Die van mij is/zijn nog niet voorbij gekomen.quote:
wat is de twitpic link (links zijn tijdelijk geldig)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ssst.
Ja ik zag het al:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat is de twitpic link (links zijn tijdelijk geldig)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Die is makkelijk te vinden met Google.Had je daar Google voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ssst.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
ja kan ook deze link gebruiken http://twitpic.com/show/large/2f3572.jpgquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik zag het al:
http://twitpic.com/2f3572
[ afbeelding ]
Je bent bekend bij Tjibbe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja kan ook deze link gebruiken http://twitpic.com/show/large/2f3572.jpg
ik begin een tweede sirolf te worden inmiddels.quote:
Daar is inderdaad flink werk ingestoken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Wat een nu al legendarische jingle, die "Groetjes van Tjibbe"!
3fm dj's en computersquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Whaha, zelfs de laatste Turbokneiter hapert
Tof.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:11 schreef radio3fmfan het volgende:
. De @DomienFM Statistieken van vanavond : Piek van 168 luisteraars , gemiddelde van 138 over de avond Heen
quote:Op zondag 7 november 2010 16:09 schreef DomienFM het volgende:
De bestelling bij de snackbar is geplaatst, de flessen Fanta zijn ingeslagen en de stream draait warm. Om 20u #DomienFM! Wat wil je horen?
en als je het zou hebben, hoe kom je eraanquote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Iuc het volgende:
Kunnen jullie rechtstreeks sms'en welke nummers jullie willen horen
Oh, ik heb dat. Geloof me maar.quote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en als je het zou hebben, hoe kom je eraan
Cool. Maar moeilijk te geloven.quote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat. Geloof me maar.
Van hemzelf gehad namelijk.
geef maarquote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat. Geloof me maar.
Van hemzelf gehad namelijk.
Jezus, waarom zeg je het überhaubt dan?quote:Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef Iuc het volgende:
[..]
Begint met 06 en eindigt op 59.
Ik heb beloofd het niet af te geven
quote:Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef Iuc het volgende:
[..]
Begint met 06 en eindigt op 59.
Ik heb beloofd het niet af te geven
quote:Tjibbe draait nog wat kudplaten, maar daarna gaan we echt los! Tune in @ http://bit.ly/8AjFeJ (webcam) of http://bit.ly/1Ng88Z ! #DomienFM
Geweldigquote:
je zou het bijna op youtube zetten (ik neem alles op)quote:
Zal Domien blij mee zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou het bijna op youtube zetten (ik neem alles op)
dan spamt hij me mailbox weer volquote:
oh ja dat is waarquote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef Pino112 het volgende:
http://webcam.crossradio.nl/CrossRadio.asx
Eerste uitzending van 2011
eens kijken of hij het niveau kan verhogenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de afdeling 'schaapachtige orkestregie' is er ook bij dit keer.
Ik hoop het niet, als ik radio van hoogstaand niveau wil horen ga ik wel Radio 1 luisteren.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
eens kijken of hij het niveau kan verhogen
wat een niveau weerquote:
Dit. DomienFM >>>>>> @Work.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
mooi toch
zo mag hij ook wel bij @Work doen.
Ik ook.. Theresialyceum.. toen werd ie door veel mensen aangezien als een kneus, wat ie toen ook was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ah, ik heb bij Domien op school gezeten. Toen was ie al zo enthousiast.
twitter:hole1988 twitterde op maandag 19-03-2012 om 02:58:12uitzending van @swijnenstal / @DomienFM bit.ly/wP9Zmp (audio download) reageer retweet
twitter:hole1988 twitterde op maandag 19-03-2012 om 00:59:37Hilversum House Mafia (@Domien & @TjibbeTjibsma) ft. @coen3fm live op @swijnenstal / @DomienFM bit.ly/y860n5 (audio download) reageer retweet
Wat heeft dat met dit te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx
http://www.domien.fmquote:Daar gaan we weer!
ZO 18 NOV 2012
Op dit moment wordt het stof van de mengtafel geblazen, alle verbindingen getest en de webcams ingeregeld. Vanavond gaat het eindelijk weer gebeuren: een nieuwe editie van Swijnenstal vs Domien.FM!
Coen, Tjitse en ik duiken vanaf 20.00 uur de studio in om urenlang los te gaan met de beste muziek die je je kunt wensen. Livemuziek is er ook, want Christon van Rigby is er bij! En natuurlijk bepaal jij verder wat we draaien: vanavond is niemand belangrijker dan jij, want jij bepaalt de uitzending!
Swijnenstal/Domien.FM is vanavond te bereiken op de volgende (vertrouwde!) manieren:
Twitter: reageer op de uitzending via @Swijnenstal en @DomienFM, of voeg de hashtag #Swijnenstal of #DomienFM toe aan je tweet;
Mail: stuur Swijnenstal en Domien.FM jouw berichtje;
Spotify: voeg jouw favoriete tracks toe aan onze playlist.
Zie je? You’re in control! Huiswerk aan de kant, slinger de webcam of audiostream aan en geniet van een lekker avondje zolderradio.
Het is een zolder, geen complete professionele radiostudioquote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef henkde_j het volgende:
Rudimental![]()
Geluid klinkt wel wat vlakjes trouwens
Voor het afspelen van muziek zou dat niet uit moeten makenquote:Op zondag 18 november 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is een zolder, geen complete professionele radiostudio
Oh, dat hoor ik dan niet, ik ben allang blij dat m'n geluid het nog doetquote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor het afspelen van muziek zou dat niet uit moeten maken
quote:Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik dan niet, ik ben allang blij dat m'n geluid het nog doet
Dat was m'n tv, hè. Ik moest m'n laptop weer opnieuw opstarten om geluid te hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef henkde_j het volgende:
[..][ afbeelding ]
De stekkkers zitten er weer in?
Derde. MJ met Black or White en daarna dus Rudimental.quote:Op zondag 18 november 2012 20:20 schreef CindieY het volgende:
Lila wolken
Is dit eigenlijk de tweede of de derde plaat? Ik heb dus het begin gemist.
Cornelis Vreeswijkquote:
#domienfm dus niet?quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef CindieY het volgende:
#swijnenstal is inmiddels trending topic op twitter.
De chaos heeft wel z'n charme. En geen reclamequote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#domienfm dus niet?.
Ik vind het bazenradio.
En wel het nieuwsquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De chaos heeft wel z'n charme. En geen reclame
Komt omdat ze zelf ook vragen te twitteren met #swijnenstalquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#domienfm dus niet?.
Ik vind het bazenradio.
Waarom dit jaar nog? Da's nog maar zo kortquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee of de Crystal fighters dit jaar nog ergens in NL komen?
Begin komend jaar is ook prima. Je begrijpt mijn bedoeling welquote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom dit jaar nog? Da's nog maar zo kort
Mei 2013 een Europese tourquote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Begin komend jaar is ook prima. Je begrijpt mijn bedoeling wel
Dan pasquote:
Waarom moet het dan perse binnen nu en een paar maanden zijn?quote:
Reunie ideetje met wat collega's/vrienden waarmee ik vorig jaar rond deze tijd naar een Crystal fighters optreden ben geweestquote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom moet het dan perse binnen nu en een paar maanden zijn?
Achzo.quote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Reunie ideetje met wat collega's/vrienden waarmee ik vorig jaar rond deze tijd naar een Crystal fighters optreden ben geweest
End 80s toch?quote:
Ja. Dat betekent dat ik dus in de 90's nog heel lief en onschuldig was en zeker geen bitchquote:
I don't carequote:
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
Toch was Bouncer vorig jaar wel flink gepusht door Ekdom hoor.
Joh.quote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
Toch was Bouncer vorig jaar wel flink gepusht door Ekdom hoor.
Een filler is een instrumentaal stukje muziek.quote:
Als je dat filmpje van Coen bekijkt van vannacht kan je er wel lekker op loshossen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
Ik vind 't zo'n half-half-plaat. Dat BAMBAMBAM-gedeelte kan ik echt helemaal niks mee, de rest is wel lekker.
Nou, de tent waar ik vaak kom gooit er ook wel eens wat van die heel bekende hardstyle-plaatjes doorheen en ik weet plots niet meer hoe ik moet dansenquote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat filmpje van Coen bekijkt van vannacht kan je er wel lekker op loshossen.
Gewoon stampen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, de tent waar ik vaak kom gooit er ook wel eens wat van die heel bekende hardstyle-plaatjes doorheen en ik weet plots niet meer hoe ik moet dansen
Ik heb nu dus het beeld van zo'n lompe vrouw uit de regio voor me met een strakke staart en zo'n hooded sweater aan. Nee dank jequote:
Uut knoal met zo'n MOH shirt aan zekerquote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nu dus het beeld van zo'n lompe vrouw uit de regio voor me met een strakke staart en zo'n hooded sweater aan. Nee dank je
Zo'n type inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uut knoal met zo'n MOH shirt aan zeker
Wat vervloek ik dat soort feestjes
Jaa jong! Lekker beukn!quote:
Eigenlijk best wel ja. Te veel gepushed.quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat was dit eigenlijk een tamme anthem plaat. Dan was Hello wel vele malen beter
Jupquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ja. Te veel gepushed.
Het anthem moet gewoon een goede hosplaat zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Galvanize was een brute dance plaatquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het anthem moet gewoon een goede hosplaat zijn.
2004: The Chemical Brothers - Galvanize
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: The Wombats - Let's Dance To Joy Division
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid [2][3][4]
2009: Ryan Shaw - It Gets Better[5]
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
2011: Studio Killers - Ode to the Bouncer
Maar geen hosplaat. Het anthem moet een plaat zijn waarbij iedereen kan springenquote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Galvanize was een brute dance plaat
Hopelijk komt dat nog uit dan (of een onbekende wordt bekend).quote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar geen hosplaat. Het anthem moet een plaat zijn waarbij iedereen kan springen
Straks maar even bidden in het EO 3FM topicquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat nog uit dan (of een onbekende wordt bekend).
Dus dit.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke moet dat worden?quote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar geen hosplaat. Het anthem moet een plaat zijn waarbij iedereen kan springen
Weet ik, maar vaak kwam ie toch wel wat eerder uit, paar maandjes ervoor.quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ontstaat tijdens SR dus dat kunnen we nu nog niet zeggen.
Ja klopt, ik wacht het wel af.quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar vaak kwam ie toch wel wat eerder uit, paar maandjes ervoor.
Ik geloof inderdaad niet dat er nu al een potentiele kandidaat is.quote:
Ik gok op een plaat van Twents Energyquote:
Sommigen zeggen die Icona Pop maar die is te oud en niet passend, wat Domien dus ook al zei.quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet dat er nu al een potentiele kandidaat is.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik gok op een plaat van Twents Energy
Domienquote:
Nee serieus. EW gemist?quote:
is op de vi-tijdquote:
Ilse de Lange, Eddy Zoey en de Bingo Players gaan een plaat makenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ilse de Lange, Eddy Zoey en de Bingo Players gaan een plaat maken
Wist niet dat zij lesbisch wasquote:
dude ze ziet er lekker uitquote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind chick een groot woord.
Hoi btw
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 21:17:27Goed, agenda's naast elkaar leggen. @bingo_players, @eddyzoey en @IlseDeLange binnenkort op 1 single! #TwentsEnergy reageer retweet
Coolquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 21:17:27Goed, agenda's naast elkaar leggen. @bingo_players, @eddyzoey en @IlseDeLange binnenkort op 1 single! #TwentsEnergy reageer retweet
Denk eerlijk gezegd niet dat de Bingo Players daar tijd voor hebbenquote:
Misschien maken ze even tijd, ivm SR.. Het geeft toch wel een lading bekendheid.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat de Bingo Players daar tijd voor hebben
Klopt. Al doen ze het al zijn ze op moment al gigantisch populair in scandinaviequote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien maken ze even tijd, ivm SR.. Het geeft toch wel een lading bekendheid.
een wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of je trek hebt in een haribo banaan
Als ze teveel drinkenquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof Advocaat invloed heeft op het elftal
quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mmmmquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoiets moet het anthem wordenquote:
Nee nee NEE dat moet het zeer zeker niet.quote:
NEJquote:
Ruitjesbroekenquote:
Afgelopen inderdaad. Op naar de volgende keer!quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
is het nu afgelopen want me stream houd er mee op
Eind april is hij toch weer terug?quote:
Coen en Domienquote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
Fucking stelletje kontekruiperige overlopers!1111![]()
dit is leuker als 3FMquote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
Fucking stelletje kontekruiperige overlopers!1111![]()
Zo beter?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga eens terug naar DomienFM overloper!!!!!!!!!!!!!!11111111
twitter:coen3fm twitterde op zondag 13-10-2013 om 16:55:03Dit herfstweer vraagt om een avondje #Swijnenstal. Officieel over 2 weken, maar wie weet vanavond alvast een uurtje. http://t.co/HXuqSYUEhW reageer retweet
Mag ook wel van mijn centenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:21 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 13-10-2013 om 16:55:03Dit herfstweer vraagt om een avondje #Swijnenstal. Officieel over 2 weken, maar wie weet vanavond alvast een uurtje. http://t.co/HXuqSYUEhW reageer retweet
![]()
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
Zijn die jingles nou ingesproken door de legendarische Edwin Diergaarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |