quote:Neuh, is op dit moment niet echt een issue, nog.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Maanvis het volgende:
is het geen idee om een centraal topique te openen voor al die webcare medewerkers, waar bijgehouden wordt wie wie is, wie echt is, en of je bij desbetreffende user terecht kunt via PM voor vragen etc?
Vooral die post eronder, want die voegt echt niks toequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef ManAtWork het volgende:
Ik denk dat een MOD dit (en de post eronder) wel wil verwijderen.
Ik vraag niet voor niks om de bezem er door te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vooral die post eronder, want die voegt echt niks toe
Reacties waarbij het alleen maar de bedoeling is om een TS te bashen haal ik gewoon weg als 'off topic'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Hoezo is dit topic opgeschoond? Zo erg waren die reacties toch ook weer niet?
Weekendmedewerker Schuurman Schoenen
Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling toch, bedelen voor iemand aan te brengen en dan 20 euro te vangen?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik was vorig jaar bij anderzorg verzekerd en blijf hier ook, is voor mij de goedkoopste en heb vorig jaar geen problemen gehad (nou heb ik ook niks ergs gehad ofzo). mijn vriend moest een wortelkanaalbehandeling en die is gewoon vergoed meteen (zit ook bij anderzorg). geld was eerder binnen van anderzorg dan dat we de tandarts moesten betalen, dat is echt heel fijn! handig dat ze nu ook digitaal declareren hebben ingevoerd, gaat het vast nog sneller.
er is een actie dat als ik iemand aanbreng dat we dan beiden 20 euro verdienen, dus als iemand interesse heeft stuur mij even een privebericht![]()
Nee, inderdaad nietquote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling toch, bedelen voor iemand aan te brengen en dan 20 euro te vangen?
In z'n post daaronder benadrukt ie t nog een keertje... Wil verder niet zeuren hoorquote:
Ja, ik wilde het ook al melden. Maar het gaat alleen om de voorlaatste post toch? Plus de mijne waarin ik die post quote natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Tijd om te poetsen: Bemiddelingskosten Rotsvast terugvorderen.
Yep, die staat hierboven ook gelinkt, niet het hele topicquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Pool het volgende:
Maar het gaat alleen om de voorlaatste post toch? Plus de mijne waarin ik die post quote natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |