quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FUCKIk zie het nu pas
Ik zal me inhoudenKomt trouwens verzamelshit van Plastikman uit, echt te bruut voor woorden
14 cd's in limited oplage
Ik heb z'n eerste ook origineel, dus eigenijk moet ik welquote:
Dacht ik al.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb z'n eerste ook origineel, dus eigenijk moet ik wel
Maar nee.
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik heb nu 100 fotos'dubbel volgens mij omdattie niet zegt 'deze foto bestaat al, wilt u vervangen blabla', nee hij maakt er *bestandsnaam* (1) van.
Ik aan pistachenootjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vergrijp mezelf aan een pak met bokkenpootjes
Lui typequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, pistachenootjes is altijd zo'n gedoe.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou bart het was vandaag weer raak.
quote:
Anne slettenquote:
weet je stack positie etc niet maar klinkt niet best neequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef VASND het volgende:
$15, maar lig er nu uit met $2.
Gekkewerk, ik ga PF allin met 88 wordt gecalled met 4Ko
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
weet je stack positie etc niet maar klinkt niet best nee
klinkt als een mislukte bluf van hem maar een verplichte call omdat ie al comitted wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.
Stack was zo'n 15BB's.
Bravo BB!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.
Stack was zo'n 15BB's.
maar als ie naar 8 a 9bb raised is ie wel committed heb trouwens wel een schijthekel aan lui die meer dan 3x bb raisen krijg je over algemeen van die reuzenpottenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef VASND het volgende:
Zo diep zaten we er mij insziens niet in, niet genoeg om met K high allin te gaan iig in mijn belevenis.
Ja ik opende dus met 3xBB en hij maakte het 5xBB ofzo, dikke onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar als ie naar 8 a 9bb raised is ie wel committed heb trouwens wel een schijthekel aan lui die meer dan 3x bb raisen krijg je over algemeen van die reuzenpotten
Troeschte.quote:
van 3 naar 5bb reraisenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja ik opende dus met 3xBB en hij maakte het 5xBB ofzo, dikke onzin.
Beterschapquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
De laatste keer dat ik zulke wallen had was ten tijde van Wim kKok. :/ En koppijn en misselijk en dan examen maken yayy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |