie van de lange adem. Wat ik verder zou doen als ik Daniel was:

1. Een klantenregister aanleggen, vrienden van tpp ofzo. Daarvan moet je iig de emailadressenhebben, die kun je dan blijven informeren, acties houden, uitnodigen voor evenementen etc. Zo bouw je een stabiele vaste klantenkring op die je voortdurend van een basisbezetting kunnen voorzien. En dat is cashflow en dus geld voor andere dingen.
2. Evenementen organiseren: fado avond, portugese kookles, wijnproeverij, bedenk het. En daar weer nieuwe gezichten mee werven.
3. Lifestyle uitstralen. Wie zijn de klanten van TPP? Wat doen die nog meer, met welke styling identificeren die zich? En hoe kun je daar maximaal bij aansluiten? En daarmee de media in, met een goed verhaal en mooie foto's. Op naar de Lekker!, NRCNext, die dingen...
Mu!
pi_85601662
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Jij hebt een gitaar, toch? :P
Ik zal eens zoeken... :)
Mu!
pi_85602196
Eén gitaar? Hij heeft er veertig ofzo. :')

SC, heb je het er wel eens over gehad met Daniel? Ik durf niet zo goed te vragen hoe het nu eigenlijk gaat, vind dat toch een beetje een impertinente vraag, als klant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')