Wat heeft dat met dit te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx
http://www.domien.fmquote:Daar gaan we weer!
ZO 18 NOV 2012
Op dit moment wordt het stof van de mengtafel geblazen, alle verbindingen getest en de webcams ingeregeld. Vanavond gaat het eindelijk weer gebeuren: een nieuwe editie van Swijnenstal vs Domien.FM!
Coen, Tjitse en ik duiken vanaf 20.00 uur de studio in om urenlang los te gaan met de beste muziek die je je kunt wensen. Livemuziek is er ook, want Christon van Rigby is er bij! En natuurlijk bepaal jij verder wat we draaien: vanavond is niemand belangrijker dan jij, want jij bepaalt de uitzending!
Swijnenstal/Domien.FM is vanavond te bereiken op de volgende (vertrouwde!) manieren:
Twitter: reageer op de uitzending via @Swijnenstal en @DomienFM, of voeg de hashtag #Swijnenstal of #DomienFM toe aan je tweet;
Mail: stuur Swijnenstal en Domien.FM jouw berichtje;
Spotify: voeg jouw favoriete tracks toe aan onze playlist.
Zie je? You’re in control! Huiswerk aan de kant, slinger de webcam of audiostream aan en geniet van een lekker avondje zolderradio.
Het is een zolder, geen complete professionele radiostudioquote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef henkde_j het volgende:
Rudimental![]()
Geluid klinkt wel wat vlakjes trouwens
Voor het afspelen van muziek zou dat niet uit moeten makenquote:Op zondag 18 november 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is een zolder, geen complete professionele radiostudio
Oh, dat hoor ik dan niet, ik ben allang blij dat m'n geluid het nog doetquote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor het afspelen van muziek zou dat niet uit moeten maken
quote:Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik dan niet, ik ben allang blij dat m'n geluid het nog doet

Dat was m'n tv, hè. Ik moest m'n laptop weer opnieuw opstarten om geluid te hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef henkde_j het volgende:
[..][ afbeelding ]
De stekkkers zitten er weer in?
Derde. MJ met Black or White en daarna dus Rudimental.quote:Op zondag 18 november 2012 20:20 schreef CindieY het volgende:
Lila wolken
Is dit eigenlijk de tweede of de derde plaat? Ik heb dus het begin gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |