End 80s toch?quote:
Ja. Dat betekent dat ik dus in de 90's nog heel lief en onschuldig was en zeker geen bitchquote:
I don't carequote:
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
Toch was Bouncer vorig jaar wel flink gepusht door Ekdom hoor.
Joh.quote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
Toch was Bouncer vorig jaar wel flink gepusht door Ekdom hoor.
Een filler is een instrumentaal stukje muziek.quote:
Als je dat filmpje van Coen bekijkt van vannacht kan je er wel lekker op loshossen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
Ik vind 't zo'n half-half-plaat. Dat BAMBAMBAM-gedeelte kan ik echt helemaal niks mee, de rest is wel lekker.
Nou, de tent waar ik vaak kom gooit er ook wel eens wat van die heel bekende hardstyle-plaatjes doorheen en ik weet plots niet meer hoe ik moet dansenquote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat filmpje van Coen bekijkt van vannacht kan je er wel lekker op loshossen.
Gewoon stampen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, de tent waar ik vaak kom gooit er ook wel eens wat van die heel bekende hardstyle-plaatjes doorheen en ik weet plots niet meer hoe ik moet dansen
Ik heb nu dus het beeld van zo'n lompe vrouw uit de regio voor me met een strakke staart en zo'n hooded sweater aan. Nee dank jequote:
Uut knoal met zo'n MOH shirt aan zekerquote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nu dus het beeld van zo'n lompe vrouw uit de regio voor me met een strakke staart en zo'n hooded sweater aan. Nee dank je
Zo'n type inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uut knoal met zo'n MOH shirt aan zeker
Wat vervloek ik dat soort feestjes
Jaa jong! Lekker beukn!quote:
Eigenlijk best wel ja. Te veel gepushed.quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat was dit eigenlijk een tamme anthem plaat. Dan was Hello wel vele malen beter
Jupquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ja. Te veel gepushed.
Het anthem moet gewoon een goede hosplaat zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ja. Te veel gepushed.
Galvanize was een brute dance plaatquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het anthem moet gewoon een goede hosplaat zijn.
2004: The Chemical Brothers - Galvanize
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: The Wombats - Let's Dance To Joy Division
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid [2][3][4]
2009: Ryan Shaw - It Gets Better[5]
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
2011: Studio Killers - Ode to the Bouncer
Maar geen hosplaat. Het anthem moet een plaat zijn waarbij iedereen kan springenquote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Galvanize was een brute dance plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |