Een beetje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je zin om dingen kapot te maken?
Rise Againstquote:
Het ging om het liedjequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:39 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Arda![]()
GS![]()
![]()
dat je 5 jaar nodig hebt om 4 minuten tijd te vullen![]()
![]()
Bijnaquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb geen zin om het allemaal te luisteren, maar ik heb het gevoel dat het allemaal indie rock is. Klopt dat?
ihvk had er ook al last van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
Pfff, mijn internet valt telkens uit. Ik kan het niet goed lezen Ayça. Wat staat daar nou!??!
Nee, serieus. Internet doet raar. Ik denk dat het bedtijd is voor mij.
Ja nee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
Trouwens kan iemand mij even kort bijpraten over dat hele evet hayir gedoe.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:54 schreef Julis het volgende:
Dat is een wet. Ik heb het ook aan mijn vader/opa/moeder gevraagd, zij zeiden allemaal: "Dat is een wet. Daar gaan ze over stemmen". Ze hebben mij nog niet verteld wat voor een wet. Daar heb ik internet voor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
12 september is er een referendum over een nieuwe grondwet die de macht van het leger terugbrengt tot een gemiddeld Europees land.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:20 schreef IHVK het volgende:
De oppositie zegt dat Erdogan met het referendum teveel de macht naar zich toe wil trekken, maar ik ben blij dat we verlost zijn van een grondwet die is ingevoerd ten tijde van een millitaire staatsgreep. 12 september is trouwens niet zomaar gekozen, het is de dag dat er een door de VS opgezette staatsgreep in 1980, alles wat links (ook liberaal) was kapot is gemaakt in Turkije. (communistisch gevaar)
Het ja kamp staat momenteel iets voor volgens mij.
Beetje gekleurde versie van mij, maar dekt de lading wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja? Maar Erdogan word door sommige mensen ook islamist enzo genoemd, dus misschien sta jij wel aan de kant van het leger?
Echt?quote:
Het is een instrumenteel nummer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
Wat dan? Classificeer het dan, sjeesj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |