Neu, VaStNieDquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Ravenous- het volgende:
Koekert, zuurkool, en iets met niet of viet
Juhquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er eentje voor Bart bedacht.
Oeh tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik lees nu allemaal dingen over biobrandstoffen enzo wat ik ongetwijfeld voor m'n examen ook geleerd heb maar ik kan het me echt niet herinneren.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik zie nu pas dat MyAT ook onderaan de pagina staat.![]()
![]()
^2quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Ravenous- het volgende:
Asterix en de olympische spelen met nasync Nederlands is trouwens
Mmmh, geen ideale combi inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee niet want ik heb nulll concentratie en dan moet ik dat nog gaan leren.
Stimmt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef VASND het volgende:
En die is heulegaar niet door Bart bedacht.
Dat snap ik niet.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, geen ideale combi inderdaad
Das toch niet heel moeilijk..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
JEZUS die kutkoolstofkringloop. Waarom kan ik me dat allemaal niet herinneren
Dat zit dan helemaal goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ligt eraan.Als het maar niet zo'n lief jongetje is.
Oké cool.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zit dan helemaal goed
Maar ik ga nu fietsen want ik heb belangrijke dingen te doen zoals chillen
Gelukt!quote:
Hé, jij was toch fysiek in elkaar gestort?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zit dan helemaal goed
Maar ik ga nu fietsen want ik heb belangrijke dingen te doen zoals chillen
Tschüss!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zo slecht geleerd.No wayyy dat ik 0.3 punt hoger ga halen. En nu ga ik een Duitse film kijken doeiii
3 min fietsen manquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, jij was toch fysiek in elkaar gestort?
Zou ik ook zeggenquote:
Ik moest denken aanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Fat Freddy's Drop.
Zeg nou zelf Bart, mijn idee was beter.Ben er godverdomme nog bijna door gestikt ook.
Idd, lafquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
"en als we de bandnaam raden zonder te spieken is dat een pré." En dat ook. 9/10 mensen ehbben de bandnaam erin gezet.
Die vind ik ook vet idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, laf
[ afbeelding ]
vind ik wel sterk
FUCKquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er staat OK Go! in het behang. Verder zag ik de link met de bandnaam ook niet zo maar hij's wel vet. Ennnehhh ik heb die foto's van mij op Hyves gezet.![]()
Ben benieuwd naar de reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |