Dit was twee weken geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Sok. het volgende:
Welke faler is om 12 uur alweer thuis dan
Bruin Harig Meisje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
....Verder hadden wij nog wel een leuke avond gehad (zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief bruin harig meisje).
Ik denk dat TS zich meer druk maakt om het gebrek aan dankbaarheid en doelloos opschepperij van die gast.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef RecomServ het volgende:
je zou je maar druk maken om 20 euries
Je hebt dus het nummer geregeld van een kleine, harige negerin?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Efilcaz het volgende:
(zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief bruin harig meisje).
Je schuldig voelen tegenover de minder bedeelden en zo behandeld worden is niet erg prettigquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Nikmans het volgende:
20 euro is niet veel om van zo iemand af te zijn, TS
Verder wel een erg try-hard OP
Populair proberen over te komen door gebruik te maken van exceptioneel dure woorden die in het dagelijks leven door niemand gebruikt worden.quote:
Emimich niet kennenquote:
Dat vs MSN taal gebruiken wat sociaal veel wenselijker isquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Populair proberen over te komen door gebruik te maken van exceptioneel dure woorden die in het dagelijks leven door niemand gebruikt worden.
Ben slechts minder dan een week lid van dit maatschappelijk gewenste forumquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Emimich niet kennen
Mijn waardering zakt met 15 draken.
En nu al 15 draken in de min staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:57 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ben slechts minder dan een week lid van dit maatschappelijk gewenste forum
Je doet het best goed hoor. Ik zal je even de verboden smileys showen:quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:57 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ben slechts minder dan een week lid van dit maatschappelijk gewenste forum
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet het best goed hoor. Ik zal je even de verboden smileys showen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()