Ja slimmerik, maar de ene metro kan niet over de andere metro vliegen heh. Ook al komen ze om de 4 minuten, als de ene metro op een station stilstaat vanwege een defect of storing kunnen er geen andere metro's meer langs.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, hoeveel vertraging kan een metro hebben? Ze komen om de 3 of 4 minuten.
Technisch gezien was het overigens perfect geparkeerd. Het is alleen jammer dat de BOA'm misgeparkeerd vond.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, hij kan beter parkeren dan rekenen
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja slimmerik, maar de ene metro kan niet over de andere metro vliegen heh. Ook al komen ze om de 4 minuten, als de ene metro op een station stilstaat vanwege een defect of storing kunnen er geen andere metro's meer langs.
Dinsdag moest ik 11 min op Beurs (richting Centraal) wachten.
Had je net zo goed kunnen lopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja slimmerik, maar de ene metro kan niet over de andere metro vliegen heh. Ook al komen ze om de 4 minuten, als de ene metro op een station stilstaat vanwege een defect of storing kunnen er geen andere metro's meer langs.
Tenzij die metro echt stuk is, dan gaan ze over één baan rijden in twee richtingen, dat geeft ook lekkere vertraging vaak.
Dinsdag moest ik 11 min op Beurs (richting Centraal) wachten.
Doe ik meestal ook, alleen had ik veel spullen bij mequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je net zo goed kunnen lopen.
De laatste tijd valt het volgens mij wel mee qua vertraging/storing. Heb het pas 2x gehad dat er een metro niet reed door een storing (1x met de tram naar de Randweg om daar over te stappen op tram 25).
Ja toch wel. Sinds afgelopen winter is het elke week wel raakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Is er dan nog zoveel ellende met metro's? Ik heb het zelf zo goed als nooit.. Maargoed, ik ga niet dagelijks met de metro en meestal ook niet in de spits..
Lol, en dan hebben we het nog niet over de parkeerkostenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef Alicey het volgende:
Dan ben je wel 2 keer zo lang onderweg inderdaad.. Aan de andere kant nog steeds een stuk betrouwbaarder dan met de auto in de spits.
Nou ja, als je niet op een invalideplaats gaat staan is het al een stuk minder dan ¤ 150,-..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Asgard het volgende:
Lol, en dan hebben we het nog niet over de parkeerkosten
Ik denk het wel, want het scheelt omrijden en een overstap. Even over de brug en het Vasteland en klaar is Clara.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is Maashaven > Dijkzigt niet nog sneller op de fiets?
Mijn zin was niet volledig afgemaakt helaas.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mosterd is geen saus?
Dat is een stuk dat je nog vies tegen gaat vallen denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoezo niet? Water genoeg...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
O ja, weekend !![]()
![]()
Morgen leiden we de ceremonie van vrienden die gaan trouwen.
Het eten en feest daarna is Soif, ziet er wel goed uit daar :
http://www.soif.nl/
en een leuk terras aan het water, maar daar zullen geen gebruik van maken ben ik bang![]()
Vinden wij ook, komt meer bij kijken dan ik had gedacht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef Alicey het volgende:
Leuk junkiexp om dat voor vrienden te doen!
Het terras aan het water zal inderdaad wel tegenvallen met dit weer..
De meesten zullen er alleen niet op gekleed zijn ben ik bangquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Water genoeg...
Dat zal inderdaad wel. Als je er eenmaal mee bezig gaat ontdek je waarschijnlijk steeds allemaal dingen waar je ook nog iets voor moet regelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vinden wij ook, komt meer bij kijken dan ik had gedacht.
Nee helaas.
Is ongeveer hetzelfde, alleen geen zin om bezweet aan te komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Omschrijving volgens Isegrim:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
Het eten en feest daarna is Soif, ziet er wel goed uit daar :
http://www.soif.nl/
en een leuk terras aan het water, maar daar zullen geen gebruik van maken ben ik bang![]()
Las net je klustopic ff. Ik ben jaloers! Tof huisje man.quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef junkiexp het volgende:
We gebruiken ook alleen de locatie
Gratis trammen FTWquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:46 schreef TJDoornbos het volgende:
En ja hoor het chipsysteem van lijn 20 ligt er weer uit
Nog 4 uur en 28 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |