weet je stack positie etc niet maar klinkt niet best neequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef VASND het volgende:
$15, maar lig er nu uit met $2.
Gekkewerk, ik ga PF allin met 88 wordt gecalled met 4Ko
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
weet je stack positie etc niet maar klinkt niet best nee
klinkt als een mislukte bluf van hem maar een verplichte call omdat ie al comitted wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.
Stack was zo'n 15BB's.
Bravo BB!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik open 3xBB uit middenpositie. Gast reraised maar niet verdubbelend ofzo. Ik reraise 'm (zo goed als) allin.
Stack was zo'n 15BB's.
maar als ie naar 8 a 9bb raised is ie wel committed heb trouwens wel een schijthekel aan lui die meer dan 3x bb raisen krijg je over algemeen van die reuzenpottenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef VASND het volgende:
Zo diep zaten we er mij insziens niet in, niet genoeg om met K high allin te gaan iig in mijn belevenis.
Ja ik opende dus met 3xBB en hij maakte het 5xBB ofzo, dikke onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar als ie naar 8 a 9bb raised is ie wel committed heb trouwens wel een schijthekel aan lui die meer dan 3x bb raisen krijg je over algemeen van die reuzenpotten
Troeschte.quote:
van 3 naar 5bb reraisenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja ik opende dus met 3xBB en hij maakte het 5xBB ofzo, dikke onzin.
Beterschapquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
De laatste keer dat ik zulke wallen had was ten tijde van Wim kKok. :/ En koppijn en misselijk en dan examen maken yayy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |