neequote:foto Op woensdag 18 augustus 2010 10:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Word ik moderator in ELF?
neequote:foto Op woensdag 18 augustus 2010 10:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Word ik moderator in ELF?
ik ook dus opzoutuh met winterbeelden en kaarsjes... WARMTE en ZON willen we en veel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef justmattie het volgende:
Ik prefereer 27 graden en een strak blauwe lucht.
Maar aan de andere kant is het wel romantisch om lekker binnen te zitten bij onze houtkachelquote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef pasopikbijt het volgende:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vond het aan het begin van deze zomer iets te warm, nu vind ik de temperatuur wel lekker.
Maar de winter is kut. En sneeuw is ook kut. En natuurijs is ook kut. Want dat is koud. En dat is kut.
Maar aan de andere kant is het wel romantisch om lekker binnen te zitten bij onze houtkachel
waar was jij afgelopen winter?quote:foto Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef RockBabe het volgende:
Winter??!!!!!Sneeuw
Kou
![]()
Maar waar blijven de echte winters? De winters van vroeger met -10
Kerst kan me gestolen worden
Dit dusquote:foto Op woensdag 18 augustus 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar was jij afgelopen winter?
Skiënquote:foto Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef Koenitjuh het volgende:
minder zon
mindere warme dagen
SKIËN !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop