quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat zeg ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ohja?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
Als je ergens heel erg lang mee doorgaat is het ook grappig, snap je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed idee, laten we er gewoon mee doorgaan, ook als Ramadan al is afgelopen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
Als je ergens heel erg lang mee doorgaat is het ook grappig, snap je niet.
Turken op FOK! #596 Ramadan, deel 94The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Julis het volgende:
Het is wel de heilige maand, hoor. Tss tss tss.
![]()
![]()
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed idee, laten we er gewoon mee doorgaan, ook als Ramadan al is afgelopen.
Turken op FOK! #596 Ramadan, deel 94
![]()
![]()
![]()
DAAR HEBBEN WE TEGENWOORDIG EEN KNOPJE VOOR!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 00:08:49 ]![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed idee, laten we er gewoon mee doorgaan, ook als Ramadan al is afgelopen.
Turken op FOK! #596 Ramadan, deel 94![]()
![]()
quote:![]()
(Maar dit is deel 4, trouwens.)The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Nee, ja, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
Knoflook pellen is leuk.Ben ik nu raar?
Mijn handen ruiken wel naar knoflook.
Knoflook
Twilight![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahah, ChineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahahah, Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ayça, even serieus. Hou 's op met leip doen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oké. Ayça, ga verder met leip doen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik kan dat.quote:![]()
Deze is beterquote:
Deze is harder maar is fijner
Farklı olanlar onların derdi![]()
Ook leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:36 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Deze is beter
Deze is harder maar is fijner
Maar blijf Bricks leuker vinden.![]()
![]()
Ardaquote:![]()
gs![]()
![]()
dat je 5 jaar nodig hebt om 4 minuten tijd te vullen![]()
![]()
Heb je zin om dingen kapot te maken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:36 schreef IHVK het volgende:
Niet echt, ben te apatisch momenteel denk ik
![]()
Ik heb geen zin om het allemaal te luisteren, maar ik heb het gevoel dat het allemaal indie rock is. Klopt dat?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Een beetje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je zin om dingen kapot te maken?
Ligt eraan wat.![]()
![]()
Rise Againstquote:Het ging om het liedjequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:39 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Arda![]()
GS![]()
![]()
dat je 5 jaar nodig hebt om 4 minuten tijd te vullen![]()
![]()
![]()
! Het geeft rust
. Van dat filmpje heb ik dat nummer ook leren kennen
.
![]()
Bijnaquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb geen zin om het allemaal te luisteren, maar ik heb het gevoel dat het allemaal indie rock is. Klopt dat?
. Dat nummer van mij niet!
![]()
Wat dan? Classificeer het dan, sjeesj.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Hmoké. Ik luister nu naar PJ Harvey.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Pfff, mijn internet valt telkens uit. Ik kan het niet goed lezen Ayça. Wat staat daar nou!??!
Nee, serieus. Internet doet raar. Ik denk dat het bedtijd is voor mij.
![]()
ihvk had er ook al last van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
Pfff, mijn internet valt telkens uit. Ik kan het niet goed lezen Ayça. Wat staat daar nou!??!
Nee, serieus. Internet doet raar. Ik denk dat het bedtijd is voor mij.
![]()
![]()
Ja nee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
Trouwens kan iemand mij even kort bijpraten over dat hele evet hayir gedoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 00:54:35 ]![]()
Dat is een wet. Ik heb het ook aan mijn vader/opa/moeder gevraagd, zij zeiden allemaal: "Dat is een wet. Daar gaan ze over stemmen". Ze hebben mij nog niet verteld wat voor een wet. Daar heb ik het internet voor.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:54 schreef Julis het volgende:
Dat is een wet. Ik heb het ook aan mijn vader/opa/moeder gevraagd, zij zeiden allemaal: "Dat is een wet. Daar gaan ze over stemmen". Ze hebben mij nog niet verteld wat voor een wet. Daar heb ik internet voor.
![]()
Iets met het leger toch?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
12 september is er een referendum over een nieuwe grondwet die de macht van het leger terugbrengt tot een gemiddeld Europees land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:20 schreef IHVK het volgende:
De oppositie zegt dat Erdogan met het referendum teveel de macht naar zich toe wil trekken, maar ik ben blij dat we verlost zijn van een grondwet die is ingevoerd ten tijde van een millitaire staatsgreep. 12 september is trouwens niet zomaar gekozen, het is de dag dat er een door de VS opgezette staatsgreep in 1980, alles wat links (ook liberaal) was kapot is gemaakt in Turkije. (communistisch gevaar)
Het ja kamp staat momenteel iets voor volgens mij.Beetje gekleurde versie van mij, maar dekt de lading wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja? Maar Erdogan word door sommige mensen ook islamist enzo genoemd, dus misschien sta jij wel aan de kant van het leger?![]()
Echt?quote:
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Het is een instrumenteel nummer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
Wat dan? Classificeer het dan, sjeesj.
![]()
JA NEE.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij kan vast goed lange verhalen vertelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
JA NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hmm okequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje gekleurde versie van mij, maar dekt de lading wel denk ik.
dank
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:00 schreef IHVK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga stuk hier.![]()
![]()
IK HEET JULIO!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou het kwam allemaal door Julio Baptista.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Wie is Julio eigenlijk? Of naja... welke Julio bedoel jij?
Maar het heeft verder niks met hem te maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEET JULIO!Deze klonk leuk toen ik het zich afspeelde in mijn hersenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEET JULIO!HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Zijn naam zal je wel uitspreken als HULIYOOO?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou het kwam allemaal door Julio Baptista.
Maar het heeft verder niks met hem te maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 01:06:36 ]![]()
Volgens mij speel ik dan hetzelfde af in mijn hersenen, want het klinkt ook leuk in mijn hersenen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze klonk leuk toen ik het zich afspeelde in mijn hersenen.
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij speel ik dan het zelfde af in mijn hersenen, want het klinkt ook leuk in mijn hersenen.![]()
HAHA JA JULIO HAHAHAHAHA JULIOThe Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
![]()
Echt welquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.![]()
Heb je nou waarschijnlijk geen humor of echt wel humor?.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 01:15:37 ]![]()
Tövbe, tövbe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:11 schreef Disko.Krali het volgende:
Wat voor pillen zaten er in je eten Ayca?
![]()
Water halen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:16 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is Ayça even weg van het internet.
![]()
Hé, volgens mij is het best moeilijk, hoe doe je dat toch? Ik bedoel, die dingen zijn hartstikke klein.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef zarGon het volgende:
Heb je nou waarschijnlijk geen humor of echt wel humor?.
Mirba naber?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Niets veel bijzonders. Ben gewoon even info over China aan het kijken en een beetje aan het opruimen overal. Moet al mijn schoolspullen in orde aangezien ik volgende week stage moet gaan lopen. En jullie?quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Ik begrijp 'm niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, volgens mij is het best moeilijk, hoe doe je dat toch? Ik bedoel, die dingen zijn hartstikke klein.
.
![]()
MIERENNEUKEN HEHEHWUEHE EINNSSS!!!!!!1111quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
MIERENNEUKEN HEHEHWUEHE EINNSSS!!!!!!1111
!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 01:24:48 ]![]()
Het is leuk om dat hardop te zeggen, heel snel en dan met die kakkerige r.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, die 'Mirba' deed mij glimlachen.
Slaap lekker, pop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Julis het volgende:
Ayçaaaa, je bent terug!
Nu kan ik rustig gaan slapen!
Iyi geceler!
Was idd even water halen.![]()
Maar nu zit ik even op mobiel te wachten tot mijn moeder slaapt zodat ik de laptop weer kan pakken.![]()
![]()
![]()
Iyi geceler, Jülidooo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Julis het volgende:
Ayçaaaa, je bent terug!
Iyi geceler!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 01:28:42 ]![]()
Mijn fles water ruikt verdacht. Ik hoop dat ik het niet heb verwisseld met m'n plasfles.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
mental imagequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn fles water ruikt verdacht. Ik hoop dat ik het niet heb verwisseld met m'n plasfles.![]()
Jouw plas is doorzichtig?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn fles water ruikt verdacht. Ik hoop dat ik het niet heb verwisseld met m'n plasfles.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 15-08-2010 01:30:07 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Even serieus, het ruikt wel echt verdacht. Heeft iemand er lsd in gedaan of zo.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
Even serieus, het ruikt wel echt verdacht. Heeft iemand er lsd in gedaan of zo.![]()
![]()
Iyi gecelerquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Julis het volgende:
Ayçaaaa, je bent terug!
Iyi geceler!
![]()
![]()
Nee, maar ik leeg mijn plasflessen wel regelmatig, dus misschien heb ik er later gewoon water in gedaan en zitten er nu restjes aangekoekte plas in mijn water.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Plas erin. Dan weet je het zeker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
Even serieus, het ruikt wel echt verdacht. Heeft iemand er lsd in gedaan of zo.
![]()
Kan je het voor me tekenen? Dan kan ik zeggen of het correct is.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik zei nog zo, hè. Wat begreep je niet aan "Sinan, je mag best naakt rondlopen, maar blijf met je tengels van mijn plasflessen". Jij komt m'n bed niet meer in, jongen.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Open er een topic over.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, maar ik leeg mijn plasflessen wel regelmatig, dus misschien heb ik er later gewoon water in gedaan en zitten er nu restjes aangekoekte plas in mijn water.Feyenoord Rotterdam![]()
Pisflesje niet meegenomen naar date.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou pisflessen moeten hebben.
Even mijn kloon zoeken..
![]()
Dan had je me namelijk wel laten lachen snapje..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 01:34:39 (patent :')) ]![]()
Ah fijn, hoi zarGon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:33 schreef Maagdeke het volgende:
[..]
Pisflesje niet meegenomen naar date.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oeh ja er zat duidelijk iets in dat water.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, hè. Wat begreep je niet aan "Sinan, je mag best naakt rondlopen, maar blijf met je tengels van mijn plasflessen". Jij komt m'n bed niet meer in, jongen.![]()
![]()
Hoe? Door de chemische reactie?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ja patent enzo, ik snap het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef Ayca het volgende:
Dan had je me namelijk wel patent lachen snapje..![]()
Die plaatjes in het topic doen het niet meer. Lees het originele topic (Engels) hier als je hem nog niet kent: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:33 schreef Maagdeke het volgende:
[..]
![]()
Heb jij geen plasflessen?quote:
JA NEE.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef Ayca het volgende:
Dan had je me namelijk wel laten lachen snapje..
![]()
Oké, cool. Dan plaats ik ook een link naar deze post, want dan weten ze dat het op aanraden van een mod was.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Waar zijn alle afbeeldingen heen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:33 schreef Maagdeke het volgende:
[..]
Deze ga ik echt lezen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Dat edit ik wel weer gewoon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, cool. Dan plaats ik ook een link naar deze post, want dan weten ze dat het op aanraden van een mod was.Feyenoord Rotterdam![]()
Jij hebt mijn entree nog mogen meemaken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:37 schreef IHVK het volgende:
En iedereen weet wat ze onverantwoordelijke mods doen achter de schermen.Feyenoord Rotterdam![]()
Bas?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:36 schreef o.us het volgende:
PlasflessenEckte bazen hebben genoeg aan een plastic tas van de Bas.
Als ze van Trigger houdt hoeft dat niet perse ook voor mij te gelden hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:38 schreef IHVK het volgende:
Yvonne houdt van jonge Marokkaanse jongens heb ik gehoord.Feyenoord Rotterdam![]()
Fraudeur.quote:
Bas van der Heijden, Dirk van der Broek.
Geef het beestje een naam.
Alleen ekte Rotterdammers weten van Bas.![]()
Die staan hier: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191 (het origineel).quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar zijn alle afbeeldingen heen?
Deze ga ik echt lezen.
![]()
Toch moet ik gniffelen soms, hoe trollend sommige Amerikaanse fora kunnen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die staan hier: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191 (het origineel).
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 15-08-2010 01:43:31 ]Feyenoord Rotterdam![]()
O, wacht. Ik heb al iets soortgelijks gelezen. Natuurlijk ken ik dit al.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
O, wacht. Ik heb al iets soortgelijks gelezen. Natuurlijk ken ik dit al.
(HUU HUU HULII HULIIOOOO!)
/![]()
Haha, plas jij daarin?quote:
ZGquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (HUU HUU HULII HULIIOOOO!)
/
HUU HUU HULII HULIIOOOO JU JULIOOOOOOOOOO
Ik ga stuk.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
/
![]()
wtf
![]()
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
ZG
HUU HUU HULII HULIIOOOO JU JULIOOOOOOOOOO
Ik ga stuk.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het begon hier. En vanaf daar moet je alles lezen tot de huidige post als je iets wilt begrijpen. Het is in ieder geval erg flauw, dat je het weet.quote:
quote:
O.US PLAST IN BAS.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik heb nog niks gemerkt. Ik hoop dat hij de posts aan het lezen is.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Volgens mij heb je gelijk.quote:
Wij zijn gewoon te raar, o.us. Het spijt ons.
Ik vertaal alles wel voor je. Wat wil je weten?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
ALLES AMANA COIDEM of zoiets.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vertaal alles wel voor je. Wat wil je weten?Feyenoord Rotterdam![]()
Je weet toch wel wat dat betekent?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet hoor. Ik snap het ook niet.Farklı olanlar onların derdi![]()
IK ZEG TOCH JULLIE MOETEN DE POSTS TERUGLEZEN ZIJN JULLIE AUTISTISCH OF ZOThe Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wel wat dat betekent?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik doe de laatste tijd wel veel caps, trouwens. Hebben jullie het gemerkt? Heb ik Anger Management nodig?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Het betekent: "Ik leg (het) in je kut".quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
NEE HE OROSPOETJOETJOEquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het betekent: "Ik leg (het) in je kut".!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
Feyenoord Rotterdam![]()
TJOETJOE.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:13 schreef o.us het volgende:
[..]
NEE HE OROSPOETJOETJOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
Ik moest lachen.
Ik schrok me de tyfus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:15 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ] HULIOOO ALLEMAAL, IK PLAS IN DE TAS VAN BAS.Feyenoord Rotterdam![]()
ZG![]()
![]()
Je moet er nog zo'n Bas-tasje bijdoen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:19 schreef o.us het volgende:
Ik weet dat je bezig bent zG. maar ik edit 't gewoon weg hoor!
,
,
!
![]()
Maakt niet uit, zG. We slaan het gewoon op en uploaden het om de haverklap.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Sosis (merguez) met tajine.
[ Bericht 8% gewijzigd door o.us op 15-08-2010 02:32:45 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Wat doe je, Ous.Mijn maag begint spontaan te piepen als een varken.
IK ZEI VARKEN, DIT TOPIC IS NU ONREIN HAHA SLOTJEThe Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
.NEE JOUW POST IS ONREIN NOTE +1 HIHIHIHIHIquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:35 schreef GenusButeo het volgende:
IK ZEI VARKEN, DIT TOPIC IS NU ONREIN HAHA SLOTJE
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 15-08-2010 02:36:00 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:35 schreef GenusButeo het volgende:
IK ZEI VARKEN, DIT TOPIC IS NU ONREIN HAHA SLOTJE
Het tasje lukt nog wel, maar ik krijg dat voldane gevoel wanneer je plast omdat je blaas leegloopt niet in op gezicht geshopt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:22 schreef GenusButeo het volgende:
Maakt niet uit, zG. We slaan het gewoon op en uploaden het om de haverklap.
![]()
JOUW POST NU OOK WANT JE HEBT EEN VARKEN GEQUOTE +11111111 HEWHEHWEEEquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:35 schreef o.us het volgende:
[..]
.NEE JOUW POST IS ONREIN NOTE +1 HIHIHIHIHI
Heb jij de notes van Litso al gezien? Usernotes van Litso.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:35 schreef o.us het volgende:
[..]
.NEE JOUW POST IS ONREIN NOTE +1 HIHIHIHIHI
![]()
Gast, das WouterB. En dat weet ik zonder te klikkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij de notes van Litso al gezien? Usernotes van Litso..
Feyenoord Rotterdam![]()
Kan je deze niet implementeren:quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het tasje lukt nog wel, maar ik krijg dat voldane gevoel wanneer je plast omdat je blaas leegloopt niet in op gezicht geshopt.
quote:
Heb mijn sahoor gegeten. En nu zien jullie mij niet meer tot vanmiddag. Ciao schatjes.Feyenoord Rotterdam![]()
4quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:44 schreef o.us het volgende:
Heb mijn sahoor gegeten. En nu zien jullie mij niet meer tot vanmiddag. Ciao schatjes.
Alle mietjes slapen natuurlijk al.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Wat was mijn homoreactie van de dag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:51 schreef zarGon het volgende:
Ik moet elke keer glimlachen als Genus een homoreactie plaatst. Want in tegenspraak, en zo.
Je maakt er meerdere op een dag. Iets met rosébier en slapen voor mietjes.
En 'homoreactie' kan je op meerdere manieren interpreteren besef ik nu..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 04:00:06 ]![]()
Ga slapen dan, als je zo moe bent.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
okquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga slapen dan, als je zo moe bent.Farklı olanlar onların derdi![]()
Ik snap het niet, hoe dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:59 schreef zarGon het volgende:
Je maakt er meerdere op een dag. Iets met rosébier en slapen voor mietjes.
En 'homoreactie' kan je op meerdere manieren interpreteren besef ik nu..
Hadi, iyi uykular.quote:
Waarom zo moeilijk doen op dit tijdstip? Hııı de, geç.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:04[/url] schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoe dan?![]()
Dit is echt één van de raarste dingen die ik ooit gezien heb.
1m56 is heel interessant, maar het is een en al raarheid.![]()
![]()
Deze quoten , het is te grappigquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef IHVK het volgende:
1m56 is heel interessant, maar het is een en al raarheid.![]()
Hııııııquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen op dit tijdstip? Hııı de, geç.
Gaan we bijdehant doen? Kom vechten abi.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:14[/url] schreef IHVK het volgende:
Wát een homoreacite![]()
Het is maar dat het kwart over vier in de ochtend is, meneer Yavuz Selim. Anders had ik je dit nooit vergeven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we bijdehant doen? Kom vechten abi.
Dat doet de telefoon. Sorry.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:16[/url] schreef IHVK het volgende:
Je quote wel raar man!!!![]()
O, wacht. Daar staat ook echt "1980".
Nou en.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
You're welcome, honeybee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:17 schreef zarGon het volgende:
Godver, het is inderdaad bijdehand en bijdehante.
Dank je, Mr. Sexypants.
Dat was wel mooi ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:21 schreef GenusButeo het volgende:
O, wacht. Daar staat ook echt "1980".
Nou en.![]()
![]()
webOS. Android kan er wel mee omgaan.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:20[/url] schreef IHVK het volgende:
Android zeker
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 04:23:09 ]![]()
Haha. Ik zie deze nu pas. Haha. "Reacite". Haha.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Omdat zij het aan de nieuwe generatie heeft geherintroduceerd.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ja.![]()
Het zijn wel poëtische hoogstandjes, hè. Dat moeten we ze wel nageven.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Gülşen Bubikoğlu?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef IHVK het volgende:
1m56 is heel interessant, maar het is een en al raarheid.
wtf
Ga morgen het hele filmpje maar bekijken.![]()
![]()
Je maakt een grapje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:34 schreef zarGon het volgende:
Helden zijn het. Waren de films van nu maar een beetje zoals de films van toen.
Niet dat muziek en film toentertijd slecht was, maar vandaag worden er toch ook nog goede films uitgebracht?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Noem er eens eentje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:44 schreef GenusButeo het volgende:
Niet dat muziek en film toentertijd slecht was, maar vandaag worden er toch ook nog goede films uitgebracht?
![]()
Euh, Babam ve Oğlum? Issız Adam?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ja, en er werden toen wel belachelijkere films uitgebracht dan nu.
Niet dat die films niet vermakelijk zijn.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Heel veel belachelijke films, maar ook wel goede.
Kemal Sunal films hebben meestal wel een diepere boodschap.![]()
Klopt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
2005 en 2008. Ja, natuurlijk zitten er goede films tussen, maar mijns inziens zijn die schaars. De meeste films die hier bijvoorbeeld in de bios langskomen zijn bijna allemaal van die films met geforceerde humor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Euh, Babam ve Oğlum? Issız Adam?
![]()
Dat zijn films die een jaar of 10 oud zijn. Straks ga je Eşkıya nog opnoemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:58 schreef IHVK het volgende:
Vizontele , Propaganda, een of andere film over eerwraak
![]()
Klopt ook. De goede films zijn helaas wel zeldzaam.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
2005 en 2008. Ja, natuurlijk zitten er goede films tussen, maar mijns inziens zijn die schaars. De meeste films die hier bijvoorbeeld in de bios langskomen zijn bijna allemaal van die films met geforceerde humor.
Weet je welke Yeşilçam film ik echt prachtig vind, trouwens. Selvi Boylum Al Yazmalım.
We eten ook opvallend minder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:59 schreef Ayca het volgende:
De laatste tijd gaat het hier opvallend minder over eten. Hoe zou dat komen?
![]()
![]()
Laten we alleen maar onze posts editen en niks meer posten want als dit topic vol zit gaat genus slapen.
------------------------------------------------------------------------
Ik bedoelde natuurlijk de laatste paar weken![]()
-----------------------------------------------
Jullie snappen er niks van![]()
-------------------------
das toch niet leuk
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 05:04:29 ]![]()
Acaba.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:59 schreef Ayca het volgende:
De laatste tijd gaat het hier opvallend minder over eten. Hoe zou dat komen?
Bu saatte güldürüyorsun ya adamı.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik kan het topic ook gewoon zelf vullen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laten we alleen maar onze posts editen en niks meer posten want als dit topic vol zit gaat genus slapen.
------------------------------------------------------------------------
Ik bedoelde natuurlijk de laatste paar weken![]()
Faalhaas.
Wat steel je mijn line.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bu saatte güldürüyorsun ya adamı.
Bijna vol..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: