Dan heb je ook niet goed gezocht want het staat gewoon op de facebook pagina van Cacao Beachquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Atomatico het volgende:
Iemand enig idee waar je kaarten kunt kopen voor Tiesto daar op Cacao beach? Op internet niks over te vinden, en weet niet of dat daar ook gewoon te kopen is.
Ik ook...!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef 67Impala het volgende:
Als ik dit zo lees krijg ik er steeds meer zin in..
vandaag dan maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef yosander het volgende:
Genoeg getypt voor vanavond. Ben nu over de helft denk ik, probeer er ook foto's en zo in te verwerken
. Morgen hoop ik 'm te kunnen posten!
Ben nu vroeg uit bed (rijles) en hoef niet te werken vandaag, dus grote kans van welquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:19 schreef Pencile het volgende:
[..]
vandaag dan maar?
Ik zit kansloos 10 x op een dag naar dit topic te gaan kijken of de review er al is haha.
Serieus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef yosander het volgende:
Op '10 Minutes' na, worden die nummers nog grijs gedraaid in de Viking.
Mja, nummers zijn ook niet van vorig jaar hèquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Serieus?Zal in de loop van deze weken hopelijk wat geactualiseerd worden dan.
Basshunter viel me vies tegen, werd niet gedraaid volgens mij. Maar die trad van de week nog op in de Viking en zal net zoals de Italobrothers nog wel een aantal keer doen deze zomerquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef BramKVO het volgende:
Wordt Sommar Tyder nog altijd zot gedraaid id Scandinavian Bars ? En Basshunter ?
We gaan zonder de vrouwen, dus we gaan het meemaken :").quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat voor jou ook wel goedkomen daar.
Mooi man, lees hem straks wel... bedankt alvast!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef yosander het volgende:
[Vakantie] Sunny Beach (Bulgarije) 2011!
Dankjequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Runje23 het volgende:
Mooie review Yosander!
Zou het weer echt zo slecht zijn volgende week? Ik ga namelijk van 28 juni tot 5 juli.
http://www.vakantiereiswi(...)37/weersverwachting/
Top, dankjewel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef SDF1990 het volgende:
[..]
Mooi man, lees hem straks wel... bedankt alvast!
Word zeer gewaardeerd!
Dankquote:
Jaloersheidquote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef Runje23 het volgende:
Morgen om 16.20 vertrekken we richting Sunny Beach. We zijn met 4 en we hebben er veel zin in. Hopelijk vallen de weersomstandigheden en de criminaliteit een beetje mee. En wie weet scoor ik net zoals vorig jaar in Kos een Noorse chick
.
Dank jequote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef yosander het volgende:
Jaloersheid. Heel veel plezier
!
Criminaliteit zul je vrij weinig tegenkomen.
Kan je dat wel aanraden, kun je rustig de Viking verkennen en de drankjes uit proberenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Runje23 het volgende:
[..]
Dank je
Heb je soms een aanrader voor de eerste avond? Glade Viking met happy hour van 23.00 tot 0.00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |