IS dat ding nou doorzichtig of staat er een spiegel achter?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn TV zag er zo uit na 3 maanden, ook niet gezond
[ afbeelding ]
Whehe, ik had dat ook een keer, sommige jongensquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Ik word toegevoegd op Hyves door een meisje wat mij toen moest verwijderen van haar toenmalige vriend.
Ik krabbel: Heeeeeequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, ik had dat ook een keer, sommige jongens
Whaha, ik zou meteen zeggen dat ze de tyfus kon krijgen.. Je wil toch niet omgaan met een teef die jou verwijderde omdat haar vriendje dat wilde?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krabbel: Heeeeee
Krijg ik terug:
Heeee,
Jou ook lang niet gesproken, haha verwijderen om een reden, gelukkig hoeft dat nu niet meer!XD
maar hoe ist verder met jou? beetje leuke vakantie?
Daar werd ik toen voor uitgemaakt door die vriend van haar. Nu het uit is tussen die twee doet het hij dubbel zo erg.quote:
Nee, het IQ, moewhahahwhahwhahwh!quote:
Nee, lekker 14-jarige kindjes zoenen en neuken is lekker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, ik zou meteen zeggen dat ze de tyfus kon krijgen.. Je wil toch niet omgaan met een teef die jou verwijderde omdat haar vriendje dat wilde?
XDquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krabbel: Heeeeee
Krijg ik terug:
Heeee,
Jou ook lang niet gesproken, haha verwijderen om een reden, gelukkig hoeft dat nu niet meer!XD
maar hoe ist verder met jou? beetje leuke vakantie?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, ik zou meteen zeggen dat ze de tyfus kon krijgen.. Je wil toch niet omgaan met een teef die jou verwijderde omdat haar vriendje dat wilde?
Ze moest me ook van MSN verwijderen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:27 schreef VASND het volgende:
[..]moraalridder. Wat een ramp om iemand van Hyves te verwijderen.
Lekker strakquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, lekker 14-jarige kindjes zoenen en neuken is lekker.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze moest me ook van MSN verwijderen.
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lulquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, want met 16, 17, 18, of van mijn part 20 zijn ze niet meer strak.
Je weet dat als je ooit ruzie krijgt en zij (of vriendinnen) naar de politie stapt je de lul bent, no matter what?quote:
Ja en onder de elf is van papa zelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En mijn nummer verwijderen uit haar telefoon.
Dat is opzich wel sad maar dat is haar probleem. Om iemand daar nou meteen als PINO om af te schrijvenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En mijn nummer verwijderen uit haar telefoon.
Ik heb niet met haar geneukt en dan nog hoe wouden ze dat bewijzen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Je weet dat als je ooit ruzie krijgt en zij (of vriendinnen) naar de politie stapt je de lul bent, no matter what?
Daarom werd die pa zo boos toen ik vorig jaar met een kind van 10 liep te flikflooienquote:
Ze had die vriend al veel eerder moeten dumpen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is opzich wel sad maar dat is haar probleem. Om iemand daar nou meteen als PINO om af te schrijven?
Dat is niet per se nodig. En neuken is niet nodig, je bent ouder dus machtsmisbruik, is de redenatie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb niet met haar geneukt en dan nog hoe wouden ze dat bewijzen?
Dat is een ander verhaal, en iedereen kan fouten maken (en maakt ze ook).quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze had die vriend al veel eerder moeten dumpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, en iedereen kan fouten maken (en maakt ze ook).
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
Die heb je vast nog nooit naar je kop gekregen: playdobilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Of wel, maar dan weet ik het niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Heb je die echt nog nooit naar je kop gekregen?
Hoe willen ze überhaupt bewijzen dat ik wat met haar had danquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is niet per se nodig. En neuken is niet nodig, je bent ouder dus machtsmisbruik, is de redenatie.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe willen ze überhaupt bewijzen dat ik wat met haar had dan![]()
Anders geef ik haar gewoon aan voor aanranding als zij zo gaat doen.. ze probeerde mij te zoenen voor we wat hadden en toen duwde ik haar weg
Maar boeie zo zal het wel niet lopen, ik laat haar niets doen ofzo.. Ze stelde gister zelf voor om ff te zuigen.. was ook wel nodig want de auto was toch goor
Proxxy internetquote:
d'ohquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nu heb ik het woord Playmobil in mijn hoofd.
Dan ben ik eindelijk eens origineel en creatief, mijn e-penis is nu +10quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee. Of wel, maar dan weet ik het niet meer.
Vriendinnen / vrienden die 'getuigen'.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe willen ze überhaupt bewijzen dat ik wat met haar had dan![]()
Anders geef ik haar gewoon aan voor aanranding als zij zo gaat doen.. ze probeerde mij te zoenen voor we wat hadden en toen duwde ik haar weg
Maar boeie zo zal het wel niet lopen, ik laat haar niets doen ofzo.. Ze stelde gister zelf voor om ff te zuigen.. was ook wel nodig want de auto was toch goor
Ik vergeef je.quote:
Mja. Ik ging gister naar een feestje met het idee om rond 2/3 uur terug te komen en om 5 uur lag ik pas in bed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef VASND het volgende:
Zeg Noor kap is met mijn leven leiden.
Morgen tentamen en de helft zit er in.
Mijn verhalen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Vriendinnen / vrienden die 'getuigen'.
Je kunt zeggen wat je wilt maar als een 14jarig meisje daar mee huilend op het bureau staat gaan ze jou niet geloven.
Dat er nu nog niets is wil niet zeggen dat er niks komt aan jouw verhalen te horen.
Alsof we daar uberhaupt tijd voor hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Can't you see that it's just raining? There ain't no need to go outside.
Ja da's het probleem van mijn lage concentratieniveau op het moment. Beetje vreemde dingen gebeurd of net niet gebeurd en dat spookt nu door mijn hoofd. En ik ben gewoon tyfusmoe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Alsof we daar uberhaupt tijd voor hebben.
Nog gefeest gister trouwens?
Ja maar ik hoef nu even niet te feesten, moet alleen die rare dingen even uit mijn hoofd krijgen.quote:
Okeeeee. Ach Lowlands is bijna, dan gaan er veel raardere dingen gebeuren denk ik zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:56 schreef VASND het volgende:
Nog ff doorbijten. Daarna weer leven dan.
Hij had herpes. Oh dat mocht ik niet zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nah, valt mee. Het was gewoon raar.Ik heb met niemand gezoend overigens! Maar dat was meer omdat die jongen een vriendin had en nog iets maar dat is niet forumwaardig.
Daar ging me koffie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef VASND het volgende:
OKai.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #5bazentopic.
Ik wel iig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik echt gekke dingen heb gedaan deze vakantie.
Maar of ik er nou heel erg blij mee ben...
Same here.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik echt gekke dingen heb gedaan deze vakantie.
Maar of ik er nou heel erg blij mee ben...
Link?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh en op lowlands ga ik "de kelly" doen.
Zie sexmoves topic in onz.
Proficiat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh en op lowlands ga ik "de kelly" doen.
Zie sexmoves topic in onz.
Ff zoeken.quote:
Doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik een boek schrijven?![]()
Oh stuur me een PM met alle verhalen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik een boek schrijven?![]()
Oh god, daar is een mooi Fok-username-label aan te hangenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ff zoeken.
Maar het komt erop neer dat nadat je sex met een boy hebt gehad je zwoel in z'n oor fluistert; "Ik was vroeger een jongetje".
Bart en z'n dancemoves.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DoenAls je vrijdagavond/-nacht maar weg laat.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ff zoeken.
Maar het komt erop neer dat nadat je sex met een boy hebt gehad je zwoel in z'n oor fluistert; "Ik was vroeger een jongetje".
[kelly]quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, daar is een mooi Fok-username-label aan te hangen
Oh dat mag er wel in, maar dat kattenmeisje stuk mag wegblijvenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Bart en z'n dancemoves.
We hebben echt wat af gelachen.![]()
Neh. D_A snapt hem welquote:
Ik was haar helemaal al vergeten hahaha. Dat ze die neger ging pijpen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat mag er wel in, maar dat kattenmeisje stuk mag wegblijvenIk zag vandaag een gast op het terras zitten met een Black Box voor zich
Maar het was niet de neger.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was haar helemaal al vergeten hahaha. Dat ze die neger ging pijpen!
Ssssstquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heeft D_A met een kelly gebatst?
Ik vroeg net of je meedeed aan een triotjequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
HALLO IK BEN EEN MEISJE EN IK WIL MEEPRATEN
quote:
SORRY overheen gelezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vroeg net of je meedeed aan een triotje
Als ik je zondag op lowlands tegenkom gaan we samen hosselenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SORRY overheen gelezen.
Ja sure! Had ik het gister ook nog over.
Waarom pas zondag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik je zondag op lowlands tegenkom gaan we samen hosselen
Ja zo dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet trouwens neit eens hoe jij eruit ziet mannnn. Alleen van één zo'n wazige foto.
PM maar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Zal ik die opblaaspop foto plaatsen koekert, of sla je me dan in elkaar?
Ik weet nog steeds niet of ik het zondag of zaterdag ga doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja ja zondag is x avond.
Dus dan vrijdag of zaterdag?
Een paar topics geleden staat een hele rits goede foto's van mij hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik het zondag of zaterdag ga doen.Ach allemaal is prima joh.
LINK!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Een paar topics geleden staat een hele rits goede foto's van mij hoor
Wauw!quote:
Ja, dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
manmanmanman
wait wutquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
manmanmanman
Met die foto? Ik stuur ze allemaal wel ff, voor boven je bed!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Stuur die pm ook eens naar mij?
Niet letterlijk, wel figuurlijk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dus noortje, heb je ballen?
Rare zin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Ravenous- het volgende:
Djeez, d'r sprong vandaag bijna iemand voor m'n ogen voor de trein
So true.quote:Saaaaab dislikes:
- Als je een paasei/bonbon/chocolaatje eet en er opeens praline/kokos/marsepein of anderszins laagbijdegrondse vulling in blijkt te zitten
Jelle Brandt Corstiusquote:
Een toffe bijnaamquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Ravenous- het volgende:
Bart, heb je trouwens ook een toffe bijnaam voor mij?
Neu, VaStNieDquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Ravenous- het volgende:
Koekert, zuurkool, en iets met niet of viet
Juhquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er eentje voor Bart bedacht.
Oeh tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik lees nu allemaal dingen over biobrandstoffen enzo wat ik ongetwijfeld voor m'n examen ook geleerd heb maar ik kan het me echt niet herinneren.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik zie nu pas dat MyAT ook onderaan de pagina staat.![]()
![]()
^2quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Ravenous- het volgende:
Asterix en de olympische spelen met nasync Nederlands is trouwens
Mmmh, geen ideale combi inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee niet want ik heb nulll concentratie en dan moet ik dat nog gaan leren.
Stimmt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef VASND het volgende:
En die is heulegaar niet door Bart bedacht.
Dat snap ik niet.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, geen ideale combi inderdaad
Das toch niet heel moeilijk..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
JEZUS die kutkoolstofkringloop. Waarom kan ik me dat allemaal niet herinneren
Dat zit dan helemaal goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ligt eraan.Als het maar niet zo'n lief jongetje is.
Oké cool.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zit dan helemaal goed
Maar ik ga nu fietsen want ik heb belangrijke dingen te doen zoals chillen
Gelukt!quote:
Hé, jij was toch fysiek in elkaar gestort?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zit dan helemaal goed
Maar ik ga nu fietsen want ik heb belangrijke dingen te doen zoals chillen
Tschüss!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zo slecht geleerd.No wayyy dat ik 0.3 punt hoger ga halen. En nu ga ik een Duitse film kijken doeiii
3 min fietsen manquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, jij was toch fysiek in elkaar gestort?
Zou ik ook zeggenquote:
Ik moest denken aanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Fat Freddy's Drop.
Zeg nou zelf Bart, mijn idee was beter.Ben er godverdomme nog bijna door gestikt ook.
Idd, lafquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
"en als we de bandnaam raden zonder te spieken is dat een pré." En dat ook. 9/10 mensen ehbben de bandnaam erin gezet.
Die vind ik ook vet idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, laf
[ afbeelding ]
vind ik wel sterk
FUCKquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er staat OK Go! in het behang. Verder zag ik de link met de bandnaam ook niet zo maar hij's wel vet. Ennnehhh ik heb die foto's van mij op Hyves gezet.![]()
Ben benieuwd naar de reacties.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FUCKIk zie het nu pas
Ik zal me inhoudenKomt trouwens verzamelshit van Plastikman uit, echt te bruut voor woorden
14 cd's in limited oplage
Ik heb z'n eerste ook origineel, dus eigenijk moet ik welquote:
Dacht ik al.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb z'n eerste ook origineel, dus eigenijk moet ik wel
Maar nee.
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik heb nu 100 fotos'dubbel volgens mij omdattie niet zegt 'deze foto bestaat al, wilt u vervangen blabla', nee hij maakt er *bestandsnaam* (1) van.
Ik aan pistachenootjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vergrijp mezelf aan een pak met bokkenpootjes
Lui typequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, pistachenootjes is altijd zo'n gedoe.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou bart het was vandaag weer raak.
quote:
Anne slettenquote:
weet je stack positie etc niet maar klinkt niet best neequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef VASND het volgende:
$15, maar lig er nu uit met $2.
Gekkewerk, ik ga PF allin met 88 wordt gecalled met 4Ko
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
weet je stack positie etc niet maar klinkt niet best nee
klinkt als een mislukte bluf van hem maar een verplichte call omdat ie al comitted wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.
Stack was zo'n 15BB's.
Bravo BB!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.
Stack was zo'n 15BB's.
maar als ie naar 8 a 9bb raised is ie wel committed heb trouwens wel een schijthekel aan lui die meer dan 3x bb raisen krijg je over algemeen van die reuzenpottenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef VASND het volgende:
Zo diep zaten we er mij insziens niet in, niet genoeg om met K high allin te gaan iig in mijn belevenis.
Ja ik opende dus met 3xBB en hij maakte het 5xBB ofzo, dikke onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar als ie naar 8 a 9bb raised is ie wel committed heb trouwens wel een schijthekel aan lui die meer dan 3x bb raisen krijg je over algemeen van die reuzenpotten
Troeschte.quote:
van 3 naar 5bb reraisenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja ik opende dus met 3xBB en hij maakte het 5xBB ofzo, dikke onzin.
Beterschapquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
De laatste keer dat ik zulke wallen had was ten tijde van Wim kKok. :/ En koppijn en misselijk en dan examen maken yayy.
Heb je deze week intro? Joepie!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh half 10, yay.Halfuur te vroeg en ik heb geen boeken mee.
En dan ben ik noggggg later bij de intro. En de muziek is irritant in de kantine. FML.
Ja zeg, ik heb niet van die nieuwerwetse spullen waarmee dat kanquote:
Nah, ben niet echt weg geweest. Af en toie heb ik een paar topics gemist. That's allquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
D_A, sinds wanneer loop jij hier weer rond?
Een stuk of 600?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, ben niet echt weg geweest. Af en toie heb ik een paar topics gemist. That's all
Neuhquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Tuurlijk. Wij spammen niet in PUB!
Ik snap nog steeds niet dat je een kloon hebt aangemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, doordat ik wakker werd gebeld.
Omdat het heel makkelijk te koppelen is aan mijzelf.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je een kloon hebt aangemaakt
Foto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef Bravebart het volgende:
Waaaaaarom woon ik nou weer naast het terrein waar al die kutsjaars hun openingsweek-opening hebbenAl dat feutvolk komt vanaf half 9 zingend langs
En?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat het heel makkelijk te koppelen is aan mijzelf.
En omdat er ziekelijk veel posts mee zijn gemaakt.
Ze zitten nu allemaal in een enorme circustent geloof ik, want ik zie ze niet meerquote:
AP weg, eindelijk, jammer genoeg maar 48hquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Snakey het volgende:
AdvancedPower & Susteren, topic verbaggeren, niet luisteren naar mod, beiden 48 uur.
APquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AP weg, eindelijk, jammer genoeg maar 48h
Ach toen hier in de SC was er ineens zo'n muts van die ONZ SC waar ik me mateloos aan zat te irriterenm, opmerking gemaakt, ging ze mekkeren dat ik wel een ban zou krijgen wegens doodverwensingquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AP weg, eindelijk, jammer genoeg maar 48h
Dat is kut.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:27 schreef x3ro het volgende:
FFFUUUUU
Die tent waar ik hier @ work altijd mn lunch doe bestellen is gesloten vanwege vakantie![]()
![]()
Ik stoor me een beetje aan zijn baggerquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
APDat mensen überhaupt nog aandacht aan die gast schenken.
Gelukkig de beschikking over een auto en is de Sub-way niet zo gek verquote:
Dat scheelt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gelukkig de beschikking over een auto en is de Sub-way niet zo gek verMaar toch, de broodjes bij die ene tent zijn zooooo awesome
Neem een abbo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stoor me een beetje aan zijn bagger
Wie? Suikertaartje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach toen hier in de SC was er ineens zo'n muts van die ONZ SC waar ik me mateloos aan zat te irriterenm, opmerking gemaakt, ging ze mekkeren dat ik wel een ban zou krijgen wegens doodverwensing
Nooit iets van gemerktLigt maar net aan wie het doet reporten
Ik heb ten eerste geen ideal, ten tweede krijg ik niet genoeg geld binnen en ten derde weiger ik als minderjarige te betalen voor zoiets als FOK!quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen ideal, ten tweede krijg ik niet genoeg geld binnen en ten derde weiger ik als minderjarige te betalen voor zoiets als FOK!
Je zou zo Desunoto kunnen heten met deze opmerkingquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen ideal, ten tweede krijg ik niet genoeg geld binnen en ten derde weiger ik als minderjarige te betalen voor zoiets als FOK!
Dus niet zeiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vat ik op als complimentquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je zou zo Desunoto kunnen heten met deze opmerking
Nope, zon vet irri know it all, op alles #care zeggende mutsquote:
Huppelmuts?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, zon vet irri know it all, op alles #care zeggende muts
Oh, kutquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet doen, want dat is een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |