praat normaal nederlands stakkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
Lieve Users,
Een kennis van mij wil nog wel eens alleen uitgaan, ideologisch gezien niks mis mee. Het concept is ideologisch aannemelijk en kan theoretisch gezien nog wel eens werken voor bepaalde users hier op dit forum (een niet nader te noemen pannenkoeken additief).
bla bla bla.
Ja, we zijn opgegroeid om ons mededogen te tonen aan onze medemens maar als het op deze manier moetquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:10 schreef heiden6 het volgende:
Wat een faalhaas, volgende keer moet je maar gewoon meelachen met de rest.
Het was het waardquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef Sinnie het volgende:
Dat mensen dit ook nog hebben gelezen ook...
je wordt gewoon graag genaaidquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ja, we zijn opgegroeid om ons mededogen te tonen aan onze medemens maar als het op deze manier moet...
Ik zie graag meer pareltjes tegemoetquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:25 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik uit graag mijn frustraties op dit prachtige forum
TS is SSB wannebequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik zie graag meer pareltjes tegemoet
Wut? TS lijkt mij een aardige kerel. Respect dat hij die ¤20 lapt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef ukga het volgende:
Dronke, vage kennissen die je eigenlijk niet mag, zijn taxi kosten van 20 euro betalen op eigen initiatief. Vervolgens naar je PC rennen om op Fok!forum te janken dat je het niet terug krijgt,![]()
![]()
![]()
![]()
Dan faal je echt in dit leven
hier stopte ik met lezen en skipte ik met mijn page down-knop naar de samenvatting :/quote:
Wie is SSB ?quote:
Bedankt voor je inhoudelijke feedback, we nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:19 schreef SimpelZat het volgende:
Ik vond het een onderwerp met potentie, maar toen ik dat quasi grappige toontje opmerkte scrolde ik naar de samenvatting. Na dat gelezen te hebben kan ik niet anders dan concluderen dat dit een zéér, zéér matig topic is.
Verteld.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
Het probleem is alleen dat deze kennis een erg grote mond erop aanneemt na het alleen uitgaan, gezien de vele stoere verhalen die hij verteld aan een aantal leden van onze kennisenkring via een instant messaging programma.
bahbahquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:(zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief bruin harig meisje
).
quote:
Done, in die kloterige mobile layout kun je niet zien of je nieuwe PM's hebt.quote:
Jij bent 14, daar moet jij 2 dagen krom voor staan achter het stationquote:
Waarom zijn dat soort dingen altijd achter een station?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent 14, daar moet jij 2 dagen krom voor staan achter het station
ON: Goed topic. Leest lekker weg. Derhalve één terechte klacht!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent 14, daar moet jij 2 dagen krom voor staan achter het station
Dit wordt gewaardeerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
ON: Goed topic. Leest lekker weg. Derhalve één terechte klacht!
Maar leest wel lekker weg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Sok. het volgende:
Beetje jammer dat het verzonnen is.
Welke faler is om 12 uur alweer thuis dan
Dit was twee weken geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Sok. het volgende:
Welke faler is om 12 uur alweer thuis dan
Bruin Harig Meisje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
....Verder hadden wij nog wel een leuke avond gehad (zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief bruin harig meisje).
Ik denk dat TS zich meer druk maakt om het gebrek aan dankbaarheid en doelloos opschepperij van die gast.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef RecomServ het volgende:
je zou je maar druk maken om 20 euries
Je hebt dus het nummer geregeld van een kleine, harige negerin?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
(zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief bruin harig meisje).
Je schuldig voelen tegenover de minder bedeelden en zo behandeld worden is niet erg prettigquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Nikmans het volgende:
20 euro is niet veel om van zo iemand af te zijn, TS
Verder wel een erg try-hard OP
Populair proberen over te komen door gebruik te maken van exceptioneel dure woorden die in het dagelijks leven door niemand gebruikt worden.quote:
Emimich niet kennenquote:
Dat vs MSN taal gebruiken wat sociaal veel wenselijker isquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Populair proberen over te komen door gebruik te maken van exceptioneel dure woorden die in het dagelijks leven door niemand gebruikt worden.
Ben slechts minder dan een week lid van dit maatschappelijk gewenste forumquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Emimich niet kennen
Mijn waardering zakt met 15 draken.
En nu al 15 draken in de min staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:57 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ben slechts minder dan een week lid van dit maatschappelijk gewenste forum
Je doet het best goed hoor. Ik zal je even de verboden smileys showen:quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:57 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ben slechts minder dan een week lid van dit maatschappelijk gewenste forum
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet het best goed hoor. Ik zal je even de verboden smileys showen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:07 schreef Penisbaard het volgende:
Vooral, die haat ik met al mijn haat.
En die kankerlul met die zweep.quote:
Eens. Mijn vriendin heeft bijna zwart haarquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef Efilcaz het volgende:
Dames met blonde haren of dreadlocks.![]()
Dreadlocks![]()
![]()
Sorry, je hebt gelijk.quote:
Die heb ik toch, droplul.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En die kankerlul met die zweep.
Gast ga je nu al eigenwijs doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:23 schreef Efilcaz het volgende:
Persoonlijk vind iknogal een hoog MSN gehalte hebben (=behoorlijk overdreven). Rest van de smiley's zijn
met uitzondering van
en
.
Vergeleken met de gemiddelde kankeruser die hier anno 2010 voor het eerst komt vind ik jou wel een aanwinst.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:23 schreef Efilcaz het volgende:
Persoonlijk vind iknogal een hoog MSN gehalte hebben (=behoorlijk overdreven). Rest van de smiley's zijn
met uitzondering van
en
.
Conformeer naar de rest en stop met het uitdrukken van je eigen meningquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gast ga je nu al eigenwijs doen. [ afbeelding ]
Weet niet of ik dit positief moet opvatten ivm het smileygebruikquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vergeleken met de gemiddelde kankeruser die hier anno 2010 voor het eerst komt vind ik jou wel een aanwinst.
Nou ja, het zegt meer over de meeste nieuwe users dan over jou, maar vat het gerust zo positief mogelijk op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:49 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit positief moet opvatten ivm het smileygebruikmaar enig positiviteit in dit topic can vast geen kwaad denk ik zo
Iets zegt mij dat 'de meeste nieuwe users' gewoon (bagger) kloontjes zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, het zegt meer over de meeste nieuwe users dan over jou, maar vat het gerust zo positief mogelijk op.
Daar hadden wij het ook al over, mijn maten hebben hem overigens niet geblokt op MSN dus die worden regelmatig nog met mooie praat lastig gevallen. Eventuele foto's worden overigens wel gedeeld op Fok! mocht dit van toepassing zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:58 schreef pasopikbijt het volgende:
Volgende keer foto's van hem maken als hij onder de kots zit. Als hij je dan weer niet gelooft de dag erna, gewoon de foto's laten zien
ben benieuwd, ik zal het topic in de gaten houdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:08 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Daar hadden wij het ook al over, mijn maten hebben hem overigens niet geblokt op MSN dus die worden regelmatig nog met mooie praat lastig gevallen. Eventuele foto's worden overigens wel gedeeld op Fok! mocht dit van toepassing zijn(met natuurlijk een anonimiserend zwart balkje)
Blijkbaar mag het posten van foto's niet meer dus helaasquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ben benieuwd, ik zal het topic in de gaten houden
Sorry......quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef Sinnie het volgende:
Dat mensen dit ook nog hebben gelezen ook...
Jammer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Een kleine update: Jochem kwam persoonlijk zijn excuses aan komen bieden bij het vak dat hij herkanste (ik ben daar studenten assistent). Hij gaf daarbij ook mijn geld terug
![]()
quote:volgens mij mag dit stukje niet in klb 2.0Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
Klacht / Samenvatting: Gast die wij kennen van college zuipt zich altijd in zijn eentje lam in onze stamkroeg, kotst zichzelf onder en 'neemt' vervolgensonzemijn 20¤ terwijl wij hem (ongevraagd!) hielpen. En gaat de volgende dag een of ander bullshit verhaal verzinnen over het 'regelen' van enkele 'chicks' terwijl hij de hele avond in zijn eentje in een hoek heeft gestaan en heeft vervolgens ook nog het lef om mij jaloers te noemen.
quote:Dat is helemaal geen gek idee nogOp zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef classpc het volgende:
Wat leren we hier dus van? Volgende keer gewoon hem met z'n dronken kop gaan filmen.
quote:Voor FOK heeft de wet een uitzondering gemaaktOp zondag 24 oktober 2010 23:31 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gek idee nog![]()
. Deze houden we erin!! (hoe zit het met de privacy wetgeving gesteld ivm mogelijke publicatie op Fok!
?! )
quote:Dit topic geeft wel de uitstekende kwaliteit van KLB 1.0 aanOp zondag 24 oktober 2010 17:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij mag dit stukje niet in klb 2.0
quote:ik stopte met lezen na ideologischx2Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
Lieve Users,
Een kennis van mij wil nog wel eens alleen uitgaan, ideologisch gezien niks mis mee. Het concept is ideologisch aannemelijk en kan theoretisch gezien nog wel eens werken voor bepaalde users hier op dit forum (een niet nader te noemen pannenkoeken additief).
Samenvatting staat onderaan deze post
Het probleem is alleen dat deze kennis een erg grote mond erop aanneemt na het alleen uitgaan, gezien de vele stoere verhalen die hij verteld aan een aantal leden van onze kennisenkring via een instant messaging programma. Deze jongeheer kan echter alleen maar via die methodiek deze prachtige verhalen kenbaar maken, aangezien de beste man vaak tijdens colleges achter in het lokaal zit met zijn laptop en zijn hoofd nooit laat zien bij de koffieautomaat in de pauze.
Verhalen variėren van het 'regelen van schone jonge dames' tot avontuurlijke verhalen met betrekking tot het misbruiken van alcohol (braakpartijen in de sanitaire voorzieningen en uit een uitgaansgelegenheid geschopt worden).
Reden van deze klacht en het plaatsen van deze in dit forum is als volgt: Deze kennis is al velemalen gespot door een aantal kennisen van mij die claimen dat hij maar wat doelloos (en dronken) rondloopt in onze stamkroeg. Ik heb zelf dit verhaal altijd afgedaan als dronkemanspraat/leedvermaak/roddelpraat totdat ik de beste jongen twee weken terug zelf waarnam.
Zijn routine was als volgt: Hij bestelde de hele tijd twee biertjes bij de bar en liep vervolgens naar een hoek, ging daar vervolgens de twee biertjes nuttigen (binnen 10 minuten) en staarde vervolgens wat voor hem uit. Af en toe liep hij ook nog een paar rondjes. Om de zoveel minuten kwam hij weer terug naar de hoek, leunde daar tegen een muur voor een half uur, en ging vervolgens weer wat bestellen aan de bar. Elke keer kwam hij terug met twee drankjes.
Wij (ik en twee andere maten) zaten aan de bar en verbaasden ons aan dit tafereel. Verder vermaakten wij ons zelf prima met andere zaken zoals het aanspreken van diverse personen aan de bar en door onzin gesprekjes aan te gaan met de bardames. Op een gegeven moment hoorden wij een paar dames schreeuwen zoals zij dat alleen kunnen ( 'ieeeel' ) en keken om. Wat bleek, onze favoriete kennis had zichzelf blijkbaar ondergekotst (over zijn shirt heen) en zat met zijn dronken kop aan mensen te vragen of zij dit wouden opruimen voor hem. Enkele dames zeiden: "ga weg viezerd, ga van mij weg!"
best vermakelijk maar eigenlijk ook weer best triest. Wij bodem hem dus aan om hem naar buiten te lopen en een taxi voor hem te regelen. Hij zei niks maar wij duwden hem maar richting de uitgang.
Eenmaal buiten liep hij vervolgens tegen zo'n midden-in-de-weg paal (om het verkeer tegen te houden) op, viel om en hierbij scheurde hij zijn broek op een redelijk genante plek (hoe krijg je het voor elkaar). Enfin we zetten hem de eerste taxi in die wij konden vinden en hij reed weg (wij hadden de taxi chauffeur 20¤ gegeven om hem thuis te brengen omdat meneer ook zijn beurs niet meer kon vinden
). Verder hadden wij nog wel een leuke avond gehad (zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief meisje die haar haar ook nog eens aantrekkelijk verzorgde
).
Nu het klachtwaardige. Ik spreek 'de kennis' de volgende dag aan op msn vragende of hij nog heelhuids is thuisgekomen. Meneer kan zich natuurlijk niet herinneren dat wij hem 20¤ hebben voorgeschoten en claimt dat ie een dametje of twee had geregeld en bij een van hun was gaan overnachten. De rest van de nacht herinnert hij niet zoveel meer van. De scheur in zijn broek kon hij niet vinden (was toch wel een jaap van +/- 15cm +) en claimt dat wij hem aan het 'zieken' waren.
Vandaag sprak hij mij weer aan op msn en zei dat hij naar de stad ging om dames te regelen. Op mijn vraag waar onze 20¤ bleef werd niet gereageerd en hij claimde, nadat ik zei dat hij toch echt een ander shirt moest aantrekken dan die van twee weken geleden, dat ik maar wat jaloers op hem was![]()
Ik heb hem vanaf nu permanent geblokkeerd.
Klacht / Samenvatting: Gast die wij kennen van college zuipt zich altijd in zijn eentje lam in onze stamkroeg, kotst zichzelf onder en 'neemt' vervolgensonzemijn 20¤ terwijl wij hem (ongevraagd!) hielpen. En gaat de volgende dag een of ander bullshit verhaal verzinnen over het 'regelen' van enkele 'chicks' terwijl hij de hele avond in zijn eentje in een hoek heeft gestaan en heeft vervolgens ook nog het lef om mij jaloers te noemen.
quote:Oh god, hij is studenten assistent..Op zaterdag 4 september 2010 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Een kleine update: Jochem kwam persoonlijk zijn excuses aan komen bieden bij het vak dat hij herkanste (ik ben daar studenten assistent). Hij gaf daarbij ook mijn geld terug
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |