Thanksquote:Dus ook al heb je all inclusive, ga toch nog maar uit van (minimaal) 400 euro voor 8 dagen.
Thanksquote:Ik denk niet dat ze ooit een site hebben gehad, maar bestaat wellicht nog hoor. Is geen club zoals de Viking, dus is niet echt een concurrent. Als je naar disco Lazur gaat, kun je de Fenix bar niet missen. Er zijn trouwens nog enkele andere Scandinavische bars in die straat, oa HC Andersen en Sunny Dreams als ik me niet vergis.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Houniet het volgende:
Quote even dit bericht, met de datum waarin je gaat.
Voor in de OP:
[06-13 Augustus] Houniet
[25 juli - 03 augustus] 67Impala
Toevallig Laguna Park?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef Runje23 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Thanks
Ik zit in hotel op 500m van Flowerstreet, dus Lazur ligt op zo'n 2 km. Het best te voet doen zeker? Via boulevard of via hoofdwegen vraag ik me dan af? We ga geen risico's lopen met taxi's...
De McDonalds vond ik daar 's nachts echt niet te eten! Koud, vies eten (en dat merkte je zelf nog als je zat was). Maat van ons werd zelfs misselijk na het eten van wat nuggets daar (en nee dat kwam niet door de drank).quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Runje23 het volgende:
Klopt het dat je beter niet naar McDonalds gaat? Heb gelezen dat ze nogal bedriegen (meer vragen dan dat vermeld staat). Hoeveel McDonalds zijn er trouwens? En waar bevinden ze zich?
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:40 schreef yosander het volgende:
Geland op Schiphol en donders kapot maar wat was SB mooi![]()
En thuis, zal een verslag schrijven deze weekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:23 schreef Pencile het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
was het wel een beejte druk aangezien je zo vroeg in het seizoen ging, en welke discotheek raad je aan?
Zekers niet. Onze buren waren ook een stelletje (±25 jaar?). Strand en weer was geweldig en genoeg (beach)bars waar je heerlijk kunt zitten. En heel goedkoop kunt drinkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef VeerEli het volgende:
Nou, ik ga binnenkort dus ook, maar ik ga met mijn vriend...
Nou wist ik wel dat Sunny Beach populair was voor de party animals etc, maar is het zo dat als je als stelletje gaat, je het daar gewoon echt geen fuck aan gaat vinden?
We zijn niet van plan om er een zuip vakantie van te maken namelijk, meer gewoon een luie zon/strand vakantie en misschien af en toe een gezellig café-tje of barretje te pakken..
Of gaat ons de vakantie nu heel hard tegenvallen?
Oke gelukkig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Zekers niet. Onze buren waren ook een stelletje (±25 jaar?). Strand en weer was geweldig en genoeg (beach)bars waar je heerlijk kunt zitten. En heel goedkoop kunt drinken.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Houniet het volgende:
Quote even dit bericht, met de datum waarin je gaat.
Voor in de OP:
[06-13 Augustus] Houniet
[28 Juli - 8 Augustus] Appelsjap, Appeltjap, Sjappel
Welke bars raad je aan? Hoe zat het trouwens met de veiligheid?quote:schreef yosander het volgende:[/b]
Zekers niet. Onze buren waren ook een stelletje (±25 jaar?). Strand en weer was geweldig en genoeg (beach)bars waar je heerlijk kunt zitten. En heel goedkoop kunt drinken.
Wil je uitgaan of goedkoop gaan drinken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Runje23 het volgende:
[..]
Welke bars raad je aan? Hoe zat het trouwens met de veiligheid?
Wat wil je eruit slepen? Elke avond staan ze te proppen voor free bar van 23.00 tot 0.00 uur. 10 leva maar, dus zo'n 5 euro. Een keer gedaan, hadden we op zich nog wel vaker kunnen doen, mooi allerlei cocktails kunnen uit proberenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Kan je geen leuke deal eruit slepen bij de viking als je op het aanbod ingaat? In Lloret ging dit nl. altijd heel makkelijk.
Okéquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:43 schreef 67Impala het volgende:
Ja weet ik het .. was even semi aan het vergelijken met SpanjeMoet ik denk niet doen als ik het zo lees
Fuuuk das echt iets voor mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké. Ja spotgoedkoop is alles daar. Laatste avondje (maar dat werd 'm dus niet) stonden ze van The Revolution, een Nederlander trouwens, te proppen: 23 leva voor een hele avond onbeperkt drinken
.
Niets van gemerkt, tweemaal gepind op de Flowerstreet bij de grootste bank die daar zit. Waarvan een keer op een vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Fuuuk das echt iets voor mij
Overigens schiet mij nu te binnen, hebben de geld automaten in het weekend ook last van leegtes in het weekend?
Was het nog maar vorige weekquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef 67Impala het volgende:
Altijd zo jammer hè.. Leef je er zo naar toe en is het zo voorbij
Vorig jaar heb ik er wel wat meer 'last' van gehad, niet gevaarlijk eerder irritante mensen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je uitgaan of goedkoop gaan drinken?
Veiligheid is prima in orde, geen ruzies gezien of meegemaakt. 2x aangesproken door een hoertje, maar gewoon negeren. Irritantste zijn die proppers. Al kun je met die van de Viking en die seksclubs best leuk praten. Enige waarvoor we moesten oppassen, zei de reisleiding, zijn fruitverkopers, die geven je eerst gratis fruit en proberen je dan op de een of andere manier op te lichten. Maar die lui altijd genegeerd.
Ik zit in Dawn Park , mooie verhalen over poolbar dus dat was de doorslagquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mooie herinneringen aan overgehouden
. Welk hotel zit je?
Ik heb geen idee hoe die is, wel heel vaak voorgenomen om erheen te gaan maar eerst wat te drinken ergens bij de flowerstreet. Maar dan werd het altijd zo gezellig, dat het er nooit van is gekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef BramKVO het volgende:
@Djimmy: vergeet je Lazur niet ? Was in 2005 en 2007 toch wel de ubervetste disco daar, incl buitenzwembad
Italobrothers en Basshunter komen deze zomer enkele keren naar de Viking stond er, meer weet ik niet. Vele discotheken hebben ook een website of Facebookquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef 67Impala het volgende:
Weet iemand overigens een site met feesten of chille DJ"s die komen n in SB ?
http://www.facebook.com/ilovesunnybeachquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef 67Impala het volgende:
Weet iemand overigens een site met feesten of chille DJ"s die komen n in SB ?
Genoeg ouderen die daar rondlopen, gemiddelde leeftijd is daar dan ook wel +20quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef BramKVO het volgende:
Eigenlijk zou ik toch ook nog eens naar SB moeten gaan, al is het dat ik toch eens de Viking (en Basshunter :p ) gezien heb ... Maar ja, word stilaan toch wat oud voor die toestanden :p
Oh dan voel ik me daar denk wel thuis met mijn 21 jaartjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Genoeg ouderen die daar rondlopen, gemiddelde leeftijd is daar dan ook wel +20.
Bohhhquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me daar denk wel thuis met mijn 21 jaartjes![]()
En nu verwacht ik geen reacties van: Bohh jij ben oud en waarom doe je dat soort vakanties nog steeds![]()
Je bent zo jong als je je voelt en ben het na 4 jaar nog steeds niet zat, chill vakanties en roadtrips kunnen altijd later nog als we wat meer financiele middelen hebben![]()
Aub zeg, ik ben naar SB geweest als ik 22 en 24 jaar was, who cares. Nu ben ik idd wat meer bezig met roadtrips naar verdere landen en citytrips maar dan nog feest ik daar ook nog genoeg hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me daar denk wel thuis met mijn 21 jaartjes![]()
En nu verwacht ik geen reacties van: Bohh jij ben oud en waarom doe je dat soort vakanties nog steeds![]()
Je bent zo jong als je je voelt en ben het na 4 jaar nog steeds niet zat, chill vakanties en roadtrips kunnen altijd later nog als we wat meer financiele middelen hebben![]()
Ben het hier mee eens hoor maar je zit hier nb op FOK! héquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Aub zeg, ik ben naar SB geweest als ik 22 en 24 jaar was, who cares. Nu ben ik idd wat meer bezig met roadtrips naar verdere landen en citytrips maar dan nog feest ik daar ook nog genoeg hoor
Die lui bieden altijd hoeren aan. Onze taxichauffeur van het hotel zei ook: 'you like big melons? I can call for you!!'. Mooie lui daar en een praatje maken kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef BramKVO het volgende:
Ik zat er ooit in een taxi, offerde die chauffeur me opeens hoeren en drugs aan. Waar ik overigens niet op ingegaan ben of course
Ik heb indertijd gedaan: Bodrum, Mallorca, Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos en Budva (Montenegro, al is die laatste meer een combi van mooie stadjes, strand en uitgaan).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:15 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ben het hier mee eens hoor maar je zit hier nb op FOK! héMaar goed heb er mega zin in en zal het volgend jaar als het bevalt ongetwijfeld weer doen. We hadden ons voorgesteld om naar al die party oorden te gaan. Hebben nu cherso 2008, Lloret 2009 en 2010 (wegens omstandigheden) en nu SB! Dus staat nog wel wat op de planning ook
Hoe is Mallorcaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik heb indertijd gedaan: Bodrum, Mallorca, Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos en Budva (Montenegro, al is die laatste meer een combi van mooie stadjes, strand en uitgaan).
Me overal prima geamuseerd, maar eigenlijk beviel SB mij het beste, alleen al om de (goedkope) prijzen, maakt het toch altijd extra leuk hé. In Chersonissos veel te veel NL'ers en ook behoorlijk prijzig, ook in vergelijking met Mallorca en Lloret.
Cherso was inderdaad onwijs prijzig.. als ik daaraan terug denk heb ik echt iets van wtf.. hoeveel geld heb ik daar over de balk gesmeten! Lloret was wel tof en ook niet deur vond ik. Maar bulgarije zal wel lekker cheap worden, maar daardoor ga ik denk als nog veel geld uit gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik heb indertijd gedaan: Bodrum, Mallorca, Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos en Budva (Montenegro, al is die laatste meer een combi van mooie stadjes, strand en uitgaan).
Me overal prima geamuseerd, maar eigenlijk beviel SB mij het beste, alleen al om de (goedkope) prijzen, maakt het toch altijd extra leuk hé. In Chersonissos veel te veel NL'ers en ook behoorlijk prijzig, ook in vergelijking met Mallorca en Lloret.
Heel leuk om uit te gaan ook, al hangt het er vanaf op welk stuk vh eiland je zit natuurlijk. Uitgaan situeert zich vooral rond Magaluf (Engelsen) en El Arenal/Playa de Palma (Duitsers, NL'ers, Belgen, ...) Ik vond het Duits stuk eigenlijk leuker, daar had je disco's waar je ¤ 20 betaalde en vervolgens de hele avond mocht drinken (Paradies en Riu Palace). Ik spreek wel over 2003.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe is Mallorca? Ga daar volgende maand met m'n ouders en broertje heen, maar als ik wil uitgaan zal ik alleen op pad moeten gaan
.
Zit links van Playa de Palma: Santa Ponsa. Maar zal niet echt uitgaan worden denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Heel leuk om uit te gaan ook, al hangt het er vanaf op welk stuk vh eiland je zit natuurlijk. Uitgaan situeert zich vooral rond Magaluf (Engelsen) en El Arenal/Playa de Palma (Duitsers, NL'ers, Belgen, ...) Ik vond het Duits stuk eigenlijk leuker, daar had je disco's waar je ¤ 20 betaalde en vervolgens de hele avond mocht drinken (Paradies en Riu Palace). Ik spreek wel over 2003.
Ons complex (Royal Sun) bood het wel aan. Maar er zitten tig Crown wisselkantoren in en rondom het centrum, dus zou gewoon daar langsgaan. Zijn het betrouwbaarst en bieden je de beste prijs. Pinnen kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Runje23 het volgende:
Weet er iemand of je in je hotel een briefje van bv 20 ¤ kan wisselen in Bulgaars geld? Of kan je enkel wisselen met creditcard?
Rabobank wel (tenzij je een riant pakket o.i.d. hebt): 2 euro + 1%. Geldt alleen bij geldopnemen, pinnen is kosteloos, echter ben ik alleen op het vliegveld een pinautomaat tegengekomen en toen betaalde ik gewoon met euro'squote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:36 schreef 67Impala het volgende:
Wordt er nog een extra tarief in rekening gebracht om te pinnen zoals in bijv. New York? nee toch?
Ben zeer benieuwd naar je verslag...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit links van Playa de Palma: Santa Ponsa. Maar zal niet echt uitgaan worden denk ik![]()
.
Zal zo mijn verslag maar eens over SB schrijven!
Wij ook de eerste keer van de 25e tot de 3equote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef SDF1990 het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar je verslag...
Gaan dit jaar zelf met kameraden naar SB, eerste keer![]()
Van 25 juli tot 4 augustus
Hehe gezellig...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wij ook de eerste keer van de 25e tot de 3e
ING vorig jaar ook, weet niet precies wat het was maar ook altijd 2,xx euro per keer dat we geld opnamen. Dus zal wel hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Rabobank wel (tenzij je een riant pakket o.i.d. hebt): 2 euro + 1%. Geldt alleen bij geldopnemen, pinnen is kosteloos, echter ben ik alleen op het vliegveld een pinautomaat tegengekomen en toen betaalde ik gewoon met euro's.
Gewoon pinnen daar, veel makkelijker dan al die euros meenemen. (Zorg wel dat je je borg van je hotel in euro meeneemt, dan krijg je het ook in euros weer terug aan het einde van je vakantie).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Runje23 het volgende:
Weet er iemand of je in je hotel een briefje van bv 20 ¤ kan wisselen in Bulgaars geld? Of kan je enkel wisselen met creditcard?
Niet ver, zit wel in m'n hoofd. Maar zal 'm vanavond schrijven, zal nog wel even duren voordat ik op bed lig. Dus bij deze een verplichting aan mezelf. DM/PM me anders maar doodquote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef SDF1990 het volgende:
Yosander,
hoe ver ben je met het verslag?
Wil niet onbeschoft zijn, of je opdringen... maar zie er erg naar uit.
Ben zeer benieuwd.
Oh mooi zo! word zeer gewaardeerd hier...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef yosander het volgende:
Genoeg getypt voor vanavond. Ben nu over de helft denk ik, probeer er ook foto's en zo in te verwerken
. Morgen hoop ik 'm te kunnen posten!
Dan heb je ook niet goed gezocht want het staat gewoon op de facebook pagina van Cacao Beachquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Atomatico het volgende:
Iemand enig idee waar je kaarten kunt kopen voor Tiesto daar op Cacao beach? Op internet niks over te vinden, en weet niet of dat daar ook gewoon te kopen is.
Ik ook...!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef 67Impala het volgende:
Als ik dit zo lees krijg ik er steeds meer zin in..
vandaag dan maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef yosander het volgende:
Genoeg getypt voor vanavond. Ben nu over de helft denk ik, probeer er ook foto's en zo in te verwerken
. Morgen hoop ik 'm te kunnen posten!
Ben nu vroeg uit bed (rijles) en hoef niet te werken vandaag, dus grote kans van welquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:19 schreef Pencile het volgende:
[..]
vandaag dan maar?
Ik zit kansloos 10 x op een dag naar dit topic te gaan kijken of de review er al is haha.
Serieus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef yosander het volgende:
Op '10 Minutes' na, worden die nummers nog grijs gedraaid in de Viking.
Mja, nummers zijn ook niet van vorig jaar hèquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Serieus?Zal in de loop van deze weken hopelijk wat geactualiseerd worden dan.
Basshunter viel me vies tegen, werd niet gedraaid volgens mij. Maar die trad van de week nog op in de Viking en zal net zoals de Italobrothers nog wel een aantal keer doen deze zomerquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef BramKVO het volgende:
Wordt Sommar Tyder nog altijd zot gedraaid id Scandinavian Bars ? En Basshunter ?
We gaan zonder de vrouwen, dus we gaan het meemaken :").quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat voor jou ook wel goedkomen daar.
Mooi man, lees hem straks wel... bedankt alvast!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef yosander het volgende:
[Vakantie] Sunny Beach (Bulgarije) 2011!
Dankjequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Runje23 het volgende:
Mooie review Yosander!
Zou het weer echt zo slecht zijn volgende week? Ik ga namelijk van 28 juni tot 5 juli.
http://www.vakantiereiswi(...)37/weersverwachting/
Top, dankjewel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef SDF1990 het volgende:
[..]
Mooi man, lees hem straks wel... bedankt alvast!
Word zeer gewaardeerd!
Dankquote:
Jaloersheidquote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef Runje23 het volgende:
Morgen om 16.20 vertrekken we richting Sunny Beach. We zijn met 4 en we hebben er veel zin in. Hopelijk vallen de weersomstandigheden en de criminaliteit een beetje mee. En wie weet scoor ik net zoals vorig jaar in Kos een Noorse chick
.
Dank jequote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef yosander het volgende:
Jaloersheid. Heel veel plezier
!
Criminaliteit zul je vrij weinig tegenkomen.
Kan je dat wel aanraden, kun je rustig de Viking verkennen en de drankjes uit proberenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Runje23 het volgende:
[..]
Dank je
Heb je soms een aanrader voor de eerste avond? Glade Viking met happy hour van 23.00 tot 0.00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |