Cornelis Vreeswijkquote:
#domienfm dus niet?quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef CindieY het volgende:
#swijnenstal is inmiddels trending topic op twitter.
De chaos heeft wel z'n charme. En geen reclamequote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#domienfm dus niet?.
Ik vind het bazenradio.
En wel het nieuwsquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De chaos heeft wel z'n charme. En geen reclame
Komt omdat ze zelf ook vragen te twitteren met #swijnenstalquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#domienfm dus niet?.
Ik vind het bazenradio.
Waarom dit jaar nog? Da's nog maar zo kortquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee of de Crystal fighters dit jaar nog ergens in NL komen?
Begin komend jaar is ook prima. Je begrijpt mijn bedoeling welquote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom dit jaar nog? Da's nog maar zo kort
Mei 2013 een Europese tourquote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Begin komend jaar is ook prima. Je begrijpt mijn bedoeling wel
Dan pasquote:
Waarom moet het dan perse binnen nu en een paar maanden zijn?quote:
Reunie ideetje met wat collega's/vrienden waarmee ik vorig jaar rond deze tijd naar een Crystal fighters optreden ben geweestquote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom moet het dan perse binnen nu en een paar maanden zijn?
Achzo.quote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Reunie ideetje met wat collega's/vrienden waarmee ik vorig jaar rond deze tijd naar een Crystal fighters optreden ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |