Ik vergeef je.quote:
Mja. Ik ging gister naar een feestje met het idee om rond 2/3 uur terug te komen en om 5 uur lag ik pas in bed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef VASND het volgende:
Zeg Noor kap is met mijn leven leiden.
Morgen tentamen en de helft zit er in.
Mijn verhalen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Vriendinnen / vrienden die 'getuigen'.
Je kunt zeggen wat je wilt maar als een 14jarig meisje daar mee huilend op het bureau staat gaan ze jou niet geloven.
Dat er nu nog niets is wil niet zeggen dat er niks komt aan jouw verhalen te horen.
Alsof we daar uberhaupt tijd voor hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Can't you see that it's just raining? There ain't no need to go outside.
Ja da's het probleem van mijn lage concentratieniveau op het moment. Beetje vreemde dingen gebeurd of net niet gebeurd en dat spookt nu door mijn hoofd. En ik ben gewoon tyfusmoe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Alsof we daar uberhaupt tijd voor hebben.
Nog gefeest gister trouwens?
Ja maar ik hoef nu even niet te feesten, moet alleen die rare dingen even uit mijn hoofd krijgen.quote:
Okeeeee. Ach Lowlands is bijna, dan gaan er veel raardere dingen gebeuren denk ik zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:56 schreef VASND het volgende:
Nog ff doorbijten. Daarna weer leven dan.
Hij had herpes. Oh dat mocht ik niet zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nah, valt mee. Het was gewoon raar.Ik heb met niemand gezoend overigens! Maar dat was meer omdat die jongen een vriendin had en nog iets maar dat is niet forumwaardig.
Daar ging me koffie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef VASND het volgende:
OKai.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #5bazentopic.
Ik wel iig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik echt gekke dingen heb gedaan deze vakantie.
Maar of ik er nou heel erg blij mee ben...
Same here.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik echt gekke dingen heb gedaan deze vakantie.
Maar of ik er nou heel erg blij mee ben...
Link?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh en op lowlands ga ik "de kelly" doen.
Zie sexmoves topic in onz.
Proficiat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh en op lowlands ga ik "de kelly" doen.
Zie sexmoves topic in onz.
Ff zoeken.quote:
Doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik een boek schrijven?![]()
Oh stuur me een PM met alle verhalen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zal ik een boek schrijven?![]()
Oh god, daar is een mooi Fok-username-label aan te hangenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ff zoeken.
Maar het komt erop neer dat nadat je sex met een boy hebt gehad je zwoel in z'n oor fluistert; "Ik was vroeger een jongetje".
Bart en z'n dancemoves.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DoenAls je vrijdagavond/-nacht maar weg laat.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ff zoeken.
Maar het komt erop neer dat nadat je sex met een boy hebt gehad je zwoel in z'n oor fluistert; "Ik was vroeger een jongetje".
[kelly]quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, daar is een mooi Fok-username-label aan te hangen
Oh dat mag er wel in, maar dat kattenmeisje stuk mag wegblijvenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Bart en z'n dancemoves.
We hebben echt wat af gelachen.![]()
Neh. D_A snapt hem welquote:
Ik was haar helemaal al vergeten hahaha. Dat ze die neger ging pijpen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat mag er wel in, maar dat kattenmeisje stuk mag wegblijvenIk zag vandaag een gast op het terras zitten met een Black Box voor zich
Maar het was niet de neger.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was haar helemaal al vergeten hahaha. Dat ze die neger ging pijpen!
Ssssstquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heeft D_A met een kelly gebatst?
Ik vroeg net of je meedeed aan een triotjequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
HALLO IK BEN EEN MEISJE EN IK WIL MEEPRATEN
quote:
SORRY overheen gelezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vroeg net of je meedeed aan een triotje
Als ik je zondag op lowlands tegenkom gaan we samen hosselenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SORRY overheen gelezen.
Ja sure! Had ik het gister ook nog over.
Waarom pas zondag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik je zondag op lowlands tegenkom gaan we samen hosselen
Ja zo dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet trouwens neit eens hoe jij eruit ziet mannnn. Alleen van één zo'n wazige foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |