quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Franse auto'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch ook maar ff een topic met eigen foto's geopend!
Dangel
nog meer newbies die na 2 weken niet meer posten hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
hey freakje, zet die trommeljosti eens in de noob-OP, heeft ie wel verdiend na zijn PM actie
Deze was na 2 dagen al klaar zo lijkt hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog meer newbies die na 2 weken niet meer posten hiermaar zal hem toevoegen
Linkje naar die schaaf?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens een fucking hartaanval van je kaasschaaf?
Ik heb uitgezocht dat ik een Boska Milano moet bestellen om van al mijn problemen af te zijn
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef Freezer het volgende:
Ziet er wel ergonomisch uit. Met anti-plak oppervlak... handig.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb gewoon zo'n Brabantia ding, en die funktioneert prrrrima![]()
Kaassnijden is ook alleen maar weggelegd voor mensen me een beetje kracht in hun handjes, not for paperpushers
Daar zijn spatels voor, schaaf is van metaal, teflon in de pan enzo, zonde, pan duur, teflon niet goed voor mensjes en zulksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Freezer het volgende:
ik gebruik de kaasschaaf ook om dingen in een pan mee om te draaien. eieren, pannekoeken, vlees. dan blijft er wel eens wat aanhangen. (tijdens het schaven ook wel eens stukjes mij)
Van je áf snijden een idee ?? en dat evt in combinatie met het op een verstandige plaats houden van kwetsbare lichaamsdelen ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:53 schreef Freezer het volgende:
komkommer en wortels willen wel eens gladder zijn dan ik verwacht. en zit dat ding dus in mijn vingers/hand.
Jep, da's natuurlijk een feitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
tering sletquote:
Hij zit mee te lezen ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
die is gaaf ja
ik had net een sms van 2cv!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar bed gaan? Morgen moet je er om 08:00 uur weer uit!
Geen leuke studente mee naar huis gesleept dus, want: onlinequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Alfisti het volgende:
*burp*
alles weer overleeft en de radio niet gestolen
Denk dat mijn GF het niet zo leuk zal vinden als ik er eentje mee neemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen leuke studente mee naar huis gesleept dus, want: online
Jeh, 2037 is nog een eind wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef drumminggod het volgende:
Blij wanneer ik eindelijk een auto mag
Bankpas - > winkelen ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk dat mijn GF het niet zo leuk zal vinden als ik er eentje mee neem
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar bed gaan? Morgen moet je er om 08:00 uur weer uit!
maar éénquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Alex heeft nog wel wat auto's te koop voor je.
Serieus bod?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had een bod op de 111 vandaag
haal maar weer uit de OP, TF!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef drumminggod het volgende:
Ik doe het dus nu met mijn brommer
weet niet, prijs is ok op zich,maar mailtje was in het engels geen reactie nog op mijn reactie gehad, maar goed, met een Lada moet je ook rekening houden met de export markt...quote:
Die SC ballotage van tegenwoordig is ook een aanfluitingquote:
Even afwachten dan maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet niet, prijs is ok op zich,maar mailtje was in het engels geen reactie nog op mijn reactie gehad, maar goed, met een Lada moet je ook rekening houden met de export markt...
Als het ook maar een enigzins goed bod is zou ik het ding een flinke trap na geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
[..]
ik had een bod op de 111 vandaag
ja, ik denk ik laat het ook_gek PMmen, die vind iedereen stom, en verzint wel een leuke ontgroeningsopdracht.. valt vies tegen.. we hebben een bromemrjosti in de newbie-OPquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die SC ballotage van tegenwoordig is ook een aanfluiting
zal wel niks wordenquote:
Je vergeet dat o_g ooit ook een brommerjosti wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik denk ik laat het ook_gek PMmen, die vind iedereen stom, en verzint wel een leuke ontgroeningsopdracht.. valt vies tegen.. we hebben een bromemrjosti in de newbie-OP![]()
[..]
zal wel niks worden
Maanden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
Vroeger moest je nog maanden lang afzeiken ondergaan wilde je tot de groep behoren.
kut, dat zal het zijn... moeten we toch een nieuwe ontgroening verzinnen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet dat o_g ooit ook een brommerjosti was
in jou geval een jaar of 3 inderdaad, maar je bent dan ook 3 jaar lang de nieuwste persoon in de SC geweestquote:
maar hey, nu ben je de nieuwe knuffelbeer van Anne!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in jou geval een jaar of 3 inderdaad, maar je bent dan ook 3 jaar lang de nieuwste persoon in de SC geweest
Ik ben stiekem geïnfiltreerd. Dat heeft nooit iemand gemerktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in jou geval een jaar of 3 inderdaad, maar je bent dan ook 3 jaar lang de nieuwste persoon in de SC geweest
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar hey, nu ben je de nieuwe knuffelbeer van Anne!
Ik weet natuurlijk wel wie Dangel is he Alexxxxxquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
heerlijk, die mensen die het dangel topic niet snappen
nog heerlijker, de mensen die het dangel topic denken te snappen, maar het niet snappen![]()
ik ben geen kloon, al sinds 2005 dezelfde userquote:
dan heb je toch regelmatig zitten slapen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
En waarom hebben we je hier nog nooit eerder gezien jongeman?
Onmogelijk! Vraag maar aan fristiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef densmee het volgende:
[..]
dan heb je toch regelmatig zitten slapen.
dan zou het densnee moeten zijn hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
Densmee, klinkt als een vrouwenusername.
dat weet iedereenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk wel wie Dangel is he Alexxxxx
Iedereen is geschokt door de onthulling van Alexxxxxxx.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef Barcaconia het volgende:
stil hier opeens, waar is iedereen.
Katjaquote:
hij is in amerika, wat denk je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:29 schreef BaraCuda het volgende:
Zelf koken is natuurlijk een rare optie?
Dan is de keus inderdaad snel gemaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef Barcaconia het volgende:
Zelf koken is duurder en vaak ongezonder dan uit eten gaan. Alhoewel pizza daar geen voorbeeld van is
Restaurants halen al hun ingredienten namelijk bij lokale boeren etc vandaan. Terwijl vlees in de supermarkt volgespoten is met hormonen en maisprut enzo. Evenals vergiftigde groenten etc.
Daarnaast betaal je in de supermarkt makkelijk $15 voor een verse (vers?) 1-persoons maaltijd. Voor $5-15 kan ik ook uit eten.
Je begrijpt dus dat ik gemiddeld 5~6x per week uit eten gaHet leven is zo slecht nog niet.
frikandel halen bij de snackbar, en een perenijsje toe!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:37 schreef Barcaconia het volgende:
Maargoed, vandaag ben ik er nog niet uit wat ik ga doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
frikandel halen bij de snackbar, en een perenijsje toe!
Is erg mooi, vooral het Lake doet het hem. Zo ontzettend groot en mooie zandstranden, en zoet water!quote:
Ik heb het gevoel dat het nog geen maand geleden is dat ik met slicks door de sneeuw aan het ploeteren wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan is het winter!
Het is weer winter...
ja, en? rothokkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Alexxxx hier in Veenhuuz'n staat trouwens zo'n BX turbo geval
Dacht ik net de hele week pizza's te scorenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef Barcaconia het volgende:
Zelf koken is duurder en vaak ongezonder dan uit eten gaan. Alhoewel pizza daar geen voorbeeld van is
Restaurants halen al hun ingredienten namelijk bij lokale boeren etc vandaan. Terwijl vlees in de supermarkt volgespoten is met hormonen en maisprut enzo. Evenals vergiftigde groenten etc.
Daarnaast betaal je in de supermarkt makkelijk $15 voor een verse (vers?) 1-persoons maaltijd. Voor $5-15 kan ik ook uit eten.
Je begrijpt dus dat ik gemiddeld 5~6x per week uit eten gaHet leven is zo slecht nog niet.
Oh ik dacht dat jij daar zo'n fan van was...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en? rothokkenvorig jaar 6 weken in 2cv zijn bx gereden, huuuuuuuuuuuu
ik was groot fan van de site antibx.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij daar zo'n fan van was...
nieuwe alfa's zijn wel vet, alleen ik zou hem zelf niet willenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind niet ALLES wat lelijk is en snel kapot gaat interessant.
Alfa's doen me ook niet zo veel bijvoorbeeld
Fiat Pandaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef drumminggod het volgende:
Ach, 't is dat ik een zwakte heb voor Italie en alles wat er vandaan komt. Oude alfa's zijn lelijk. De nieuwe vind ik wel vet. Maar niet die MiTo
Kwam daarstraks nog een mooie goudkleurige 300 sedan tegenquote:
AX blijft nog wel tijdje hangen denk ik. Het karretje heeft mijn hart gestolen geloof ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Barcaconia het volgende:
Sedan is de enige die ik nog nooit gehad hebIk heb nu pas mijn 5e V300 gekocht
Ook wel omdat het mijn eerste auto is jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:01 schreef Barcaconia het volgende:
Een AX? Dat is gewoon omdat het je eerste auto is.
Alhoewel, nee, ik geloof je. Ik had ook nooit gedacht dat ik zo'n hok als een V300 leuk zou vinden.
ze staat binnenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:13 schreef Barcaconia het volgende:
Die rot vanzelf wel weg
Ik heb mijn eerste auto al niet meer, mijn 2de ook niet, 3e, 4e nog wel
even verbeterd [14.gif]quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Barrel-y Legal gaat ook nooit weer weg
Hoe staat het met jouw barrel?quote:
ja ja, de jaren beginnen te tellen hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
[ http://i62.photobucket.com/albums/h102/dietskesweblog/brak.jpg]afbeelding ]
ik heb het ruim over zessen zien worden vanochtend, en daarna heb ik héél geweldig geslapen, wel 3 uur langquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ja ja, de jaren beginnen te tellen he
en dat voor een broekiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb het ruim over zessen zien worden vanochtend, en daarna heb ik héél geweldig geslapen, wel 3 uur lang![]()
En ja, ik voel me best oud nu
Het waren 3 fantastische urenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb het ruim over zessen zien worden vanochtend, en daarna heb ik héél geweldig geslapen, wel 3 uur lang![]()
Was het tot 6u zo gezellig (in dat geval: niet zo zeuren!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het laatste helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Was het tot 6u zo gezellig (in dat geval: niet zo zeuren!) of heb je zoveel zorgen? (in dat geval:
)
Als ik hier naar buiten kijk zie ik een zielepiet met een bosmaaier lopen.. ja dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:49 schreef Alfisti het volgende:
Hebben jullie trouwens alweer uitzicht op een baan Lexxx en SD?
Net bij de Ikea geweestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Joah, gaat allemaal wel weer over/voorbij/goedkomen (hoop ik), maar voorlopig is het FF kut met peren![]()
Iemand nog wat tofs doen vandaag ??
Spullen voor de kast gehaald ?? en druk op woensdagochtendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Net bij de Ikea geweestVerre van tof en het was schijtdruk
Nee, ik wilde kussens kopen en wat aankleding voor m'n appartementje. Na de kussens ben ik naar de kassa gerendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Spullen voor de kast gehaald ?? en druk op woensdagochtend
Als je kon rennen viel het wel mee met die druktequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik wilde kussens kopen en wat aankleding voor m'n appartementje. Na de kussens ben ik naar de kassa gerend![]()
En ja superdrukkon m'n auto amper kwijt terwijl je op 2 verdiepingen kan parkeren
Ik dacht ook lekker vroeg te zijn en rustig te kunnen shoppen
Dankuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef Alfisti het volgende:
Ikea en rustig
* Alfisti tapt koffie voor Bara
Ik ben er bang voor ja. Nog een week ofzo. Volgende keer Ikea neem ik fijn een halve dag vrijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je kon rennen viel het wel mee met die drukte![]()
Is het nog vakantie bij jullie ??
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Joah, gaat allemaal wel weer over/voorbij/goedkomen (hoop ik), maar voorlopig is het FF kut met peren![]()
ga anders lekker op zondagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Danku![]()
[..]
Ik ben er bang voor ja. Nog een week ofzo. Volgende keer Ikea neem ik fijn een halve dag vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En er dan ook nog in de rij gaan staan in een druk restaurantquote:
nee, plannen dat je er aankomt zodra het restaurant opengaatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En er dan ook nog in de rij gaan staan in een druk restaurant![]()
Ik ben er een paar jaar geleden nog heen gereden, kwam bij afslag Delft, reed snelweg af, zag de ellende op de PP, ben meteen onderlangs gereden en de snelweg weer op richting huis![]()
Daar pas ik écht voor; wát een ellende
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:57 schreef Sjoem het volgende:
http://www.woneninweeze.n(...)hrem_neuen_Handy.pdf.
Op zo'n situatie bellen, dan ben je ook wel een rundquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:57 schreef Sjoem het volgende:
http://www.woneninweeze.n(...)hrem_neuen_Handy.pdf.
populair zeker ??quote:
de meeste mensen die met dat ding in hun jatten zitten tijdens het rijden vinden dat 'het wel kan'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zo'n situatie bellen, dan ben je ook wel een rundIk moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens snel een smsje of email lees tijden het rijden. Maar eigenlijk alleen op de snelweg, wanneer het rustig is.
Met RSI nuquote:
gps zou ook verboden moeten worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de meeste mensen die met dat ding in hun jatten zitten tijdens het rijden vinden dat 'het wel kan'![]()
In ongeveer 75% van de gevallen dat je als motorrijder bijna voor je flikker wordt gereden, zit de bestuurder van de desbetreffende auto te bellen of anderszins te kloten met hun GSM, en dan mag je niet eens hun spiegel eraftrappen (want: die gebruiken ze tóch niet)
Van mij mag er in elke auto een stoorzendertje gebouwd worden die bellen boven 10 km/u onmogelijk maakt; die zendertjes zijn er al, alleen werkt dan ook je GPS niet meer
nee, wel gestresste papa's, misschien eens opnemen ??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
25 oproepen over een tijdsbestek van 6 uur valt dan nog wel mee. Daar krijg je geen RSI van.
Als iedereen die discipline nou eens zou hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik wil gewoon kunnen blikven bellen in me auto als je het niet erg vind.
Daar heb je een carkit voor.
Joh, dat heb ik natuurlijk direct gedaan toen ik het zag. Hij heeft me inmiddels zelfs opgehaald.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, wel gestresste papa's, misschien eens opnemen ??
opgehaald ?? gips enzo ??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik natuurlijk direct gedaan toen ik het zag. Hij heeft me inmiddels zelfs opgehaald.
Nee, ik ben vannacht en vanochtend niet goed geworden. Dus het leek me verstandig om niet te gaan rijden en mijn vader leek het verstandig dat ik even hier ging zitten, want Tim kon niet thuis blijven.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, ik ben vannacht en vanochtend niet goed geworden. Dus het leek me verstandig om niet te gaan rijden en mijn vader leek het verstandig dat ik even hier ging zitten, want Tim kon niet thuis blijven.
dat dus ...quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:19 schreef Alfisti het volgende:
Kut zooi, kom ik bij de winkel na flink trappen...........zijn die rukkers met vakantie
Die doet het nog.quote:
Bellen doe ik sowieso veel, maar met carkit en volgens diegenen aan de andere kant klink ik dan altijd afwezig. Ik focus dan op het rijden. Maar soms sms'n mensen (raar, is veel duurder als bellen en bellen is nog sneller ook).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de meeste mensen die met dat ding in hun jatten zitten tijdens het rijden vinden dat 'het wel kan'![]()
In ongeveer 75% van de gevallen dat je als motorrijder bijna voor je flikker wordt gereden, zit de bestuurder van de desbetreffende auto te bellen of anderszins te kloten met hun GSM, en dan mag je niet eens hun spiegel eraftrappen (want: die gebruiken ze tóch niet)
Van mij mag er in elke auto een stoorzendertje gebouwd worden die bellen boven 10 km/u onmogelijk maakt; die zendertjes zijn er al, alleen werkt dan ook je GPS niet meer
Nice!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die doet het nog.
zie ' [Fototopic] Show hier je auto #4 ' topic voor mooi foto in de OP.
levert 355pk en 594NM koppel
beetje jammer dat het alleen via internet nog maar te ontvangen isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Mag ik even melden dat Arrow Classic Rock geniaal isVan dat soort zender word je gewoon vrolijk
Zit gewoon op de kabel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef densmee het volgende:
[..]
beetje jammer dat het alleen via internet nog maar te ontvangen is
Ik ken dat, ik bel meestal met de standaard headset als ik moet bellen, want in 2 van de 3 daily's zit een brakke radio met casetteplayer, dus ik luister meestal toch al MP3's via mijn headset. Ook ik kan me slecht concentreren op een gesprek als ik autorijd, dus ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, maar soms ontkom je er ook niet aan.. ik gooi hem liefst ook even aan de kant als ik gebeld word of moet bellen, die bon is mij te duur voor een belletje wat meestal ook later wel kanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bellen doe ik sowieso veel, maar met carkit en volgens diegenen aan de andere kant klink ik dan altijd afwezig. Ik focus dan op het rijden. Maar soms sms'n mensen (raar, is veel duurder als bellen en bellen is nog sneller ook).
Overigens, Bleutoothanders zou ik mn carkit niet gebruiken
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
potentiele koper van de 111 is afgehaaktHij zou hem exporteren naar Afrika, en toen ik vroeg of er in de 111 niet te veel electronica zat voor Afrika, was ie boos en hoefde hij hem niet meer
FAIL!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
potentiele koper van de 111 is afgehaaktHij zou hem exporteren naar Afrika, en toen ik vroeg of er in de 111 niet te veel electronica zat voor Afrika, was ie boos en hoefde hij hem niet meer
^^^^ wat hij zegtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
Een goed plekje? Are you fucking kidding me?
Ja man alles doop!quote:
vandaar dat je nog 3 jaar hebt lopen janken nadat je broertje in je Volvo ging rijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ben altijd blij dat m'n auto verkocht is. Heb tot nu toe nog geen enkele band met een auto gehad
jajaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaar dat je nog 3 jaar hebt lopen janken nadat je broertje in je Volvo ging rijden
met een opel corsa wegdoen zou ik ook geen problemen hebben, en mn ROver ook minder, maar Lada's en Visa's zijn gewoon liefquote:
Het ís toch ook autoverkopen ??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
misschien dat het voor jou 'auto verkopen' is, maar ik zoek een goed plekje voor haar
Volgende keer verbaasd zijn terwijl je je klep dicht houdtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was gewoon oprecht verbaasd, ik kom regelmatig bij auto export bedrijven voor afrika, en alles wat ik dar zie is volkomen electronica loos... En ik heb geen zin dat er hier ineens een huilende neger op de stoep staatomdat dat ding startonderbreking en electrische ramen heeft...
Doop is nice.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja man alles doop!
En bij jou, en nog naar je zin op het werk?
En staat je porsche al in de garage.
Of tuf je nog door in die slopel?
Brezan of iets dergelijks? Heb ook een site gevonden, Winparts. Heb ik voor 50 euro 2 remschijven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
Automaterialenboer om de hoek ?? lief kijken = koffie en 20% korting
http://www.autopartsonline.nl/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand enig idee waar ik remschijven voor een fatsoenlijke prijs kan bestellen?
Die is goedkoper dan Winpartsquote:
Bijvoorbeeld, er zijn er zoveelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Brezan of iets dergelijks? Heb ook een site gevonden, Winparts. Heb ik voor 50 euro 2 remschijven.
Schijven vervangen = blokken vervangen!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij waren de blokken nog goed
Waarom dat, als er nog goede blokken onder zitten is het zonde van je geldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schijven vervangen = blokken vervangen!!
Gouden regel!
En even voor de duidelijkheid het remvlak is niet het gedeelte wat de schrijf raaktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef PeuRac het volgende:
En smeer ook vooral het remvlak van de blokken goed in met kopervet
PIquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid het remvlak is niet het gedeelte wat de schrijf raakt
Op een rijexamen zak je ook als je niet 2 seconde je nek verrekt door overdreven duidelijk over je schouder heen te kijken. Doe jij dat ook in het echte leven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Nieuwe schijven heb je altijd 500-700km inrij periode, in welke het niet gewenst is om hard te remmen.
En op een monteurs examen zak je als je de blokken niet mee vervangt.
Mogelijkheid. Zal me iig de kop niet kosten als ik er blokken bij bestel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef Sjoem het volgende:
Anders moet Sjoegerd de 'oude' remblokjes bewaren en die erop doen als de nieuwe op zijn.
Dan zijn de schijven inmiddels wel 'gegroefd'.
Is bij mij wel stuk goedkoperquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
1 remschijf kost 82 euro en een set blokjes 62 euro voor mijn auto.
Nou als je daar moeilijk over doet kun je beter geen auto gaan rijden
Dat zou een mooie voor Darwin awards geweest zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Ooit een leraar met giga hechtingen in z'n kop op school zien komen. Wij vragen wat die had gedaan. Was er bij z'n motor kopervet op de schijf gekomen. Hij vond het een goed plan om ff een stukje te gaan rijden en de voorrem(!!) zacht ingedrukt te houden om het te verwijderen. Dat ging prima, totdat die dus ineens grip kreeg![]()
Dat is met al die snelle wagens. Aanschaffen is 1 hem blijven rijden 2.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was pas 442 ¤ kwijt voor de voorschijven + blokken van de MB, dus alles onder 100 pleuro is een kutkoopje
Is er nog koffie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
Nou, bier maar dan? Dan slapen we straks goed
Nee alleen bier! je lijkt wel een wijfquote:
Daarom gewoon sinas of Fristiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee alleen bier! je lijkt wel een wijf![]()
Met uit gaan. Iedereen bier en dan moet er een vrouw altijd weer iets aparts wat 8x zo duur is en niet te onthouden is qua naam
quote:
zit vanaf halverwege vorig jaar, al een roodje of 3 in denk ik.. ruimquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is met al die snelle wagens. Aanschaffen is 1 hem blijven rijden 2.
Een oudere 911 is best te betalen. Maar runningcosts zijn echt fucking bizar.
Leef je uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
Bier mensen, anders ga je maar zittend plassen oid, maar niet naar de kroeg
* Alfisti wil koffiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee alleen bier! je lijkt wel een wijf![]()
Met uit gaan. Iedereen bier en dan moet er een vrouw altijd weer iets aparts wat 8x zo duur is en niet te onthouden is qua naam
Heineken? Dat drink je alleen in het buitenland als ze geen Jupiler hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil koffie![]()
en als er al bier is zal het vast geen Heineken zijn?
Zullen wij maar samen koffie gaan halen ??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil koffie![]()
en als er al bier is zal het vast geen Heineken zijn?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zullen wij maar samen koffie gaan halen ??
* Alfisti tapt tweemaal koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
's nachts slapen is voor bierdrinkende sjonniesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:53 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik nu koffie drink weet ik zeker dat ik niet meer slaap vanacht
Nee, voor hard werkende mensen die hun ritme proberen overeind te houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
's nachts slapen is voor bierdrinkende sjonnies
maar waarschijnlijk wel morgen om 08:00 uurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:53 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik nu koffie drink weet ik zeker dat ik niet meer slaap vanacht
Die kans is heul grootquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk wel morgen om 08:00 uur
Ik ben een houthok aan het bouwen; ik werk ook hardquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, voor hard werkende mensen die hun ritme proberen overeind te houden
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.htmlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het ging om de ballen eigenlijk
Hout klovenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben een houthok aan het bouwen; ik werk ook hard![]()
En als hij klaar is moet er ook nog 6 kuub hout in wat nog gezaagd en gekloofd moet worden![]()
Alleen dat ritme verhaal heb ik dan wat minder, al heb ik nu wel wat last van afgelopen 'nacht' zeg maar
Het maakt mij niet uit..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hout kloven![]()
Ik heb helaas wel een redelijk ritme nodig. Anders ben ik halverwege de week echt dood.
Als ik een werkweek heb dan he.
Vroegah had ik dat ook. Toen kon ik slapen tot 11:00 12:00 geen probleem.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit..
Mijn natuurlijke ritme ligt om de één of andere duistere reden anders als van de rest van wereld, ik word normaliter rond 04.00 ofzo pas slaperig, en als ik dan ga maffen word ik rond 11.00 uur weer wakker, heb ik al vanaf mijn jeugd.
Ik kan ook naadloos overschakelen naar normale of abnormale werktijden, als ik maar een paar uurtjes kan slapen tussendoor en niet langer als 24 uur non-stop werk gaat het helemaal goedkomen
Ik vind het ook wel relaxed, mits met 2 man, heerlijke workout, meestal met de buurman samen, half uurtje om en om, rapen/stapelen/klaarzetten en de ander kloven; FF lekker stoom afblazenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:27 schreef invine het volgende:
Hout kloven is fijnafgelopen winter veel moeten doen..
Dat verrotte 's morgen herken ik wel als je er vroeg uit moetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah had ik dat ook. Toen kon ik slapen tot 11:00 12:00 geen probleem.
Het klote is dat in een werkweek, als de wekker gaat om 6:30 ik het gevoel heb dat ik nog 5 uur kan slapenDan is het weekend en om 7:00 ben ik wakker
Wurlitzer man!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:50 schreef Barcaconia het volgende:
Case: Je hebt een 20' container en een auto van +-16' en die gaat van de USA naar NL. De resterende 4' (ongeveer 1.20) is verloren ruimte. Wat ga je kopen om deze ruimte op te vullen.
Mogelijkheden die ik bedacht heb:
- Wurlitzer
- Oude benzinepomp
Nu de inspiratie van de Fok!kers nog.
2 toffe mexicaanse dekens voor in de Chevy van SDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:50 schreef Barcaconia het volgende:
Case: Je hebt een 20' container en een auto van +-16' en die gaat van de USA naar NL. De resterende 4' (ongeveer 1.20) is verloren ruimte. Wat ga je kopen om deze ruimte op te vullen.
Mogelijkheden die ik bedacht heb:
- Wurlitzer
- Oude benzinepomp
Nu de inspiratie van de Fok!kers nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |