Wut? TS lijkt mij een aardige kerel. Respect dat hij die ¤20 lapt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef ukga het volgende:
Dronke, vage kennissen die je eigenlijk niet mag, zijn taxi kosten van 20 euro betalen op eigen initiatief. Vervolgens naar je PC rennen om op Fok!forum te janken dat je het niet terug krijgt,![]()
![]()
![]()
![]()
Dan faal je echt in dit leven
hier stopte ik met lezen en skipte ik met mijn page down-knop naar de samenvatting :/quote:
Wie is SSB ?quote:
Bedankt voor je inhoudelijke feedback, we nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:19 schreef SimpelZat het volgende:
Ik vond het een onderwerp met potentie, maar toen ik dat quasi grappige toontje opmerkte scrolde ik naar de samenvatting. Na dat gelezen te hebben kan ik niet anders dan concluderen dat dit een zéér, zéér matig topic is.
Verteld.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
Het probleem is alleen dat deze kennis een erg grote mond erop aanneemt na het alleen uitgaan, gezien de vele stoere verhalen die hij verteld aan een aantal leden van onze kennisenkring via een instant messaging programma.
bahbahquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:(zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief bruin harig meisje
).
quote:
Done, in die kloterige mobile layout kun je niet zien of je nieuwe PM's hebt.quote:
Jij bent 14, daar moet jij 2 dagen krom voor staan achter het stationquote:
Waarom zijn dat soort dingen altijd achter een station?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent 14, daar moet jij 2 dagen krom voor staan achter het station
ON: Goed topic. Leest lekker weg. Derhalve één terechte klacht!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent 14, daar moet jij 2 dagen krom voor staan achter het station
Dit wordt gewaardeerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
ON: Goed topic. Leest lekker weg. Derhalve één terechte klacht!
Maar leest wel lekker weg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Sok. het volgende:
Beetje jammer dat het verzonnen is.
Welke faler is om 12 uur alweer thuis dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |