JA NEE.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij kan vast goed lange verhalen vertelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
JA NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm okequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje gekleurde versie van mij, maar dekt de lading wel denk ik.
dank
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:00 schreef IHVK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga stuk hier.![]()
![]()
IK HEET JULIO!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou het kwam allemaal door Julio Baptista.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Wie is Julio eigenlijk? Of naja... welke Julio bedoel jij?
Maar het heeft verder niks met hem te maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEET JULIO!Deze klonk leuk toen ik het zich afspeelde in mijn hersenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEET JULIO!HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Zijn naam zal je wel uitspreken als HULIYOOO?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou het kwam allemaal door Julio Baptista.
Maar het heeft verder niks met hem te maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 01:06:36 ]![]()
Volgens mij speel ik dan hetzelfde af in mijn hersenen, want het klinkt ook leuk in mijn hersenen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze klonk leuk toen ik het zich afspeelde in mijn hersenen.
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij speel ik dan het zelfde af in mijn hersenen, want het klinkt ook leuk in mijn hersenen.![]()
HAHA JA JULIO HAHAHAHAHA JULIOThe Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: