Slaap lekker, pop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Julis het volgende:
Ayçaaaa, je bent terug!
Nu kan ik rustig gaan slapen!
Iyi geceler!
Iyi geceler, Jülidooo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Julis het volgende:
Ayçaaaa, je bent terug!
Iyi geceler!
mental imagequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn fles water ruikt verdacht. Ik hoop dat ik het niet heb verwisseld met m'n plasfles.
Jouw plas is doorzichtig?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn fles water ruikt verdacht. Ik hoop dat ik het niet heb verwisseld met m'n plasfles.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
Even serieus, het ruikt wel echt verdacht. Heeft iemand er lsd in gedaan of zo.
Iyi gecelerquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Julis het volgende:
Ayçaaaa, je bent terug!
Iyi geceler!
Nee, maar ik leeg mijn plasflessen wel regelmatig, dus misschien heb ik er later gewoon water in gedaan en zitten er nu restjes aangekoekte plas in mijn water.quote:
Plas erin. Dan weet je het zeker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
Even serieus, het ruikt wel echt verdacht. Heeft iemand er lsd in gedaan of zo.
Kan je het voor me tekenen? Dan kan ik zeggen of het correct is.quote:
Ik zei nog zo, hè. Wat begreep je niet aan "Sinan, je mag best naakt rondlopen, maar blijf met je tengels van mijn plasflessen". Jij komt m'n bed niet meer in, jongen.quote:
Open er een topic over.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, maar ik leeg mijn plasflessen wel regelmatig, dus misschien heb ik er later gewoon water in gedaan en zitten er nu restjes aangekoekte plas in mijn water.
Pisflesje niet meegenomen naar date.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou pisflessen moeten hebben.
Even mijn kloon zoeken..
Ah fijn, hoi zarGon.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:33 schreef Maagdeke het volgende:
[..]
Pisflesje niet meegenomen naar date.
Oeh ja er zat duidelijk iets in dat water.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, hè. Wat begreep je niet aan "Sinan, je mag best naakt rondlopen, maar blijf met je tengels van mijn plasflessen". Jij komt m'n bed niet meer in, jongen.
Hoe? Door de chemische reactie?quote:
Ja patent enzo, ik snap het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef Ayca het volgende:
Dan had je me namelijk wel patent lachen snapje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |