quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Franse auto'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch ook maar ff een topic met eigen foto's geopend!
Dangel
nog meer newbies die na 2 weken niet meer posten hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
hey freakje, zet die trommeljosti eens in de noob-OP, heeft ie wel verdiend na zijn PM actie
Deze was na 2 dagen al klaar zo lijkt hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog meer newbies die na 2 weken niet meer posten hiermaar zal hem toevoegen
Linkje naar die schaaf?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens een fucking hartaanval van je kaasschaaf?
Ik heb uitgezocht dat ik een Boska Milano moet bestellen om van al mijn problemen af te zijn
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef Freezer het volgende:
Ziet er wel ergonomisch uit. Met anti-plak oppervlak... handig.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb gewoon zo'n Brabantia ding, en die funktioneert prrrrima![]()
Kaassnijden is ook alleen maar weggelegd voor mensen me een beetje kracht in hun handjes, not for paperpushers
Daar zijn spatels voor, schaaf is van metaal, teflon in de pan enzo, zonde, pan duur, teflon niet goed voor mensjes en zulksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Freezer het volgende:
ik gebruik de kaasschaaf ook om dingen in een pan mee om te draaien. eieren, pannekoeken, vlees. dan blijft er wel eens wat aanhangen. (tijdens het schaven ook wel eens stukjes mij)
Van je áf snijden een idee ?? en dat evt in combinatie met het op een verstandige plaats houden van kwetsbare lichaamsdelen ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:53 schreef Freezer het volgende:
komkommer en wortels willen wel eens gladder zijn dan ik verwacht. en zit dat ding dus in mijn vingers/hand.
Jep, da's natuurlijk een feitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |