Thanksquote:Dus ook al heb je all inclusive, ga toch nog maar uit van (minimaal) 400 euro voor 8 dagen.
Thanksquote:Ik denk niet dat ze ooit een site hebben gehad, maar bestaat wellicht nog hoor. Is geen club zoals de Viking, dus is niet echt een concurrent. Als je naar disco Lazur gaat, kun je de Fenix bar niet missen. Er zijn trouwens nog enkele andere Scandinavische bars in die straat, oa HC Andersen en Sunny Dreams als ik me niet vergis.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Houniet het volgende:
Quote even dit bericht, met de datum waarin je gaat.
Voor in de OP:
[06-13 Augustus] Houniet
[25 juli - 03 augustus] 67Impala
Toevallig Laguna Park?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef Runje23 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Thanks
Ik zit in hotel op 500m van Flowerstreet, dus Lazur ligt op zo'n 2 km. Het best te voet doen zeker? Via boulevard of via hoofdwegen vraag ik me dan af? We ga geen risico's lopen met taxi's...
De McDonalds vond ik daar 's nachts echt niet te eten! Koud, vies eten (en dat merkte je zelf nog als je zat was). Maat van ons werd zelfs misselijk na het eten van wat nuggets daar (en nee dat kwam niet door de drank).quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Runje23 het volgende:
Klopt het dat je beter niet naar McDonalds gaat? Heb gelezen dat ze nogal bedriegen (meer vragen dan dat vermeld staat). Hoeveel McDonalds zijn er trouwens? En waar bevinden ze zich?
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:40 schreef yosander het volgende:
Geland op Schiphol en donders kapot maar wat was SB mooi![]()
En thuis, zal een verslag schrijven deze weekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:23 schreef Pencile het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
was het wel een beejte druk aangezien je zo vroeg in het seizoen ging, en welke discotheek raad je aan?
Zekers niet. Onze buren waren ook een stelletje (±25 jaar?). Strand en weer was geweldig en genoeg (beach)bars waar je heerlijk kunt zitten. En heel goedkoop kunt drinkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef VeerEli het volgende:
Nou, ik ga binnenkort dus ook, maar ik ga met mijn vriend...
Nou wist ik wel dat Sunny Beach populair was voor de party animals etc, maar is het zo dat als je als stelletje gaat, je het daar gewoon echt geen fuck aan gaat vinden?
We zijn niet van plan om er een zuip vakantie van te maken namelijk, meer gewoon een luie zon/strand vakantie en misschien af en toe een gezellig café-tje of barretje te pakken..
Of gaat ons de vakantie nu heel hard tegenvallen?
Oke gelukkig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Zekers niet. Onze buren waren ook een stelletje (±25 jaar?). Strand en weer was geweldig en genoeg (beach)bars waar je heerlijk kunt zitten. En heel goedkoop kunt drinken.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Houniet het volgende:
Quote even dit bericht, met de datum waarin je gaat.
Voor in de OP:
[06-13 Augustus] Houniet
[28 Juli - 8 Augustus] Appelsjap, Appeltjap, Sjappel
Welke bars raad je aan? Hoe zat het trouwens met de veiligheid?quote:schreef yosander het volgende:[/b]
Zekers niet. Onze buren waren ook een stelletje (±25 jaar?). Strand en weer was geweldig en genoeg (beach)bars waar je heerlijk kunt zitten. En heel goedkoop kunt drinken.
Wil je uitgaan of goedkoop gaan drinken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Runje23 het volgende:
[..]
Welke bars raad je aan? Hoe zat het trouwens met de veiligheid?
Wat wil je eruit slepen? Elke avond staan ze te proppen voor free bar van 23.00 tot 0.00 uur. 10 leva maar, dus zo'n 5 euro. Een keer gedaan, hadden we op zich nog wel vaker kunnen doen, mooi allerlei cocktails kunnen uit proberenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Kan je geen leuke deal eruit slepen bij de viking als je op het aanbod ingaat? In Lloret ging dit nl. altijd heel makkelijk.
Okéquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:43 schreef 67Impala het volgende:
Ja weet ik het .. was even semi aan het vergelijken met SpanjeMoet ik denk niet doen als ik het zo lees
Fuuuk das echt iets voor mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké. Ja spotgoedkoop is alles daar. Laatste avondje (maar dat werd 'm dus niet) stonden ze van The Revolution, een Nederlander trouwens, te proppen: 23 leva voor een hele avond onbeperkt drinken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |