Deze quoten , het is te grappigquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef IHVK het volgende:
Dit is echt één van de raarste dingen die ik ooit gezien heb.
1m56 is heel interessant, maar het is een en al raarheid.
Hııııııquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen op dit tijdstip? Hııı de, geç.
Gaan we bijdehant doen? Kom vechten abi.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:14[/url] schreef IHVK het volgende:
Wát een homoreacite
Het is maar dat het kwart over vier in de ochtend is, meneer Yavuz Selim. Anders had ik je dit nooit vergeven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we bijdehant doen? Kom vechten abi.
Dat doet de telefoon. Sorry.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:16[/url] schreef IHVK het volgende:
Je quote wel raar man!!!
You're welcome, honeybee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:17 schreef zarGon het volgende:
Godver, het is inderdaad bijdehand en bijdehante.
Dank je, Mr. Sexypants.
Dat was wel mooi ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:21 schreef GenusButeo het volgende:
O, wacht. Daar staat ook echt "1980".
Nou en.
webOS. Android kan er wel mee omgaan.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:20[/url] schreef IHVK het volgende:
Android zeker
Haha. Ik zie deze nu pas. Haha. "Reacite". Haha.quote:
Omdat zij het aan de nieuwe generatie heeft geherintroduceerd.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef IHVK het volgende:
Dit is echt één van de raarste dingen die ik ooit gezien heb.
1m56 is heel interessant, maar het is een en al raarheid.
Je maakt een grapje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:34 schreef zarGon het volgende:
Helden zijn het. Waren de films van nu maar een beetje zoals de films van toen.
Noem er eens eentje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:44 schreef GenusButeo het volgende:
Niet dat muziek en film toentertijd slecht was, maar vandaag worden er toch ook nog goede films uitgebracht?
Euh, Babam ve Oğlum? Issız Adam?quote:
2005 en 2008. Ja, natuurlijk zitten er goede films tussen, maar mijns inziens zijn die schaars. De meeste films die hier bijvoorbeeld in de bios langskomen zijn bijna allemaal van die films met geforceerde humor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Euh, Babam ve Oğlum? Issız Adam?
Dat zijn films die een jaar of 10 oud zijn. Straks ga je Eşkıya nog opnoemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:58 schreef IHVK het volgende:
Vizontele , Propaganda, een of andere film over eerwraak
Klopt ook. De goede films zijn helaas wel zeldzaam.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
2005 en 2008. Ja, natuurlijk zitten er goede films tussen, maar mijns inziens zijn die schaars. De meeste films die hier bijvoorbeeld in de bios langskomen zijn bijna allemaal van die films met geforceerde humor.
We eten ook opvallend minder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:59 schreef Ayca het volgende:
De laatste tijd gaat het hier opvallend minder over eten. Hoe zou dat komen?
quote:
Acaba.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:59 schreef Ayca het volgende:
De laatste tijd gaat het hier opvallend minder over eten. Hoe zou dat komen?
Bu saatte güldürüyorsun ya adamı.quote:
Ik kan het topic ook gewoon zelf vullen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laten we alleen maar onze posts editen en niks meer posten want als dit topic vol zit gaat genus slapen.
------------------------------------------------------------------------
Ik bedoelde natuurlijk de laatste paar weken![]()
Wat steel je mijn line.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bu saatte güldürüyorsun ya adamı.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |